Zani Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 [ref]Lex450[/ref], czy Ty czytasz swoje wypowiedzi zanim napiszesz coś na forum ? Podajesz w linku pastę polerska i pytasz czy to będzie dobry detailer Przecież jest napisane , że używasz przed położeniem powłoki .
Lex450 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Masz rację . Bój błąd . Podałem zły link zaraz zedytuję post wyżej i skoryguję. Przepraszam za roztargnienie. Wynika z tego że Ceramic Pro 9H Sport jest detailerem dedykowanym do 9H Pro ceramiki.... dziwne bo drogi jak na detailer i nie napisali wprost tego , trzeba się domyślać, zgadywać. A nikt nie lubi zgadywać kupując dość drogie środki
atvmmz Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Po półtora roku powłoka ładnie kropelkuje ale robiłeś odświeżenie po 11 miesiącach. Sorry ale to żaden wyczyn... Jeśli można wiedzieć to ile kosztowało cię położenie tej powłoki za pierwszym razem?
Lex450 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Można, wybrałem max podobno odporną 9 h Pro Strong Ceramic, (nie Light) coś około 3 tyś z kawałkiem o ile pamiętam , W tym były felgi jeszcze o ile pamiętam... Zdaje się były 4 warstwy 9h pro Strong + 1 powłoka 9H Light. Ale musiałem uwierzyć na słowo bo auto odebrałem "po robocie"
wojti91zmc Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam. Nie moge sie zdecydowac ktora powłoke wybrac... Auto to civic 7 gen.lakier czerwony R81...jak wiadomo cienki ok 90-100mikronow Jak kazdy wie duzo jest juz powłok a co za tym idIe,ktora wybrac? Chcialbym zabezpieczyc swoj lakier na min 2lata. Oczywiscie przed tym procesem polerka dwuwtapowa... Myslałem nad nanolexem sid3 z kolei ktos inny doradzil mi unc-ra a inny gtechniq i mam dylemat
Dawid_Bojarski Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Leć w si3d HD. Gadałem z kumplem i robotę robi bardzo dobrze Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
atvmmz Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 [ref]Lex450[/ref], Moim zdaniem dużo i można wnioskować, że ta powłoka nie jest warta swojej ceny. Ja bym zaczekał aż to co masz osłabnie, potem korekta + nowa powłoka.
wojti91zmc Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Czy 30ml sid3 starczy zeby zrobic 2 razy moja honde hatchback?
SzaKal Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 [ref]wojti91zmc[/ref], Odtłuszczając lakier hondy to na pewno coś powstanie (mikroryski) a UNC-R spokojnie to powypełnia.
Lex450 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Chyba położę UNC-r a na moim aucie ? Na razie jednak zostanę i odżywię ta powłokę.
atvmmz Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 [ref]Lex450[/ref], UNCr o to pytaj kolegę wyżej. SzaKal jest specjalistą w tym temacie
Lex450 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Który dział lub wątek do takich pytań na tym forum będzie najodpowiedniejszy, czy też lepiej na PW? Nie chcę śmiecić.
oo0ps34 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Lex450, wada fabryczna nie oznacza, że te plamki muszą być pod lakierem mogą to być np tzw kratery Tym bardziej dziwne jest to, że masz te wżery tylko z przodu dachu, dlatego tym bardziej nie obwiniałbym bym studia o nie spłukanie chemii,czy płyn do spryskiwaczy skoro wżery bardziej wyglądają jak główki od szpilek niż typowe ślady po twardej wodzie czy chemii i są dosyć równomiernie rozproszone jak piszesz na tej całej szerokości. Kratery – rybie oczka tworzą się, jeśli świeży lakier nie rozlewa się na całej powierzchni, a w jego warstwie pozostają niewielkie zagłębienia, przez które czasem widać warstwę poprzednią. Powodowane to jest zwykle nieprawidłowym odtłuszczeniem naprawianego nadwozia lub zanieczyszczeniem silikonem kabiny lakierniczej. Piszesz, że przeprosili Cię za waterspoty których nie udało sie usunąć po nakładaniu twardej warstwy na nowe auto ? Więc te wżery były od samego początku ? Może były od początku, a powłoka je wypełniła w jakimś stopniu, że nie były widoczne, a z czasem zużywania-ścierania się powłoki bardziej się uwidoczniły (nie wiem w jakim stopniu ta powłoka wypełnia, ale UNC-R wypełnia bardzo jakieś ryski itp)?
Lex450 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Samochód nie był nigdy naprawiany, więc jest lakier oryginał. Plamki są nie tak równomiernie, są jakby ktoś popryskał czymś. W Lexusie raczej nie wina bo roboty jak dowiedziałem się sterują natryskiem lakieru i nie mowy o jakimś zatłuszczeniu. Są rzeczy niezbadane na tym świecie. Daleki jestem żeby obwiniać kogoś , po prostu przedstawiłem jak to postrzegam może błędnie ale tak to czuję i szczerze piszę. Na pewno teraz zdobywając wiedzę na tym forum zabezpieczę jeszcze po nich dodatkowo powierzchnię dachu i maski np jakimś dodatkowym sealentem, politurą Duraglossa lub po prostu waxem Softa99 Fusso.
oo0ps34 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Z tego co wiem to studia które aplikują te topowe PRO powłoki, przechodzą jakieś szkolenia i są sprawdzani zanim dostaną tą utwardzającą powłokę więc raczej też wątpliwe jest aby pryskali jakąś mocną chemią, przeważnie każdy używa produktów o neutralnym ph i nikt nie usuwa waterspotów mocną chemią. Bardziej mechanicznie przed aplikacją powłok Dodane po 2 minutach 14 sekundach: Nie wiem czy jest sens nakładania wosków na powłoki, może to pogorszyć odpychanie wody albo powłoka może też nie przyjąć wosku co będzie skutkowało mazami w przypadku fusso tym bardziej na czarnym lakierze
szymon Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2016 Czy pod Mohsa konieczne jest zastosowanie Prepa czy wystarczy zwykły zmywacz silikonu ipa??
Lex450 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2016 Jeśli nie offtopic i Moderkowie nie wywalą postu w kosmos to informuję szanownych Forumowiczów, że wszystko po polerce w Lexusie i niestety usunięciu części warstwy lakieru bezbarwnego zeszło w 97%. , prawie do końca. (opisywane wcześniej kropki/ wżery na lakierze czy też powłoce CeramicPro 9H Strong) Uff... udało się ale przypłacone szlifem/polerką porządną i "odchudzeniem" grubości lakieru. Wniosek o odporności chemicznej tej powłoki po 17 miesiącach jest dla mnie przynajmniej, bardzo jednoznaczny. I mam nadzieję że sprawiedliwy i nie krzywdzący, w prawdzie. Do firmy detailingowej nie mam żalu bo bardzo ładnie położyli na każdym elemencie z sercem, ale co to samego produktu niestety straciłem zaufanie i następnym razem wybiorę inny typ powłoki. Foto po polerce już po usunięciu wżerów. http://www.fotosik.pl/zdjecie/e923a8b5ce75b815
MirekGTS Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2016 Szukając swojej pierwszej powłoki łatwej w aplikacji zastanawiam się nad Carbon Collective Oracle Paint Coating, gyeon prime i si3d ostatnio mocno promowanej przez Fran3k. Wszystkie podobno bardzo przyjazne w aplikacji. Prime najdroższy ale nie trzeba go warstwować, Oracle tańszy i najłatwiejszy w aplikacji, ale poza jednym starym wątkiem ciężko coś znaleźć o tej powłoce. Si3d jest najtańszy ale trzeba warstwować więc pewnie wyjdzie porównywalnie do reszty pod względem kosztów. Pomijając kwestie finansowe ktoś wskazać powłokę najtrwalszą, najlepiej maskującą lub dającą najlepszy look?
trillest Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2017 Witam, Czy takie mycie na myjce ręcznej przy temperaturze do -8*C maksymalnie wpływa na powłokę ceramiczną (dokładnie Si3D) ? Jest to dozwolone, czy stanowczo nie ? Korci mnie żeby umyć, ponieważ auto jest suche i widać na nim sól. Ps. Pianownice z aktywną biorę swoją. Umyłbym samą pianą już bez wiader i osuszania. Fizycznie lakieru bym nawet nie dotykał.
Lukas__ Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2017 Czy ktoś może kładl SiRamik SC15 i moglby sie podzielic wrazeniami?
Dannyy88 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ja kładłem, jest OK ale co do wytrzymałości nic nie powiem bo po 3 miesiącach auto sprzedałem
Lukas__ Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ja kładłem, jest OK ale co do wytrzymałości nic nie powiem bo po 3 miesiącach auto sprzedałem a mozesz cos wiecej dodac np o latwosci nakladania/ docierania itd? czy polcilbys cos innego?
Maciej WTN Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ostatnio nakładałem na dwa auta UNC-R 1.5. W moim odczuciu znacznie łatwiejsza aplikacja Nawet na czarnym uni nie było śladów. W połączeniu z fibrami od Szakala to bajka w porównaniu ze standardową wersją. Pojawiła się wersja UNC-R 1.7, czym różni się od UNC-R 1.5?
Pajko Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2017 1.7 to wersja dla profesjonalistów
Maciej WTN Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2017 A wiadomo czym się różni ta dla profesjonalistów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się