Skocz do zawartości

Jakie żarówki polecamy?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem do znajomego. To są lampy do Nissana Qashqai, do ruchu lewostronnego, a więc są nieodpowiednie do użytkowania w PL. Symbol 1LF.....-04 i -041 to lampy do "anglików".
Dzięki serdeczne! Dzwonię do teścia.
Masakra... Ciekawe jak rozwiąże to Intercars... Lampy zamontowane już miesiąc.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałe jest, że mało kto rozumie te oznaczenia na lampach, natomiast nie rozumiem, jak można nie zauważyć gołym okiem, że ma się angielskie lampy - czy to np jadąc w korku i obserwując jak oświetlają poprzedzający nas samochód, a w nocy to w ogóle. @Ari oczywiście nie potraktuj to jako osobisty atak :), mówię o problemie globalnie. Niestety jak obserwuje samochody w nocy to dużo ludzi ma angielskie lampy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałe jest, że mało kto rozumie te oznaczenia na lampach, natomiast nie rozumiem, jak można nie zauważyć gołym okiem, że ma się angielskie lampy - czy to np jadąc w korku i obserwując jak oświetlają poprzedzający nas samochód, a w nocy to w ogóle. [mention=1386]Ari[/mention] oczywiście nie potraktuj to jako osobisty atak :), mówię o problemie globalnie. Niestety jak obserwuje samochody w nocy to dużo ludzi ma angielskie lampy
Ja tam teścia rozumiem, większość jego przejażdżek to dzień lub szarówka. Mając normalna lampę od strony kierowcy nikt nie przypuszczał, że prawa po stłuczce z polskiej dystrybucji będzie inna.
Na swoim aucie bym zauważył, bo późno wracam z pracy.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mniej jednak, nie tłumaczy to IC. To już kolejny przykład fuszerki z ich strony, sam wielokrotnie walczyłem z nimi... To jest niesamowite jak trzeba dokładnie każdą część sprawdzać jak się u nich kupuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to był jedyny ich przewał - przebijanie numerów na częsciach, w duopakach tarcz hamulcowych tylko jedna sztuka, w opakowaniu nowej dwumasy LUKa regenerowany Sachs - to są moje doświadczenia... Na szczęście w Warszawie i Gorzowie jest MotoFactory, które mnie nie zawiodło ani razu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się teraz zaopatruję w Moto Profilu (Profi Auto). O wiele korzystniejsza polityka cenowa niż IC (niższe ceny wyjściowe, łatwiej przyznają rabaty), akurat na Górnym Śląsku super zaopatrzenie (magazyn główny w Chorzowie), wałów jeszcze nie było :) Ogólnie polecam się zainteresować. Z IC kategorycznie zrezygnowałem, bo w piekarskim oddziale pracują straszne chamy, a poza tym do punktu Profi Auto mam bliżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już wstawione Ring Xenon Ultima +120%  H7

 

Na chwilę obecną w warunkach garażowych jestem zawiedziony. Żarówki świecą barwą żółtą jak najtańsze Narvy. Póki co tylko tyle, bo jeszcze na nich nie jechałem, więc nie wiem jak na drodze i narazie nie wydaje opinii. 

Nie wiem czy to wina lampy, czy to wina tego konkretnego kompletu, czy może one takie poprostu są.  W lewej lampie Philips White Vision święcą zauważalnie białą barwą, a Ringi żółtą. 

 

Zobaczcie zdjęcia dla porównania:

Spoiler

 

LEWA PHILIPS WHITE VISION PRAWA ZWYKŁE NARVA KRÓTKIE

433f2ae5f2a5d31dmed.jpg

 

LEWA PHILIPS WHITE VISION PRAWA ZWYKŁE NARVA DŁUGIE

3e1535d242d8fbf1med.jpg

 

LEWA PHILIPS WHITE VISION PRAWA RING XENON ULTIMA KRÓTKIE

497f7d4455dee1fdmed.jpg

 

LEWA PHILIPS WHITE VISION PRAWA RING XENON ULTIMA DŁUGIE

18e15243a9e1bf44med.jpg

 

 

Zdjęcia są jakie są ale na żywo wiem co widzę.  Nie skreślam narazie bo nie byłem w trasie ale wiem tyle, te konkretne Ringi w mojej lampie świecą żółto jak tanie narvy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One tak właśnie świecą, ja jestem z nich zadowolony bo w nocy w deszcz widzę bardzo dużo czego nie powiem o Osram Cool Blue Intense. Kolejnymi żarówkami będą dalej Ring chyba że w końcu znajdę Magneti Marelli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kilka ciekawostek o wpływie napięcia na żarówkę od jednego z producentów:

Cytat

 

WPŁYW NAPIĘCIA ZASILAJĄCEGO NA ŻARÓWKĘ HALOGENOWĄ

Kluczowe parametry żarówki halogenowej znacząco zmieniają się w funkcji napięcia zasilającego. Poniżej zależności strumienia (φ), mocy (P), temperatury barwowej (Tb) i trwałości (Tc) żarówek halogenowych od wartości napięcia (U) panującego w instalacji elektrycznej pojazdu, podane w procentach, w odniesieniu do napięcia 13,2 V.

 

Napięcie zasilania ma istotny wpływ na strumień świetlny żarówki i jej trwałość. Nawet małe spadki napięcia w instalacji elektrycznej pojazdu, np. spowodowane złymi połączeniami elektrycznymi (klemy akumulatora, konektory żarówek, połączenia alternatora) mogą spowodować istotną i zauważalną różnicę w ilości światła na drodze. Natomiast napięcie wyższe od znamionowego jedynie o 5% powoduje dwukrotny spadek trwałości żarówek.

 

the-impact-of-the-supply-voltage-on-a-ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2017 o 11:19, kskej napisał:

Co do Tungsram +90% H7 -> u mnie wytrzymały dokładnie 1,5 roku przy przebiegu około 12kkm, jeżdżąc głównie po mieście.

Razem z tymi Tungsram'ami włożyłem wtedy jako postojówki OSRAM Cool Blue Intense W5W, padły przed wczoraj więc dały radę przez 2 lata i 2 miesiące ( 20 kkm przebiegu) - nie jest źle, zakupiłem te same od razu (26zł), ogólnie polecam - biała barwa, długo wytrzymały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2018 o 10:32, W1Michal napisał:

a nocą jak ?

Pojeździłem już na tych Philipsach trochę i muszę przyznać że jest duża różnica. Szczególnie widzę różnicę (na plus) w poziomie doświetlenia pobocza. Zobaczymy jak z trwałością. Dodam że moje reflektory nie są jakoś zmęczone tj. zżółknięte czy zmatowione a po wymianie żarówek zdecydowanie rozjaśniło mi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 19.12.2017 o 08:57, clavikord napisał:

Jeżeli osiągną 4200 kelvinów ze standardowej żarówki z poborem mocy 55/60 wat bez barwienia żarówki no to będzie coś

Jest jeszcze Bosch Ultra WHite 4200K. Ktoś testował?

Patrzyłem na dane i Philips White Vision mają według opisu około 3700K i są faktycznie bielsze od standardowych halogenów ( posiada je i są bielsze nawet od topowych Tungsramów )

Gdyby ten Bosch trzymał te 4200K to było by już całkiem akceptowalnie jak na halogenowe żarówki. 

Magneti Marelli 4200K ciągnie nie widać na naszym rynku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.