Moderator Eryczek Opublikowano 14 Marca 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Yasiek, myślałem o tym kilka lat temu ale na Accordzie fabryczny rozmiar (to 225/50/17) to wizualnie absolutne minimum. Bliżej mi do przejścia na `18 niż do czegoś mniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 14 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 cannonn, a może BlueResponse z Dunlopów. Są rzeczywiście bardzo ciche i choć to będzie 3 sezon na nich nie zauważyłem nadmiernego zużycia gum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 14 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 macie jakieś opinie, najlepiej z własnego doświadczenia, na temat opon w rozmiarze 225/50/17 1. Yokohama Advan Sport V105 2. Pirelli P Zero Rosso Jak wygląda zjadanie bieżnika - przebieg na letnich jakieś 18 - 20kkm, trzymanie w zakrętach i na mokrym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 14 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 cannonn, a może BlueResponse z Dunlopów. Są rzeczywiście bardzo ciche i choć to będzie 3 sezon na nich nie zauważyłem nadmiernego zużycia gum Brałem je pod uwagę na samym początku, ale sporo opinii przeczytałem, że mają miękkie ścianki i odstawiłem je na bok. Chcę także opony z rantem ochronnym, którego w Blueresponse nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Z takich ciekawostek- miałem wczoraj okazję przejechać się na 'budżetowych' oponach Kelly w C200 w203 polift, czyli samochodzie który już jakoś w miarę się drogi trzyma. Warunki nie były najgorsze- 5/6*C i mokro, jeździłem chwilę wcześniej swoim gratem na Contiwinter ts850 w tym samym wymiarze i było bezproblemowo. Tutaj każde dotknięcie gazu czy hamulca to kontrola trakcji albo ABS. Zakręt, który w tych warunkach przejeżdża się spokojnie przy 70-80km/h jechałem z 40km/h na granicy przyczepności. Tak sobie myślę, że ubezpieczalnie powinny wziąć przykład z niemieckich autostrad- możesz jechać powyżej zalecanej, ale w razie czego zapomnij o ubezpieczeniu, tak samo z budżetowymi oponami jeśli miały wpływ na wypadek- poniżej premium ileś tam % potrącone z odszkodowania, a poniżej klasy średniej to już sam sobie radź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 JM63, Kuba niestety dużo osób na polskich drogach kupuje albo używki albo bieżnikowane albo właśnie tanie chinczyki. Nie zdają sobie sprawy z istoty problemu - niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 funkoval, zachwalać Yokohamy nie będę, bo tam pracuję. To jest topowy model, poniżej tabela do jakich aut ma homologację i jest montowany jako pierwszy montaż. Pamiętaj tylko, że opon na pierwszy montaż jest zawsze ok 3 producentów i może być tak, że na Polski rynek nie wjedzie żaden egzemplarz na Yokohamie, a np. na Włochy pojedzie wszystko z tym modelem. Generalnie średnia jest zachowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 fipa, dzięki za info, wiem że pakują to na pierwszy montaż do różnych wózków, w tym premium, pytanie o trwałość, czy wytrzymają 2 sezony (łącznie około 35 - 40 kkm) oddziaływania 320Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 funkoval, a jak Ci napisze, że tak - spokojnie, to uwierzysz? Robimy testy z jedną z firm transportowych jeżdzących busami na zachód. Klient zdecydował się stopniowo zmieniać opony na Yokohamę. Auta podobnie eksploatowane (właściciel ściśle monitoruje kierowców po GPS). Yokohama ma wyższe przebiegi o jakieś 10000km od różnych Conti czy Firestonów. Łącznie jest robione na komplecie ok 70000. Monitoring opon wykonujemy co 2-3 miesiące, więc widzimy na bieżąco zużycie. Wiem, że to segment dostawczych, ale tylko takie badania, tzn. konkrety mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamill33 Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 producent pakuje te opony które dostanie w lepszej cenie:) ja w zeszłym sezonie zakupiłem uniroyal rainsport 3 i jak po sezonie wszystko fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Kamill33, co nie zmienia faktu, że żeby dostać się na listę OE, trzeba faktycznie robić dobre opony + faktycznie liczy się cena dla producenta. Dla uzupełnienia to lista, gdzie na pierwszy montaż szedł (lub idzie cały czas) model V103, czyli poprzednik V105. V103 to również świetna opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 jak Ci napisze, że tak - spokojnie, to uwierzysz A czy Twoje wynagrodzenie zależne jest bezpośrednio od obrotów firmy albo od sprzedaży? Poza tym mogę zweryfikować, zdaje się, że ktoś ze znajomych śmiga na Advanach, tylko nie pamiętam który Jako alternatywę biorę jeszcze pod uwagę Dunlopy SportMaxx RT -ponoć cichsze i ekonomiczniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 A czy Twoje wynagrodzenie zależne jest bezpośrednio od obrotów firmy albo od sprzedaży? Staram się przedstawiać tylko fakty, to Ty podejmujesz decyzję. Odpowiednik dla Dunlopy SportMaxx RT to bardziej ADVAN Neova z naszej linii. Dla V105 to będzie Sport Maxx GT, Sport Maxx TT od Dunlopa. Generalnie rozważasz opony High Performance / Sport. Wydaje mi się, że każde z tego segmentu osiągną to co zakładasz (2 sezony, 40kkm). Dalej to już jest prosta zależność. Lepiej kleją = krócej jadą. Taka jest prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Dalej to już jest prosta zależność. Lepiej kleją = krócej jadą. Taka jest prawda. Znana i niezaprzeczalna, dlatego pytałem Staram się przedstawiać tylko fakty, to Ty podejmujesz decyzję. Zgadza się. Mam nadzieję, że nie zrozumiałeś mnie źle - mógłbym mieć wątpliwości, gdybyś np. był sprzedawcą na prowizji, wtedy nie zadawałbym dalszych pytań. Dzięki za porównanie z Dunlopami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 15 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Ależ ja jestem sprzedawcą, z tym że do innego segmentu rynku i to czy Ty je kupisz nie wpływa na moje wynagrodzenie. Poza tym zauważ nie sugerowałem kompletnie miejsca zakupu. Teraz mamy jasność To na co mogę mieć wpływ, to ewentualna reklamacja, bo ją rozpatruje producent/główny importer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1474 Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Kupiłem SportMaxx RT w tamtym roku i nie żałuję wyboru. Niby szybko schodzą, ale kleją się jak wściekłe na zakrętach, na mokrym spisują się rewelacyjnie i są ciche co jest również ważne. Coś za coś, wyjeździsz i kupisz nową świeżą gumę, ale pewność i zadowolenie masz gwarantowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 http://www.michelin.pl/komunikatyprasow ... ss-Climate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Jezeli nie bedzie kosztowac 2x tyle co zwykla opona to dla mnie bedzie hit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitazz Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Panowie, bo wszyscy tu 17` i więcej... a co byście polecili w rozmiarze 205/60 r15?Normalna jazda bez wariactw...Ciche i żeby dobrze dziury wybierały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 a co byście polecili w rozmiarze 205/60 r15?Normalna jazda bez wariactw...Ciche i żeby dobrze dziury wybierały Roadstone Cp661 i Zetexx ZT1000 a za nim poleca na mnie gromy to odsyłam do lektury nowego Auto Świata okazało się że ci dwaj producenci bądź co bądź budżetówek dostali się do finałowej 18 spośród 53 gum, W teście głośności były najcichsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 a co byście polecili w rozmiarze 205/60 r15?Normalna jazda bez wariactw...Ciche i żeby dobrze dziury wybierały Roadstone Cp661 i Zetexx ZT1000 a za nim poleca na mnie gromy to odsyłam do lektury nowego Auto Świata okazało się że ci dwaj producenci bądź co bądź budżetówek dostali się do finałowej 18 spośród 53 gum, W teście głośności były najcichsze Czekam i ja na opinię o zeetexach bom ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 takie tam info http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,1703639 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 odsyłam do lektury nowego Auto Świata Tego nie czytam, ale w Super Expressie albo Fakcie już nie pamiętam był taki test, że jednak CIF to najlepiej czyści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Taaa. AŚ i ich testy. Tak jak dawno temu. Wygrywały opony grupy GY a ostatnia strona wielka reklama. Nawet w ADAC wyszły ostatnio wałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 To czym się kierować przy wyborze opon ? Oznaczeniami UE to przecież też jest g.. warte Cały test: http://i.imgur.com/IoR4BHP.jpg http://i.imgur.com/xfnAeVE.jpg http://i.imgur.com/spud1bs.jpg http://i.imgur.com/tFsceJv.jpg http://i.imgur.com/Sc5kzfB.jpg Ps. skoro te testy są ustawiane pod konkretną markę czemu inne się nie odwołują a przynajmniej ja nie słyszałem o takich przypadkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się