Skocz do zawartości

Jakie opony polecamy?


Rekomendowane odpowiedzi

styl jazdy ma znaczenie w dużej mierze są ludzie co wsadzają sportowe kapcie ale jezdzą spokojnie i chcą mieć opone która przy nagłym hamowaniu będzie trzymać. Wyszedł sport 6 więc jest następca ale osobiscie jakbym miał wybór to bym brał Piloty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecałem Conti miałeś z tym kłopot, polecam co inengo również klepiesz zaczepny post już nie pierwszy raz :)  masz z czymś problem, to nie wiem może jakiś psychoterapeuta albo dużo spacerów na swieżym powietrzu i przejdzie Kupuj co uważasz  do swojego poloneza i golfa to co uważasz sa słuszne a moich opinii na szczęście nikt ci nie każe brać pod uwage :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, KapselK napisał:

Trwalsze niż Conti Sport 5? 

Zdecydowanie.Opony Conti są niestety mało trwałe.Szybko lecą i się starzeją w zamian za świetne właściwości jak nowe.Opony Michała są najtrwalsze w klasie premium.

Osobiście brałbym pod uwagę jeszcze Dunlopy letnie jak i zimowe.

Teraz jeżdżę na Vredesteinach Quatrac 5 (całorocznych) po Dunlpach, Conti, Michałach, Firesone i Toyo..Ustępują tylko zimówką premium poza tym rewelacja.Żona na Uniroyalach All season expert małym miejskim autem i też nie narzeka.Wcześniej miała Klebery quadraxery, znacznie gorsze od Uni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

premium contacty są dość trwałe, nie generalizowalbym że wszystkie conti sie szybko zużywają, być może sport 5 lecą szybciej ale coś za coś. Zimowe miałem TS830 i 830P i wytrzymaly bardzo długo z tym że styl jazdy spokojny. Ojciec ma premium contacty 2 i po 30 000 km ma jeszcze 6 mm bieżnika :)  z tym że styl jazdy raczej mega spokojny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@W1Michal tak koło zapasowe w bagażniku za dużo miejsca zajmuje... Przód mam 225/45/17, tył 255/45/17 ale na tył chce wsadzić 235/45/17. Mogę albo kupić run flaty i mieć duzo więcej miejsca w bagazniku, albo kupić zwykłe i stracić miejsce, ale zyskać na komforcie. 
@qaholo dzięki za info. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za as dobrał kola na tyl o większej srednicy niz z przodu? Run flat owszem wygodny bo można jechać na flaku ale po przejechaniu określonego dystansu bez powietrza nadają się do utylizacji.

 

 

A u mnie wlasnie letnie przód mam do wymiany, tyl ten sam rocznik i jak nowe. Aktualnie mam na lato Pilot Sport 3 więc na 99% będę bral do kompletu dwie PS3 lub nowsze PS4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, W1Michal napisał:

premium contacty są dość trwałe, nie generalizowalbym że wszystkie conti sie szybko zużywają, być może sport 5 lecą szybciej ale coś za coś. Zimowe miałem TS830 i 830P i wytrzymaly bardzo długo z tym że styl jazdy spokojny. Ojciec ma premium contacty 2 i po 30 000 km ma jeszcze 6 mm bieżnika :)  z tym że styl jazdy raczej mega spokojny :)

TS830 też miałem i jeśli myślisz że jak bieżnik jeszcze w miarę to właściwości jezdne też ok. to jesteś w błędzie.Bardzo odbiegają po 4-5 latach od nowości zachowaniem w warunkach zimowych w przeciwieństwie do Dunlopow, Nokianów i michałów.

Letnie Conti znów szybko się ścierają.Nie tylko SportContact, Premium też.Podobnie jak Toyo T1R.Jak nowe świetna jazda jak i komfort + szybkie znikanie bieżnika.

Jak ktoś jeździ "na emeryta" może tego nie zauważy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslisz że te micheliny czy dunlopy są tak samo dobre jak nowe po 5 latach ?  to że opona sie starzeje wiem i jest to oczywiste, pisałem tylko ile zostało bieżnika po danym przebiegu, nie pisąłem nic o wieku opon. Co niektórzy mają kłopot z czytaniem ze zrozumieniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Pływak napisał:

Co za as dobrał kola na tyl o większej srednicy niz z przodu?

Mój błąd z tyłu jest 255/40/17. Chciałbym tę oponę zamienić na węższą i 235/45/17 z tego co powiedział mi kalkulator będzie ok. Chyba, że ma inna propozycje? Felga  8,5" szeroka. Chcę węższa ponieważ na lato wpadną dystanse i na 255 myślę, że będzie ocierać rant. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe opony są tańsze niż run flaty i za tą różnicę kupiłbym dojazdówkę. Na pewno lepszy komfort bym odczuł bo teraz mam zawieszenie M pakietowe + run flaty no i nie ukrywam, że każdą dziurę czuję. :mrgreen:  Będę rozmyślał nad Pilot Sportami 4, Premium Contactami 6 oraz Sport Maxx RT2.  Dzięki za pomoc. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2018 o 13:33, W1Michal napisał:

myslisz że te micheliny czy dunlopy są tak samo dobre jak nowe po 5 latach ?  to że opona sie starzeje wiem i jest to oczywiste, pisałem tylko ile zostało bieżnika po danym przebiegu, nie pisąłem nic o wieku opon. Co niektórzy mają kłopot z czytaniem ze zrozumieniem :)

Opony starzeją się różnie.Niestety CONTI znacznie szybciej niż Michalin.Conti po 5latach nadają się na śmietnik choć mogą wyglądać nieźle.Tez to osobiście przerobiłem.Na Michelinach udało mi się przejeździć 7lat z dobrym efektem i tą samą techniką jazdy, wcale nie jak dziadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.