alcapone154 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 twierdzisz że dębica jest najcichsza biorąc pod uwage etykiety ? nie wiem jak sie zachowuje nowa uhp ale żebyś sie nie zdziwił z tą ciszą te etykiety są średnio miarodajne o czym zresztą juz tu było pisane W tescie autobilda byly podobno blizniacze savy i one jesli chodzi o glosnosc byly na 2gim miejscu za michelin. Pozatym.. rozumiem ze roznica 2-3db moze byc nie zauwzalna miedzy oponami ale 6db (debica a rs3) to juz roznica ktora napewno da sie uslyszec. Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Rozmiar 215/45 1795% autostrada Zastanawiam sie nad: Debica presto uhp 2 1050zl Falken fk510 1170zl Uniroyal rainsport3 1200zl Sklaniam sie do debic bo sa najtansze i najcichsze a wizja cichych opon mi baaaaardzo odpowiada. Co wy na to ? Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk Zdecydowanie wybrałbym te Falkeny,sam o nich myślę,3 miejsce w teście autobilda,po opisie opony autostradowe ciche i dobre na mokrym.Uniroyale jak kolega wspomniał najlepsze na deszcz ale wielu narzeka że dość głośne,Dębica to tylko debica jak dla mnie półka niżej i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk30 Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 DĘBICA PASSIO 2 2017r. Bridgestone Ecopia EP150 2016r. DUNLOP ENANSAVE EC 300 2016r. UNIROYAL RAINEXPERT 3 2016-2017r. Które z tych oponek byście polecili rozmiar 165/65.r14. może ktoś coś powiedzieć o tych oponkach. Wszystkie sprzedawane jako nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Co do indeksu nośności brać lepiej 91 czy 94? auto jak w moim profilu 94. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pera007 Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 A skąd to wziąłeś ? Pytam bo mam varianta mk7 i nawet w homologacji takiej nośności nie podają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Podaj masę całkowita auta pole F1, wtedy dobierasz nośność opon, bez sensu brać np. Xl do fiata 126p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 DĘBICA PASSIO 2 2017r.Bridgestone Ecopia EP150 2016r. DUNLOP ENANSAVE EC 300 2016r. UNIROYAL RAINEXPERT 3 2016-2017r. Które z tych oponek byście polecili rozmiar 165/65.r14. może ktoś coś powiedzieć o tych oponkach. Wszystkie sprzedawane jako nowe Ja kupiłem w ciemno Rainexperty 3 wiosną 2015 w rozmiarze 175/65 R14. Tak mi się spodobały, że rok później kupiłem kolejne do drugiego auta, 155/80 R13. Ogólnie opony ciche (sprawdzone w obu powyższych przypadkach), bajeczne na mokrym i co moim zdaniem ważne - kapitalnie wyglądają na aucie dzięki ciekawej, asymetrycznej rzeźbie bieżnika. Wtedy miałem do 160 zł/szt. i dokładnie tyle wydałem (trzynastki kosztowały już dokładnie 136 zł/szt.). Starszy komplet nie nosiłby większych śladów zużycia, gdyby nie spieprzona zbieżność - opony które jeździły z tyłu mają maksymalnie o milimetr mniej niż jako nowe, a przejechałem na nich ok. 15 tys. km. Nowszy komplet po 8 tys. wygląda jak nowy. Uważam, że w relacji jakość-cena jest to bardzo dobra propozycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 A skąd to wziąłeś ? Pytam bo mam varianta mk7 i nawet w homologacji takiej nośności nie podają. Nie wiem czy to pytanie do mnie... ale odpowiem. W moim przypadku podyktowane doświadczeniem. To już 4 komplet 17 w tym rozmiarze, które użytkowałem na podobnych dwóch autach. Dwukrotnie przy Conti 5 i Potenza miałem purchle na boku opony. Kolega, który ma zakład gumiarski polecił mi branie z indeksem 94. I od tamtej pory, opon z tego powodu nie zmieniałem. Opony z tym indeksem maja bardziej wzmocnione brzegi, przy podjeżdżaniu na krawężniki czy w dziury lepiej to znoszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Rozmiar 215/45 1795% autostrada Zastanawiam sie nad: Debica presto uhp 2 1050zl Falken fk510 1170zl Uniroyal rainsport3 1200zl Sklaniam sie do debic bo sa najtansze i najcichsze a wizja cichych opon mi baaaaardzo odpowiada. Co wy na to ? Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk Akurat do swojego kupiłem Michelin Primacy HP właśnie w tym rozmiarze, ale dopiero wczoraj założyłem, więc niewiele mogę powiedzieć. W drugim aucie mam 205-50-17 właśnie Falken'y. Zrobiłem na nich jakieś 20kkm, są głośnie, ale prowadzenie ok. Na mokrym w miarę dobre hamowanie, na suchym również. Dosyć dobrze trzymają w zakrętach. Wcześniej jeździłem na 16" Pirelli p7 i dużej różnicy nie widzę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonVWGolf Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 vs Continental PremiumContact 6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 na tych drugich nikt nie jezdzil wiec opinii nie znajdziesz bo to nowość. Ale biorąc pod uwage premium 5 to bym sie nie wahal, raczej nie zepsuli nowszego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszuFF Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Uwazam ze opony Japonskich producentow sa najlepsze .. ich przepisy nie zmuszaja do domieszywania starej gumy ze wzgledu na zaliczenie srodowiskowych eko wymogow.... moze ciut szybiej sie przez to zuzywaja (miekka guma) ale za to kleja jak zle! Yokohama/Bridgestone/Toyo/Falken.... od lat kupuje tylko to.. 2 razy sprobowalem czegos innego i nie bylem zadowlony... pomijajac kwestie zajawki na produkt Japonski co do samych juz modeli itd nie moge sie wypowiedziec kazdy ma inne potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Spoko o ile ktoś trafi te opony faktycznie z Japonii, a nie np. z fabryki Bridgestona z Polski bo wtedy produkcje obowiązują przepisy unijne chociaż chociaż szczerze przyznam, ze pierwsze słyszę jakoby to miało jakiś wpływ na przyczepność baa testy twierdza inaczej. O ile falken w tym roku wypadł świetnie biorąc pod uwagę cenę o tyle reszta w testach wypada przeciętnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 W zeszłym roku kupiliśmy do Felicii Falkeny Euroallseason w "niskim profilu" - 165/70 R13 - wyprodukowane w Japonii. Kto by pomyślał, że to takie dobre opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zgadzam się, Falkeny są całkiem przyzwoite, poza głośnością. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Marca 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Trafiłem dziś na to zdjęcie i przypomniało mi się jak ktoś tu zachwalał niedawno bieżnikowane opony http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... 6.html?i=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1419 Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Ja kupiłem w tym roku Yokohama Advan Sport v105 i co najbardziej w nich mnie ucieszyło to napis Made in Japan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Mam do Was pytanie odnośnie opon - czy dopuszczalne jest użycie na tej samej osi opon identycznych pod względem marki, modelu, rozmiaru, indeksu prędkości, ale jedna z opon jest z technologią Self Sealing, a druga zwykła. Czy może mieć to wpływ na bezpieczeństwo jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 na osi muszą być dwie takie same opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Tak też sceptycznie do tego podchodzę, wulkanizator chce mi sprzedać dwie sztuki i jedna własnie jest Self Seal, wg niego nie ma to na nic wpływu, jedynie tylko to ze się sama uszczelnia przy małych uszkodzeniach. Poza tym to dokładnie te same modele nie różniące się niczym na pierwszy rzut oka - jakieś PIRELLI CINTURATO P7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Chce sprzedać to wszystko powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Nie rozumiem idei kupowania używek niewiadomego pochodzenia w dodatku kazda z innej parafii. Co innego jak mamy używki ze sprawdzonego źródła, a co innego taka kombinacja. Przeciez dziś każdy znajdzie nową oponę na swoja kieszeń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zrezygnowalem z Vredkow ULTRAC SESSANTA na rzecz nowszego modelu ULTRAC VORTI i jedno mnie zastanawia w opisie tego modelu opon podaja inna budowa opon przednich i tylnich http://www.testyopon.pl/opony/vredestein-ultrac-vorti o co chodzi? Ja mam taki sam rozmiar z tylu i z przodu Ktos moze mi to wyjasnic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1419 Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zrezygnowalem z Vredkow ULTRAC SESSANTA na rzecz nowszego modelu ULTRAC VORTI i jedno mnie zastanawia w opisie tego modelu opon podaja inna budowa opon przednich i tylnich http://www.testyopon.pl/opony/vredestein-ultrac-vorti o co chodzi? Ja mam taki sam rozmiar z tylu i z przodu Ktos moze mi to wyjasnic? Pierwszy raz czytam takie coś, wydaje mi się, że coś namieszali Być może wygląda opona na tył troszkę inaczej ale to w mega szerokich rozmiarach. jak chcesz tylko vredesteiny to najnowszy model to ultrac satin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Ale ten model mi sie po prostu bardziej podoba Na stronie producenta tez cos takiego pisze,domyslam sie ze moze chodzic o jakies specyficzne rozmiary stosowane do aut sportowych z napedem na tyl,bo w moim rozmiarze 225/45/17 nie ma innych rozmarow na tyl i przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się