menior Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 [ref]SzymonVWGolf[/ref], jeśli Continental to czemu nie najnowszy model 6 kosztuje tyle samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 [ref]SzymonVWGolf[/ref], jeśli Continental to czemu nie najnowszy model 6 kosztuje tyle samo... SportContact 6 :-)? Kolega chce na felgę 17'' nie 19'' + Ja mogę powiedzieć tak, Conti Sport Contact 5 to naj.. opony jakie miałem ( 225/45/r17 xl ) zarówno jeśli chodzi o suchy asfalt, mokry, ostre/szybkie zakręty itd - MEGA ) jedyny "minus" ( ale coś za coś..) to że opony stosunkowo szybko znikają tzn. zużywają się. Teraz testuję od 1 sezonu Michelin pilot sport 4 i.. zaczynam się zastanawiać czy one nie wskoczą na "pierwszą" pozycję jako naj opony jak dla mnie.. Wprawdzie dopiero 1 sezon nie pełny.. ale są mega ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Letnia opona w rozmiarze 225/45 r17:Dunlop Sport Maxx RT 2 vs Continental ContiSportContact 5? Jazda w 70% miasto, 30% trasa choć może się to zmienić bo prawdopodobnie w najbliższych miesiącach będę musiał dojeżdżać do pracy ok 60km 12 razy w miesiącu. Styl jazdy raczej dynamiczny Pamiętaj, ze wszystkie tego rodzaju opony pseudo sportowe poza tym, że mają lepszą przyczepność zużywają się szybciej niż ich normalne odpowiedniki. Jak robisz duże przebiegi to może Cie to słono kosztować bo większość takich opon nie wytrzyma 30K km dynamicznej jazdy. Do takiej jazy jak opisujesz lepsze mogą się okazać PremiumContact, niż SportContact Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Używał ktoś dayton touring 2? Lub imperial ecodriver 3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Ojciec miał Daytony modelu nie pamiętam, do polowy bieżnika były w miarę znośne. Później tragedia po moich namowach w końcu je wywalił i Dunlopy kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepacz Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Goodyear Efficientgrip Performance czy Dunlop SP Sport Bluresponse? Opony 205/55 R16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonVWGolf Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Letnia opona w rozmiarze 225/45 r17:Dunlop Sport Maxx RT 2 vs Continental ContiSportContact 5? Jazda w 70% miasto, 30% trasa choć może się to zmienić bo prawdopodobnie w najbliższych miesiącach będę musiał dojeżdżać do pracy ok 60km 12 razy w miesiącu. Styl jazdy raczej dynamiczny Pamiętaj, ze wszystkie tego rodzaju opony pseudo sportowe poza tym, że mają lepszą przyczepność zużywają się szybciej niż ich normalne odpowiedniki. Jak robisz duże przebiegi to może Cie to słono kosztować bo większość takich opon nie wytrzyma 30K km dynamicznej jazdy. Do takiej jazy jak opisujesz lepsze mogą się okazać PremiumContact, niż SportContact Różnica między Sport a Premium to ok 200zł na komplecie, a jaka jest orientacyjna różnica między mini jeśli chodzi o przebiegi które można na nich zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowyyy Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Jeździ ktoś może na Barum Bravuris 3 215/50/17. Jazda spokojna, 70% trasa, 30%miasto. Auto 110KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 W ostatnim teście wypadły bardzo kiepsko. Lepiej brać Save lub Dębice UHP2 były 20 oczek wyżej od Baruma. Różnica między Sport a Premium to ok 200zł na komplecie, a jaka jest orientacyjna różnica między mini jeśli chodzi o przebiegi które można na nich zrobić? Wg testu autobilda Premiumy starcza na prawie 40K wątpię aby Sporty na tyle starczyły. Sam mam Pirelli P Zero i widzę jak znikają opony tego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Różnica między Sport a Premium to ok 200zł na komplecie, a jaka jest orientacyjna różnica między mini jeśli chodzi o przebiegi które można na nich zrobić? Wg testu autobilda Premiumy starcza na prawie 40K wątpię aby Sporty na tyle starczyły. Sam mam Pirelli P Zero i widzę jak znikają opony tego typu. Mi wystarczyły, ale na przodzie do końca wskaźników dojechały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Letnia opona w rozmiarze 225/45 r17:Dunlop Sport Maxx RT 2 vs Continental ContiSportContact 5? Jazda w 70% miasto, 30% trasa choć może się to zmienić bo prawdopodobnie w najbliższych miesiącach będę musiał dojeżdżać do pracy ok 60km 12 razy w miesiącu. Styl jazdy raczej dynamiczny Pamiętaj, ze wszystkie tego rodzaju opony pseudo sportowe poza tym, że mają lepszą przyczepność zużywają się szybciej niż ich normalne odpowiedniki. Jak robisz duże przebiegi to może Cie to słono kosztować bo większość takich opon nie wytrzyma 30K km dynamicznej jazdy. Do takiej jazy jak opisujesz lepsze mogą się okazać PremiumContact, niż SportContact Różnica między Sport a Premium to ok 200zł na komplecie, a jaka jest orientacyjna różnica między mini jeśli chodzi o przebiegi które można na nich zrobić? Premium 6 patrzyłeś ? producent twierdzi że mają przyczepność sportów a trwałość premium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonVWGolf Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Chyba zdecyduje się na Premium, różnica w cenie nie duża a zawsze lepiej trochę dopłacić i żeby było tak jak ma być tym bardziej na oponach nie można oszczędzać w końcu to jedyny element który ma kontakt z asfaltem podczas jazdy Co do indeksu nośności brać lepiej 91 czy 94? auto jak w moim profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 W tapatalku nie widzę jakie masz auto, ale ja do swojego E46 właśnie wczoraj zakupiłem na przód 225/45R17 Premium Contact 6. Co do nośności, sprawdź jaką zaleca producent. U mnie powinno być 91 i takie wziąłem. Wizualnie Premium 6 sprawia świetne wrażenie. Więcej będę mógł powiedzieć jak odbiorę felgi z renowacji i założę koła na auto. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_t11 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 700117 Jeździ ktoś może na Barum Bravuris 3 215/50/17. Jazda spokojna, 70% trasa, 30%miasto. Auto 110KM. Ja mam Barum Bravuris 3 tylko w rozmiarze 195/45/16 jak jeździsz spokojnie to opona sprawdza się bardzo dobrze czy to na mokrym czy na suchym. Ja jeżdżę spokojnie ale nawet przy jakiś większych prędkościach w zakrętach to nie miałem problemu. To taka dobra budżetowa opona, w różnych rankingach zawsze trzyma się w środku tabeli hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 też polecam Baruma dużo mają bieżnika jako nowe, wolno się ścierają i nawet przy wysokich prędkościach jest ok polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonVWGolf Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Co do indeksu nośności brać lepiej 91 czy 94? auto jak w moim profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 91 wystarczy, 94 będą lekko twardsze chyba że takie wolisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Policz. Czasem też się zdarza, że opony mają maksymalne dopuszczalne ciśnienie niższe, niż jest przewidziane dla samochodu. Mój ojciec ma 205/55 R16 91V w Sharanie, a powinien mieć Xtra Load (albo homologację ciężarową) ze względu na to, że maksymalne ciśnienie przewidziane przez producenta samochodu w określonych warunkach jest wyższe, niż dopuszczalne dla opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Jakiego Sharana ma Twój Tato? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 1.9 TDI AUY 116 KM 2005 W instrukcji jest mowa, że dopuszczalne są opony w rozmiarze 195/60 R16, 205/55 R16 i 205/60 R16, ale z homologacją ciężarową i w kole zapasowym jest taka, w pierwszym wymienionym rozmiarze. Maksymalne ciśnienie w oponach tylnej osi to grubo ponad 3 bary, ale dokładną wartość musiałbym sprawdzić, niemniej z pewnością jest to wartość wyższa niż dopuszczalna dla opon (3 lub 3,5 bara). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 To auto na 100% powinno jeździć na 94XL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcapone154 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Rozmiar 215/45 17 95% autostrada Zastanawiam sie nad: Debica presto uhp 2 1050zl Falken fk510 1170zl Uniroyal rainsport3 1200zl Sklaniam sie do debic bo sa najtansze i najcichsze a wizja cichych opon mi baaaaardzo odpowiada. Co wy na to ? Gesendet von meinem HTC 10 mit Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 twierdzisz że dębica jest najcichsza biorąc pod uwage etykiety ? nie wiem jak sie zachowuje nowa uhp ale żebyś sie nie zdziwił z tą ciszą te etykiety są średnio miarodajne o czym zresztą juz tu było pisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Plusem Uniroyal jest to że deszcz na autostradzie widzisz tylko po pracujących wycieraczkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lex Luthor Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 To fakt, ale nie są ciche. Przynajmniej u mnie - 225/45R17 91Y. Nie są też tak precyzyjne w prowadzeniu jak RE050A, ale dzięki temu nie bolą ramiona podczas walki z koleinami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się