tomekk1980 Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Dobre opony te daytony jak dają radę przez 10 lat. A z jakimi innymi oponami masz porównanie? Nie mam porównania z innymi oponami bo od momentu jak się przesiadłem z maluszka do passata do śmigam w zimie na Daytonach i ojciec w Leonie też. Oczywiście przez ten okres 10lat nie jeżdżę nadal na jednym komplecie, bo już kiedyś kupowałem 2 szt nowe na przód a te z przodu poszły na tył. Uważam że w zależności ile kto robi kilometrów ogólnie na sezon ( lato, zima ) to tak 3 lata opony na osi ciągnącej z przodu jak u mnie i zmiana na nowe a te na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Kolego ja na zimowych Daytonach miałem "przyjemność" jeździć służbowym autem. Powiem tyle - katastrofa. Wówczas na swoim aucie miałem wtedy Dębice Frigo i spisywały się o niebo lepiej. Teraz wybieram opony w półki premium, tak więc mam porównanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1980 Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Kolego ja na zimowych Daytonach miałem "przyjemność" jeździć służbowym autem. Powiem tyle - katastrofa. Wówczas na swoim aucie miałem wtedy Dębice Frigo i spisywały się o niebo lepiej. Teraz wybieram opony w półki premium, tak więc mam porównanie. Powiem tak ilu użytkowników tyle opinii, taka jest prawda. Ja jestem zadowolony;) a używam tych opon można powiedzieć w szczególnych warunkach bo w górach a nie w mieście gdzie jest 2cm śniegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Powiem tak ilu użytkowników tyle opinii, taka jest prawda. Ja jestem zadowolony;) a używam tych opon można powiedzieć w szczególnych warunkach bo w górach a nie w mieście gdzie jest 2cm śniegu. Jak można mieć zdanie na jakiś temat jak nie ma się żadnego odniesienia - w tym przypadku do innych opon, tzn. zdanie się ma ale jest ono bez jakiejkolwiek wartości. Raz jechałem na zimowych daytonach w deszczu i najadłem się strachu kilka razy a jeździłem po mieści z normalnymi prędkościami. Dla mnie porażka. Na śniegu moze dają radę ale co z tego jak w innych warunkach to katastrofa. A na jakich oponach jeździsz latem (jak nie ma śniegu) - na tym samym komplecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1980 Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Powiem tak ilu użytkowników tyle opinii, taka jest prawda. Ja jestem zadowolony;) a używam tych opon można powiedzieć w szczególnych warunkach bo w górach a nie w mieście gdzie jest 2cm śniegu. Jak można mieć zdanie na jakiś temat jak nie ma się żadnego odniesienia - w tym przypadku do innych opon, tzn. zdanie się ma ale jest ono bez jakiejkolwiek wartości. Raz jechałem na zimowych daytonach w deszczu i najadłem się strachu kilka razy a jeździłem po mieści z normalnymi prędkościami. Dla mnie porażka. Na śniegu moze dają radę ale co z tego jak w innych warunkach to katastrofa. A na jakich oponach jeździsz latem (jak nie ma śniegu) - na tym samym komplecie? Na lato są letnie opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Widzę, że jest tu kilka osób które chwalą sobie Nokiany WR D4. Zima w Polsce centralnej to głównie błoto pośniegowe, deszcz, suchy asfalt. Jak radzi sobie Nokian w takich warunkach? Spotkałem z opinią, że na śniegu mistrz, a jestem ciekawy jak w przypadku bardziej wielkomiejskiej eksploatacji. Poprzednią zimę przejeździłem w Seju na nowym Uniroyalu MS Plus 77, i jak przystało na tego producenta, opona świetnie sobie radziła z deszczem, błotem pośniegowym. Teraz szukam czegoś do VTS, i ze względu na więcej mocy do przekazania należy mu się chyba coś lepszego, a Nokian wychodzi bardzo korzystnie z marek premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Conti TS 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Skąd wiesz? Piszesz jakby Ci Continental płacił. TS860 to nowy model i nie wiadomo jeszcze jak wypadnie w porównaniu do niezłych TS850. Piotrek - jak byłeś zadowolony z MS Plusów, to kup kolejne. Ja też bardzo sobie je cenię, przy gorszych warunkach (deszcz, błoto pośniegowe) to kawał dobrej gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 raczej poprzednika nie zepsuli a TS850 były dobre pare razy jezdziłem. Niestety nikt mi nie płaci za doradzanie tutaj a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 No właśnie, raczej. A na przykład Michelin zepsuł i dalej kasuje jak za zboże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Nokian nie będzie lepszy niż Uni. Zwłaszcza bez śniegu. D4 to opona jako jedna z bardziej "śniegowych" dostępnych na naszym rynku. Dodane po 54 sekundach: No właśnie, raczej. A na przykład Michelin zepsuł i dalej kasuje jak za zboże. Dało się zepsuć A4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Widzę, że jest tu kilka osób które chwalą sobie Nokiany WR D4. Zima w Polsce centralnej to głównie błoto pośniegowe, deszcz, suchy asfalt. Jak radzi sobie Nokian w takich warunkach? Spotkałem z opinią, że na śniegu mistrz, a jestem ciekawy jak w przypadku bardziej wielkomiejskiej eksploatacji. Poprzednią zimę przejeździłem w Seju na nowym Uniroyalu MS Plus 77, i jak przystało na tego producenta, opona świetnie sobie radziła z deszczem, błotem pośniegowym. Teraz szukam czegoś do VTS, i ze względu na więcej mocy do przekazania należy mu się chyba coś lepszego, a Nokian wychodzi bardzo korzystnie z marek premium. To nie lepiej coś takiego asymetrycznego jak Nokian A3? Dla mnie idealnie to sprawdza się na sucho i na śniegu. Wiadomo nie kopie w śniegu tak jak kierunkowa ale mi się wydawało że lepiej trzymało na boki niż kierunkowa np LM32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ja właśnie wybieram między Conti Nokianem a Michelin i ciężko znaleźć opinie o wersjach Nokiana z A bo w większosci ludzie kupują D. Jeździ ktoś i powie jak się sprawują? Interesuje mnie bardziej jazda w trasie w górach raczej z całej zimy to uzbieram z 3-4 tygodnie jazdy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 669948 To nie lepiej coś takiego asymetrycznego jak Nokian A3? Nie ma rozmiaru. Musiałbym wrócić do 16 na zimę, a już mam mniejsza felgę przygotowaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Widzę, że jest tu kilka osób które chwalą sobie Nokiany WR D4. Zima w Polsce centralnej to głównie błoto pośniegowe, deszcz, suchy asfalt. Jak radzi sobie Nokian w takich warunkach? Spotkałem z opinią, że na śniegu mistrz, a jestem ciekawy jak w przypadku bardziej wielkomiejskiej eksploatacji. Poprzednią zimę przejeździłem w Seju na nowym Uniroyalu MS Plus 77, i jak przystało na tego producenta, opona świetnie sobie radziła z deszczem, błotem pośniegowym. Teraz szukam czegoś do VTS, i ze względu na więcej mocy do przekazania należy mu się chyba coś lepszego, a Nokian wychodzi bardzo korzystnie z marek premium. Na deszczu jest genialnie, W Poznaniu i okolicach w zeszłym roku śniegu było tyle co kot napłakał, więc jeździłem głównie właśnie po wodzie i błocie pośniegowym i spisały się rewelacyjnie. Zresztą świeżo po założeniu ich zrobiłem małą trasę w mocnym deszczu (listopad) i jechało się super. Imo będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Dziękuję wszystkim za opinię [ref]KHOT[/ref], Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Przyszły dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys-Tech Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Panowie szukam opon zimowych do swojego auta w rozmiarze 225/45 r17. Cena za D4 poszybowała i oscyluje w granicach 500zł więc mocno się zastanawiam nad tymi Hankook WINTER I-CEPT EVO2. Ktoś ma doświadczenia lub widział jakieś testy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AG80 Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Cześć Poszukuję kompletu zimówek o rozmiarze 215/50 R17 - felga 7'' Z pobieżnego przeglądu rynku biorę pod uwagę: - Hankook WINTER I-CEPT EVO2 W320 - około 1600zł - Nokian WR A4 - około 1730zł Te 2 modele są chyba najlepsze w stosunku cena/jakość (?) Są też dużo tańsze, ale nie wiem czy warto oszczędzić 400zł - Nexen Winguard Sport - około 1230 Co myślicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 WR D4 kupiłem nówki w tamtym roku i serdecznie polecam.. cichutkie bardzo, i klei się jak głupia.. w testach zawsze albo wygrywała albo max 2-3 miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Cześć Poszukuję kompletu zimówek o rozmiarze 215/50 R17 - felga 7'' Z pobieżnego przeglądu rynku biorę pod uwagę: - Hankook WINTER I-CEPT EVO2 W320 - około 1600zł - Nokian WR A4 - około 1730zł Te 2 modele są chyba najlepsze w stosunku cena/jakość (?) Są też dużo tańsze, ale nie wiem czy warto oszczędzić 400zł - Nexen Winguard Sport - około 1230 Co myślicie?? nokiany bym brał, WRD4 masz w tym rozmiarze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AG80 Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 No właśnie D4 nie ma mojego rozmiaru. Chyba się skuszę na te WR A4 i z głowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Ja zdecydowałem się na Michelin Alpin 5 w rozmiarze 225/50R17. Nigdy michałków nie miałem, więc zobaczymy co to warte. Będzie można porównać do Conti TS850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz04 Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Ja zaryzykowałem conti ts860, mam nadzieje, ze nie beda gorsze od 850;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Ja zdecydowałem się na Michelin Alpin 5 w rozmiarze 225/50R17. Nigdy michałków nie miałem, więc zobaczymy co to warte. Będzie można porównać do Conti TS850 Piątka to niby wtopa w porównaniu do A4. Ale szczerze powiem, że nigdy nie miałem trwalszych opon niż Michelin, tak w aucie, jak w motocyklu. Dlatego można oczekiwać, że aby pod tym względem będą w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się