Strus Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 Doszedłem właśnie do wniosku że korzystanie z deironów przy każdym myciu jest co najmniej ekonomicznie nieuzasadnione. Szczególnie że zauważyłem że nie zawsze felgi mi krwawią. Dlatego też postanowiłem Tugę wykorzystać raz na jakiś czas a do regularnego spryskiwania zamówiłem właśnie Excede Ultimate Wheel Cleaner. Zobaczymy jak to się sprawdzi
Moderator Domel Opublikowano 26 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 27 minut temu, Strus napisał: Doszedłem właśnie do wniosku że korzystanie z deironów przy każdym myciu jest co najmniej ekonomicznie nieuzasadnione. Szczególnie że zauważyłem że nie zawsze felgi mi krwawią. Dlatego też postanowiłem Tugę wykorzystać raz na jakiś czas a do regularnego spryskiwania zamówiłem właśnie Excede Ultimate Wheel Cleaner. Zobaczymy jak to się sprawdzi no widzisz przekonałem Cię do mojej tezy ?
Arkeolowy Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 Teraz deironizera używam tylko do lakieru auta, felgi od dłuższego czasu Excede i jeszcze w planie mam przetestować VP Bliberry i zero problemów
Strus Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 18 minut temu, Domel napisał: przekonałem Cię do mojej tezy ? Nie. Bo Ty lecisz deironem a potem WC. Ja zamierzam zobaczyć samego WC a deirona tylko raz na jakiś czas
KapselK Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 Ja deirona używam przed przygotowaniem kół do sezonu, do regularnego mycia ExCede. Chyba, że widzę dużo syfu z klocków na felgach to wtedy deiron idzie.
Gold_Car Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 A ja felgi myje tylko szamponem z wodą, takim jak całe auto i nie mam problemu z domyciem felg, a raz na kilka myć idzie vl od ADBL . Kończy mi się vl teraz kupię środek od shine garage bo vl już nie kupię zraził mnie do siebie ... . Mam car pro ironx ale trzymam go na lakier... Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Moderator Domel Opublikowano 26 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Października 2017 2 godziny temu, Strus napisał: Nie. Bo Ty lecisz deironem a potem WC. Ja zamierzam zobaczyć samego WC a deirona tylko raz na jakiś czas tak zgadza sie ale też tylko raz w miesiącu to sa agresywne preparaty dla LSP.
Grzechu23 Opublikowano 27 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2017 13 godzin temu, Strus napisał: Doszedłem właśnie do wniosku że korzystanie z deironów przy każdym myciu jest co najmniej ekonomicznie nieuzasadnione. Szczególnie że zauważyłem że nie zawsze felgi mi krwawią. Dlatego też postanowiłem Tugę wykorzystać raz na jakiś czas a do regularnego spryskiwania zamówiłem właśnie Excede Ultimate Wheel Cleaner. Zobaczymy jak to się sprawdzi Doszedłem do takiego samego wniosku i widze same plusy. Aspekt ekonomiczny chyba najbardziej da sie odczuć w porównaniu WC vs Iron. Polecam!
Qlimaxss Opublikowano 27 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2017 A ten WC od Shiny z tego co sie orientuje ma dodatek w postaci "krwawienia felgi"
keza Opublikowano 27 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2017 Ja do regularnego mycia felg używam klasyka ValetPRO Bilberry Wheel Cleaner i jestem zadowolony z rezultatów. Oczywiście Iron wpada raz na jakiś czas.
Moderator Domel Opublikowano 27 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Października 2017 Godzinę temu, keza napisał: ValetPRO Bilberry Wheel Cleaner klasyka tez go lubię.
DrozdekPL Opublikowano 28 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2017 @keza Bilberry używasz bezdotykowo ? , w jakim rozcieńczeniu @Domel Agesywne dla LSP jest WC czy deiron ?
Moderator Domel Opublikowano 28 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Października 2017 Godzinę temu, DrozdekPL napisał: @Domel Agesywne dla LSP jest WC czy deiron ? zależy w jakim stężeniu. Ja używam minimalnie mniejszym niż zalecane na litr.
Tommy Lee Opublikowano 28 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2017 @keza A w mniejszym stężeniu bardzo dobrze domywa tez opony.
keza Opublikowano 28 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2017 14 godzin temu, Domel napisał: klasyka tez go lubię. Też go bardzo lubię i jest pierwszym płynem do mycia felg jaki miałem i mam do tej pory. 6 godzin temu, DrozdekPL napisał: Bilberry używasz bezdotykowo ? , w jakim rozcieńczeniu Nie, pomagam sobie szczotką bo środek felg jest ciężko domyć samą wodą, rozcieńczam 1:3 lub 1:4. Po za tym uważam że ciężko domyć dobrze felgi samym preparatem. 4 godziny temu, Tommy Lee napisał: A w mniejszym stężeniu bardzo dobrze domywa tez opony. Kilka razy zdarzyło mi się umyć opony i efekt jest ok
krissolek Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Panowie, pomocy. Pierwszy raz trafił mi się taki samochód żeby brud na felgach był "zapieczony" - dosłownie. Nie idzie tego niczym ruszyć prócz szczoty. Felgi zabezpieczone Funky Witchem, a brudzą się masakrycznie. Samochód myty raz w tygodniu i co tydzień ten sam problem. Jakieś sugestie?
Gesiu_15 Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 @krissolek jak mówi przedmówca Tenzi Alux 1:5 zaczynaj . Jak nie będzie ruszać to zwiększaj stężenie .
paperson Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 @krissolek a sprawdzałaś czy przypadkiem nie grzeją Ci się koła? Oznaka, że są problemy z hamulcami, np. mocno się zużywają klocki, a pył z nich od wysokiej temperatury się zapieka. Może blokują się klocki w jarzmie lub tej założonej firmy mocno pylą...
krissolek Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Godzinę temu, paperson napisał: @krissolek a sprawdzałaś czy przypadkiem nie grzeją Ci się koła? Oznaka, że są problemy z hamulcami, np. mocno się zużywają klocki, a pył z nich od wysokiej temperatury się zapieka. Może blokują się klocki w jarzmie lub tej założonej firmy mocno pylą... Samochód ma przejechane 6000km - jest więc praktycznie nowy. Raczej producenci aut nie oszczędzają na hamulcach - nie doszukiwałbym się więc tutaj kwestii jakościowej. Felga jest zimna - zły montaż też bym wykluczył. Oczywiście jak tylko przyjeżdżam do domu to traktuje je Tenzim, lecz niestety rodzice nie mają ani chęci, ani czasu na zabawę w detailing. Szukam więc czegoś co by pomogło je umyć na bezdotyku. Tenzi fajnie działa, lecz też bez gąbki sobie nie radzi. @edit Jak sobie radzi powłoka na felgach? Może warto by było pójść w tę stronę?
paperson Opublikowano 31 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2017 @krissolek rozumiem. Nie pisałeś o tym, że samochód jest nowy. Na Twoim miejscu szedłbym właśnie w powłokę, choć i tu nie zminimalizujesz problemu do zera. Tu masz miarodajną relację @Piotrek:
Funky Witch Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2017 W dniu 8.10.2017 o 21:14, ghost napisał: Panowie i Panie... kto doradzi. Trafiły w moje ręce do roboty aluski, które od kilku ładnych lat były czyszczone tylko od zewnątrz przy myciu, więc w środku pył z klocków sobie szalał. O ile z jedną parą sobie poradziłem. To druga para, przednia gdzie najmocniejsze hamowanie, nie idzie, cała płaska powierzchnia wewnątrz wygląda jak by była zapylona a pył na dobre wczepił się w klar... Zrobiłem kilkanaście przejazdów Vampire Liquid, Tuga, Woda z szamponem, szczotkowania. Trochę zeszło ale widać, że jeszcze sporo zostało. Czym to ściągnąć skutecznie i bezpiecznie? Mocnego kwasu lub zasady boję się, żeby nie zmatowić klaru, ale może nie ma innego wyjścia. http://funkywitch.pl/blueblood.html Sprawdź to Pozdrawiam Mateusz
DZIADZIA Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 panie i panowie wrzuciłem filmik, jak wygląda sprawa z ExceDe UWC, rozcieńczenie 1:30
maciek-drummer Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 Używał ktoś z Was SG EF Wheel w nowej formule professional o zapachu Coli?
kolo100 Opublikowano 6 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie może głupie pytanie ale czy od częstego stosowania irona i tugi na tarcze i klocki, co tydzień na zmianę, mogły zacząć huczeć hamulce przy końcowym etapie hamowania, dokładnie jak się już zatrzymuję... Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się