julian Opublikowano 13 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2010 nie stanie się nic złego. uzyskasz średni stopień ścieralności, nie zostawiając hologramów. ja czasem mieszam na niebieskiej żółtej gąbce 3M FC+ i Ultrafine - zbiera 85%-90%, nie zostawia hologramów. należy pamiętać o właściwościach wypełniających obu past - jeśli masz czas, używaj każdej pasty na dedykowanej gąbce. Jeśli masz 8 godzin na auto i musisz zasuwać, można iść na skróty, ale to wymaga doświadczenia i wyczucia i raczej jest wbrew "dobrej szkole detailingu".
Administrator Evo Opublikowano 13 Lutego 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2010 Fajnie,to troche ułatwi życie I jeszcze jedno,czy takie uporządkowanie padów 3M pod względem ścieralności jest ok ? Od najbardziej do najmniej. -pomarańczowy 9550 -zielony 50487 -żółty 50488 -czarny 09387 -niebieski 50388
julian Opublikowano 13 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2010 -pomarańczowy 9550 -zielony 50487 -żółty 50488 -czarny 09387 -niebieski 50388 dla mnie zielony i pomarańczowy to to samo jeśli chodzi o efekty. żółty, niebieski i czarny - jeden pies. mi kolry służą wyłącznie do szeregowania czego używam z jakim środkiem, natomiast nie różnicuję ich względem twardości/ścieralności. zwykle na czarny nakładam cleaner.
Administrator Evo Opublikowano 13 Lutego 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2010 julian, czyli myślisz że na początek wystarczą zielony/pomarańczowy jako cutting/polishing i niebieski/czarny jako finish ?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 13 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2010 Evo, Nie jestem pewny czy dobrze się orientuję ale z tego co pamiętam to: Pomarańczowy i niebieski były dużo wcześniej czyli tak jakby stara kolekcja, zielony, żółty, czarny są sporo młodsze.
julian Opublikowano 13 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2010 mój typ: duże - zielony, niebieski i czarny, mały sonus-żółty. dlatego tak, bo cutting ma małych powierzchniach lepiej robić odpowiedniego rozmiaru padem i tu sonus jest super, natomiast finish można łatwiej ogarnąć dużym. ale takie 3 pady z 3M na początek powinny być ok.
Łukasz Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 1. Czy #7 Show Car Glaze daje lepsze efekty od DC2? Powiedzmy, że praktycznie to samo. 2. Czy można ręcznie aplikować #7 Show Car Glaze? Tak. żółty, niebieski i czarny - jeden pies Nie jeden pies - żółty i czarny to to samo, a niebieski finish
sinrock Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Upewnijcie mnie czy dobrze dobrałem pady od M3 Mam zamiar użyć: - UC z zielonym padem - SwirlX z pomarańczowym ( chociaż nie wiem czy nie lepszy będzie czarny/żółty? ) - SRP z niebieskim
Łukasz Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Upewnijcie mnie czy dobrze dobrałem pady od M3 Mam zamiar użyć: Chyba 3M - UC z zielonym padem - SwirlX z pomarańczowym ( chociaż nie wiem czy nie lepszy będzie czarny/żółty? ) - SRP z niebieskim Wszystko zależy co chcesz usuwać. UC można równie dobrze zastosować z żółtym/czarnym padem jak i zielonym/pomarańczowym (płaskie). SX z czarnym/żółtym (PP) SRP z niebieskim (FP)
julian Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Nie jeden pies - żółty i czarny to to samo, a niebieski finish ja dobrze wiem, co mówi dystrybutor - znajdź mi w praktyce i działaniu różnicę...
sinrock Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Dzięki Łukasz O taką odpowiedź mi chodziło Tak przy okazji, proponuję dodać skróty związane z padami do słownika
michallus Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Czy ma sens nakładanie SRP po UC, DC1, i DC2 ? Na SRP będzie szedł wosk NXT 2.0 lub colinite 476 lub to i to :-)
Marco Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 SRP jako cleaner może iść po UC i DC1 ale już DC2 idzie po SRP.I to DC2 to tez tak trochę na wyrost bo SRP zawiera w sobie trochę politury. Nie wiem czy 476 i nxt razem to dobry pomysł...
Łukasz Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 ja dobrze wiem, co mówi dystrybutor - znajdź mi w praktyce i działaniu różnicę... Czyli twierdzisz, że zakładając dokładnie takie same warunki pracy, działanie żółtego i niebieskiego jest dokładnie identyczne ? Wątpię nawet biorąc tylko pod uwagę samą strukturę pada.
julian Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 w moim odczuciu różnica w efektach pracy mieści się w granicach tzw. błędu statystycznego.
Łukasz Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 w moim odczuciu różnica w efektach pracy mieści się w granicach tzw. błędu statystycznego. Oczywiście wszystko zależy od definicji i ustalonych granic tego błędu
JJ. Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 No więc w czym problem panowie? Podajcie odchylenie standardowe bądź wariancje, przyjmiemy jakiś przedział ufności dla badanej zmiennej i wyjdzie nam względna precyzja szacowania czy coś..
Przemek Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 No, to koledzy, dawajcie wyniki, byle jakie, byle dobre.
Gość Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam. Planuję w najbliższym czasie trochę odżywić skórę w moim nowym nabytku (BMW 320) i przymierzam się do kupna takiego zestawu http://sklep.lederzentrum.pl/zestaw-do- ... -p-14.html Pytanie - jak zająć sie skórzanym kokpitem - takimi samymi środkami jak do foteli? Wcześniej nie miałem do czynienia ze skórami i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać
kanar Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Tak jest, te same srodki, o ile kokpit jest pokryty prawdziwia skora.
Administrator Evo Opublikowano 15 Lutego 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Przyjmijmy że mamy dwa panele na tym samym aucie,jedno po pełnej korekcie lakieru i cleanerze,drugie po myciu,glince i cleanerze,czyli pełen proces bez korekcji. Czy wosk na wypolerowanym panelu będzie się dłużej trzymał od tego bez korekcji ?
KubaCK Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 rudywariat, sprawdź czy to na pewno prawdziwa skóra - nie jestem na 100 % pewien, ale BMW na kokpit chyba dawało coś w rodzaju eko skóry.
malkolm Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Czy wosk na wypolerowanym panelu będzie się dłużej trzymał od tego bez korekcji ? teoretycznie jeśli cleaner był ten sam to i trwałość powinna być taka sama. ja na przykład zauważyłem że wosk megs GC o wiele lepiej się trzyma na lakierze po samej glince niż po czymś do korekty lakieru i DC2
Rekomendowane odpowiedzi