Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie stanie się nic złego. uzyskasz średni stopień ścieralności, nie zostawiając hologramów. ja czasem mieszam na niebieskiej żółtej gąbce 3M FC+ i Ultrafine - zbiera 85%-90%, nie zostawia hologramów. należy pamiętać o właściwościach wypełniających obu past - jeśli masz czas, używaj każdej pasty na dedykowanej gąbce. Jeśli masz 8 godzin na auto i musisz zasuwać, można iść na skróty, ale to wymaga doświadczenia i wyczucia i raczej jest wbrew "dobrej szkole detailingu".

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator
Opublikowano

Fajnie,to troche ułatwi życie :good:

 

I jeszcze jedno,czy takie uporządkowanie padów 3M pod względem ścieralności jest ok ? Od najbardziej do najmniej.

 

-pomarańczowy 9550

-zielony 50487

-żółty 50488

-czarny 09387

-niebieski 50388

Opublikowano
-pomarańczowy 9550

-zielony 50487

-żółty 50488

-czarny 09387

-niebieski 50388

 

dla mnie zielony i pomarańczowy to to samo jeśli chodzi o efekty.

żółty, niebieski i czarny - jeden pies. mi kolry służą wyłącznie do szeregowania czego używam z jakim środkiem, natomiast nie różnicuję ich względem twardości/ścieralności. zwykle na czarny nakładam cleaner.

  • Administrator
Opublikowano

julian, czyli myślisz że na początek wystarczą zielony/pomarańczowy jako cutting/polishing i niebieski/czarny jako finish ?

  • Partner forum
Opublikowano

Evo,

Nie jestem pewny czy dobrze się orientuję ale z tego co pamiętam to:

Pomarańczowy i niebieski były dużo wcześniej czyli tak jakby stara kolekcja, zielony, żółty, czarny są sporo młodsze. :o

Opublikowano

mój typ: duże - zielony, niebieski i czarny, mały sonus-żółty. dlatego tak, bo cutting ma małych powierzchniach lepiej robić odpowiedniego rozmiaru padem i tu sonus jest super, natomiast finish można łatwiej ogarnąć dużym. ale takie 3 pady z 3M na początek powinny być ok.

Opublikowano
1. Czy #7 Show Car Glaze daje lepsze efekty od DC2?

 

Powiedzmy, że praktycznie to samo.

 

2. Czy można ręcznie aplikować #7 Show Car Glaze?

 

Tak.

 

żółty, niebieski i czarny - jeden pies

 

Nie jeden pies - żółty i czarny to to samo, a niebieski finish ;)

Opublikowano

Upewnijcie mnie czy dobrze dobrałem pady od M3 ;) Mam zamiar użyć:

- UC z zielonym padem

- SwirlX z pomarańczowym ( chociaż nie wiem czy nie lepszy będzie czarny/żółty? )

- SRP z niebieskim

Opublikowano
Upewnijcie mnie czy dobrze dobrałem pady od M3 ;) Mam zamiar użyć:

 

Chyba 3M ;)

 

- UC z zielonym padem

- SwirlX z pomarańczowym ( chociaż nie wiem czy nie lepszy będzie czarny/żółty? )

- SRP z niebieskim

 

Wszystko zależy co chcesz usuwać. UC można równie dobrze zastosować z żółtym/czarnym padem jak i zielonym/pomarańczowym (płaskie).

SX z czarnym/żółtym (PP)

SRP z niebieskim (FP)

Opublikowano
Nie jeden pies - żółty i czarny to to samo, a niebieski finish

ja dobrze wiem, co mówi dystrybutor - znajdź mi w praktyce i działaniu różnicę...

Opublikowano

Dzięki Łukasz ;) O taką odpowiedź mi chodziło :mrgreen:

Tak przy okazji, proponuję dodać skróty związane z padami do słownika :P

Opublikowano

SRP jako cleaner może iść po UC i DC1 ale już DC2 idzie po SRP.I to DC2 to tez tak trochę na wyrost bo SRP zawiera w sobie trochę politury. Nie wiem czy 476 i nxt razem to dobry pomysł...

Opublikowano
ja dobrze wiem, co mówi dystrybutor - znajdź mi w praktyce i działaniu różnicę...

 

Czyli twierdzisz, że zakładając dokładnie takie same warunki pracy, działanie żółtego i niebieskiego jest dokładnie identyczne ? Wątpię nawet biorąc tylko pod uwagę samą strukturę pada.

Opublikowano
w moim odczuciu różnica w efektach pracy mieści się w granicach tzw. błędu statystycznego.

 

Oczywiście wszystko zależy od definicji i ustalonych granic tego błędu ;)

Opublikowano

No więc w czym problem panowie?

Podajcie odchylenie standardowe bądź wariancje, przyjmiemy jakiś przedział ufności dla badanej zmiennej i wyjdzie nam względna precyzja szacowania czy coś.. ;):lol:

Opublikowano

Witam. Planuję w najbliższym czasie trochę odżywić skórę w moim nowym nabytku (BMW 320) i przymierzam się do kupna takiego zestawu http://sklep.lederzentrum.pl/zestaw-do- ... -p-14.html Pytanie - jak zająć sie skórzanym kokpitem - takimi samymi środkami jak do foteli? Wcześniej nie miałem do czynienia ze skórami i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać :roll:

  • Administrator
Opublikowano

Przyjmijmy że mamy dwa panele na tym samym aucie,jedno po pełnej korekcie lakieru i cleanerze,drugie po myciu,glince i cleanerze,czyli pełen proces bez korekcji.

 

Czy wosk na wypolerowanym panelu będzie się dłużej trzymał od tego bez korekcji ?

Opublikowano

rudywariat, sprawdź czy to na pewno prawdziwa skóra - nie jestem na 100 % pewien, ale BMW na kokpit chyba dawało coś w rodzaju eko skóry.

Opublikowano
Czy wosk na wypolerowanym panelu będzie się dłużej trzymał od tego bez korekcji ?

teoretycznie jeśli cleaner był ten sam to i trwałość powinna być taka sama.

ja na przykład zauważyłem że wosk megs GC o wiele lepiej się trzyma na lakierze po samej glince niż po czymś do korekty lakieru i DC2

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.