Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź


MetalMagnes

Rekomendowane odpowiedzi

Co powiecie na zestaw Kestrel Das-6 Scholl starter Kit ??? Dobre są te pasty w zestawie???Czy lepiej kupic osobno polerkę i do tego osobno pady i pasty??? Drugie pytanie: Czy podczas polerowania tez musze co jakis czas czyscic pada jak na polerce obrotowej??? Jesli tak to jak sie to robi???Tak samo jak na obrotowej przy pomocy szczotki???

pad czyści się tak samo, pasty scholla są całkiem ok, ja lubię szczególnie s40 , daje niesamowite wykończenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

zamierzam maszynowo zając się focusem i mam takie pytanie czy kolejność produktów i ich dobór jest ok?

ssr3 + PP

ssr1 + FP

Poorboy's professional polish + FP

 

i kończymy ręcznym nakładaniem wosku.

jak waszym zdaniem to wygląda?

najbardziej ciekawi mnie dobór pada do ostatniej pozycji.

czytając cały wątek o ssr myślę że lepiej to niż UC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yesfan, a ja z autopsji wiem że po SSR1 jest potrzebny Professional Polish 8-)

SSR1 jest dość tłusty, przez co nie da się go usunąć tylko za pomocą mikrofibry. Poza tym lubi też przymaskować sobie trochę hologramów, które często wychodzą po porządnym rozpracowaniu PP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc ok jesteśmy po ssr1 na FP, i teraz wykończenie + przygotowanie pod wosk.

więc może zamiast professional polish od poor użyć dodo jucie lime prime ? i na to dopiero wosk? rozumiem że też na FP jak coś dodo stosować. bo lime prime lite rozumiem że po ssr-ach za słaby i można później stosować np. tylko do usunięcia wosku na FP.

 

chciałem aby ostatni produkt przed woskiem "dokończył" korekcję a dokładniej wykończył a i przygotował auto pod wosk usuwając jako taka tłustą bazę ... jeżeli dobrze myślę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem właśnie koła na zimowe.

 

letnie felgi umyłem szamponem, apc, glinką i przeleciałem UC megsa.

 

czy warto położyć teraz ze 2 warstwy wosku (476) żeby leżał na nich do wiosny ? a potem za pare miesięcy poprawić? czy odpuścić i zrobić to dopiero na wiosne przed zmianą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum

locash, Jak chcesz cleaner do maszyny to sprawdzone sa np: dodo lime prime, RaceGlaze cleaner, R222 Paint cleanse.

Dodo LP Lite nie ma właściwości ściernych ale wersja LP to też nie możesz traktować jako środek ścierny ale w twoim założeniu przy pracy maszyną nada się idealnie jako oczyszczenie powierzchni i ewentualnie skorygowanie najdelikatniejszy wad. ;)

 

[ Dodano: 21 Październik 2010, 10:32 ]

yesfan, PP 2 dowiem się dokładniej ale mam nadzieję że za jakieś 1-2 miesiąca jak będzie w Polsce nowy Re-order przedstawiciela. SSR to już jest ta nowa formuła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuchar, zależy gdzie będą leżeć, jak w garażu w małym zakurzeniu to niekoniecznie, ale jak napisał locash warto, bo zawsze to ochrona dla felgi przed choćby wilgocią. Myślę, że jedna warstwa ok, a 2 to za dużo jak mają być dobrze przechowywane.

 

położyłem 1 warstwe wosku na wcześniej przygotowane felgi a na wiosne położe jeszcze 2 warstwy tego Collinite 476s bo nie mam nic specjalnie przeznaczonego do felg ale razej Coli da rade.

 

będą leżeć w piwnicy gdzie jest sucho i ciepło.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! :)

 

Mam takie pytanko - mam wnętrze w strasznym stanie po poprzednim właścicielu i muszę je doprowadzić do porządku. Problem polega na tym, że auto było lakierowanie i jest sporo pyłu i miejscami lakieru bezbarwnego na desce rozdzielczej :( Po prostu masakra jakaś...i teraz moje pytanie - czy APC plus dressing sobie z tym poradzi? Czy muszę to domyć najpierw rozpuszczalnikiem/nitro i dopiero potem APC + dressing?

 

Doradźcie :good:

 

Pozdrawiam, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blaszczu, co za "malarz" nie zabezpieczył deski rozdzielczej przed lakierowaniem ?! Myślę że APC może nie dać rady. Jaką masz deskę, twardą czy miękką ? Podobne ślady usuwałem kiedyś bardzo delikatną wełną matującą. Ale były to nielakierowane zderzaki. Z nitro lepiej nie ryzykuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blaszczu, co za "malarz" nie zabezpieczył deski rozdzielczej przed lakierowaniem ?! Myślę że APC może nie dać rady. Jaką masz deskę, twardą czy miękką ? Podobne ślady usuwałem kiedyś bardzo delikatną wełną matującą. Ale były to nielakierowane zderzaki. Z nitro lepiej nie ryzykuj.

 

Jest to miękki plastik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw porządnie ją umyj APC. Zejdzie brud i pył. Wtedy ocenisz straty.

Niestety nie wiem czy jest dedykowany środek do usuwania klaru z kokpitów... Mechanicznie to myślę o wełnie. A może po umyciu deski, bezbarwny nie będzie się jej tak mocno trzymać i po prostu go zeskrobiesz :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw porządnie ją umyj APC. Zejdzie brud i pył. Wtedy ocenisz straty.

Niestety nie wiem czy jest dedykowany środek do usuwania klaru z kokpitów... Mechanicznie to myślę o wełnie. A może po umyciu deski, bezbarwny nie będzie się jej tak mocno trzymać i po prostu go zeskrobiesz :o

 

Rozumiem, dzięki. A co polecacie do dressingu po APC? :) Tylko chodzi mi o coś w miarę taniego na początek - tak do ok. 20-30 zł? Coś od Sonaxa albo Turtle Wax do kokpitu? Planuję coś od Meguiar`sa ale chwilowo mam większe wydatki związane z autem niż na środki...niestety :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.