tester007 Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2015 A jak do polerowania świateł sprawdziłaby się magiczna gąbka? Z tego, co czytałem ma ona właściwości lekkościerne. Może nawet nie tyle do polerowania żółtych, bo do tego na pewno będzie za słaba ale do zwykłego odświeżenia bardzo lekkiego i dopiero pojawiającego się matu.
ClearWater Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2016 Cześć, zamierzam się zabrać za lekkie odświeżenie plastików w moim motocyklu. Motocykl to Aprilia SX 125, więc plastików niedużo, lecz 8 lat zrobiło eksploatacji pojazdu w najróżniejszych warunkach zrobiło swoje. Nie posiadam żadnej maszyny polerskiej, co najwyżej na wiertarkę mogę założyć pad, lub mogę pokombinowac małą szlifierką bmt 4004 bo posiadam do niej zestaw jakiś padów gąbkowych. Wydaje mi się, że są to plastiki w kolorze, a nie lakierowane elementy. Jak zrobic to najbezpieczniej bez kosmicznych nakładów finansowych ?
dejvu2 Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2016 Wydaje mi się, że powinieneś sprobować na początek ręcznie: mokry papier ścierny róznej gradacji + pasta polerska. Jeżeli bedziesz chcial to zrobić wiertarką, radze zachowac ostrożność z obrotami, żebys nie spalił sobie kloszy. Szlifierke odradzam całkowicie.
Mareczek720 Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2016 Chciałbym odświeżyć reflektory i lamy tylne w MB w211. W grę wchodzi tylko praca ręczna ponieważ były robione przez poprzedniego właściciela. Posiadam Tricolour'a, zamierzam kupić PlastX. Po pierwsze czym je zabezpieczyć po skończonej pracy, Headlight Protectant'em czy Zymolem Detail? Po drugie co ile średnio zabezpieczać reflektory i lampy tylne? Po trzecie czy IPA nie zrobi na reflektorach rys?
Qub@ Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 Od kiedy Ipa ma wlasciwości ścierne, że może zarysować powiechrznie? Reflektory możesz zabezpieczyć wymienionymi przez siebie środkami, obojętne którym, możesz nawet posmarowac je colli'm 476, ja sobie je woskuje razem z woskowaniem calego auta, tak na zasadzie "przy okazji". Tricolorem to tego dobrze nie zrobisz.
Mareczek720 Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 A co polecasz zamiast Tricolour'a? I co wybrać jednak Zymola czy Headlight Protectant na zabezpieczenie? Zależy mi na trwałości środka, który będzie leżał na reflektorach i lampach no i żeby sobie "trochę" poleżał.
niron Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam, zabrałem się za polerowanie lamp w saabie 9-3. Lampa dość mocno zajechana, większość dało się wyciągnąć schematem ->800>1500>2000> fareclag3/tempo Aktualnie nie posiadam bardziej ambitnych past i ćwicze tym co mam, dodatkowo to moje pierwsze starcie z rotacją. W jednym miejscu chciałem przejechać rantem gąbki( miejsce bliska grila, trudno dostępne) skończyło się małym przypaleniem... No ale ogólnie wyszło tak : przed po Niby jakoś jest ale... całość jest jakby "za mgłą" czego może to być przyczyna? Jutro wyciągnę lampe z auta, przejadę jeszcze raz 500-800-1500-2000 ale na jakiejś wiertarce bo ręcznie mało dokładnie i czasochłonne. mam nadzieję że się coś poprawi Polecicie jakieś pasty dostępne w róznego rodzaju stacjach/castoramach itp? Chciał bym to zrobić teraz a jak zamówię z neta to znowu pare dni zwłoki Pozdrawiam
TfB Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2016 Boze taki ladny temat o polerowaniu lamp k tak ciezko wyszukac;-)) 800-1000-1200-1500-2000-2500-3000 i nie bedzie mgly. Za duzy przeskok w gradacji j ostatnia niewyprowadzalna dla pasty ktora masz i teraz masz mgle:-) Poszukaj tematu prosze
niron Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2016 Dziękuje za odpowiedz. Zgadza się tematy są conajmniej dwa ale uwierz że brniecie dla kogoś zaczynającego przez 50 stron topicu w terminologii która mówi mi zupełnie nic jest dość skomplikowane dlatego poddałem się i zapytałem . Mimo wszystko nie wszczynajmy jakiejś gównoburzy bo nie jest to moim zamiarem, dziękuje za podpowiedź. Pozdrawiam
Pogodny Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2016 Od kiedy Ipa ma wlasciwości ścierne, że może zarysować powiechrznie? Reflektory możesz zabezpieczyć wymienionymi przez siebie środkami, obojętne którym, możesz nawet posmarowac je colli'm 476, ja sobie je woskuje razem z woskowaniem calego auta, tak na zasadzie "przy okazji". Tricolorem to tego dobrze nie zrobisz. Źle rozcieńczona IPA będzie za ostra i mogą przez to powstać hologramy, sprawdzone i bardziej doświadczeni koledzy również to potwierdzą. Miałem okazję wypróbować Angelwax Stripped Ease to od momentu wypróbowania zawsze odtłuszczam, czy to klosze, czy to karoserię tylko tym.
xXKrystianXx Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2016 Pogodny A jak jest w przypadku zmywacza silikonowego? Ja nim odtłuszczam powierzchnie i dotąd nie zauważyłem nowo powstałych hologramów, ale może to przez twardy lakier na moim VW, jak w przypadku innych marek, może masz doświadczenie z tym ?
Pogodny Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2016 Pogodny A jak jest w przypadku zmywacza silikonowego? Ja nim odtłuszczam powierzchnie i dotąd nie zauważyłem nowo powstałych hologramów, ale może to przez twardy lakier na moim VW, jak w przypadku innych marek, może masz doświadczenie z tym ? Zmywacz jest wporzo Ale odkąd finiszuję Anihologramem od Koch Chemie, który nie ma wypełniaczy, używam mega wydajnego Angelwax Stripped Ease.
xXKrystianXx Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 Ok. To zostaje przy zmywaczu
niron Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 No dobra, zmieniłem farecele na zestaw menzenry 400 2500 3500. Zamiast gąbek nakręcanych na maszyne zakupiłem talerz flexipad ultra oraz pady monster shine oraz futro flexipads. Lampy przepapierkowałem 800-1000-1500-2000-2500 następnie futro na cięcie i kolejne etapy na koniec FK HI Temp. Wyszło o niebo lepiej a sama praca na tym zestawie dużo przyjemniejsza Dziękuje za wcześniejsze podpowiedzi, był bardzo pomocne !
Corcky Opublikowano 26 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2016 Cześć, dwa pytania: 1. czy oryginalne reflektory mogą matowieć z czasem? Czy tylko zamienniki dotyka ten problem? 2. Czy to zmatowienie/zamglenie na zdjęciu jest do "odrestaurowania"? Pytam bo to reflektory z doświetlaniem zakrętów - nowe są bardzo drogie. A myślę nad zakupem auta, więc nowe reflektory byłyby sporym kosztem. Oba reflektory z góry są przymglone(boki czyste). Nie wiem natomiast czy to matowienie jest od wewnątrz, czy od zewnątrz...
SSN774 Opublikowano 26 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2016 Cześć, dwa pytania: 1. czy oryginalne reflektory mogą matowieć z czasem? Czy tylko zamienniki dotyka ten problem? 2. Czy to zmatowienie/zamglenie na zdjęciu jest do "odrestaurowania"? Pytam bo to reflektory z doświetlaniem zakrętów - nowe są bardzo drogie. A myślę nad zakupem auta, więc nowe reflektory byłyby sporym kosztem. Oba reflektory z góry są przymglone(boki czyste). Nie wiem natomiast czy to matowienie jest od wewnątrz, czy od zewnątrz... Z tej odległości nie wygląda to źle, myślę że bez problemu da się to ogarnąć Każdą lampe plastikową to dopadam, niezależnie czy OEM czy zamiennik.
TfB Opublikowano 26 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2016 Na oko papierki i spokojnie da rade:-)
suchy3022 Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2016 Spokojnie da radę papierkami Ja miałem podobnie w Peugeocie, od góry totalny mat, a boki trochę lepiej, ale nadal matowe : Lampa prezentowała się tak : Finalnie :
Baary Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witam wiecie jak i czym można odświeżyć/ zniwelować szarą otartą listwę (dokładkę) pod zderzakiem?
niron Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 opalarka e.w dresingi do plastikow zew lb też malowanie czyms strukturalnym
Szymi022 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 A co polecasz zamiast Tricolour'a? I co wybrać jednak Zymola czy Headlight Protectant na zabezpieczenie? Zależy mi na trwałości środka, który będzie leżał na reflektorach i lampach no i żeby sobie "trochę" poleżał. Ja osobiscie wybieram megsa a jak masz troche wiecej gotowki zabezpiecz je jakas powloka w cenie zymola masz nanolex trim troche wiecej jest carpro dlux albo gyeon trim.
Corcky Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ludzie to, co piszecie/wklejacie wygląda optymistycznie Kto ma czas niech zerknie jeszcze na foty tych lamp z bliska - pytam bo nowe kosztują tysiac jedna (z funkcją doswietlania zakrętów), więc nie chciałbym kupić auta z lampami, których nie da się odnowić https://zapodaj.net/e5d5c3204401a.jpg.html https://zapodaj.net/5f9ad3d2278b4.jpg.html https://zapodaj.net/8627ccbff7e2b.jpg.html https://zapodaj.net/072b48e75f294.jpg.html https://zapodaj.net/aa6b57abc626c.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się