Yasiek Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Frycu75, daj znać to wezmę do pracy trochę Koch PowerCut'a i sobie pojedziesz czymś normalnym a nie Farecla
kojak Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Jak dla mnie to G3 jest dobrym sprzętem, tylko wtedy gdy nie jest wypracowywana na litrach wody i przy polewanie z węża.
embargo Opublikowano 9 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2014 Kojak Osobiście G3 stosuje na futrze dzięki temu usuwam rysy po papierze niskiej gradacji których nie ścięły kolejne gradacje. Oczywiście ten duet zostawi cyrk na lampach ( według tutejszych standardów) ale następnie S3 na cuttingu poprawi sytuacje, później IP2000 na polishing i tyle. Finiszowe pasty na przednich lampach nie nie dają.
kojak Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jak dla mnie to jest to dobra pasta, ktorej opinie zyebali nie umiejętnie "polerujący lakiernicy".
Frycu75 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dzięki za pomoc - zrobione jak pisałem + pasta polerska do szkła i dało radę, może nie super, ale auto sprzedane ba 2 dzień od wystawienia
rafak Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam. W moim aucie na szybce liczników dostałem w spadku po poprzednim właścicielu liczne zarysowania. Rozebrałem całość i zabrałem się do ręcznego polerowania szybki (PMMA) polecanym PlastX przy pomocy mikrofibry. Po kilkuminutowym polerowaniu miałem problem z usunięciem takiego dziwnego nalotu po paście. Zmyłem go płynem do mycia okien. O ile pozbyłem się rys to całość nie wygląda za dobrze. Cała szybka jest teraz w takich kolistych mikro rysach. Czy da się w jakiś sposób w domowych warunkach przywrócić szybce pierwotny wygląd ? Pozdrawiam.
manio49 Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2014 Spróbuj jeszcze raz, ale nie mikrofibrą a piankowym aplikatorem i aplikuj dużo mniej produktu.
czajusek Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2014 I zwroc uwage na czym jest plyn do szyb zrobiony zeby nie przypadkiem na alkoholu
alberto Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2014 Lampy z Yariski 2002 roku, wyglądały koszmarnie, nie wiem czy ktoś coś widział w nocy. Ale ładnie się poddawały.
iljash Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 Panowie pomocy. Zdjałem do polerki plastiki z reflektorow przednich w e46 coupe. Kupilem dobre firmowe papierki wodne. od 800 az do 2500. Moczone we wiaderku 15 min, lampa obficie mokra, co chwile plukana. No i po 15 min pracy na 800, za nic w swiecie reflektor nie chce stac sie mleczny . Co robie zle ? czy to mozliwe ze ten plastik jest tak cholernie twardy ze 800 nie robi na nim wrazenia ? Oczywiscie ruchy poziom nastepnie pion, zadne koliste. tak to wyglada: a) pierwszy reflektor po papierku 800 b) drugi reflektor nie ruszany niczym robilem juz reflektory w civicu i nissanie x trailu i zawsze robily sie mleczne i jakos "scinalo" te rysy. Auto rozebrane w garazu a ja w kropce
AlCapone88 Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 iljash Jak robisz to zrób fotorelacje. Też coś takiego chce przerobić. Do rzeczy możliwe że będziesz musiał zejść z gradacją papieru w tych lampach jest powłoka ochronna . Kiedyś z ciekawości sprawdzałem i są dość twarde dlatego tak reagują u Ciebie na papierki. Jak coś pisz
iljash Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 czyli 500 wodnym i ogien ? Ok a po 500 jak przejde na 800 to nie za duzy przeskok, ma byc cos pomiedzy ?
kita33 Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 iljash, 500 lub 600->800->1000->1200->1500->2000->2500->3000
iljash Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 OK dzieki zazwyczaj robilem 800-1200-1500-2000-2500 potem pastami
bienek Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 Ja robię oscylacyjną maszynką i zazwyczaj wystarcza 600-1000-2000 później futro, gąbka i wychodzi idealnie Ręcznie trochę gorzej bo robi się głębsze ryski niż maszyną.
AlCapone88 Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 bieniek Czyli można spokojnie brać maszynę np. DA i krążek z papierem i wyrównać powierzchnie ? bo rotacja pewnie za ostra będzie ... Ręcznie może też wyjść dokładnie lecz jest to czasochłonne z kolei maszyną też trzeba mieć wyczucie. Jakie krążki stosujesz z papierem ?
bienek Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 Ja mam specjalną maszynkę oscylacyjną ze skokiem 2.5mm. Ale pewnie DA też da radę. Co do krążków to róznie, indasa, wurth, mirka itd.
AlCapone88 Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 Czyli DA można spróbować. A rotacją nie podchodzić do takich tematów... Czy przy tych papierach masz specjalnie podkładki amortyzujące czy sam papier ma w sobie wbudowane jakieś absorbery małe pianki przy rzepie ?
bienek Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2015 Mam przekładkę miękką. No DA działa na takiej samej zasadzie tylko ma większy skok i może robić troszkę większe "świńskie ogonki". Rotacja się do tego nie nada.
iljash Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Papier 400 dopiero cos zadzialal. Chwilowo mordowalem 400 az mi odpadla reka, chwile przerwy i potem 800. Nie wiem czy "scinaja" mi sie rysy dobrze i czy jak wykoncze pastami nie zostana ryski widoczne, bo wtedy autentycznie sie wkurze i bez maszyny, o ktorej rozmawiacie nie podchodze do nich wiecej bo szkoda mojego zdrowia
AlCapone88 Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 iljash Jeśli chcesz przy tych lampach mieć dobre efekty to wraz z rosnącą w górę gradacją papieru trzeba zwiększyć dokładność... wiadomo że od 1000 w górę każdym trzeba robić coraz dłużej przy 2000 i powyżej w razie potrzeby sięgaj po nowy papierek.
michalm320 Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Wiałem się za lekkie odnowienie lamp w aucie i w sumie jest ok ale pod pewnym kątem patrzenia widać takie rysy Zacząłem od umycia, potem papier 1500, 2000, 2500 aż do zmatowienia no i polerka maszynowo, twardy pad + ultimate compound. Jeśli ktoś wie co robię źle to bardzo proszę o poradę.
bienek Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Zostały Ci rysy po papierach. Musisz robić metodą na krzyż, nie wszystkimi papierami w tym samym kierunku. Lepiej też najpierw przed gąbką, przejechać reflektor futrem z mocniejszą pastą typu menzerna FG400 i później dopiero pad gąbkowy. UC nie jest najmocniejszą pastą i średnio do tego się nadaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się