Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 493
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Jak dla mnie to G3 jest dobrym sprzętem, tylko wtedy gdy nie jest wypracowywana na litrach wody i przy polewanie z węża. 8-)

Opublikowano

Kojak :good: Osobiście G3 stosuje na futrze dzięki temu usuwam rysy po papierze niskiej gradacji których nie ścięły kolejne gradacje. Oczywiście ten duet zostawi cyrk na lampach ( według tutejszych standardów) ale następnie S3 na cuttingu poprawi sytuacje, później IP2000 na polishing i tyle. Finiszowe pasty na przednich lampach nie nie dają.

Opublikowano

Dzięki za pomoc - zrobione jak pisałem + pasta polerska do szkła i dało radę, może nie super, ale auto sprzedane ba 2 dzień od wystawienia :-]

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

W moim aucie na szybce liczników dostałem w spadku po poprzednim właścicielu liczne zarysowania.

Rozebrałem całość i zabrałem się do ręcznego polerowania szybki (PMMA) polecanym PlastX przy pomocy mikrofibry. Po kilkuminutowym polerowaniu miałem problem z usunięciem takiego dziwnego nalotu po paście. Zmyłem go płynem do mycia okien. O ile pozbyłem się rys to całość nie wygląda za dobrze. Cała szybka jest teraz w takich kolistych mikro rysach. Czy da się w jakiś sposób w domowych warunkach przywrócić szybce pierwotny wygląd ?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Lampy z Yariski 2002 roku, wyglądały koszmarnie, nie wiem czy ktoś coś widział w nocy. Ale ładnie się poddawały.

 

a59wfa.jpg

2qtfig7.jpg

2rdjmo3.jpg

 

2vcfjao.jpg

35anaf7.jpg

27zk87q.jpg

  • 3 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie pomocy.

 

Zdjałem do polerki plastiki z reflektorow przednich w e46 coupe. Kupilem dobre firmowe papierki wodne. od 800 az do 2500. Moczone we wiaderku 15 min, lampa obficie mokra, co chwile plukana. No i po 15 min pracy na 800, za nic w swiecie reflektor nie chce stac sie mleczny :( . Co robie zle ? czy to mozliwe ze ten plastik jest tak cholernie twardy ze 800 nie robi na nim wrazenia ?

Oczywiscie ruchy poziom nastepnie pion, zadne koliste.

 

 

tak to wyglada:

a) pierwszy reflektor po papierku 800

 

qxDtyop.jpg

 

TBazQfP.jpg

 

b) drugi reflektor nie ruszany niczym

 

X9DeEK5.jpg

 

robilem juz reflektory w civicu i nissanie x trailu i zawsze robily sie mleczne i jakos "scinalo" te rysy. Auto rozebrane w garazu a ja w kropce :dontknow:

Opublikowano

iljash Jak robisz to zrób fotorelacje. Też coś takiego chce przerobić.

 

Do rzeczy możliwe że będziesz musiał zejść z gradacją papieru w tych lampach jest powłoka ochronna . Kiedyś z ciekawości sprawdzałem i są dość twarde dlatego tak reagują u Ciebie na papierki.

Jak coś pisz ;)

Opublikowano

Ja robię oscylacyjną maszynką i zazwyczaj wystarcza 600-1000-2000 później futro, gąbka i wychodzi idealnie :) Ręcznie trochę gorzej bo robi się głębsze ryski niż maszyną.

Opublikowano

bieniek Czyli można spokojnie brać maszynę np. DA i krążek z papierem i wyrównać powierzchnie ?

bo rotacja pewnie za ostra będzie ...

Ręcznie może też wyjść dokładnie lecz jest to czasochłonne z kolei maszyną też trzeba mieć wyczucie. Jakie krążki stosujesz z papierem ?

Opublikowano

Ja mam specjalną maszynkę oscylacyjną ze skokiem 2.5mm. Ale pewnie DA też da radę. Co do krążków to róznie, indasa, wurth, mirka itd.

Opublikowano

Czyli DA można spróbować. A rotacją nie podchodzić do takich tematów... Czy przy tych papierach masz specjalnie podkładki amortyzujące czy sam papier ma w sobie wbudowane jakieś absorbery małe pianki przy rzepie ?

Opublikowano

Mam przekładkę miękką. No DA działa na takiej samej zasadzie tylko ma większy skok i może robić troszkę większe "świńskie ogonki". Rotacja się do tego nie nada.

Opublikowano

Papier 400 dopiero cos zadzialal. Chwilowo mordowalem 400 az mi odpadla reka, chwile przerwy i potem 800. Nie wiem czy "scinaja" mi sie rysy dobrze i czy jak wykoncze pastami nie zostana ryski widoczne, bo wtedy autentycznie sie wkurze i bez maszyny, o ktorej rozmawiacie nie podchodze do nich wiecej bo szkoda mojego zdrowia :zly:

Opublikowano

iljash Jeśli chcesz przy tych lampach mieć dobre efekty to wraz z rosnącą w górę gradacją papieru trzeba zwiększyć dokładność... wiadomo że od 1000 w górę każdym trzeba robić coraz dłużej przy 2000 i powyżej w razie potrzeby sięgaj po nowy papierek.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiałem się za lekkie odnowienie lamp w aucie i w sumie jest ok ale pod pewnym kątem patrzenia widać takie rysy

Zdj_cie15561.jpg

 

Zacząłem od umycia, potem papier 1500, 2000, 2500 aż do zmatowienia no i polerka maszynowo, twardy pad + ultimate compound. Jeśli ktoś wie co robię źle to bardzo proszę o poradę.

Opublikowano

Zostały Ci rysy po papierach. Musisz robić metodą na krzyż, nie wszystkimi papierami w tym samym kierunku. Lepiej też najpierw przed gąbką, przejechać reflektor futrem z mocniejszą pastą typu menzerna FG400 i później dopiero pad gąbkowy. UC nie jest najmocniejszą pastą i średnio do tego się nadaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.