Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 493
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Poleci ktoś jakąś tanią paste? Wszyscy używają FG 500 lub 3M i do tego później innych środków.. Nie chce wydawać dużo pieniędzy, bo samochód i tak zaniedługo pójdzie na sprzedaż. 2 lata temu polerowałem reflektory tempo i dało rade, ale czy jest jakaś alternatywa dla niej? Może Farecla G3?

I druga sprawa, znajde gdziekolwiek papiery wodne na przylepiec o średnicy 125? W pobliskich sklepach nie mają

Opublikowano

G3 sprawdza się, i u mnie jest na półce pod tytułem "ultra cut", wiadomo syf dookoła ale nadaje się.

 

Na rzep w Castoramie/Praktikerze są tylko jakieś trudne gradację rzędu 120, więc lepiej ręcznie atakować.

Opublikowano

Dzięki za porady, jednak kupiłem FG500 i dodatkowo papierki 800 i 3000.

I po kolei: 800,1000,1500,2000,2500,3000, później FG500 ale na gąbce (jednak nie miałem baranka) i na koniec ręcznie wtarłem Plast-X.

Na zewnątrz inna bajka :). Teraz jak przeźroczysty klosz to zauważyłem gorszy problem, mianowicie mnóstwo takich ciemnych plamek od wewnątrz i paluch odciśnięty na soczewce (nie wiem po co ktoś tam grzebał). Soczewki oddaje do oczyszczenia ale co zrobić z tym brudem na wewnętrznej części klosza?

Opublikowano

Jak jest lampa takiej generacji że możesz wykręcić silniczek i wszystko elektryczne wewnątrz( + wyciągnięcie odpowietrzników) to możesz wypłukać.

Opublikowano
Jak jest lampa takiej generacji że możesz wykręcić silniczek i wszystko elektryczne wewnątrz( + wyciągnięcie odpowietrzników) to możesz wypłukać.

 

Może być to niebezpieczny zabieg. Miałem jeden przypadek, że po takim płukaniu zaczęła farba schodzić z odbłyśników, a co za tym idzie lampa w nocy praktycznei nie oświetlała drogi. Wszystko zależy od stanu lampy, jeśli wewnątrz pojawiła się wilgoć odpuściłbym takie manewry.

Opublikowano

Dzwoniłem do firmy z Turawy aby podpytać jak można się za to złapać.I soczewka bez problemu wyjdzie przez otwór w lampie. Jako że to normalne szkło to płyn do mycia naczyń, woda i wytrzeć irchą. Niestety wewnętrzna część klosza jest bardzo delikatna i nie zalecają mycia czymkolwiek. Szkoda że do focusa nie można dostać samych kloszy

Opublikowano

O ile ów soczewka przykręcana jest od strony otworu rewizyjnego :)

 

Jasne że powłoki metaliczne są różnej jakości, ze swojej strony mogę tylko potwierdzić słowa Huberta (Turaw), szkło soczewki najlepiej umyć glass cleanerem i na koniec IPA (najlepiej 100%), odbłyśnik soczewki na sucho delikatną MF, żadną chemią!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja mam pytanie ogólne: kto z Was, polerujących (nie)swoje lampy, po zakończeniu operacji pociągnął je lakierem bezbarwnym? I jak mu to wyszło?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czytając wątek, zauważyłem że odradzacie polerkę lamp Audi A6 C6 2005??

Próbował ktoś zabawę z przednimi lampami ?

Ostatnio u ojca zauważyłem, że zrobiły się matowe i trzeba by było coś z tym zrobić, tylko co? :dontknow:

Opublikowano

Jeżeli są pokryte lakierem to atakuj bez obaw - tak pewnie jest, jeżeli jednak są tępe pod palcem - coś jak guma, to daruj sobie lub "drzyj" do żywego tworzywa i poleruj.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Poszedłem dziś odrobinę inną drogą jak zwykle.Jako,że mam w arsenale S0 postanowiłem zacząć przygodę z ww. od lamp.

Muszę przyznać,że do lamp niezbyt zagruzowanych nadaje się naprawdę fajnie.

Ogólnie szybka i czysta robota,gdybym poświęcił tyle czasu co na papier to podejrzewam,że rezultat byłby mega,a tak 15minut na lampę z wyprowadzeniem s02,pyk pyk i jest jako tako ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie podjechał ostatnio do mnie kolega super bikem i poza elementami metalowymi,lakierowanymi,większość tworzyw jest z gładkiego,błyszczącego,czarnego plastiku nielakierowanego.Intuicja podpowiada mi ,że ogarnie to się jak lampy czy inne plastiki.

Dobrze myślę,czy jestem w błędzie? :o

Już wiem,że byłem w błędzie :mrgreen:

Plastik jest pokryty jakąś dziwną powłoką,która już ręcznie pod SwirlXem się poddaje :o

Opublikowano
sądzę że nie są niczym pokryte - są tak jak słupki drzwi tzw piano black :)

Co byś mógł doradzić,bo przyznam,że pierwszy raz się spotkałem z takim czymś :o

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, nie pierwszy raz poleruję plastiki ale tym razem mam pewien zgryz.

Owiewka (szybka) od Yamahy.

Zacząłem od papieru 800 na mokro. Następnie 1000, 1200, 1500, 2000, 2500, 3000, Menzerna 400 na białym flexi i PlastX na pomarańczowej gąbce. Efekt? Oksydacja usunięta, szybka odzyskała przejrzystość i wygląda zdrowo ale .. pod światło nadal widać pierdyliard drobnych rysek.

 

Powtórzyłem więc proces dodając na początku papier 600 na mokro oraz Menzernę 400 na futrze przed białym padem. Coś tam było lepiej ale nadal są ryski.

 

Co robię nie tak? Na reflektorach, szybkach zegarów czy owiewkach innych motocykli nigdy nie miałem aż takich problemów.

 

Obawiam się, że gdy zacznę od papieru 500 lub 400 to zaszkodzę plastikowi.

Opublikowano

Wydaje mi się ze na forum obecnie omawiany jest podobny problem z dachem w smarcie. Wiec poszukaj a może znajdziesz tam odpowiedz. Z tamtego tematu można wnioskować ze nie są to ryski a mikro pęknięcia w strukturze materiału i w sumie mogło by się to zgadzać z opisem twojego problemu :)

Opublikowano

Pan Miyagi, te ryski o których piszesz są na zagięciu owiewki? Spotkałem się, że w chińskich zamiennikach ori lamp do auta po jakimś czasie na "łuku" wyskoczyły takie ryski. Były one w środku plastiku. Sprawdzałem na różnych autach. Wygląda to tak jak łamie się plastikowe przeźroczyste łyżeczki ;)

Opublikowano

Nie, nie. Nic z tych rzeczy. Wiem o czym mówisz ale to nie to.

Normalne rysy, dużo małych rysek, może to po papierach, ale szlifowałem dokładnie każdą gradacją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.