Prezes Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Chyba dawno nie widzieliście szyby bez hodrofoba... Bo te komentarze....
kanar Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Lipa, u mnie car lack nałożony grubo przed wakacjami lepiej odprowadza, dwie warstwy, zrobiłem z 15 kkm.
Marian_K Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 a czy zauważacie że dzinkins zrobił prawie 3 tysie w róznych warunkach pogodowych , od upałów po mrozy ? Chyba dawno nie widzieliście szyby bez hodrofoba... Bo te komentarze.... Coś panowie nie potrafią czytać ze zrozumieniem... dzinkins zrobił test porównawczy dwóch preparatów i nie ma znaczenia ile przejechał, w jakich warunkach itp... Test porównawczy robi się po to, aby porównać dwa produkty tak? Z załączonych filmików wynika, że po miesiącu oba produkty praktycznie zniknęły z przedniej szyby, a na bocznych szybach oba zostały (miały takie same warunki pogodowe i przejechały tyle samo kilometrów). Zgadza się? Tyle faktów i więcej z filmów nie wywnioskujemy. Dlatego zadałem dalsze pytania: Na filmikach praktycznie nie widać różnicy pomiędzy preparatami, jak jest w rzeczywistości? Rzeczywiście brak zauważalnej różnicy? Chodzi mi o trwałość i "mazanie/mgiełkę" po przejeździe wycieraczek. Pytałem o trwałość, bo może jeden z preparatów "wyparował" już po tygodniu lub dwóch, a drugi dopiero po miesiącu... tego z filmów się nie dowiemy. Z filmów nie dowiemy się również, który preparat w normalnej pracy: odprowadzanie kropel deszczu, "mazanie" po przejeździe wycieraczek jest lepszy/przyjemniejszy. Na te pytania może odpowiedzieć tylko autor testu, czyli dzinkins. Teraz napisałem jasno? Mam nadzieję że tak a trwałość to zupełnie inna bajka, bo jednemu wytrzyma miesiąc a drugiemu pół roku (wspomniane wcześniej warunki eksploatacyjno-pogodowe i przejechane kilometry). Pozdrawiam!
Administrator AreK Opublikowano 4 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 po miesiącu oba produkty praktycznie zniknęły z przedniej szyby nierealna sprawa.
Prezes Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Marian_K, czytam dokładnie. Jeżeli uważasz po powyższym filmiku, że na szybie tego auta (przedniej) oba preparaty nie istnieją, to albo ja znowu piłem i nie widzę albo Ty nigdy nie widziałeś szyby bez dodatkowej powłoki. Proste.
Marian_K Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Jeżeli uważasz po powyższym filmiku, że na szybie tego auta (przedniej) oba preparaty nie istnieją, to albo ja znowu piłem i nie widzę albo Ty nigdy nie widziałeś szyby bez dodatkowej powłoki. Proste. Nie zamierzam urządzać tu przepychanek słownych o to "co kto widzi". Każdy ocenia według własnych kryteriów. Tafla wody na szybie - zwłaszcza w środkowej części szyby - utrzymuje się tu bardzo długo - moim zdaniem zbyt długo. Dla mnie oznacza to już brak powłoki i konieczność aplikacji kolejnej warstwy. Dla porównania obejrzyj inne filmy z powłoką, np te zamieszczone tu: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=75 Na jednym filmie jest pół szyby bez powłoki i pół z powłoką Rain-X (by Tworek) Pozdrawiam!
Tworek Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Tafla wody na szybie - zwłaszcza w środkowej części szyby - utrzymuje się tu bardzo długo - moim zdaniem zbyt długo. Dla mnie oznacza to już brak powłoki i konieczność aplikacji kolejnej warstwy. Dokładnie tak jak piszesz, na brzegach jeszcze jakoś ta woda jest odprowadzana, ale centralna część szyby posiada już bardzo minimalną warstwę nałożonego produktu, co by nie powiedzieć że w tym miejscu już jej wcale nie ma. Przy prędkości 50-60 km/h z tej szyby krople już nie będą uciekać, co daje powód do położenia kolejnej warstwy. Proszę nie mylić tego z kropelkowaniem, bo ono po nałożeniu utrzymuję się bardzo długo, ale właściwości intensywnego odpychania wody słabną. Znam to z autopsji, nakładałem Rain-X ojcu na szybę czołowa gdzieś w czerwcu, do tej pory kropelkowanie ładnie się utrzymuje, ale woda pod wpływem jazdy nie chce uciekać z szyby. Marian_K, czytam dokładnie.Jeżeli uważasz po powyższym filmiku, że na szybie tego auta (przedniej) oba preparaty nie istnieją, to albo ja znowu piłem i nie widzę albo Ty nigdy nie widziałeś szyby bez dodatkowej powłoki. Proste. Chodziło mu pewnie o to, że preparaty są w końcowej fazie swojego istnienia.
k24 Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 Testował ktoś Cquartz na przedniej szybie?
grabek246 Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2011 czy można nakładac NW Unique w takiej tem jak jeste teraz? ok +2stopni??
Piciosz Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Ja nakładałem i wygląda tak samo. To środek na alkoholu więc różnic być raczej nie powinno.
soll Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Czy mieliście styczność z Nanolex Premium Glass Sealant lub Nanolex Urban Glass Sealant ? Koszt za 50ml to 119 zl, ale podobnież efekt powalający. W sieci krążą filmy Gtechniq VS Nanolex Glass Sealant, plus na korzyść Nanolexa.
dzinkins Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Mały update! Przypomnę test wykonany na samochodzie mocno eksploatowanym -a dokładnie : - szyba przednia 50/50 RainX vs Unique - szyby boczne : przód RainX - tył Unique - nałożony 4.09.2011 - przebieg 4550km - w różnych warunkach pogodowych - film nakręcony dziś Jak widać na bocznych nic się nie dzieje złego, przód też jeszcze "pracuje" ale napewno przydała by się kolejna aplikacja Wynik moim zdaniem lekko na "+" dla Unique
Dystrybutor Michas Opublikowano 19 Listopada 2011 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 No to jeżeli tak to wygląda to aquapel oba środki delikatnie mówiąc miażdży
Tworek Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Wynik moim zdaniem lekko na "+" dla Unique Na szybie czołowej widać, że Rain-X lepiej się trzyma.
dzinkins Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2011 Na szybie czołowej widać, że Rain-X lepiej się trzyma. Zapomniałem dodać opis w filmie że prawa Unique a lewa RainX - fakt tytuł troch zmyla
Gtechniq Mike Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 W sieci krążą filmy Gtechniq VS Nanolex Glass Sealant, plus na korzyść Nanolexa wzgledm G3 tak?
soll Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2011 Tak, względem szyby oczyszczonej G4 i zabezpieczonej G3. Test dla obydwu konkurencyjnych zestawów (oczyszczanie i zabezpieczenie), faktem jest że film podzielony jest na 2 części, aplikacja i jazda. Mnie jest trudno stwierdzić czy autor jest w pełni niezależny i bezstronny. Efekt jest podobny dla Gtechiq oraz dla Nanolexa, z elkką przewagą dla Nanolexa. Film widziało pewnie tysiące osób i każdy ocenia go względem swoich spostrzeżeń. Pozdrawiam, soll.
Gtechniq Mike Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 Tak, względem szyby oczyszczonej G4 i zabezpieczonej G3. Test dla obydwu konkurencyjnych zestawów (oczyszczanie i zabezpieczenie), faktem jest że film podzielony jest na 2 części, aplikacja i jazda. Dobrze że odpowiedziałeś, bo martwiłem się że coś jest nie tak. G3 jest powłoka hydrofobową o przeznaczeniu do domu, łodzi, samolotów gdzie nie pracują wycieraczki. Jego trwałość w połączeniu napięciem powierzchniowym jest dobra ale celem jest utworzenie powłoki o dużym napięciu powierzchniowym, tak by nie pozostawał uporczywy osad. Ale jeżeli chodzi o samochody i trwałość to tylko G1. Mnie jest trudno stwierdzić czy autor jest w pełni niezależny i bezstronny. mi też ;-) ale biorąc pod uwagę przeznaczenie G3 to intencja autora wydają się być szczere. Pozdrawiam
soll Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 Gtechniq Mike, no tak naprawdę to powinni porównać G1. Jakie są ceny G4 i G1? Zastanawiam się nad czymś lepszym/trwalszym niż np RAINX, jest kilka opcji, m.in. G1 i Nanolex.
cubstone Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 soll, http://poland.gtechniq.com/sklep-2/3s-d ... art-glass/
rufus295 Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 Jest jakieś ograniczenie odnośnie temperatury przy nakładaniu NW? Niestety jestem zmuszony na powietrzu robić, a warto by było na zimę położyć nową warstwę
vanquisz Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2011 rufus295, na etykiecie Unique jest informacja, żeby przez 2h unikać kontaktu z wodą. Można z tego wywnioskować, iż wilgoć też nie jest wskazana przy i po aplikacji NW. btw, kupiłem RainX płyn do szyb z niewidzialną wycieraczką, ale od 3tyg nie moge sie doczekać deszczu
DawPi Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2011 btw, kupiłem RainX płyn do szyb z niewidzialną wycieraczką, ale od 3tyg nie moge sie doczekać deszczu Ja na przedniej mam specyfik of 4nano, a na reszcie rainX i tylko raz był deszcz..
npiotr Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2011 no można powiedzieć że od połowy sierpnia jest susza, czyli już ponad 3 miesiące.
Xkem Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2011 Ja jakoś od września mam G1 i ani razu jeszcze nie miałem okazji jechać w deszczu na trasie jedynie w mieście z 2 razy się zdarzyło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się