miskieusz Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Hmm ja po unique też mam mgiełkę ale u mnie nie było to aż tak kłopotliwe i aż tak nie przeszkadza. Dodatkowo kiepskie wycieraczki które przepuszczają dużo
yacek _b Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 właśnie przed chwilą zaaplikowałem Rain-X na szyby , tak jak Gruby powiedział , polerowanie bajeczka w porównaniu do Unique , na Unique niestety zawsze musiałem się naheblować papierem i potem MF .
kazek_r Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 wczoraj odebrałem od tego sprzedawcy ten środek , wszystko w jak najlepszym porządku , dobry kontakt , wyjaśnił jak aplikować preparat , fakt odbierałem osobiście bo mieszkamy w tym samym mieście , koleś pracuje w CarSpa w Gdyni więc jest w temacie . dzięki, kupione Czy do okresowej pielęgnacji szyb zabezpieczonych RAIN-X mogę używać AG CGP ? Nie usunie niewidzialnej wycieraczki? co polecacie....
proximo Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 uzywac mozna ale napewno osłabi powloke.
yacek _b Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 kazek_r obawiam sie że może to osłabić Rain-X , preparaty typu AG CGP czy Nu-Glass Duraglosa stosował bym przed aplikacja niewidzialnej wycieraczki , potem mycie zwykłym płynem .
gruby_RS Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Nu-Glass Duraglosa stosował bym przed aplikacja niewidzialnej wycieraczki Drobne spostrzeżenie: Nu-Glass jest kozak w kwestii doczyszczenia szyby, ale ja bym psiknął po nim IPĄ, ostatnio położyłem RainX-a po Nu-Glass i po opłukanku na bezdotyku szału nie było... Nie wykluczam jakiegoś "bug-a" z mojej winy, musze jeszcze potestowac z przygotowaniem szyb i aplikacją pod RX ...
MetalMagnes Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Duruś 601 i 111 w 2 warstwach, ale na razie nic powiedzieć nie mogę, bo dzisiaj pierwszy dzień deszczu i ogólnie jeżdżę tylko po mieście góra 60/h. Trochę smuży po przetarciu wycieraczkami, ale minimalnie i coraz mniej. Na szybach od 1,5 tygodnia.
cubstone Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Wracam do tematu G1 na moim Passacie. Wczoraj wieczorem tata wrócił nim z Niemiec, jednak przez cały wyjazd nie było deszczu, więc nie mógł sprawdzić działania. Dzisiaj rano u mnie się rozpadało, to wyrwałem się z domu, do fury i jazda. Trafiłem na takie już pokrapywanie i szału na mnie ta wycieraczka nie zrobiła. Krople na bocznych szybach stoją, z przedniej schodzą dopiero koło 100km/h... Jednym słowem lipa. ALE Zdesperowany i niepocieszony myślą wyrzucenia grubej kasy w błoto, szybko umyłem samochód (zgodnie ze sztuką), do garażu z nim, osuszanie i czyszczenie szyb. Zostało mi jeszcze G1 i g2, więc powtarzamy proces. Na początek AG CGP, potem IPA i pierwsza warstwa na szybę czołową. To samo z przednimi bocznymi. Po 10 minutach druga warstwa na przód i tylnej też się dostało. Żeby nie przedłużać, powiem że moja frustracja rosła z minuty na minutę, ponieważ zostawało mnóstwo smug, mimo stosowania wszystkiego według instrukcji. Po każdym przejechaniu bawełną po jakimś czasie znowu występowała lekka mgiełka Nic to, samochód zaraz miał ruszać do miasta, więc zostawiłem tak jak jest. Po ruszeniu znowu zaczęło lekko kropić, potem trochę mocniej padać i banan zawędrował na moją twarz To jest to! Od ok. 60km/h zaczynam wiedzieć, że coś się dzieje, ale dopiero przy 70-80 miażdży suty Kropelki uciekają z zawrotną prędkością, nie ma mowy o jakimś zastoju. Boczne szyby również bez zarzutu. Po takim widoku jestem bardzo zadowolony z jakości Gtechniq G1, choć w moim przypadku aplikacja to była prawdziwa mordęga, nie tego się spodziewałem. W sumie mam teraz na szybie czołowej 5 warstw, to wypadałoby żeby G1 się dobrze sprawował... Podsumowanie: + naprawdę rewelacyjne działanie, + znikome smużenie przy pracy wycieraczek, + mam nadzieję, że trwałość - strasznie trudna aplikacja (robiłem dwa podejścia, za każdym razem to samo), - cena
Administrator Evo Opublikowano 7 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Czym nakładałeś i polerowałeś ? IMO G1 jest banalne w obsłudze
cubstone Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Evo, nakładałem listkami kosmetycznymi dodanymi w zestawie, ścierałem też listkiem, a resztki polerowałem bandażem bawełnianym złożonym w ściereczkę Dla mnie to było naprawdę okropne przeżycie, wrażenie jakby G1 wsiąkł w szybę i był nieosiągalny dla szmatki., leżał gdzieś pod spodem a nie na wierzchu szyby. Nie wiem jak to określić. Poza tym za dużo preparatu na pewno nie nałożyłem, w sumie zrobiłem 5 warstw na czołową, cztery na przednie boczne, dwie na tylne boczne i dwie na tylną, co daje nam 13 warstw, a w buteleczce jeszcze jakaś 1/4. Chociaż momentami wydawało mi się, że walę za dużo bo robiły się takie jakby zacieki po przetarciu lakieru mokrą fibrą, ale ponowny przejazd je niwelował.
Administrator Evo Opublikowano 7 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 a resztki polerowałem bandażem bawełnianym złożonym w ściereczkę Zaiste,interesująca koncepcja Na przyszłość proponuje jednak mikrofibrę, czy to zwykłą, czy jedną z tych gładkich do szyb.
cubstone Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Evo, Tą gładką do szyb działałem za pierwszym razem i efekt taki sam. A zwykłej fibry nie ruszałem, bo podobno szkodliwa dla G1
Administrator Evo Opublikowano 7 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 G1 polerowałem każdym możliwym wariantem MF, od wafli po bardzo grube mikrofibry do wosku i nigdy nie było większych problemów, ani z polerowaniem ani z ewentualnym wpływem na trwałość.
cubstone Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Dobrze wiedzieć, szkoda że po fakcie Ale nawet nie śmiałem podejść do niego z mikrofibrą, Mike z Gtechniq też odradzał.
yacek _b Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Od ok. 60km/h zaczynam wiedzieć, że coś się dzieje, ale dopiero przy 70-80 miażdży suty nie chcę cię zmartwić , ale przy tej prędkości na preparatach takich jak : Unique , CAR-LACK 68 - GLASS SEALING KIT czy Rain Repel Duraglossa też pięknie lecą kropelki więc to żaden szał , jedynie wiara w większa trwałość tego G1
Moderator Domel Opublikowano 23 Października 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Października 2011 Test miesięcznej Uniquy - POLECAM produkt wart uwagi. Woda splywa jak po masle [YOUTUBE] [/YOUTUBE] + kropelki na koniec filmiku z miesiecznego Colli oraz szyby po "poprawce" Uniquy
Gość Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2011 Rain Clear vs Rain-x ? Stosował ktoś oba środki ? Przede wszystkim interesuje mnie zdolność odpychania wody przy niższych prędkościach, trwałość ma mniejsze znaczenie. Gdzieś czytałem, że firma Glass Science produkująca obecnie Rain Clear kiedyś produkowała Rain-x, ciekawe czy skład pozostał ten sam.
dzinkins Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 Czas pokazać teścik wykonany na samochodzie mocno eksploatowanym -a dokładnie : - szyba przednia 50/50 RainX vs Unique - szyby boczne : przód RainX - tył Unique - nałożony 4.09.2011 - przebieg 2900km - w różnych warunkach pogodowych - film nakręcony dziś Jakie wnioski
Moderator rychu Opublikowano 4 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Przednia szyba bez rewelacji. Kładłeś jedną warstwę każdego środka czy kilka?
dzinkins Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Przednia szyba bez rewelacji.Kładłeś jedną warstwę każdego środka czy kilka? Przód dostał wiadomo bardziej po dupie było błoto, upały, deszcze, płyn ze spryskiwaczy, szron, mróz 1 warstwa ! - planuję ponowić aplikację w przyszłym tygodniu w tym czasie jeszcze ok 1000 km pęknie
Marian_K Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Przód dostał wiadomo bardziej po dupie było błoto, upały, deszcze, płyn ze spryskiwaczy, szron, mróz Na filmikach praktycznie nie widać różnicy pomiędzy preparatami, jak jest w rzeczywistości? Rzeczywiście brak zauważalnej różnicy? Chodzi mi o trwałość i "mazanie/mgiełkę" po przejeździe wycieraczek. Pozdrawiam!
Moderator Domel Opublikowano 4 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Dokladnie. Zadnej roznicy nie widze. Jak to jest w praktyce? pzdr.
yacek _b Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 a czy zauważacie że dzinkins zrobił prawie 3 tysie w róznych warunkach pogodowych , od upałów po mrozy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się