Skocz do zawartości

Meguiar's Ultimate Compound


Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz co, sam nie wiem czy to są hologramy, swirle czy po prostu resztki UC. Generalnie jak po potraktuję IPA a następnie QD to wszystko schodzi i lakier wygląda ładnie, już nie ma tych świecących plam które widać pod światłem.

 

Ps. Ja pracuję ręcznie, UC + tri color, stroną żółtą. Niestety czarnej strony nie mam, tylko żółtą i czerwoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MyszaKr, kolega zadający pytanie ma sealant Wolf's Chemicals Body Wrap. Pod ten sealant nie jest zalecany przez producenta, co więcej jest wręcz odradzany jakikolwiek cleaner.

dizel1982, szkoda, że odpowiedzi na pytanie dotyczące konkretnych produktów szukasz wszędzie, tylko nie u ludzi, którzy mają z tym produktem doświadczenie, a informacje o nim czerpią bezpośrednio od producenta i twórcy tego sealanta. Jeśli chcesz coś schrzanić, koniecznie połóż pod ten sealant cleaner, glaze i QD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy IPA mi zmyje ten cleaner? Muszę użyć jakiegoś cleanera, nie ma rady. Po UC pozostały mi smugi a żeby je zmyć IPA nawet rozcieńczoną to muszę dany element wycierać 4-5 razy. Kupiłem 5l IPA w sumie i okaże się że na jeden samochód mi nie starczy. A cleaner mi bardzo fajnie resztki tego UC usuwa. Później po cleanerze patrzyłem IPA i lakier wychodzi ładny, zero smug. Jeszcze nie robiłem całego samochodu tylko takie testy. I nie wiem w końcu, wycierać każdy element 5 razy IPA czy użyć cleanera i później zmyć go IPA i na to sealant?

 

Jeszcze dodam że cleaner który kupiłem to R222.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może ale już i tak po wszystkim bo polerka skończona. UC zmyte cleanerem, i całość wykończona IPA. Teraz niech mi tylko nieco ręka odpocznie bo po 3 dniach polerki to już jej w ogóle nie czuję i nakładam sealant a potem sprzątanie wnętrza :).

 

[ Dodano: 4 Sierpień 2011, 23:15 ]

Nie wiem czy Moderator mnie nie wyrzuci ale pochwalę się efektami swojej 3 dniowej pracy. Może rewelacji nie ma ale wszystko robione ręcznie i to dlatego.

 

PRZED

1c7dd458ac011e4dm.jpg

 

PO

ba82b58bc358739em.jpg

3304177e85acc5cbm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie. To jest astra II. Kolor to ten pospolity granatowy nie metalic. Cholernie ciężki do utrzymania. Kupiłem ją półtoraroczną rok temu od gościa z warszawy który mył ją na automatach i garażował pod chmurką. Ile mi z tym zeszło? W sumie sama polerka to ponad 2 dni. Odliczając przerwy które robiłem (bo niestety nie da się tego zrobić bez przerw, dziś mam prawą rękę spuchniętą w nadgarstku) to zajęło mi to tak mniej więcej 14 - 15h ciągłej pracy. Mogłem to zrobić maszynowo ale nie mam swojej polerki, kumpel który miał mi pożyczać teraz jej potrzebował akurat, kazał mi przyjechać w niedziele a ja na poniedziałek potrzebuję samochodu do pracy a raczej w jedną niedzielę bym wszystkiego nie zrobił nawet polerką dlatego się zawziąłem i zrobiłem ręcznie.

 

Ps. Nie jest to zrobione idealnie,jakby dokładnie oglądać cały samochód to pojedyncze ryski, te głębsze zostały ale nie byłem usunąć ich ręcznie :(. Nie wiem czy nawet polerka usunie takie rysy która są aż do podkładu lub do klaru. Wątpię. Polerka jedynie lepiej je wypracuje że będą mniej widoczne ale mniejsza z tymi ryskami. Grunt że to co jest w porównaniu z tym co było to niebo a ziemia. Różnica ogromna. Aż sam byłem zdziwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się troszkę zawiodłem na UC. Nie wiem jakie lakiery mają w USA, że tak ładnie im to idzie na filmach Megsa :D Wczoraj testowałem UC na Fordzie Mondeo MKIII, raczej bardziej z ciekawości niż z ogromnej potrzeby, ponieważ lakier nie posiadął sporych zarysować, raczej swirle i lekkie podłóżne ryski. Najpierw wziąłem żółtego pada na das6. Kilka przejazdów i nic :dontknow: Dopiero na białym padzie i mocniejszym nacisku było widać jakiś efekt. Całość wykończyłem SwirlX na czarnym karbowanym padzie i efekt na prawdę jest fajny. Ciekawi mnie tylko dlaczego musiałem się tak namęczyć. Lakier w Fordach jest taki twardy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tylko nie przesadź z temperaturą (kontroluj środek pada nie lakier bo tu nic sie nie stanie) bo się welur odklei od gąbki - problem dotyczy tylko bardzo twardych gąbek. Tak przy okazji nie wiem który już raz, kto nowy i pierwszy raz bawi się DA to proszę najpierw obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?v=nNOfIgaAtKU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tylko nie przesadź z temperaturą (kontroluj środek pada nie lakier bo tu nic sie nie stanie) bo się welur odklei od gąbki - problem dotyczy tylko bardzo twardych gąbek. Tak przy okazji nie wiem który już raz, kto nowy i pierwszy raz bawi się DA to proszę najpierw obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?v=nNOfIgaAtKU

 

Dzięki za wskazówki. Junkmana wcześniej oglądałem, ale akurat na ten film nie trafiłem. Za dużo tam tego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A używał ktoś z was przy pracy SONAX P-Ball? Może nim człowiek się tak nie namęczy? :-] Tak to wygląda:

 

Ja chciałem używać ale po namoczeniu się rozkleił. Ale wcześniej jak próbowałem coś z nim zdziałać to nie za dobrze mi się tym pracowało, także skończyło się na aplikatorze megsa. Ale zamówiłem tricolor :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.