Skocz do zawartości

Meguiar's Ultimate Compound


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Chce zrobić auto maszyną polerską rotacyjną z padami Farecli (jeden miekki, drugi twardy). Wiecie coś o tych padach?

czy nadają się do pracy z UC ?

czy można nimi nanosić cleanera ?

 

czy może dać sobie spokój i kupić lepsze gąbki polerskie pasujace do tej maszyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś styczność z lakierem na Volvo S40 2002r. kod 332 - Black Met ? twardy? miękki? czym go wypracować? szczerze to analizuję kilka opcji, od roboty ręcznej na tri color+Meg UC lub PB SSR, przez zakup maszynki, kończąc na oddaniu autka osobie bardziej doświadczonej. Niemniej jednak wiadomo, że robiąc coś samemu odczuwa się satysfakcję i 3 dniowy ból ręki nie robi przykrości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce zrobić auto maszyną polerską rotacyjną z padami Farecli (jeden miekki, drugi twardy). Wiecie coś o tych padach?

czy nadają się do pracy z UC ?

czy można nimi nanosić cleanera ?

 

czy może dać sobie spokój i kupić lepsze gąbki polerskie pasujace do tej maszyny ?

 

Czarny jest bardzo mięciutki więc woski i cleanery jak najbardziej.

 

Czyli cleaner śmiało moge nakładać czarnym padem Farecli.

A co z UC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vimeo.com/26210109

 

To moja walka z 9-letnim lakierem, pad tricolor, po IPA. Samochód to Corsa.

Filmik trochę przekłamuję gdyż na wypolerowanej powierzchni wciąż jest sporo rys. Mniej więcej z kilkunastu tysięcy zrobiło się "tylko" kilka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moja walka z 9-letnim lakierem, pad tricolor, po IPA. Samochód to Corsa.Filmik trochę przekłamuję gdyż na wypolerowanej powierzchni wciąż jest sporo rys. Mniej więcej z kilkunastu tysięcy zrobiło się "tylko" kilka.

Ile czasu Ci to zajęło? Masz jakieś zdjęcia czy tylko filmik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie nie uwiezycie, az wstyd sie przyznac: robilem swoja pierwsza korekte jakas pozyczona pseudo polerka za pomoca UC i zoltego pada flexipads. Na pierwszy rzut oka nie efekt mojej pracy nie wygladal najgorzej. Ale jak sie pozniej okazalo pod sloncem widac hologramy. Jak je moge teraz usunac :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś zabieram się za polerkę samochodu przy użyciu UC + tri color tylko zanim zacznę chciałbym prosić Was o odpowiedź na dwa pytania. Pierwsze z nich jest następujące. Czy UC lepiej pracować na zimnym czy nieco rozgrzanym lakierze? Samochód stoi w garażu i nie wiem czy mogę tam go polerować czy może lepiej wystawić go na chwilkę aby lakier się nagrzał i z powrotem wjechać do garażu? Oczywiście samochód wyglinkowany i odtłuszczony IPA.

 

Drugie pytanko. Ponieważ pastę polerską stosuję już po raz drugi w swoim życiu, czy jest możliwość że mając rzecz jasna czysty samochód, zero brudu, czysty pad a na nim UC - porysuję samochód? Wiecie czemu pytam? Bo kiedyś jeszcze na poprzednim samochodzie chciałem usunąć ryski przy pomocy pasty tempo? Jak wyszło? Tak że miałem kilka razy więcej rys niż przed polerowaniem. Zniszczyłem sobie cały lakier. Dobrze że tylko przedni błotnik i że reszty nie robiłem bo było by fatalnie. Nie chcę sobie zrobić tego samego na tym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś zabieram się za polerkę samochodu przy użyciu UC + tri color tylko zanim zacznę chciałbym prosić Was o odpowiedź na dwa pytania. Pierwsze z nich jest następujące. Czy UC lepiej pracować na zimnym czy nieco rozgrzanym lakierze? Samochód stoi w garażu i nie wiem czy mogę tam go polerować czy może lepiej wystawić go na chwilkę aby lakier się nagrzał i z powrotem wjechać do garażu? Oczywiście samochód wyglinkowany i odtłuszczony IPA.

 

Drugie pytanko. Ponieważ pastę polerską stosuję już po raz drugi w swoim życiu, czy jest możliwość że mając rzecz jasna czysty samochód, zero brudu, czysty pad a na nim UC - porysuję samochód? Wiecie czemu pytam? Bo kiedyś jeszcze na poprzednim samochodzie chciałem usunąć ryski przy pomocy pasty tempo? Jak wyszło? Tak że miałem kilka razy więcej rys niż przed polerowaniem. Zniszczyłem sobie cały lakier. Dobrze że tylko przedni błotnik i że reszty nie robiłem bo było by fatalnie. Nie chcę sobie zrobić tego samego na tym samochodzie.

 

Ad1. Najlepiej na zimnym, nie wyjeżdzaj z garażu :)

Ad2. Pasta Tempo - ta lekko ścierna strasznie rysuje, także jeśli jeszcze ją masz to oddaj komuś albo najlepiej wyrzuć ! Co do UC nie porysuje ci lakieru a wręcz przeciwnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wszystko fajnie, lakier mam w takim stanie że dwukrotna korekta danego elementu przy pomocy UC spokojnie wystarcza ryski ładnie schodzą. Martwi mnie inna rzecz. Czy to normalne że przy ręcznej robocie UC powstają swirle? Nie są one wielkie ale jak świecę halogenem z białym zimnym światłem to widać takie odblaskowe pociągnięcia. Czy później sealent to jakoś zamaskuje? Czytałem na tym forum że po UC swirle nie powstają, szczególnie przy ręcznej robocie ale jednak niewielkie są. Nie wiem, może to taki pierwszy efekt zaraz po korekcie który zaniknie. Nie kupiłem nic na swirle a teraz nawet nie mam czym jechać i kupić :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.