damian Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2011 Między woskowaniami po myciu mozesz uzywac jeszcze QD. Glinkuje się co jakiś czas, a nie co mycie
kuchar Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2011 Chce zrobić auto maszyną polerską rotacyjną z padami Farecli (jeden miekki, drugi twardy). Wiecie coś o tych padach? czy nadają się do pracy z UC ? czy można nimi nanosić cleanera ? czy może dać sobie spokój i kupić lepsze gąbki polerskie pasujace do tej maszyny ?
aro_77 Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2011 Czarny jest bardzo mięciutki więc woski i cleanery jak najbardziej.
Pavlik Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Miał ktoś styczność z lakierem na Volvo S40 2002r. kod 332 - Black Met ? twardy? miękki? czym go wypracować? szczerze to analizuję kilka opcji, od roboty ręcznej na tri color+Meg UC lub PB SSR, przez zakup maszynki, kończąc na oddaniu autka osobie bardziej doświadczonej. Niemniej jednak wiadomo, że robiąc coś samemu odczuwa się satysfakcję i 3 dniowy ból ręki nie robi przykrości.
kuchar Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Chce zrobić auto maszyną polerską rotacyjną z padami Farecli (jeden miekki, drugi twardy). Wiecie coś o tych padach? czy nadają się do pracy z UC ? czy można nimi nanosić cleanera ? czy może dać sobie spokój i kupić lepsze gąbki polerskie pasujace do tej maszyny ? Czarny jest bardzo mięciutki więc woski i cleanery jak najbardziej. Czyli cleaner śmiało moge nakładać czarnym padem Farecli. A co z UC ?
Denzkit Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Czyli cleaner śmiało moge nakładać czarnym padem Farecli. A co z UC ? Dokladam sie do tego pytania.. Jakim padem pracowac z UC ? Twardy - Srednio Twardy ?
Justyna Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 ja ostatnio polerowałam UC na rotacji padami ABW Light cutting/polishing i było ok
voldi22 Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 http://vimeo.com/26210109 To moja walka z 9-letnim lakierem, pad tricolor, po IPA. Samochód to Corsa. Filmik trochę przekłamuję gdyż na wypolerowanej powierzchni wciąż jest sporo rys. Mniej więcej z kilkunastu tysięcy zrobiło się "tylko" kilka.
damian Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 To moja walka z 9-letnim lakierem, pad tricolor, po IPA. Samochód to Corsa.Filmik trochę przekłamuję gdyż na wypolerowanej powierzchni wciąż jest sporo rys. Mniej więcej z kilkunastu tysięcy zrobiło się "tylko" kilka. Ile czasu Ci to zajęło? Masz jakieś zdjęcia czy tylko filmik?
voldi22 Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 Mniej więcej całą maskę robiłem 5h. Mam zdjęcia przed, bo niestety 50/50 na zdjęciach nie chciało wyjść realistycznie.
Siwy Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 A w jakim stopniu trzeba rozcienczyc IPA pracujac z UC
Justyna Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 A w jakim stopniu trzeba rozcienczyc IPA pracujac z UC normalnie 1:1
quadrifoglio Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 A pracował ktoś z Alfą Romeo lakierem blu cosmo?? Lakier jest dość ciężki w utrzymaniu i sam nie wiem czy dam radę ręcznie położyć UC??
aro_77 Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Położyć na pewno tylko czy zrobić nim korektę dasz radę PS Super twarde te lakiery nie są...
Siwy Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 Panowie nie uwiezycie, az wstyd sie przyznac: robilem swoja pierwsza korekte jakas pozyczona pseudo polerka za pomoca UC i zoltego pada flexipads. Na pierwszy rzut oka nie efekt mojej pracy nie wygladal najgorzej. Ale jak sie pozniej okazalo pod sloncem widac hologramy. Jak je moge teraz usunac
malkolm Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 możesz nawet cleanerem, nic trudnego, uc na maszynie rotacyjnej zostawia hologramy , na DA też jeśli po niej się poprawi to kilka % blasku doda
emilus100 Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 siwy1117, musisz teraz wykończyć jakąś pastą typu 3M niebieski korek.
Siwy Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 siwy1117, musisz teraz wykończyć jakąś pastą typu 3M niebieski korek. a Poorboys SSR1 lub SSR2 mozna
Moderator psemo Opublikowano 31 Lipca 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 siwy1117, musisz teraz wykończyć jakąś pastą typu 3M niebieski korek. a Poorboys SSR1 lub SSR2 mozna SSR1 jak najbardziej można, dobrze się spisuje w tej roli
Siwy Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 I to pracowac na tym zoltym padzie (finishujacym)
Moderator psemo Opublikowano 31 Lipca 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2011 Tak, spokojnie możesz jechać żółtym padem flexipads, choć sprawia wrażenie twardego
dizel1982 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam. Dziś zabieram się za polerkę samochodu przy użyciu UC + tri color tylko zanim zacznę chciałbym prosić Was o odpowiedź na dwa pytania. Pierwsze z nich jest następujące. Czy UC lepiej pracować na zimnym czy nieco rozgrzanym lakierze? Samochód stoi w garażu i nie wiem czy mogę tam go polerować czy może lepiej wystawić go na chwilkę aby lakier się nagrzał i z powrotem wjechać do garażu? Oczywiście samochód wyglinkowany i odtłuszczony IPA. Drugie pytanko. Ponieważ pastę polerską stosuję już po raz drugi w swoim życiu, czy jest możliwość że mając rzecz jasna czysty samochód, zero brudu, czysty pad a na nim UC - porysuję samochód? Wiecie czemu pytam? Bo kiedyś jeszcze na poprzednim samochodzie chciałem usunąć ryski przy pomocy pasty tempo? Jak wyszło? Tak że miałem kilka razy więcej rys niż przed polerowaniem. Zniszczyłem sobie cały lakier. Dobrze że tylko przedni błotnik i że reszty nie robiłem bo było by fatalnie. Nie chcę sobie zrobić tego samego na tym samochodzie.
emilus100 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam.Dziś zabieram się za polerkę samochodu przy użyciu UC + tri color tylko zanim zacznę chciałbym prosić Was o odpowiedź na dwa pytania. Pierwsze z nich jest następujące. Czy UC lepiej pracować na zimnym czy nieco rozgrzanym lakierze? Samochód stoi w garażu i nie wiem czy mogę tam go polerować czy może lepiej wystawić go na chwilkę aby lakier się nagrzał i z powrotem wjechać do garażu? Oczywiście samochód wyglinkowany i odtłuszczony IPA. Drugie pytanko. Ponieważ pastę polerską stosuję już po raz drugi w swoim życiu, czy jest możliwość że mając rzecz jasna czysty samochód, zero brudu, czysty pad a na nim UC - porysuję samochód? Wiecie czemu pytam? Bo kiedyś jeszcze na poprzednim samochodzie chciałem usunąć ryski przy pomocy pasty tempo? Jak wyszło? Tak że miałem kilka razy więcej rys niż przed polerowaniem. Zniszczyłem sobie cały lakier. Dobrze że tylko przedni błotnik i że reszty nie robiłem bo było by fatalnie. Nie chcę sobie zrobić tego samego na tym samochodzie. Ad1. Najlepiej na zimnym, nie wyjeżdzaj z garażu Ad2. Pasta Tempo - ta lekko ścierna strasznie rysuje, także jeśli jeszcze ją masz to oddaj komuś albo najlepiej wyrzuć ! Co do UC nie porysuje ci lakieru a wręcz przeciwnie
dizel1982 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ok, wszystko fajnie, lakier mam w takim stanie że dwukrotna korekta danego elementu przy pomocy UC spokojnie wystarcza ryski ładnie schodzą. Martwi mnie inna rzecz. Czy to normalne że przy ręcznej robocie UC powstają swirle? Nie są one wielkie ale jak świecę halogenem z białym zimnym światłem to widać takie odblaskowe pociągnięcia. Czy później sealent to jakoś zamaskuje? Czytałem na tym forum że po UC swirle nie powstają, szczególnie przy ręcznej robocie ale jednak niewielkie są. Nie wiem, może to taki pierwszy efekt zaraz po korekcie który zaniknie. Nie kupiłem nic na swirle a teraz nawet nie mam czym jechać i kupić .
Moderator rychu Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Z Twojego opisu mnie to bardziej na lekkie hologramy wygląda Możesz spróbować to usunąć pracując również UC ale czarną stroną z mniejszym naciskiem. Jak nie pomoże to tester SSR1 powinien sobie poradzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się