zegarek Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Pady taniej wychodzą w Polsce. 3m ma tanio np. Klakiernik i Carspa. Ze zniżką forumową jest przyzwoicie.
piotr8505 Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Witam ponownie co do silverline to jestem miło zadowolony. Zamówienie złożyłem w sobotę pieniążki zabrali w poniedziałek całe 204 zł a maszynka doszła w środę do domku. Jakdla mnie za tak szybki transport to mega pozytyw.
Skladak22 Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Ja mam ogromny problem z zamówieniem tej polerki. Posiadam kartę PKO VISA wyrobiłem ją specjalnie, żeby zamówić tą polerkę. wpisuję wszystkie dane, zamawiam jest ok, lecz na następny dzień przychodzi mi email, że jest problem z moją kartą itd... Na karcie mam 250 zł wypłacałem z niej pieniądze, jest aktywowana działa, lecz ciąglę dostaję ten email przy każdym zamówieniu tej polerki. Mieliście taki problem z tą kartą ? Jest to niebieska PKO VISA (Pani z infolini mówiła, że NIE MOŻNA płacić tą kartą), a w banku upierają się, że można (pokazał mi nawet wpis w ich przepisach, że jest taka możliwość). Mam konto młodych ... Proszę o pomoc
Radziu Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Mogłeś wyrobić bezpłatnie kartę mBanku eKonto jest całkowicie bezpłatne, wydanie, prowadzenie jak i przelewanie.
Skladak22 Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Mogłeś wyrobić bezpłatnie kartę mBanku eKonto jest całkowicie bezpłatne, wydanie, prowadzenie jak i przelewanie. Pytanie dotyczy PKO, a nie innych banków. Skoro już wyrobiłem tą kartę i muszę ją mieć przez 3 miesiące to chciałbym, żeby ona działała.
Danio Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 A nie masz ustawionych jakichś limitów? Kilka stron wcześniej chłopaki o tym pisali.
Skladak22 Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Podczas pierwszej wizyty gdy facet z banku omawiał jak używać karty itd .... nie ustawił mi limitu płatniczego i miałem - 0 zł. 2 dni temu limit zmieniłem na 250 zł i tyle mam na tym koncie, ale amazon dalej nie może pobrać pieniędzy. Nie wiem co jest grane dużo zachodu z tą kartą, a chodzi tylko o jedno zamówienie. Ktoś wie w czym jest problem?
ariello01 Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 A może któs zrobi wieszke zamowienie?? Tez z checia bym wział ta polerke
zegarek Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Ja mam ogromny problem z zamówieniem tej polerki. Posiadam kartę PKO VISA wyrobiłem ją specjalnie, żeby zamówić tą polerkę. wpisuję wszystkie dane, zamawiam jest ok, lecz na następny dzień przychodzi mi email, że jest problem z moją kartą itd... Tylko piszą, że jest problem? Żadnych szczegółów? Dziwne to troche... To jest karta kredytowa?
ariello01 Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Mam jeszcze pytanko....czy amazon.co.uk to jest jeden sklep czy raczej cos w stylu allegro?? Moze to glupie pytanie ale nigdy nic nie zamawiałem z tej stronki i nic o niej nie wiem. Głownie chodzi mi o zamowienie kilku rzeczy i nie wiem czy to przyjdzie mi razem w paczce czy wszystko osobno??
Lukk Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Skladak też mam Pko Visa i złożyłem zamówienie, zobaczymy czy będzie ten sam problem, jeśli tak to muszę jakiegoś znajomego z mbankiem czy czymś innym znaleźć ;/ trochę cyrk moim zdaniem no ale to PKO, cudów oczekiwać nie można
Skladak22 Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 Ja mam ogromny problem z zamówieniem tej polerki. Posiadam kartę PKO VISA wyrobiłem ją specjalnie, żeby zamówić tą polerkę. wpisuję wszystkie dane, zamawiam jest ok, lecz na następny dzień przychodzi mi email, że jest problem z moją kartą itd... Tylko piszą, że jest problem? Żadnych szczegółów? Dziwne to troche... To jest karta kredytowa? To nie jest karta kredytowa. Na infolini Pani powiedziała, iż kartą kredytową można płacić przez internet jedynie srebną, bądź złotą. To jest karta hmm iPKO Visa .. w banku mówią, że jest możliwość płacenia przez internet, a błąd jaki przychodził to " we got problem proceding your Visa card" coś w tym stylu. "Payment for the order" - nagłówek Lukk jak dostaniesz odpowiedź od amazon to daj znać czy Ci się udało. EDIT: Zamówiłem jeszcze raz jak dostanę email o problemach z płatnością to go wstawię tutaj. (Chyba, że się uda tym razem ;p) EDIT 2: Z infolini dowiedziałem się, że tą kartą można płacić przez internet, zaproponowano mi cofnięcie tej i wyrobienie nowej, ale czekam do poniedziałku na odpowiedź techników z pko ; d. Miał ktoś podobny problem jeszcze z tą kartą ???? I znowu to samo treść email'a poniżej. Amazon.co.uk Customer Service do mnie pokaż szczegóły 16:17 (14 min temu) Regarding Order 026-3603980-8147513 from Amazon.co.uk 1 of Silverline Silverstorm® 129659 180mm Sander Polisher Greetings from Amazon.co.uk, We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa (exp. 2015/05) for the above transaction. We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current. To do this: 1. Go to our home page (www.amazon.co.uk) then click "Your Account" on the top right menu. 2. Click "Go" next to "Open and recently dispatched orders" in the "Where's My Stuff" box. 3. After you sign in, you will see all your current open orders. You can click the "View or change order" button beside any order and make changes. 4. Click "Change" button in the "Payment Information" box beside "Payment Method." At this point, you may review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has been changed. Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card. Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one. Thank you for shopping at Amazon.co.uk. Sincerely, Amazon.co.uk Customer Service http://www.amazon.co.uk Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.
Daniel Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2011 Witam szanownych kolegów Dostaje cały czas wiadomość z Amazona o treści jak kolega wyżej. Mam zwykła kartę z delfinkiem w mBanku. Okres początku karty wpisałem 3 lata przed jej wygaśnięciem bo nie mam pojęcie jaka jest "start date". Zastosowałem się do rad z 11 strony ale ja nigdzie nie mam przycisku add your credit card. Ma ktoś może jakieś propozycję?
Radziu Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2011 Witam szanownych kolegów Dostaje cały czas wiadomość z Amazona o treści jak kolega wyżej. Mam zwykła kartę z delfinkiem w mBanku. Okres początku karty wpisałem 3 lata przed jej wygaśnięciem bo nie mam pojęcie jaka jest "start date". Zastosowałem się do rad z 11 strony ale ja nigdzie nie mam przycisku add your credit card. Ma ktoś może jakieś propozycję? To dziwne, że nie masz "Add your credit card", ja jak zamawiałem musiałem dodać kartę własnie "Add your credit card" i poszło zamówienie pozytywnie. Też mam kartę z delfinkiem mBanku.
Daniel Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2011 To dziwne, że nie masz "Add your credit card", ja jak zamawiałem musiałem dodać kartę własnie "Add your credit card" i poszło zamówienie pozytywnie. Też mam kartę z delfinkiem mBanku. Usunąłem kartę i kliknąłem oczywiście następnie na "Add a Credit Card". Po wpisaniu danych poprawnych (jedynie numer karty wpisany bez tych 3 cyfr co są na odwrocie karty) kliknąłem na "use this adress" i pojawił się komunikat, że forma płatności zaakceptowana i komunikat na meila. Nie ma później żadnego "continue" Na logikę wszystko jest dobrze [ Dodano: 23 Maj 2011, 14:36 ] Ja nic nie rozumie. Teraz pobrało cała sumę od razu. status zmienił się na "Dispatching Soon"
Skladak22 Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2011 Z infolinii PKO dostałem informację, że muszę podać te 3 cyfry z tyłu karty inaczej serwis nie pobierze pieniędzy z mojej karty .. Pytanie jak masz wpisać to 19 cyfr skoro serwis przyjmuję mi tylko 16 z przodu karty. Gdy próbuję wpisać pozostałe 3 cyfry to wyskakuję błąd, że zła długość numeru karty ... Co tu poradzić?
mjanowski Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2011 Z infolinii PKO dostałem informację, że muszę podać te 3 cyfry z tyłu karty inaczej serwis nie pobierze pieniędzy z mojej karty .. Pytanie jak masz wpisać to 19 cyfr skoro serwis przyjmuję mi tylko 16 z przodu karty. Gdy próbuję wpisać pozostałe 3 cyfry to wyskakuję błąd, że zła długość numeru karty ... Co tu poradzić? Te trzy cyfry podaje się w osobnym polu formularza (CSC code).
Skladak22 Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2011 Ja nie mam takiej rubryki z CSC code. Jak możesz to podeślij "screena" będę bardzo wdzięczny ;D\\ //EdIT: Więc rozwiązanie brzmi ..... Jeżeli chodzi o kartę PKO VISA trzeba podać na stronie ten 3 cyfrowy kod z tyłu karty inaczej nie pobiorą pieniędzy z karty, lecz problem brzmi w tym iż: Amazon.co.uk do mnie pokaż szczegóły 14:37 (8 godz. temu) Hello, Thank you for contacting Amazon.co.uk. I have reviewed our previous correspondence with you and would like to offer my sincere apologies for the misunderstanding. Please be informed that, our ordering system is not set up to accept the credit card validation (CVV2) security code associated with credit cards. I hope this will not prevent you from completing your order on Amazon.co.uk. If your bank requires that the CVV2 code be submitted for online purchases, you will need to use a different credit card or payment method. Więc kartą PKO VISA akurat w tym serwisie się nie zapłaci .. jutro jadę do mBanku po delfinka xD
mjanowski Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2011 Ja nie mam takiej rubryki z CSC code. Jak możesz to podeślij "screena" będę bardzo wdzięczny ;D Sorki, robiłem tak na hamerykańskim amazonie, w co.uk widocznie jest inaczej
Wronifix Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2011 Zapraszam do działu sprzedaży. Do kupienia polerki Silverline oraz Makita http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5832
Daniel Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 Panowie czy do przesmarowania maszyny o którym mowa była wcześniej "tawot maszynowy" się nada?
maya Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 Panowie czy do przesmarowania maszyny o którym mowa była wcześniej "tawot maszynowy" się nada?powinien, ja nasmarowałem smarem do łożysk i jest git
megamozg Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Panowie wczoraj zamówiłem polerkę z amazona i na razie mam komunikat Dispatching Soon czy to jest normalne? karta debetowa mbank, limit transakcji internetowych zwiększyłem na 250 zł. Czy przy zamawianiu ma być opcja gift? - ja zaznaczyłem thx za odpowiedz.
Fredi88 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Czy przy zamawianiu ma być opcja gift? - ja zaznaczyłem wydaje mi sie ze zaplacisz dodatkowo za opakowanie na prezent
megamozg Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 mam do zapłaty Order Total: £41.54 a tyle wczoraj kosztowała a dziś widzę że cena jest mniejsza £36.06
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się