Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 2


kuflik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Master
z 3M to chyba najmocniejsza kombinacja

No tak, w 3M. A pomijając 3M, znacie lub możecie polecić jakiś inny pad, który waszym zdaniem może być (lub jest) jeszcze bardziej agresywny? No może poza wełniakiem.... chociaż teraz wpadło mi do głowy, że wełniaka jeszcze tak nie testowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie:

 

1. Pracować będe chyba ręcznie - jeżeli tylko będe miał dostęp do polerki to na 99% jej użyje zwłaszcza że będe mógł potrenować sobie na innym autku które i tak będzie musiało być malowane albo złomowane ...

 

2. Nie mam dużo średnich i głebokich rys, sam o lakier dbałem tyle że wiadomo - przed kupnem ktoś na automatach się pojawiał.

 

Dzięki za pomoc, będzie z tego bardzo obszerna relacja foto :ad: Zobaczymy jakie błedy popełniłem, bo na tych błedach się człowiek uczy najlepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lakiernicy normalnie usuwają pastami 3M defekty po
I robią to bardzo źle. Usuwać powinno się tylko miejscowe wtrącenia czy "firanki" gdzie się klar zwiesił. Ale absolutnie niepotrzebne jest matowienie papierem całego lakierowanego elementu. Potem jest bardzo trudno wyprowadzić miękki lakier tak żeby był idealny. Z autopsji:odebrałem swoje Clio bo oddałem do lakierowania maskę. Kiedy ja zobaczyłem to się przeżegnałem. Polakierowane było powiedzmy że nieźle... Ale ta polerka potem to po porostu dramat :/ Widać było piękne ślady palców po matowaniu papierem dłonią ,potem szybciutko przeleciał fareclą ,następnie jakieś tam mleczko nabłyszczające i wyjazd. Dla laika laleczka ale ja się kłóciłem i musiał opuścić :) Pozostawiłem ją na miesiąc czasu w spokoju. Następnie zabrałem się za nią i szło bardzo opornie. Ślady po papierze(ja zrobiłem kolejne bo jeszcze chciałem wyrównać powierzchnię) usuwały się bardzo ciężko. Myślę ze dopiero w tym sezonie będzie ona gotowa żeby ją zrobić na cacy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zaczynam dopiero z polerką wiec proszę o wyrozumiałość

maszyne polerską już zamówiłem teraz została reszta

skompletowałem sobie taki zestaw

talerze oporowe BP 125mm i 75mm

pady 3m żółty ,zielony, niebieski

pasty 3m żółty ,zielony niebieski

 

Czy to dobry zestaw ,czy lepiej zainwestować w coś tańszego ,np jakieś tańsze talerze

aha do czego służą pady profilowane i gładkie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Pytanie z cyklu nurtujacych:

Wiele firm robi tzw. zabezpieczenie lakieru (np. przy pomocy wosku, krzemionki, teflonu). Jak zabezpiecze lakier auta np. odpowiednio dobrym woskiem to co pozniej? Auta przez kilka miesiecy nie trzeba zbytnio myc, a tylko splukac woda pod cisnieniem, czy jak? Nie do konca rozumiem jak takie zabezpieczenie wplywa na dalsze dbanie o lakier.

 

Dzieki za wyjasnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Żadne zabezpiecznie nie umożliwi na dłuższą mete umycia auta samą wodą pod ciśnieniem. Auto zabezpieczone, obojętnie czy woskiem czy jakąś mega hiper nano powłoką bedzie się wolniej brudziło i łatwiej myło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.