Master kecav Opublikowano 22 Stycznia 2011 Master Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 z 3M to chyba najmocniejsza kombinacja No tak, w 3M. A pomijając 3M, znacie lub możecie polecić jakiś inny pad, który waszym zdaniem może być (lub jest) jeszcze bardziej agresywny? No może poza wełniakiem.... chociaż teraz wpadło mi do głowy, że wełniaka jeszcze tak nie testowałem.
cash Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 A pomijając 3M jest jeszcze siła docisku i prędkość obrotów
MyszaKr Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 Panowie: 1. Pracować będe chyba ręcznie - jeżeli tylko będe miał dostęp do polerki to na 99% jej użyje zwłaszcza że będe mógł potrenować sobie na innym autku które i tak będzie musiało być malowane albo złomowane ... 2. Nie mam dużo średnich i głebokich rys, sam o lakier dbałem tyle że wiadomo - przed kupnem ktoś na automatach się pojawiał. Dzięki za pomoc, będzie z tego bardzo obszerna relacja foto Zobaczymy jakie błedy popełniłem, bo na tych błedach się człowiek uczy najlepiej
dzierzaGST Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 MyszaKr, jak będziesz się zabierał do pracy to daj znać, chętnie pomogę
MyszaKr Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 MyszaKr, jak będziesz się zabierał do pracy to daj znać, chętnie pomogę Tak i tak muszę przeczekać zimę, polakierować jeden element, odczekać i dopiero
yukon Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 MyszaKr nie musisz czekać po malowaniu elementu lakiernicy normalnie usuwają pastami 3M defekty po.
MyszaKr Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 różne szkoły, każdy inaczej , ale lakiernik który mi to będzie robić - gość naprawde solidny powiedział że te nawet 10 dni mnie aż tak bardzo nie zbawi a zawsze to lepiej
Marco Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2011 lakiernicy normalnie usuwają pastami 3M defekty poI robią to bardzo źle. Usuwać powinno się tylko miejscowe wtrącenia czy "firanki" gdzie się klar zwiesił. Ale absolutnie niepotrzebne jest matowienie papierem całego lakierowanego elementu. Potem jest bardzo trudno wyprowadzić miękki lakier tak żeby był idealny. Z autopsji:odebrałem swoje Clio bo oddałem do lakierowania maskę. Kiedy ja zobaczyłem to się przeżegnałem. Polakierowane było powiedzmy że nieźle... Ale ta polerka potem to po porostu dramat Widać było piękne ślady palców po matowaniu papierem dłonią ,potem szybciutko przeleciał fareclą ,następnie jakieś tam mleczko nabłyszczające i wyjazd. Dla laika laleczka ale ja się kłóciłem i musiał opuścić Pozostawiłem ją na miesiąc czasu w spokoju. Następnie zabrałem się za nią i szło bardzo opornie. Ślady po papierze(ja zrobiłem kolejne bo jeszcze chciałem wyrównać powierzchnię) usuwały się bardzo ciężko. Myślę ze dopiero w tym sezonie będzie ona gotowa żeby ją zrobić na cacy.
yukon Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 znam nawet lakiernika który nabłyszcza auto pronto do drewna są paproki i troch lepsi...ja osobiście mam gościa któremu wychodzi to naprawdę na dobrym poziomie pastami 3M.
Polit Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Który według Was jest lepszy szampon Duragloss Car Wash Concentrate #901 vs NXT. Krótko który Zaznaczam, że już przeszukałem forum, ale dodatkowe info się przyda
Administrator Evo Opublikowano 24 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Krótko - 901
Administrator AreK Opublikowano 24 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dla mnie również 901!!!
art'ek Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 testowal ktos z was Meguiars Hot Rims Aluminum Wheel Cleaner?? chce cos do polerowanych felg a ten R222 wydaje mi sie drogi - cena pojemnosc ??
SzaKal Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 hmm nie mogę znaleźdz tematu o suszeniu karoserii, możecie mi pomóc(może jakiegoś linka podesłać) z góry dziękuję
Administrator Evo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=25
yukon Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 mam mały dylemat, która opcja jest poprawna? 1. polerka>ipa>cleaner>bh>wosk 2. polerka>ipa>bh>cleaner>wosk
Administrator Evo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 nr1
Kubz Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 mam mały dylemat, która opcja jest poprawna? 1. polerka>ipa>cleaner>bh>wosk 2. polerka>ipa>bh>cleaner>wosk 1, cleaner można, ale nie trzeba pominąć w tym wypadku
m1chal Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 czy PB QD+ i innymi tego typu mozna pracować w pełnym słońcu?
Administrator Evo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Można, dla pewności możesz schłodzić QD przed użyciem, wydłuży to "czas pracy" na lakierze i zapobiegnie szybkiemu odparowaniu.
krzysztof Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 witam zaczynam dopiero z polerką wiec proszę o wyrozumiałość maszyne polerską już zamówiłem teraz została reszta skompletowałem sobie taki zestaw talerze oporowe BP 125mm i 75mm pady 3m żółty ,zielony, niebieski pasty 3m żółty ,zielony niebieski Czy to dobry zestaw ,czy lepiej zainwestować w coś tańszego ,np jakieś tańsze talerze aha do czego służą pady profilowane i gładkie??
Marco Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2011 aha do czego służą pady profilowane i gładkie??Do tego samego-polerowania
idas Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam, Pytanie z cyklu nurtujacych: Wiele firm robi tzw. zabezpieczenie lakieru (np. przy pomocy wosku, krzemionki, teflonu). Jak zabezpiecze lakier auta np. odpowiednio dobrym woskiem to co pozniej? Auta przez kilka miesiecy nie trzeba zbytnio myc, a tylko splukac woda pod cisnieniem, czy jak? Nie do konca rozumiem jak takie zabezpieczenie wplywa na dalsze dbanie o lakier. Dzieki za wyjasnienie
Administrator Evo Opublikowano 26 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2011 Żadne zabezpiecznie nie umożliwi na dłuższą mete umycia auta samą wodą pod ciśnieniem. Auto zabezpieczone, obojętnie czy woskiem czy jakąś mega hiper nano powłoką bedzie się wolniej brudziło i łatwiej myło.
Rekomendowane odpowiedzi