Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Master
Opublikowano
z 3M to chyba najmocniejsza kombinacja

No tak, w 3M. A pomijając 3M, znacie lub możecie polecić jakiś inny pad, który waszym zdaniem może być (lub jest) jeszcze bardziej agresywny? No może poza wełniakiem.... chociaż teraz wpadło mi do głowy, że wełniaka jeszcze tak nie testowałem.

  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Panowie:

 

1. Pracować będe chyba ręcznie - jeżeli tylko będe miał dostęp do polerki to na 99% jej użyje zwłaszcza że będe mógł potrenować sobie na innym autku które i tak będzie musiało być malowane albo złomowane ...

 

2. Nie mam dużo średnich i głebokich rys, sam o lakier dbałem tyle że wiadomo - przed kupnem ktoś na automatach się pojawiał.

 

Dzięki za pomoc, będzie z tego bardzo obszerna relacja foto :ad: Zobaczymy jakie błedy popełniłem, bo na tych błedach się człowiek uczy najlepiej ;)

Opublikowano
MyszaKr, jak będziesz się zabierał do pracy to daj znać, chętnie pomogę :good:

 

:good:

 

Tak i tak muszę przeczekać zimę, polakierować jeden element, odczekać i dopiero ;)

Opublikowano

różne szkoły, każdy inaczej :P, ale lakiernik który mi to będzie robić - gość naprawde solidny powiedział że te nawet 10 dni mnie aż tak bardzo nie zbawi a zawsze to lepiej ;)

Opublikowano
lakiernicy normalnie usuwają pastami 3M defekty po
I robią to bardzo źle. Usuwać powinno się tylko miejscowe wtrącenia czy "firanki" gdzie się klar zwiesił. Ale absolutnie niepotrzebne jest matowienie papierem całego lakierowanego elementu. Potem jest bardzo trudno wyprowadzić miękki lakier tak żeby był idealny. Z autopsji:odebrałem swoje Clio bo oddałem do lakierowania maskę. Kiedy ja zobaczyłem to się przeżegnałem. Polakierowane było powiedzmy że nieźle... Ale ta polerka potem to po porostu dramat :/ Widać było piękne ślady palców po matowaniu papierem dłonią ,potem szybciutko przeleciał fareclą ,następnie jakieś tam mleczko nabłyszczające i wyjazd. Dla laika laleczka ale ja się kłóciłem i musiał opuścić :) Pozostawiłem ją na miesiąc czasu w spokoju. Następnie zabrałem się za nią i szło bardzo opornie. Ślady po papierze(ja zrobiłem kolejne bo jeszcze chciałem wyrównać powierzchnię) usuwały się bardzo ciężko. Myślę ze dopiero w tym sezonie będzie ona gotowa żeby ją zrobić na cacy.
Opublikowano

znam nawet lakiernika który nabłyszcza auto pronto do drewna :/ są paproki i troch lepsi...ja osobiście mam gościa któremu wychodzi to naprawdę na dobrym poziomie pastami 3M.

Opublikowano

Który według Was jest lepszy szampon Duragloss Car Wash Concentrate #901 vs NXT. Krótko który :)

 

Zaznaczam, że już przeszukałem forum, ale dodatkowe info się przyda

Opublikowano

testowal ktos z was Meguiars Hot Rims Aluminum Wheel Cleaner?? chce cos do polerowanych felg a ten R222 wydaje mi sie drogi - cena pojemnosc ??

Opublikowano

hmm nie mogę znaleźdz tematu o suszeniu karoserii, możecie mi pomóc(może jakiegoś linka podesłać) z góry dziękuję ;)

Opublikowano
mam mały dylemat, która opcja jest poprawna?

 

1. polerka>ipa>cleaner>bh>wosk

2. polerka>ipa>bh>cleaner>wosk

1, cleaner można, ale nie trzeba pominąć w tym wypadku

  • Administrator
Opublikowano

Można, dla pewności możesz schłodzić QD przed użyciem, wydłuży to "czas pracy" na lakierze i zapobiegnie szybkiemu odparowaniu.

Opublikowano

witam

zaczynam dopiero z polerką wiec proszę o wyrozumiałość

maszyne polerską już zamówiłem teraz została reszta

skompletowałem sobie taki zestaw

talerze oporowe BP 125mm i 75mm

pady 3m żółty ,zielony, niebieski

pasty 3m żółty ,zielony niebieski

 

Czy to dobry zestaw ,czy lepiej zainwestować w coś tańszego ,np jakieś tańsze talerze

aha do czego służą pady profilowane i gładkie??

Opublikowano

Witam,

 

Pytanie z cyklu nurtujacych:

Wiele firm robi tzw. zabezpieczenie lakieru (np. przy pomocy wosku, krzemionki, teflonu). Jak zabezpiecze lakier auta np. odpowiednio dobrym woskiem to co pozniej? Auta przez kilka miesiecy nie trzeba zbytnio myc, a tylko splukac woda pod cisnieniem, czy jak? Nie do konca rozumiem jak takie zabezpieczenie wplywa na dalsze dbanie o lakier.

 

Dzieki za wyjasnienie :)

  • Administrator
Opublikowano

Żadne zabezpiecznie nie umożliwi na dłuższą mete umycia auta samą wodą pod ciśnieniem. Auto zabezpieczone, obojętnie czy woskiem czy jakąś mega hiper nano powłoką bedzie się wolniej brudziło i łatwiej myło.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.