Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie żebym wchodził w słowo specjalistom

 

Nie ma sprawy, to zawsze podkreślał producent. Jeżeli Cquartz dobrze reaguje również z powierzchniami w gorszym stanie - to jeszcze lepiej! My aplikujemy tylko na idealne lakiery ;)

  • Odpowiedzi 699
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

żeby nie było, że podważam to co piszą osoby zajmujące się korektą codziennie ;) W końcu detailing czyli jak sama nazwa mówi zadbanie o każdy szczegół ;) bo przecież o to w tym wszystkim chodzi.

Opublikowano

hmmm jesteś pewien że masz alu z czystego aluminium ? a nie jest to stop aluminium czasem ? bo z tego co wiem to aluminum jest baaaaaardzo plastyczne , może ja sie myle nie mówie że nie , ale do rzeczy ... nakładałem na płytki aluminiowe Cquartza

dsc00586w.jpg

teraz próbki "leżakują" ale powiem Ci że nic złego się z nimi nie dzieje ;) za jakiś czas wrzuce je do komory solnej i zobacze jak sie zachowuje powłoka Cquarz na gołym aluminium.

Opublikowano

hmm mam jeszcze lepszy pomysł jeśli chodzi o aluminium, zobacze co się da z tym zrobić , jak wyjdzie dam Ci znać(znaczy już wyszło, ale musze pomyśleć) , ale to trochę inna sprawa niż Cquartz ... Cquartz jedynie jako ostateczna powłoka będzie.

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

michal, przy pracy na dworzu jakoś nie przeszkadza tak bardzo, ale w zamkniętym pomieszczeniu unikałbym otwierania butelki ;)

Opublikowano

Czepiacie się ;) na opakowaniu jest wzmianka o wzbogaceniu formuły zapachem kwiatowym :) Ciekawe jak musiała śmierdzieć wersja beta?

 

 

BTW.Zapach obecnego Ironx-a jest bardzo podobny do wody leczniczej ZUBER :evil:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam pytanie jakie auta , jakie modele aut mają bardzo delikatne - miękkie lakiery ? Ja osobiście pracuję na lakierach dostarczanych od mercedesa . Jeśli ktoś miałby elementy karoserii powypadkowych , ale takich żeby można było wyciąć zdrową próbkę to chętnie bym przygarnął. Ewentualnie proszę o listę modeli zobaczę co się da z tym zrobić. Oczywiście NIE składam sobie auta :D potrzebuję próbek do badań.

  • Administrator
Opublikowano

venomGD, auta japońskie co do zasady,z pewnymi wyjątkami mają stosunkowo miękkie lakiery.

Opublikowano
venomGD, auta japońskie co do zasady,z pewnymi wyjątkami mają stosunkowo miękkie lakiery.
jakie wyjątki są ? może wiesz jak jest z toyotą/lexusem ?
  • Administrator
Opublikowano

Np srebrne ( nie znam dokładnego oznaczenia) Aurisy nie są jakoś mega miękkie,nie bardziej niż przeciętne europejskie auta. Za to czarne metaliki Hondy,np na CRV - koszmar.

Opublikowano
Czepiacie się ;) na opakowaniu jest wzmianka o wzbogaceniu formuły zapachem kwiatowym :) Ciekawe jak musiała śmierdzieć wersja beta?

 

 

BTW.Zapach obecnego Ironx-a jest bardzo podobny do wody leczniczej ZUBER :evil:

 

Ten zuber to nie pachnie fiołkami :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A co np. po 13 miesiącach-np. na dachu, masce trzyma się ok, ale przy progach, na dolnych partiach drzwi widać, że nie domaga... Stary wosk ściągamy cleanerem i nakładamy od nowa, a to tylko jakimiś polerkami mechanicznymi? Widać jakoś zużycie oprócz stracenia właściwości odpychania wody + "odporności" na zarysowania?

Opublikowano

theOne, nie zapominaj iż warstwa którą kładziesz to max 1.5 mikrona, po za tym jeśli nawet 1.5 mikrona = 13 miesięcy to już jest dobrze, warunki z którymi powłoka lakiernicza i powłoka Cquartz ma na co dzień do czynienia są bardzo agresywne. Jeśli z pewnych względów powłoka się "skończy" to poprostu uzupełniasz ubytek nakładając ponownie. Moja rada : nałożenie na auto 2 powłok w odstępie czasowym (czas na rekacje zachodzącą na powierzchni lakieru) , wyznaczenie sobie miejsc szczególnie wrażliwych i nałożenie w tym miejscu dodatkowej 1 bądź nawet 2 warstw, na pewno się to wszystkim nie spodoba takie robienie po częściach , ale na pewno nie zaszkodzi to dla lepszego zabezpieczenia.

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich. W celu zabezpieczenia powłoki lakierniczej w moim nowym samochodzie udałem się do firmy detalingowej w mojej okolicy i zleciłem położenia CQuartza.

Moje pytanie jest następujące:

Jak sprawdzić czy ta powłoka rzeczywiście została nałożona?

Jak oglądałem zdjęcia samochodów po takich usługach to wyglądały one wręcz cudownie, gdy odbierałem mój samochód połysk lakieru nie wyróżniał się za bardzo od tego jaki odebrałem z salonu.

Zgodnie z zaleceniami firmy, która przeprowadzała usługę po siedmiu dniach spłukałem auto na myjni bezdotykowej tzn: zastosowałem pierwszy program czyli woda+ szampon a następnie spłukałem wodą demineralizowaną .

Informowano mnie ze brud będzie lepiej schodził z nadwozia, że po umyciu powróci blask lakieru co okazało się nieprawdą.

Dlaczego lakier stracił połysk?

Czy może oczekiwałem zbyt wiele? Poinformowano mnie również że po nałożeniu CQuartza po jakim tam czasie nałożono jeszcze warstwę Carnauby

Pozdrawiam

Opublikowano

postaram się zrobić parę fotek i wkleję. lakier to metalik taki jasny beż. Peugeot 5008

Opublikowano

przepraszam ale na razie nie chciałbym ujawniać tej firmy

 

[ Dodano: 19 Kwiecień 2011, 14:43 ]

poza tym jakie to ma znaczenie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.