CarSPA-Zymöl Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 nie żebym wchodził w słowo specjalistom Nie ma sprawy, to zawsze podkreślał producent. Jeżeli Cquartz dobrze reaguje również z powierzchniami w gorszym stanie - to jeszcze lepiej! My aplikujemy tylko na idealne lakiery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 żeby nie było, że podważam to co piszą osoby zajmujące się korektą codziennie W końcu detailing czyli jak sama nazwa mówi zadbanie o każdy szczegół bo przecież o to w tym wszystkim chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 a co z tym polerowanym aluminium o którym wcześniej pisałem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 o jaki dokładnie element Ci chodzi ?? napisz coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 posiadam polerowane aluminiowe alufelgi, jest to czyste aluminium bez żadnych powłok ochronnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 hmmm jesteś pewien że masz alu z czystego aluminium ? a nie jest to stop aluminium czasem ? bo z tego co wiem to aluminum jest baaaaaardzo plastyczne , może ja sie myle nie mówie że nie , ale do rzeczy ... nakładałem na płytki aluminiowe Cquartza teraz próbki "leżakują" ale powiem Ci że nic złego się z nimi nie dzieje za jakiś czas wrzuce je do komory solnej i zobacze jak sie zachowuje powłoka Cquarz na gołym aluminium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 to ja poczekam na letnie opony jeszcze z miesiąc czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 hmm mam jeszcze lepszy pomysł jeśli chodzi o aluminium, zobacze co się da z tym zrobić , jak wyjdzie dam Ci znać(znaczy już wyszło, ale musze pomyśleć) , ale to trochę inna sprawa niż Cquartz ... Cquartz jedynie jako ostateczna powłoka będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 IronX - dlaczego on tak śmierdzi ? czy tylko ja nie moge wytrzymać jego zapachu czy macie podobne odczucia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 michal, przy pracy na dworzu jakoś nie przeszkadza tak bardzo, ale w zamkniętym pomieszczeniu unikałbym otwierania butelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Czepiacie się na opakowaniu jest wzmianka o wzbogaceniu formuły zapachem kwiatowym Ciekawe jak musiała śmierdzieć wersja beta? BTW.Zapach obecnego Ironx-a jest bardzo podobny do wody leczniczej ZUBER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CarSPA Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Ten zapach to amoniak, niestety jest jednym z kluczowych składników w IronX. Pierwsza wersja była dużo intensywniejsza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Mam pytanie jakie auta , jakie modele aut mają bardzo delikatne - miękkie lakiery ? Ja osobiście pracuję na lakierach dostarczanych od mercedesa . Jeśli ktoś miałby elementy karoserii powypadkowych , ale takich żeby można było wyciąć zdrową próbkę to chętnie bym przygarnął. Ewentualnie proszę o listę modeli zobaczę co się da z tym zrobić. Oczywiście NIE składam sobie auta potrzebuję próbek do badań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 venomGD, auta japońskie co do zasady,z pewnymi wyjątkami mają stosunkowo miękkie lakiery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 venomGD, auta japońskie co do zasady,z pewnymi wyjątkami mają stosunkowo miękkie lakiery.jakie wyjątki są ? może wiesz jak jest z toyotą/lexusem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Np srebrne ( nie znam dokładnego oznaczenia) Aurisy nie są jakoś mega miękkie,nie bardziej niż przeciętne europejskie auta. Za to czarne metaliki Hondy,np na CRV - koszmar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Tutaj są twardości lakierów wg Polishedbliss http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... rdness.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paull Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Czepiacie się na opakowaniu jest wzmianka o wzbogaceniu formuły zapachem kwiatowym Ciekawe jak musiała śmierdzieć wersja beta? BTW.Zapach obecnego Ironx-a jest bardzo podobny do wody leczniczej ZUBER Ten zuber to nie pachnie fiołkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theOne Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A co np. po 13 miesiącach-np. na dachu, masce trzyma się ok, ale przy progach, na dolnych partiach drzwi widać, że nie domaga... Stary wosk ściągamy cleanerem i nakładamy od nowa, a to tylko jakimiś polerkami mechanicznymi? Widać jakoś zużycie oprócz stracenia właściwości odpychania wody + "odporności" na zarysowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 theOne, nie zapominaj iż warstwa którą kładziesz to max 1.5 mikrona, po za tym jeśli nawet 1.5 mikrona = 13 miesięcy to już jest dobrze, warunki z którymi powłoka lakiernicza i powłoka Cquartz ma na co dzień do czynienia są bardzo agresywne. Jeśli z pewnych względów powłoka się "skończy" to poprostu uzupełniasz ubytek nakładając ponownie. Moja rada : nałożenie na auto 2 powłok w odstępie czasowym (czas na rekacje zachodzącą na powierzchni lakieru) , wyznaczenie sobie miejsc szczególnie wrażliwych i nałożenie w tym miejscu dodatkowej 1 bądź nawet 2 warstw, na pewno się to wszystkim nie spodoba takie robienie po częściach , ale na pewno nie zaszkodzi to dla lepszego zabezpieczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam serdecznie wszystkich. W celu zabezpieczenia powłoki lakierniczej w moim nowym samochodzie udałem się do firmy detalingowej w mojej okolicy i zleciłem położenia CQuartza. Moje pytanie jest następujące: Jak sprawdzić czy ta powłoka rzeczywiście została nałożona? Jak oglądałem zdjęcia samochodów po takich usługach to wyglądały one wręcz cudownie, gdy odbierałem mój samochód połysk lakieru nie wyróżniał się za bardzo od tego jaki odebrałem z salonu. Zgodnie z zaleceniami firmy, która przeprowadzała usługę po siedmiu dniach spłukałem auto na myjni bezdotykowej tzn: zastosowałem pierwszy program czyli woda+ szampon a następnie spłukałem wodą demineralizowaną . Informowano mnie ze brud będzie lepiej schodził z nadwozia, że po umyciu powróci blask lakieru co okazało się nieprawdą. Dlaczego lakier stracił połysk? Czy może oczekiwałem zbyt wiele? Poinformowano mnie również że po nałożeniu CQuartza po jakim tam czasie nałożono jeszcze warstwę Carnauby Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venomGD Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 a możesz wkleić zdjęcia auta ? Jakie masz auto , jaki masz lakier ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 postaram się zrobić parę fotek i wkleję. lakier to metalik taki jasny beż. Peugeot 5008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Jaka to firma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 przepraszam ale na razie nie chciałbym ujawniać tej firmy [ Dodano: 19 Kwiecień 2011, 14:43 ] poza tym jakie to ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się