Afi Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2011 zak14, wszystkie elementy metalowe oraz szyby. Na plastiki, gumy i ogólnie tworzywa sztuczne CQuart'a się nie nakłada
zak14 Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2011 No to czeka mnie sporo upierdliwego oklejania, szczególnie te uszczelki w rejonie bocznych tylnych szyb w Octavii II FL. A plastikowych kloszy lamp / migaczy nie można potraktować CQuartz-em ?
CMQ Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2011 Nic nie musisz oklejać, prowadź aplikator precyzyjnie i gra muzyka.
gruby_RS Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2011 Sory za OT, mozna usunąć, CMQ to żeś sie przesiadł....
zak14 Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Na plastiki, gumy i ogólnie tworzywa sztuczne CQuart'a się nie nakłada Na stronie producenta "stoi napisane": 'Cquartz can be applied to any surface: glass , wheels, plastics, leather and rubber surface as well.' Stąd moje pytanie - czy ktoś , przynajmniej na plastikowych kloszach tylnych reflektorów, próbował nałożyć CQuartz ?
paluch Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 CMQ mi nakładał na lampy przednie i tylne oraz cały tylny pas plastikowy i jest
Gibon86 Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2011 Da rade dostać gdzieś jakiś tester tak żeby na maskę (albo błotnik) starczyło? Za tydzień będę robił almerę oraz civica (bordowy) i pomyślałem żeby położyć CQuartz na połowie maski a resztę zostawić i nic nie nakładać (własne auta także da rade). Następnie planuję przez miesiąc dwa razy w tygodniu dawać chłopakom na myjni auto do umycia zwykłymi gąbkami. Pierwsze obserwacje na pewno będą. Wiadomo że po takim myciu rysy będą i to sporo. Mam do dyspozycji sun guna także będzie porównanie.
Ornari Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2011 Gibon86 kupuj cały zestaw i tak sie skończy, że położysz na całym Też mam na lampach przednich i tylnich nic złego sie nie dzieje spokojnie można aplikować Teraz walcze z felgami :)
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 8 Lipca 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 W związku z tym że mam już CQuartz na 80% samochodu, przyszła pora na popracowanie nad polepszeniem głębii. Na czarnym lakierze CQuartz daje typowo szkliste wykończenie tak jak na niego przystało skoro lubie efekt w kierunku Wet Look to zacząłem szukać produktu który polepszy ten efekt na razie do testu poszedł : - Reload ( jest to sealant czyli efekt szklisty ale widać polepszenie głębii czyli już jest lepiej ) - Dodo Lime prime + Supernatural Dodo efekt przy taśmie ( supernatural nic nie wniósł do wyglądu , po lime prime lite widać bardzo minimalny ciemniejszy kolor po zdjęciu taśmy ale jest to takie minimalne że nie da się uchwycić aparatem czyli moim zdaniem te połączenie nie zdaje egzaminu i szkoda na to czasu) - dzisiaj wieczorem postaram się sprawdzić jak spisze się na CQuartz wosk w spray-u POLISHANGEL® Carnauba Arts Windsor BLACK Z biegiem czasu postaram się sprawdzić inne politury itp być może znajdzie się coś co potrafi ładnie zmoczyć efekt. NA razie z moich obserwacji wynika że produkty które łatwo i widocznie wpływają na efekt na czystym lakierze, przy CQuartz-ie nie jest już takie proste Jak ktoś ma za sobą inne próby to proszę o info
qbejs Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 A ktoś z Was jak się sprawdzi CQuartz na polerowanym alu ?
paluch Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 Mam położony na felgach gdzie ramiona są polerowane i niestety ale się nie sprawdził. Zszedł dosyć szybko.
Sucre Opublikowano 8 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 Car Crazy myślę że będzie to bardzo przydatne. Sam sie intensywnie zastanawiam jak różne woski i cleanery/odżywki wpływają na wygląd i trwałość Cquartza.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 8 Lipca 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2011 Tak jak wspominałem dzisiaj było porównanie efektu na CQuartz : - Reload rozcieńczony 1:1 - POLISHANGEL® Carnauba Arts Windsor BLACK auto umyte Megs Gold Class i osuszone Fluffy dryer Moim zdaniem granica jest widoczna na zdjęciach : Teraz połowa jest z Reload i połowa z Arts Windsor BLACK zobaczymy jak do kolejnego mycia i kolejnych QD lub wosków będzie wyglądać sprawa zakurzenia ewentualnie zabrudzenia. Przypomnę że szukam produkty który w szybki sposób poprawi głębię efektu CQuartz. Pozdrawiam, mam nadzieje że się przyda
bronson66 Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 CAR CRAZY mam do Ciebie następujące pytanie odnośnie aplikacji CQuartza. Czym go nakładałeś na lakier tzn. czy małą ściereczką na gąbce dołączoną do zestawu czy też płatkami kosmetycznymi. Na filmach które znalazłem w necie wszyscy używają płatków. Domyślam sie, że może to wynikać z faktu iż płatkami łatwiej się pracuje. A może są inne powody? pozdrawiam
Ornari Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 CAR CRAZY możesz jeszcze użyć Reload bez rozcieńczania i sprawdzić efekt. Ja tak używam bo w sumie informacji na opakowaniu o rozcieńczaniu nie ma Wydaje mi się, że nie ma co szukać bo Reload ma przedłużać żywotność Cquartza sprawdz kropelkowanie przy myciu lub za jakiś czas myśle, że będzie różnica na tych elementach gdzie zrobiłeś test
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 11 Lipca 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2011 bronson66 nakładałem różnie ponieważ robiłem korektę etapami więc i CQuartz był nakładany etapami : do mniejszych elementów użyłem wacika a do większych tej ściereczki na ich aplikatorze i jak dla mnie bez porównania lepiej było tą ściereczką z aplikatorem. Tylko nadal nie umiem się uporać z małymi włóknami które zostają z fibr, jak wziąłem materiał który nic nie zostawiał to wtedy też nie za dobrze polerował i tylko się mazało. Ornari Reload używałem bez rozcieńczania, efekt taki sam ale producent zaleca rozcieńczenie przy ciemnych kolorach (te info jest na stronie producenta ) wtedy jest mniejsze smużenie po polerowaniu i faktycznie to się sprawdza a do tego jest ekonomiczniej Trwałości nie sprawdzę bo po każdym myciu używam jakiegoś QD lub Spray wax i szukam produktu który podbije efekt wizualny, może być nie trwały oby wytrzymał do kolejnego mycia Dzisiaj postaram się sprawdzić jak po myciu będzie wyglądał QW+ od PB
szogunwawa Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 Mam takie pytanie . Czy nakładając ten preparat nie jesteśmy od niego poniekąd uzależnieni . Zakładamy ,że warstwa ochronna zacznie ubywać po 12 miesiącach , co po tym ? . Czy wydajemy znowu 200zł i nakładamy nową , a może robimy grubą korektę lakieru w celu pozbycia się resztek powłoki ? Był kiedyś w telezakupach taki cudowny środek Dura Shine . Dawał super połysk i ochronę. Mój kolega ma warsztat lakierniczy i jeden z jego pracowników mówił ,że kiedyś przyszło mu lakierować element p takim specyfiku . Malowany element nie przyjmował lakieru , nie pomagały polerki, matowienia .Dopiero zjechanie elementu do gołej blachy. Ktoś sprawdzał co się stanie gdy np ktoś nas przytrze na parkingu i zechcemy pomalować zderzak który był zabezpieczony powłoką ochronną . Z opinii wynika że aby pozbyć się powłoki wystarczy spolerować lakier a co z przyjmowaniem lakieru na przytarty element ?
maya Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 Mam takie pytanie . Czy nakładając ten preparat nie jesteśmy od niego poniekąd uzależnieni . Zakładamy ,że warstwa ochronna zacznie ubywać po 12 miesiącach , co po tym ? . Czy wydajemy znowu 200zł i nakładamy nową , a może robimy grubą korektę lakieru w celu pozbycia się resztek powłoki ? Był kiedyś w telezakupach taki cudowny środek Dura Shine . Dawał super połysk i ochronę. Mój kolega ma warsztat lakierniczy i jeden z jego pracowników mówił ,że kiedyś przyszło mu lakierować element p takim specyfiku . Malowany element nie przyjmował lakieru , nie pomagały polerki, matowienia .Dopiero zjechanie elementu do gołej blachy. Ktoś sprawdzał co się stanie gdy np ktoś nas przytrze na parkingu i zechcemy pomalować zderzak który był zabezpieczony powłoką ochronną . Z opinii wynika że aby pozbyć się powłoki wystarczy spolerować lakier a co z przyjmowaniem lakieru na przytarty element ? dziwne obawy, matowisz papierem 500 i z głowy
paluch Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 U mnie kwarc można zarysować mikrofibrą lub czymkolwiek innym, więc nie widzę problemu w lakierowaniu elementu tym bardziej, że musi zostać on zmatowiony papierem. Kwarc się podda bez problemu.
theOne Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 Skoro powłoka rysuje się od fibry, to jaki jest jej sens u Ciebie? Za krótko utwardzana czy jak?
SzaKal Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 maya, 500 chyba lekka przesada 2000 albo 2500 ...
paluch Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 Skoro powłoka rysuje się od fibry, to jaki jest jej sens u Ciebie? Za krótko utwardzana czy jak? Utwardzana dobrze przy pomocy lamp. Sens jest bo rysuje się znacznie mniej niż sam, goły lakier. Ale rysuje. Testy z zapalniczką są prawdą (miękki plastyk) ale kwarc jest podatny na mirkorysy.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 13 Lipca 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2011 Sens jest bo rysuje się znacznie mniej niż sam, goły lakier. To prawda, na tylnej klapie gdzie CQuartz lezy u mnie najdłużej , był już myty powyżej 10 razy i powstanie mikro rysek od osuszanie jest praktycznie minimalne albo prawie zerowe w porównaniu do gołego lakieru. Druga sprawa to po myciu spłukuję lekki zwartym strumieniem wody a skoro odpychanie wody jest mocne to i do osuszenia zostaje tylko kilka kropel, ale po każdym myciu leci jakiś QD lub Spray wax i tu już mikrofibrą trzeba dłużej podziałać i mimo poślizgu jaki daje QD to przy gołym lakierze po tylu aplikacjach byłoby już znacznie gorzej P.S. ostatnio po myciu aplikowałem QW+ i efektu nie zmieniło. Puki co najlepiej moim zdaniem auto się prezentuje po aplikacji Reload i FK slick final shine
maya Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2011 maya, 500 chyba lekka przesada 2000 albo 2500 ...do matowienia pod podkład ? 500 jest bardzo dobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się