Marek Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Czy AG Bumper Care nada się do dressingu plastików komory silnika?... Taki wątek o BC. Przeznaczony do zdecydowanego poprawienia wyglądu elementów zewnetrznych. Ale w komorze zrobi to samo co z listwami czy uszczelkami gumowymi . Tyle, że wymaga nakłady pracy i czasu. Jednak efekt koncowy jest super. Opcja z V&R jest zdecydowanie szybsza. Zastosowanie zarówno BC jak V&R wymaga starannego wyczyszczenia przedziału silnikowego. Jeśli chodzi o trwałośc to BC dłużej pozostaje na powierzchni .Jdnocześnie łatwiej jest wymyć silnik przy natępnym podejściu. Z uwagi na cenę i mała ilość (325ml) lepiej jest stosować wersję Plastic Condotier. Produkt ten sami wychodzi trochę taniej. I wystepuje w porządnej jednolitrowj butelce.
soyekk Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Odnośnie Interior Shampoo : Jakieś rady odnośnie stosowania? tak poza tymi z etykiety. o ile plastiki wyczyścił mi super, to na materiałowych siedzeniach ciężko zauważyć jakąś różnicę można go jakoś wspomóc?
Marek Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Aby moja odpowiedź nie była odebrana jako subiektywna podaję przepis na czyszczenie tapicerki za pomocą Interior Shampoo - dokładne odkurzenie -spryskanie siedzenia jako presprey -odczekać 5-10 minut -Ponownie spryskać część czyszczoną i twardą gąbką wycierać miejsce -Szczególnie zanieczyszczone miejsca wymagają ponownego procesu z gąbką. -po wyschnięciu odkurzyć czyszczone części. Przy ewidentnych plamach wcześniej używamy specjalnego odplamiacza: Staint&Scuff Remover Gąbkę należy często płukać w wodzie i mocno ją wyciskać. Chodzi o to aby nie przemoczyć siedzeń żeby brud z wnętrza " nie wychodził" na wierzch . Inetrior a szczególnie Super Interior służy do czyszczenia m.i n. tapicerki a zadowalający efekt otrzymujemy używając ekstraktora i wysysania go . W takim przypadku Super Interior rozcieńcza się w stosunku 1:20 z wodą. Ręczne czyszczenie siedzęń, siła rzeczy, nie daje takich rezultatów
firmek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 AG Bumper Care: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 2270#92270
Marek Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Pozwoliłem sobie zacytować Marcina "firmek" i jego opis dzialania AC z grupy produktów AG a to z uwagi na sporo testów ostatnio przeprowadzonych na tym właśnie produkcie. AG Bumper Care: http://forum.kosmetykaaut...p?p=92270#92270 Wyprobowalem dzisiaj AG Bumpare Care i musze powiedziec, ze dawno zaden srodek tak pozytywnie mnie nie zaskoczyl. 1. Aplikacja Srodek jest w formie powiedzmy gestego zelu przez co latwo sie naklada. Ma bardzo duza wydajnosc, na cale auto - listwy na zderzakach, drzwiach, lusterka, podszybie, obramowania okien i fartuchy zuzylem 3 krople wielkosci fasoli. 2. Zewnetrzne elementy plastikowe Daje mocne, glegokie satynowe wykonczenie. Co bylo dla mnie bardzo milym zaskoczeniem to to, ze przywrocil wyglad plastkikom na ktorych przez lata miejsami uzbieral sie nalot z SRP, FK 1000p czy ktokolwiek raczy widziec jakich innych mazidel ktorych nie bylem w stanie idealnie doczyscic (wiem, maslo orzechowe ). Na pewno srodek ich nie przykryl gdyz jednorazowe przetarcie tylko nablyszczalo plastik. Musialem popracowac nasaczona gabka w jednym miejscu by usunac zanieczyszczenia ale dalo rade. Wreszcie plastiki wygladaja tak jak powinny, jednolita mocna czern bez przebarwien 3. Plastikowo-gumowe elementy wokol szyb Z listwami przy szybach nie moglem dac sobie rady od dluzszego czasu, srodki do gumy tylko lekko je odrzywialy ale nadal widoczne byly lekkie przebarwienia (lekkie wzery od deszczu jak i przebarwienia od slonca, gdzies zajechalo sie pasta scierna czy woskiem). Po aplikacji BC odzyskaly jednolity, zywy kolor. Wiem, ze czesto uzywa sie tego stwierdzenia ale smialo moge powiedziec, ze wygladaja jak nowe. Roznica po zastosowaniu BC byla kolosalna 4. Fartuchy Znow bardzo glegokie, czarne wykonczenie. 5. Podsumowanie Na razie nie wiem jak przedstawia sie w praktyce wytrzymalosc BC ale na podstawie przewertowanych testow jestem jak najbardziej optymistycznie nastawiony. AG Bumper Care bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl, na tyle, ze obok AG ITR i AG CGP w swojej kolekcji zaliczam go do kategorii "must have" gdzie raczej nie bede szukal juz innych srodkow.
aro_77 Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Marek możesz napisać czy jest odpowiednik Fast Glass'a w dużych opakowaniach (linia profesjonalna)?
daniels Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 AG Bumper care też mnie mega pozytywnie zaskoczył, auto myje średnio 2 razy w tygodniu, chyba że pada deszcz, latam głównie po autostradzie dlatego auto mega się kurzy, wytrzymałość oceniam na około 3 tygodni przy częstym myciu bez piany. Produkt jeden z moich ulubionych
Marek Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Marek możesz napisać czy jest odpowiednik Fast Glass'a w dużych opakowaniach (linia profesjonalna)? W dużych to WINDOWS CLEAN w 25 litrowych hobokach
strzema Opublikowano 5 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2011 Czesc! Witam Was po dłuższej przerwie Chciałbym się podzielić z Wami informacją o nowej formule flagowego produktu AUTO GLYM RADIANT WAX do polerowania lakierów w wersji Professional Range. Jak już większość z Was wie jest to "większy brat" SRP. Główne różnice pomiędzy nową formułą, a poprzednią są następujące: (przetestowane i zbadane oraz potwierdzone przez producenta) - jeszcze nie prze zemnie... - ponad dwukrotnie dłuższy czas utrzymywania się na lakierze po aplikacji, z ok. 12 myć do ok. 25 myć + - ultra niskie "pylenie" oraz tzw. proszkowanie się produktu. - szybsze i łatwiejsze stosowanie produktu. - w porównaniu do poprzedniej formuły gwarantuje większą głębie koloru - efekt kropelkowania bardzo zbliżony do wosku - zwiększona wydajność - nowa formuła nie ma wpływu tylko na cene - nowe opakowanie Uploaded with ImageShack.us Jeśli będę miał okazję w najbliższym czasie przetestowania najnowszego Radianta napewno podziele się swoimi doświadczeniami. Pozdrawiam!
Marek Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Coś strasznie dawno nie dyskutowaliśmy na tym wątku. Swiadomie go wyciągam, gdyż jestem pewien, że mamy oczym pogadać. Czy na ten przykład ma ktoś doświadczenie z pracy HD Cleanserem? Jeśli sa pytania chętnie służę pomocą. (szczerze-to dla tych co myśla że to reklama )
piotrl Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Coś strasznie dawno nie dyskutowaliśmy na tym wątku. Swiadomie go wyciągam, gdyż jestem pewien, że mamy oczym pogadać.Czy na ten przykład ma ktoś doświadczenie z pracy HD Cleanserem? Jeśli sa pytania chętnie służę pomocą. (szczerze-to dla tych co myśla że to reklama ) Ja użyłem na swojej A3 ale zbytnio nie zastanawiałem się nad nim bo ciężko pracowałem żeby osiągnąć wygląd Z tego co pisze producent to nałożyć i po chwili od razu wycierać mikrofibra do sucha, na czarnym po nałożeniu jest biała mgiełka i to tyle To w takim razie jak sprawdzić czy Autoglym HD cleanser dobrze zadziałał bo zaraz po nim poszedł Autoglym Ultra Deep Shine i na koniec HD Wax.
Marek Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 To w takim razie jak sprawdzić czy Autoglym HD cleanser dobrze zadziałał bo zaraz po nim poszedł Autoglym Ultra Deep Shine i na koniec HD Wax. A to nie jest takie trudne. Szczególnie jak masz chwilkę na doświadczenie przy clinowaniu. Podziel, najlepiej maskę, na dwie części taśmą malarską i zrób jedną z nich dokładnie wypracowując Cleanser. Dalej ,jak pisałeś do sucha czytą mikrofibrą. Jeśli za kilka minut przetrzesz jeszcze raz kolejna CZYSTĄ ściereczką to różnica będzie bardziej widoczna. I teraz są dwa sposoby-czystymi palcami ale nie całkowicie wysuszonymi (wymyć ręce mydłem, wytrzeć i przejechać po obu częściach. Clinerowana powinna lekko piszczeć. To świadczy o powierzchni wolnej od starych wosków. Ale lepszym widowiskiem jest polanie z węza maski auta. Z czyszczonej woda spływa słabo wręcz zatrzymuje się.
piotrl Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Ale lepszym widowiskiem jest polanie z węza maski auta. Z czyszczonej woda spływa słabo wręcz zatrzymuje się. Czyli powstanie tzw film wodny który będzie przywierał do lakieru a nie spływał
Marek Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Czyli powstanie tzw film wodny który będzie przywierał do lakieru a nie spływał W rzeczy samej. Choć z racji,że auto nie ma raczej zupełnie płaskich powierzchni to efekt filmu nie będzie 100%. Jednak po jakimś czasie spłynie. Wolno ale spłynie. Tyle, że formuje sie w postaci dużych placków.
strzema Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Zapraszam do obejrzenia mojego projektu. Wkrótce napisze o moich spostrzeżeniach na temat nowego Radiant Wax Polish. Pozdrawiam! http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 785#101785
Marek Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Odgrzewam trochę zapomniany, a swego czasu popularny temat. Zapraszam do wątku http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5156 gdze są informacje o aplikacji kilku produktów. Warto równiez zwócic uwage na również nieco omijany produkt AQA WAX czyli Carnauba w płynie. Trochę to raczej slogan reklamowy, ale nieco tej Carnauby jest. W każdym razie wygląd auta po umyciu i położeniu AQA WAXA robi wrażenie. Bez smug i zacieków. Trwa to góra tyle co dokładne wytarcie auta po myciu, czyli max 15 minut. Wydajność b. duża. Na jeden raz potrzeba góra 20ml AW czyli op.500 ml starczy na długo.
strzema Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 By strzema at 2012-03-17 By strzema at 2012-03-17 By strzema at 2012-03-17 By strzema at 2012-03-19
Marek Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2012 Dziękuje Adminom. Nowa formuła dostępna wkrótce. Wiadomośći szukamy w dziale dla Patnerów u AUTOGLOSSA
Beny.rac Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam, Z racji tego ze kompletuje kolejny zestaw do swojego autka - srebny metalik mam kilka pytan : Czy zamaskuje rysy tym produktem : AG PAINT RENOVATOR ? Oczywiscie wczesniej auto zostanie dokladnie umyte , nastepnie usuniecie smoly , mycie , glinka , potem AG paint renovator ? , nastepnie AG SRP - 1 moze 2 warstwy potem wosk np FK 1000 albo DURAGLOSS #111 Co myslicie o takim polaczeniu : AG Paint Renovator + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111 + AG EXTRA GLOSS PROTECTION jako QUIK DETAILER czy POORBOY'S WORLD SPRAY & GLOSS REFILL tez moze byc ( mam go jeszcze sporo ) Z produktow AG stosowalem: AUTOGLYM BUMPER CARE I jestem bardzo zadowolony z niego ... Z gory dzieki za sugestie/porady
golden0282 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Czy zamaskuje rysy tym produktem : AG PAINT RENOVATOR ? Używałem tego produktu , do naprawde minimalnych rysek jest OK ,jednak moim zdaniem lepszy i szybszy efekt uzyskasz UC + TriColor - wnioskuję, że będziesz robił to ręcznie. Co myslicie o takim polaczeniu : AG Paint Renovator + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111 + AG EXTRA GLOSS PROTECTION jako QUIK DETAILER czy POORBOY'S WORLD SPRAY & GLOSS REFILL tez moze byc ( mam go jeszcze sporo ) Wszystko jak należy zamieniłbym tylko kolejność najpierw AG EGP a potem wosk, i oczywiście pamiętaj aby zachować odstępy czasowe pomiędzy aplikacjami SRP i EGP (2 godz) , wosk jeżeli nakładam po EGP to zazwyczaj na drugi dzień - auto stoi przez ten czas w garażu.
Beny.rac Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 wnioskuję, że będziesz robił to ręcznie. Zgadza sie - bedzie to moja pierwsza reczna polerka Chyba sie jednak zdecyduje na UC + TriColor Kolejnosc bedzie taka: UC + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111 + Czy AG EXTRA GLOSS PROTECTION dziala jako QUIK DETAILER ?
pLaYmAn Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Marek, co z tym nowym SRP ? Wiadomo konkretnie kiedy będzie dostępny ?
Deco Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Beny.rac, Tak to ma wyglądać: UC + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111/AG EXTRA GLOSS PROTECTION AG EXTRA GLOSS PROTECTION to nie QD
Beny.rac Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Deco , Dzieki za odpowiedz
Marek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2012 EGP tp polimer czyli stosujemy albo wosk twardy HD Wax albo EGP Paint Renovator daje super rezultat na polerce mech. (umiejętnie!!) Jeśli po myciu ściagamy smołę np Tar Removerem to przy stosowaniu PR na całym aucie nie ma potrzeby stosowac glinkowania. Dalej SRP i EGP. Wg mnie nie ma potrzeby stosować wielu warstw Ale jak ktoś chce to nie zaszkodzi Marek, co z tym nowym SRP ? Wiadomo konkretnie kiedy będzie dostępny ? Lada moment , już w roodze awizowana jest dostawa SRP 325ml
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się