Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy AG Bumper Care nada się do dressingu plastików komory silnika?...

Taki wątek o BC. Przeznaczony do zdecydowanego poprawienia wyglądu elementów zewnetrznych. Ale w komorze zrobi to samo co z listwami czy uszczelkami gumowymi . Tyle, że wymaga nakłady pracy i czasu. Jednak efekt koncowy jest super. Opcja z V&R jest zdecydowanie szybsza. Zastosowanie zarówno BC jak V&R wymaga starannego wyczyszczenia przedziału silnikowego. Jeśli chodzi o trwałośc to BC dłużej pozostaje na powierzchni .Jdnocześnie łatwiej jest wymyć silnik przy natępnym podejściu.

Z uwagi na cenę i mała ilość (325ml) lepiej jest stosować wersję Plastic Condotier. Produkt ten sami wychodzi trochę taniej. I wystepuje w porządnej jednolitrowj butelce.

  • Odpowiedzi 529
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Odnośnie Interior Shampoo :

Jakieś rady odnośnie stosowania? tak poza tymi z etykiety. o ile plastiki wyczyścił mi super, to na materiałowych siedzeniach ciężko zauważyć jakąś różnicę :oops: można go jakoś wspomóc?

Opublikowano

Aby moja odpowiedź nie była odebrana jako subiektywna podaję przepis na czyszczenie tapicerki za pomocą Interior Shampoo

- dokładne odkurzenie

-spryskanie siedzenia jako presprey

-odczekać 5-10 minut

-Ponownie spryskać część czyszczoną i twardą gąbką wycierać miejsce

-Szczególnie zanieczyszczone miejsca wymagają ponownego procesu z gąbką.

-po wyschnięciu odkurzyć czyszczone części.

Przy ewidentnych plamach wcześniej używamy specjalnego odplamiacza: Staint&Scuff Remover

Gąbkę należy często płukać w wodzie i mocno ją wyciskać. Chodzi o to aby nie przemoczyć siedzeń żeby brud z wnętrza " nie wychodził" na wierzch .

 

Inetrior a szczególnie Super Interior służy do czyszczenia m.i n. tapicerki a zadowalający efekt otrzymujemy używając ekstraktora i wysysania go . W takim przypadku Super Interior rozcieńcza się w stosunku 1:20 z wodą.

Ręczne czyszczenie siedzęń, siła rzeczy, nie daje takich rezultatów

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pozwoliłem sobie zacytować Marcina "firmek" i jego opis dzialania AC z grupy produktów AG a to z uwagi na sporo testów ostatnio przeprowadzonych na tym właśnie produkcie.

 

 

Wyprobowalem dzisiaj AG Bumpare Care i musze powiedziec, ze dawno zaden srodek tak pozytywnie mnie nie zaskoczyl.

 

1. Aplikacja

Srodek jest w formie powiedzmy gestego zelu przez co latwo sie naklada. Ma bardzo duza wydajnosc, na cale auto - listwy na zderzakach, drzwiach, lusterka, podszybie, obramowania okien i fartuchy zuzylem 3 krople wielkosci fasoli.

 

2. Zewnetrzne elementy plastikowe

Daje mocne, glegokie satynowe wykonczenie. Co bylo dla mnie bardzo milym zaskoczeniem to to, ze przywrocil wyglad plastkikom na ktorych przez lata miejsami uzbieral sie nalot z SRP, FK 1000p czy ktokolwiek raczy widziec jakich innych mazidel ktorych nie bylem w stanie idealnie doczyscic (wiem, maslo orzechowe ). Na pewno srodek ich nie przykryl gdyz jednorazowe przetarcie tylko nablyszczalo plastik. Musialem popracowac nasaczona gabka w jednym miejscu by usunac zanieczyszczenia ale dalo rade. Wreszcie plastiki wygladaja tak jak powinny, jednolita mocna czern bez przebarwien

 

 

3. Plastikowo-gumowe elementy wokol szyb

Z listwami przy szybach nie moglem dac sobie rady od dluzszego czasu, srodki do gumy tylko lekko je odrzywialy ale nadal widoczne byly lekkie przebarwienia (lekkie wzery od deszczu jak i przebarwienia od slonca, gdzies zajechalo sie pasta scierna czy woskiem). Po aplikacji BC odzyskaly jednolity, zywy kolor. Wiem, ze czesto uzywa sie tego stwierdzenia ale smialo moge powiedziec, ze wygladaja jak nowe. Roznica po zastosowaniu BC byla kolosalna

 

4. Fartuchy

Znow bardzo glegokie, czarne wykonczenie.

 

5. Podsumowanie

Na razie nie wiem jak przedstawia sie w praktyce wytrzymalosc BC ale na podstawie przewertowanych testow jestem jak najbardziej optymistycznie nastawiony. AG Bumper Care bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl, na tyle, ze obok AG ITR i AG CGP w swojej kolekcji zaliczam go do kategorii "must have" gdzie raczej nie bede szukal juz innych srodkow.

Opublikowano

Marek możesz napisać czy jest odpowiednik Fast Glass'a w dużych opakowaniach (linia profesjonalna)?

Opublikowano

AG Bumper care też mnie mega pozytywnie zaskoczył, auto myje średnio 2 razy w tygodniu, chyba że pada deszcz, latam głównie po autostradzie dlatego auto mega się kurzy, wytrzymałość oceniam na około 3 tygodni przy częstym myciu bez piany. Produkt jeden z moich ulubionych :good:

Opublikowano
Marek możesz napisać czy jest odpowiednik Fast Glass'a w dużych opakowaniach (linia profesjonalna)?

W dużych to WINDOWS CLEAN w 25 litrowych hobokach

Opublikowano

Czesc! Witam Was po dłuższej przerwie ;)

 

Chciałbym się podzielić z Wami informacją o nowej formule flagowego produktu AUTO GLYM RADIANT WAX do polerowania lakierów w wersji Professional Range.

Jak już większość z Was wie jest to "większy brat" SRP.

 

Główne różnice pomiędzy nową formułą, a poprzednią są następujące:

(przetestowane i zbadane oraz potwierdzone przez producenta) - jeszcze nie prze zemnie...

 

- ponad dwukrotnie dłuższy czas utrzymywania się na lakierze po aplikacji, z ok. 12 myć do ok. 25 myć +

- ultra niskie "pylenie" oraz tzw. proszkowanie się produktu.

- szybsze i łatwiejsze stosowanie produktu.

- w porównaniu do poprzedniej formuły gwarantuje większą głębie koloru

- efekt kropelkowania bardzo zbliżony do wosku

- zwiększona wydajność

- nowa formuła nie ma wpływu tylko na cene

- nowe opakowanie

 

radiant.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Jeśli będę miał okazję w najbliższym czasie przetestowania najnowszego Radianta napewno podziele się swoimi doświadczeniami.

 

Pozdrawiam!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Coś strasznie dawno nie dyskutowaliśmy na tym wątku. Swiadomie go wyciągam, gdyż jestem pewien, że mamy oczym pogadać.

Czy na ten przykład ma ktoś doświadczenie z pracy HD Cleanserem? Jeśli sa pytania chętnie służę pomocą. (szczerze-to dla tych co myśla że to reklama ;) )

Opublikowano
Coś strasznie dawno nie dyskutowaliśmy na tym wątku. Swiadomie go wyciągam, gdyż jestem pewien, że mamy oczym pogadać.

Czy na ten przykład ma ktoś doświadczenie z pracy HD Cleanserem? Jeśli sa pytania chętnie służę pomocą. (szczerze-to dla tych co myśla że to reklama ;) )

 

Ja użyłem na swojej A3 ale zbytnio nie zastanawiałem się nad nim bo ciężko pracowałem żeby osiągnąć wygląd ;)

Z tego co pisze producent to nałożyć i po chwili od razu wycierać mikrofibra do sucha, na czarnym po nałożeniu jest biała mgiełka i to tyle :)

To w takim razie jak sprawdzić czy Autoglym HD cleanser dobrze zadziałał :o bo zaraz po nim poszedł Autoglym Ultra Deep Shine i na koniec HD Wax.

Opublikowano
To w takim razie jak sprawdzić czy Autoglym HD cleanser dobrze zadziałał bo zaraz po nim poszedł Autoglym Ultra Deep Shine i na koniec HD Wax.

A to nie jest takie trudne. Szczególnie jak masz chwilkę na doświadczenie przy clinowaniu. Podziel, najlepiej maskę, na dwie części taśmą malarską i zrób jedną z nich dokładnie wypracowując Cleanser. Dalej ,jak pisałeś do sucha czytą mikrofibrą. Jeśli za kilka minut przetrzesz jeszcze raz kolejna CZYSTĄ ściereczką to różnica będzie bardziej widoczna. I teraz są dwa sposoby-czystymi palcami ale nie całkowicie wysuszonymi (wymyć ręce mydłem, wytrzeć i przejechać po obu częściach. Clinerowana powinna lekko piszczeć. To świadczy o powierzchni wolnej od starych wosków. Ale lepszym widowiskiem jest polanie z węza maski auta. Z czyszczonej woda spływa słabo wręcz zatrzymuje się.

Opublikowano
Ale lepszym widowiskiem jest polanie z węza maski auta. Z czyszczonej woda spływa słabo wręcz zatrzymuje się.

 

Czyli powstanie tzw film wodny który będzie przywierał do lakieru a nie spływał

Opublikowano
Czyli powstanie tzw film wodny który będzie przywierał do lakieru a nie spływał
W rzeczy samej. Choć z racji,że auto nie ma raczej zupełnie płaskich powierzchni to efekt filmu nie będzie 100%. Jednak po jakimś czasie spłynie. Wolno ale spłynie. Tyle, że formuje sie w postaci dużych placków.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzewam trochę zapomniany, a swego czasu popularny temat.

Zapraszam do wątku http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5156 gdze są informacje o aplikacji kilku produktów.

Warto równiez zwócic uwage na również nieco omijany produkt AQA WAX czyli Carnauba w płynie. Trochę to raczej slogan reklamowy, ale nieco tej Carnauby jest. W każdym razie wygląd auta po umyciu i położeniu AQA WAXA robi wrażenie. Bez smug i zacieków. Trwa to góra tyle co dokładne wytarcie auta po myciu, czyli max 15 minut. Wydajność b. duża. Na jeden raz potrzeba góra 20ml AW czyli op.500 ml starczy na długo.

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękuje Adminom. :good:

 

Nowa formuła dostępna wkrótce.

Wiadomośći szukamy w dziale dla Patnerów u AUTOGLOSSA

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Z racji tego ze kompletuje kolejny zestaw do swojego autka - srebny metalik mam kilka pytan :

 

Czy zamaskuje rysy tym produktem :

 

AG PAINT RENOVATOR ?

 

Oczywiscie wczesniej auto zostanie dokladnie umyte , nastepnie usuniecie smoly , mycie , glinka , potem AG paint renovator ? , nastepnie AG SRP - 1 moze 2 warstwy potem wosk np FK 1000 albo DURAGLOSS #111

 

Co myslicie o takim polaczeniu :

AG Paint Renovator + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111 + AG EXTRA GLOSS PROTECTION jako QUIK DETAILER czy POORBOY'S WORLD SPRAY & GLOSS REFILL tez moze byc ( mam go jeszcze sporo )

 

Z produktow AG stosowalem:

AUTOGLYM BUMPER CARE

 

I jestem bardzo zadowolony z niego ...

 

Z gory dzieki za sugestie/porady

Opublikowano
Czy zamaskuje rysy tym produktem :

 

AG PAINT RENOVATOR ?

 

Używałem tego produktu , do naprawde minimalnych rysek jest OK ,jednak moim zdaniem lepszy i szybszy efekt uzyskasz UC + TriColor - wnioskuję, że będziesz robił to ręcznie.

 

Co myslicie o takim polaczeniu :

AG Paint Renovator + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111 + AG EXTRA GLOSS PROTECTION jako QUIK DETAILER czy POORBOY'S WORLD SPRAY & GLOSS REFILL tez moze byc ( mam go jeszcze sporo )

 

Wszystko jak należy zamieniłbym tylko kolejność najpierw AG EGP a potem wosk, i oczywiście pamiętaj aby zachować odstępy czasowe pomiędzy aplikacjami SRP i EGP (2 godz) , wosk jeżeli nakładam po EGP to zazwyczaj na drugi dzień - auto stoi przez ten czas w garażu.

Opublikowano
wnioskuję, że będziesz robił to ręcznie.

 

Zgadza sie - bedzie to moja pierwsza reczna polerka

 

Chyba sie jednak zdecyduje na UC + TriColor

 

Kolejnosc bedzie taka:

UC + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111 +

 

Czy AG EXTRA GLOSS PROTECTION dziala jako QUIK DETAILER ?

Opublikowano

Beny.rac,

 

Tak to ma wyglądać:

UC + AG SRP + wosk FK 1000/DURAGLOSS #111/AG EXTRA GLOSS PROTECTION

 

AG EXTRA GLOSS PROTECTION to nie QD

Opublikowano

EGP tp polimer czyli stosujemy albo wosk twardy HD Wax albo EGP

Paint Renovator daje super rezultat na polerce mech. (umiejętnie!!)

Jeśli po myciu ściagamy smołę np Tar Removerem to przy stosowaniu PR na całym aucie nie ma potrzeby stosowac glinkowania. Dalej SRP i EGP. Wg mnie nie ma potrzeby stosować wielu warstw Ale jak ktoś chce to nie zaszkodzi

 

 

Marek, co z tym nowym SRP ?

Wiadomo konkretnie kiedy będzie dostępny ?

Lada moment , już w roodze awizowana jest dostawa SRP 325ml

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.