Gość Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 Bardzo dziekuje Marek za pomoc mam jeszcze dodatkowe pytanie patrzylem cene HD Cleanser-nie jest to tani wydatek.Troche i tak juz wydalem na kosmetyki AG (czego w 100% nie zaluje) moze znasz jakis tanszy sposob na usuniecie porzednich aplikacji? czytalem cos o jakies glince? Z gory dzieki.Pozdro
Marco Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 czytalem cos o jakies glince?Ja bym Ci proponował zapoznać się trochę z forum...
gryzon Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 ostrakosa, parę postów wyżej pisałem o tym, jak można usunąć poprzednie warstwy wosków.
Gość Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 tak gryzon sorry ale jakos mi to ucieklo z glowy-dzieki Tobie tez wielkie za rady.pozdro
Marek Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2011 ostrakosa, parę postów wyżej pisałem o tym, jak można usunąć poprzednie warstwy wosków. Wszelkie polerki sciągają wszystkie poprzednie warstwy. Trzeba pamiętać, że nie zawsze polerowanie jest potrzebne. Częściej to proces założony z góry i przemyślany. Nie polecany tylko do ściągania starych wosków. Glinka jest przygotowaniem pod wosk . Generalnie służy do zdejmowania zanieczyszczeń w postaci przywartych paprochów, pozostałości po odchodach czy pojedynczych plamek asfaltu. Jedynie Clansery zapewnią pozbycie się starych warstw w100%. Trzeba się z tym pogodzić. I tu masz dwie drogi : albo w dwóch krokach: SRP + wosk , albo w trzech: Cleanser + SRP (UDP) + wosk. Wszystko zależy jakie środki posiadasz lub jakie chcesz zastosować: jeśli masz ciemny lakier i chcecsz położyć Ultra Deep Shine(a na to HD Wax) to powinieneś użyć przed tym HD Cleanser. Jeśli masz lakier jasny to możesz od razu zastosować SRP a potem albo HD WAX albo Extra Gloss.
m1chal Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 dzisiaj wykukałem ciekawy zestaw autoglyma ktoś wie jakie są środki w tym zestawie może? i czy to normalna cena? 8 buteleczek jak widać wchodzi w skład zestawu (i nie wiem czy jednej nie brakuje bo widać puste miejsce)
Marek Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Jest to zestaw 10 produktów. Dwa są w kieszeni- to gąbka do mycia auta i ściereczki bawełniane do aplikacji. Cena jest dobra choć super okazją niekoniecznie. Natomiast kupując te produkty oddzielnie wychodzi ze torba jest gratiss.
m1chal Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Marek, a wiesz jakie produkty dokladnie wchodza w sklad tego? w ogole sie zdziwilem... ide do serwisu VW a tam taki zestawik...troche karpia zrobiłem
Marek Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 To dokładnie jest ten zestaw http://allegro.pl/collection-valet-case ... 08472.html
m1chal Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 http://www.autogloss.pl/motor-case-zest ... zesci.html teraz przykukalem ze to jednak ten zestaw... nie wiem po co w serwisie z autami jest Motor case
Marek Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Nie do końca. Dokładnie dałeś zdjęcie zestawu 10 części - do smochodu. Ten drugi zestaw - 8 części do motocykli - jest podobny tylko z torby. Reszta to inne produkty. W linku który podajesz opis jest ok tylko zdjęcie jest nieodpowiednie. Przyznaję , że to ja sam pomieszałem. (już poprawione) a wiesz jakie produkty dokladnie wchodza w sklad tego? A w zestawie masz: 325ml Super Resin Polish - polerka 500ml Clean Wheels- czyszczenie kół 325ml Paint Renovator-likwidacja rys Perfect Polishing Cloth - znakomita ściereczka 500ml Bodywork Shampoo Conditioner -szampon z odżywką 325ml Intensive Tar Remover- czyści wszystko 325ml Car Glass Polish - super środek do szyb 500ml Quick Clear Screenwash- wycieraczka,(do spryskiwacza rozcieńczać) 500 ml Instan Tyre Dressing konserwacja opon Jumbo Yellow Sponge- gąbka do mycia karoserii 36 str. przewodnik Valet Bag- rewelacyjna torba
Matiii Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Mam pytanie dotyczące AG SRP. Jak często trzeba to stosować? Chodzi mi o to po jakim czasie SRP potrafi zniknąć z lakieru? Czy to zależy od wosku? Jeżeli leży na tym dobry wosk to warstwa SRP nie ma prawa zniknąć?
firmek Opublikowano 12 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2011 Generalnie tak, SRP przykryte woskiem podda sie dopiero gdy padnie wosk. Z reszta nawet gdy wosk padnie i tak cos z wosku/SRP jeszcze bedzie i by tego sie pozbyc nalezalo by uzyc glinki lub/i cleanera.
Marek Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2011 Marcin ma rację. Dodam , że jeśli na SRP położysz jakiś wosk obojętnie czy syntetyk czy z przewaga Carnauby to nie zaleca sie kłaść na to kolejnych warstw SRP. Można natomiast kłaść np 2-3warstwy SRP i na tym poprzestać. Po czasie , gdy zauważymy brak SRP na pewnych segmentach ( czy na całym aucie) aplikujemy ponownie produkt. Jest większa gwarancja, ze warstwy zwiążą i będą trzymać przez czas jakiś. Jeśli idzie o częstotliwość to tak często jak to jest potrzebne.Na trwałość warstwy wpływa jazda w deszczu, częstotliwość i jakość mycia oraz używane środki (chemia wstępna, pH szamponu itp) To sprawy oczywiste ale warto o nich wspomnieć.
Matiii Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2011 Ale SRP samo w sobie też jest pewnym rodzajem cleanera? Bo po tym co napisałeś zacząłem mieć wątpliwości, a że własnie planuje zakup SRP to taka informacja jest dla mnie istotna
Marek Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2011 Zgoda.SRP ma właściwośći Cleansera,polerki i wosku. Jeżeli "wypracujesz" go to zbiera stare tlenki, pozostałości wosków i jedncześnie pozostawia warstwe wosku (syntetyk). Przy kładzeniu kolejnej warstwy nie wcierasz go jak pierwaszą. Lekko i po wyschnięciu spolerowujesz. Poprzednio nie wyraziłem sie dokładnie. Chodziło mi, że kładąc SRP na woski tzw inne trzeba go wypracować. Kładac go na poprzednie warstwy SRP nie trzeba używac go jako cleansera ale jak wosk. Osobiście kładę UDS (mam czrny lakier), 2xHD Wax i co 2-3 mycia stosuje przy ostatecznym wycieraniu Express Wax. Uzupełnia ubytki wosku (ma w sobie kilka % rozpuszczonej Carnauby) i sprawia, że 6 miesięcy auto wygląda jakby co dopiero miało połozony nowy wosk. Po tym czsie od nowa- HD Cleanser itd. Robię to w zasadzie dwa razy w roku-marzec lub kwiecien i koniec pażdziernika. Czasami dokładam warstwę lub dwie HD Waxa w ciągu lata. Wspominam tu o UDS ale w powiązaniu z HD Cleanserem (nie kładę nacisku na likwidację rys-UDP nie ma takich właściwości) to otrzymujemy efekt podobny jak samego SRP.
firmek Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 Marek, najwyrazniej masz spore doswiadczenie z produktami AG Czy moglbys napisac kilka slow o HD?
MetalMagnes Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 Zgoda.SRP ma właściwośći Cleansera,polerki i wosku. Jeżeli "wypracujesz" go to zbiera stare tlenki, pozostałości wosków i jedncześnie pozostawia warstwe wosku (syntetyk). Przy kładzeniu kolejnej warstwy nie wcierasz go jak pierwaszą. Lekko i po wyschnięciu spolerowujesz. Poprzednio nie wyraziłem sie dokładnie. Chodziło mi, że kładąc SRP na woski tzw inne trzeba go wypracować. Kładac go na poprzednie warstwy SRP nie trzeba używac go jako cleansera ale jak Wosk. No w końcu doczekałem się na optymalny przepis nakładania SRP! Dobrze, że czekałem z moim 100 ml opakowaniem! W tym roku rozpocznę sezon od SRP;-)Marek, jaki odstęp powinien być między 1, a 2 i 3 warstwą. Ile powinno zejść środka przy nakładaniu 1 warstwy jako cleanera, a ile przy 2 i 3 warstwie jako wosku? Auto to Focus II.
firmek Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 MetalMagnes, na pewno Marek cos jeszcze doda. Moge napisac o SRP na podstawie wlasnych doswiadczen. Pierwsza warstwe nakladam dosyc mocno wpracowujac, korzystajac z aplikatora z fibry. Wpracowuje ruchami okreznymi a koncze prostymi. Przy nastepnych 2 warstwach nie uzywam juz tyle sily, raczej staram sie praktycznie bez docisku rozprowadzic rownomiernie srodek przy pomocy aplikatora gabkowego. Jesli chodzi o przerwy to miedzy warstwami staram sie robic 15-30 minutowy odpoczynek. Po ostatniej warstwie, przed LSP 2h i jesli mam tylko taka mozliwosc to stawiam auto na sloncu.
_Shadow Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 skoro o SRP mowa, jak najlepiej go maszynowo nakładać zeby uzyskac najlepszy efekt wykonczenia ?? na finishu czy na czyms mocniejszym ?? ;-)) i na jakich obrotach najlepiej pracowac ;-) zawsze nakładałem go recznie, i byłem bardzo zadowolony, ale czas sprobowac maszynowo ;-)
lakikwap Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 _Shadow, wydaje mi sie że finish i jak najwolniejsze obroty
_Shadow Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 no własnie sie zastanwiam bo gdzies wyczytałem ze niby mozna na wełniaku a pozniej na finishu do 1800 obr ;-) ale wolal bym to usłyszec od kogos kto to testował hehe
MetalMagnes Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 Dzięki Firmek! Chyba pierwszą warstwę będę nakładał aplikatorem z bawełny lub gąbkowym Lake Country. Aby się jak najłatwiej pracowało;-) A jakbyś porównał łatwość pracy SRP do nieszczęsnego;-) PB PP?
firmek Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 SRP jest spoko, latwo sie naklada natomiast trzeba pilnowac sie ilosci i na tyle wpracowywac produkt by nie zostalo sporo do wycierania bo moze pylic. Ale nie jest to jakis specjalny problem, po prostu trzeba uwazac na ilosc tak jak w przypadku kazdego produktu. Z reszta nawet spora ilosc przyschnietego srodka nie jest jakos specjalnie oporna przy wycieraniu. Za to trzeba uwazac na plastiki bo SRP ciezko z nich sie usuwa. Zapomnialem dodac, ze nakladam na cale auto i dopiero wtedy wycieram. Pomysl z nakladaniem pierwszej warstwy tri color tez jest ciekawy - jak rozumiem twardsza strona. Bawelna jak najbardziej powinna byc ok. Sam musze dokupic taki aplikator wlasnie z mysla o cleanerach czy SRP. Co do PB PP to na pewno jeszcze dam mu szanse, wyprobuje kilka pomyslow na to jak z nim pracowac.
MetalMagnes Opublikowano 14 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2011 Pomysl z nakladaniem pierwszej warstwy tri color tez jest ciekawy - jak rozumiem twardsza strona.Raczej myślałem o niebieskim lub czerwonym Lake Country, oba wykończeniowe. Mam też tri-Zaino. Ta biała wydaje się sztywna - polerująca, czarna jest miekka - wykończeniowa. I raczej o tych wykończeniowych stronach myślałem Co do PB PP to na pewno jeszcze dam mu szanse, wyprobuje kilka pomyslow na to jak z nim pracowac.Ja też;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się