Marek Opublikowano 8 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2010 Już było na ten temat ale nie zaszkodzi powtórzyć Większość odżywek do skóry naturalnej, ze względu na swój skład, przez pierwsze kilka a nawet kilkanaście godzin , pozostawia lekki połysk. Większy niż nasza skórzana tapicerka ma normalnie. Jest to stan przejściowy. Większość odżywczych olejków dostaje się do warstw głębszych a pozostałe (rozpuszczalniki) po prostu wyparowują. I mamy miękką , elastyczną skórę o swoim naturalnym połysku.
honciv Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Jakie są obecnie zniżki i promocje na Autoglym?
uri90 Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 honciv, zobacz w Marka sklepie obecnie sporo zniżek jest. tutaj masz na bierząco wszystkie promocje ->>> http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 5168#55168
piotres Opublikowano 4 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2010 a co sadzicie o alloy wheel seal w sprayu ? sprawdza sie ? jest naprawde szybkie w aplikacji ?
BiLu Opublikowano 4 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2010 a co sadzicie o alloy wheel seal w sprayu ? sprawdza sie ? jest naprawde szybkie w aplikacji ? Zdecydowanie ułatwia późniejsze mycie - nie jest wymagana zbyt agresywna chemia do usunięcia brudu. Szybkość aplikacji z racji sposobu nanoszenia jest błyskawiczna.
emes Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Ostatnio sprawiłem sobie AutoGlym Hi-foam Interior Shampoo /spray/ - nawet daje radę...tylko po czyszczeniu pozostawia na kilka dni dość nieprzyjemny "chemiczny" zapach...
tomay Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Jak pracować na maszynie z UDS żeby wszystko dookoła (włącznie z szybami) nie było w białych plamkach? Generalnie przy pracy maszynowej bardzo pluło spod pada.
kupusso Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Nakładałeś za dużo na gąbkę
tomay Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 3 krople - wielkość jak ziarno grochu to może być jeszcze za dużo?
kupusso Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Wczoraj nakladałem rotacja SRP i potrafiło chlapać przy dwóch kroplach
Gość Opublikowano 23 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2010 Witam! Mogę prosić o wyjaśnienie dlaczego na UDS nie radzicie kłaść EGP, będę miał nowe auto z salonu z lakierem czarna perła i jak wyczytałem to UDS nie zawiera środków ściernych tak jak SRP? Czy połączenie SRP i EGP jest bezpieczne dla nowego lakieru? W związku z tym jaki zestaw najlepiej pasowałby do mojego auta bym mógł je zabezpieczyć przed zimą? pozdrawiam
firmek Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 AG nie zaleca kladzenia czegoklowiek na UDS. Powodem ma byc problem z wiazaniem sie. Pytanie, czemu na nowe auto stosowac srodki z fillerami? Teoretycznie nie powinno byc rys. Jesli chodzi o SRP to jego wlasciwosci scierne sa tak male, ze w praktycznie zadne. Wydaje mi sie ze maja wspomagac efekt cleanera. Zamiast tych dwoch srodkow zawsze mozna uzyc PB BH czy WD.
Gość Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 czyli mogę zastosować Poorboy’s World Black Hole Show Glaze od razu po myciu? A co znaczy skrót WD i czy zastosowanie PB BH wystarczy na zabezpieczenie lakieru przed zimą czy potrzebny będzie jeszcze jakiś inny specyfik np: FK1000p? pozdrawiam
sq8shq Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 WD - POORBOY'S WHITE DIAMOND BH to AIO i ma znikome wlasciwosci zabezpieczajace - raczej jako cleaner i podklad pod wosk - na zime raczej koniecznie cos na niego nalezy polozyc
Administrator Evo Opublikowano 25 Października 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Października 2010 BH to AIO i ma znikome wlasciwosci zabezpieczajace - raczej jako cleaner i podklad pod wosk - na zime raczej koniecznie cos na niego nalezy polozyc BH to nie AIO, nie ma w sobie zabezpieczenia, to tylko cleaner z glazem ( albo glaze z cleanerem,jak kto woli )
uri90 Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 Mam zastrzezenie do produktu Autoglym Clean All. Zauważylem, że niektóre plastiki reagują na niego tak, że strasznie szarzeją i są wysuszone.... oczywiście nakładamy dressing i jest ok , ale przed myciem nie były takie szare...
strzema Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 Clean All nalezy do grupy najsilniejszych detergentow AG ale i zarazem w mojej ocenie jednych z najlepiej sie sprawdzajacych w przypadku trudnych zabrudzen i plam na tapicerce lub innych elementach. Bardzo odtluszcza czyszczone powierzchnie! Dla przykladu podam fakt, iz mozna stosowac ten produkt do mycia silnikow po zmieszaniu w proporcjach 1:4. Jesli Twoje auto jest utrzymane w czystosci polecam rozrobic Clean All-a nawet 1:20 jesli chcesz go stosowac do plastikow i deski rozdzielczej. Z kolei jesli mam doradzic jako koledze, stosuj do deski Interior Shampoo zamiast Clean All-a, jest to produkt znacznie lagodniejszy pozostawiajacy ladny matowy efekt nie "wgryzajacy sie w strukture plastikow" az tak mocno - jesli moge uzyc takiego sformułowania.
uri90 Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 strzema, mówiłem o zewn. plastikach, bo do wewn. używam własnie Interior shampoo. to że Clean All jest mocny to wiem bo czyściłem nim nawet felgi i radzil sobie dobrze Ale ciekawi mnie właśnie taki fakt, że tak wysusza plastiki, a rozrobiłem sobie go tak jak na opakowaniu. zależy oczywiście od plastiku, tylko niektóre wysusza
strzema Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 W takim przypadku zawsze bede namawial do wykonczenia samochodowych zewnetrznych plastikow produktem Bumper Care. Bedzie po problemie!
uri90 Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2010 właśnie w moim przypadku BC zawsze przywraca czarny żywy kolor
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam wszystkich zabierajacych glos w tym temacie.Mam kilka pytan odnosnie zastosowania srodkow AG a mianowicie posiadam Bodywork Shampoo Conditioner,Super Resin Polish i Extra Gloss Protection.Po umyciu auta szamponem nakladam SRP a pozniej EGP i tu pytanie czy mam zabiezpieczyc wszystkie plastiki przed ubrudzeniem ich tymi srodkami i kolejne pytanie ile razy po umyciu auta szamponem powinienem po raz kolejny nalozyc SRP i EGP.Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.pozdrawiam
witol Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 czy mam zabiezpieczyc wszystkie plastiki przed ubrudzeniem Albo zabezpieczać, albo po prostu uważać. W razie "wpadki" SRP możesz zmyć z plastików i uszczelek AG Fast Glass, jak zaleca producent. EGP chyba nie brudzi plastików - ale tylko zgaduję, EGP nie mam i nie stosowałem. ile razy po umyciu auta szamponem powinienem po raz kolejny nalozyc SRP i EGP A tu już musisz sam oceniać "na oko".
kar01 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Pytanie, czemu na nowe auto stosowac srodki z fillerami? Teoretycznie nie powinno byc rys. Założę się, że na 100% będą rysy na nowym aucie. Ja też mam auto z salonu i było porysowane, zresztą choćby na DW jest kupa tematów, gdzie robiona jest korekta na aucie prosto od dealera (nawet na samo jego zlecenie) i to niezależnie od producenta, bo był nawet Aston Martin. Jesli chodzi o SRP to jego wlasciwosci scierne sa tak male, ze w praktycznie zadne. Tutaj racja, nawet pracując maszynowo tylko pod naprawdę ostrym oświetleniem i z bliska widać było różnicę, a i to pewnie bardziej spowodowaną działaniem wypełniaczy. Warto jednak wspomnieć, gdyż dużo osób z forum używa na zimę 476s, że najlepiej trzyma on bez żadnego cleanera.
strzema Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 EGP ostrakoso nie pobrudzi Ci gumowych uszczelek mozesz byc spokojny. Jesli obawiasz sie zabrudzen spowodowanych aplikacja SRP to polecam do korzystania z Perfect Palm -jako aplikatora kolor czerwony nadaje sie bardzo dobrze. Chodzi o porecznosc oraz o odpowiednie dawkowanie produktu na powierzchnie lakierowane. Jak sie nie myle w UK Palm kosztuje ok. 6 funtów, moze nawet mniej. Pozdrawiam ! ps. Spróbuj kiedys uzyc HD Wax zamiast EGP
Gość Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 dzieki chlopaki za szybkie odpowiedzi-milo z Waszej strony dostosuje sie do waszych odpowiedzi.Strzema pad kosztuje tak jak piszesz ok. £5 powiem Ci ze juz kupilem cala paczke sciereczek do polerki takich jak ma AG tylko robionych dla Halfordsa-myslesz ze beda sie tez dobrze nadawac do nakladania tych srodkow o ktorych pisze...mam jeszce pytanie czym pozniej po nalozeniu srodka przecierac auto-mam taka rekawiczke z fibry jak na stronie 4 uzywal Deco- czy ona spelni swoje zadanie.Co HD Wax to napewno go uzyje tylko mam jeszcze cala bleteczke 325 ml. EGP pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się