Jump to content

VW Phaeton Tarantella Schwartz


Recommended Posts

Witam szanowne grono

Pozwalam sobie wrzucić tu relację, choć mam świadomość, że idealna nie jest, ale skoro zrobiłem tyle zdjęć szkoda by było wszystko zostawiać tylko dla siebie ;-)

Projekt zrodzony w bólach, zarówno od strony pozadetailngowej jak i tej detailingowej.

Auto z 2006 roku od 12 lat w rękach mojej przyjaciółki, wielkiej miłośniczki tego auta. Stąd pomysł na gruntowną inwestycję w auto od strony mechanicznej i wizualnej. Odebrałem go w październiku i przekazałem do jednego z najlepszych fachowców (jak nie najlepszego) od tego modelu w Polsce na gruntowne naprawy. W ramach części mechanicznej naprawiono wspomaganie (wycieki), klimatyzację, tempomat, wymieniono poduszki pod ślinikiem i kompletny serwis filtorowo-olejowy. W ramach prac zostały również zregenerowane przednie lampy. No i tu się trochę przeciągnęło, bo u mechanika kolejki, a i po drodze podupadł na zdrowiu, tak więc auto odebrałem pod koniec lutego...

Auto wyglądało tak:

20240224_135924_resized.jpg.b93031c0625c55eb6cc9ea83c5a74580.jpg

20240224_135941_resized.jpg.414fcc3b5b39f2f1a31fc69b37aacf43.jpg

20240224_135946_resized.jpg.2adc1c9828b7f0756518282183d4756c.jpg

20240224_135948_resized.jpg.51f643012be82da655413705a58f2b4a.jpg

20240224_135954_resized.jpg.7c93036fe7ec30c477d5546dc631d0ee.jpg

20240224_135957.jpg.8aa3fc7ba37ade998f9cfc245e9a227b.jpg

20240224_140006.jpg.b30eb5bb160e69dc07e08d25c06d123c.jpg

20240224_140011.jpg.67f36737ce498fed1b6328888fd84633.jpg

20240224_140016.jpg.a87f5441e3527a34df8dd61b0af709cc.jpg

20240224_140028.jpg.b99681bf01e140fdafe692f3f810e34a.jpg

20240224_140035.jpg.669be7630d98509219ba1808155f8fb2.jpg

20240224_140041.jpg.5cb43410018203ca39bfee447cb12906.jpg

20240224_140046.jpg.b1365482d342cf1f1e5447723300d333.jpg

20240224_140050_resized.jpg.f7b66bdc4b195e226654bc459058555f.jpg

20240224_140054_resized.jpg.099151d7105f2bfea107c1148170bf0d.jpg

20240224_140105_resized.jpg.2d0e6ee7c67f8bf81dea5a3fdac3b5e9.jpg

20240224_140109_resized.jpg.951622de383f7db3fd4171d3907674e9.jpg

20240224_140114_resized.jpg.d62dd2d7a270cb47278e529c0fbe711e.jpg

20240224_140129_resized.jpg.5c8c51388eb1138f8b38438cf842e2b5.jpg

20240224_140133_resized.jpg.de767673a1fa87c3ef8aa8c5de62e78d.jpg

20240224_140139_resized.jpg.ea012c09b5f33aee96cc45c6dcbc52ae.jpg

20240224_140147_resized.jpg.76ea43f8c096625e887c36956f66aa01.jpg

20240224_140226_resized.jpg.e88a7e42a4ed27edf37a0341bfaec351.jpg

20240224_140245_resized.jpg.887b13cd2421869c65abee9fbded7bbc.jpg

20240226_150946_resized.jpg.2ec33dd810f561a160ccfd4631e2c5d0.jpg

20240226_150955_resized.jpg.826327621109cce495d7e317dfe11513.jpg

20240226_150959_resized.jpg.234ffdb21b79301779f73d9de9cf9989.jpg

20240226_151006_resized.jpg.7d8de0ae691ab528fe821b0d22b8c8f8.jpg

20240226_151015_resized.jpg.f3a3573286fe5bf9fe997d3d81a77db6.jpg

Jak widać zaniedbane, trochę stało ze względu na awarię wspomagania, ale główne bolączki to szkoda parkingowa, ogniska korozji aluminium na drzwiach i uszkodzona klapa bagażnika.

Zaczęło się od poszukiwania warsztatu blacharsko-lakierniczego, no i niestety ceny usług zwaliły nas z nóg. Wpadłem więc na pomysł, że poszukam części pod kolor i je wymienimy. Trochę to trwało, bo choć części w necie i na forum Phaetona jest sporo, to w większości przypadków albo ich stan pozostawia wiele do życzenia, albo ceny są z kosmosu. Na szczęście trafiłem fajne źródełko, gdzie 3 drzwi oraz klapa wraz z transportem (dedykowanym! - przywieźli sami do mnie) kosztowały mnie tyle co naprawa jednego elementu.

Kolejne trygonie i auto jest u mnie, ale muszę wygospodarować czas, miejsce do pracy oraz warunki pogodowe - niestety jak się nie ma własnego studio czy dużego garażu to tak jest.... Potrzebny był też czas na opdarownie lakierowanego tylnego błotnika. Auto po powrocie wyglądało tak:

20240316_105203_resized.jpg.0bef99c268bead2a505c8a99bc30333a.jpg

20240316_105209_resized.jpg.92dd033d68a9d5c48496ab5e30bfe984.jpg

20240316_105216_resized.jpg.f6b426f6a27164aee530d2017e054ca9.jpg

20240316_105227_resized.jpg.ab9786740e87b8865122be4e92523038.jpg

20240316_105243_resized.jpg.cf4c980d712efd67a1c8856fd433b979.jpg

20240316_105253_resized.jpg.1185c4fc108bd50a6a45e487ddbda91a.jpg

20240316_105258_resized.jpg.58bf4ae14a0200d3d23a7164054f0b92.jpg

20240316_105304_resized.jpg.feab2ca6de1d4500cc911ee18afef34d.jpg

20240316_105312_resized.jpg.45e0c2755c35bcfafd5dd61e1ace2c93.jpg

20240316_105334_resized.jpg.94ce657d9b8ec300f17b5682e661dcbb.jpg

20240316_105338_resized.jpg.cd1b883b2a38922aade60bfcb0b73342.jpg

20240316_105341_resized.jpg.bd43d8eb881a65518212953b9cb9b3e5.jpg

20240316_105345_resized.jpg.e85823db53579bd7babc27c2d182f586.jpg

20240316_105357_resized.jpg.79be6efb297d1dc16f9ccd985bc312f8.jpg

20240316_105915_resized.jpg.eef78c134c3fd041a2f6117f7869551c.jpg

20240316_105922_resized.jpg.1a98321e75a92053ec9fdfa3a0e36cce.jpg

20240316_105930_resized.jpg.65635e938b4da3b9b3735040e8455cec.jpg

20240316_105933_resized.jpg.6148e5ab26d9a1ff57ce5af70477b83c.jpg

20240316_105939_resized.jpg.884dd738dafced366c59254ac542da44.jpg

20240316_105945_resized.jpg.e276cede7478c776a0358dfa23d6860a.jpg

20240316_105952_resized.jpg.eb5a6901d848a6cd899dae08781370dc.jpg

Przetarcie fotela

20240316_105955_resized.jpg.2e197ed4b9e3be2d22778e86a8032a15.jpg

Świecąca kiera

20240316_110002_resized.jpg.8333775f9fdc11b6e92b497178349b02.jpg

20240316_110012_resized.jpg.16b8648a9b5d09f35c13197bb5d51320.jpg

Wypalona kwasem dziura

20240316_110019_resized.jpg.a5c58a73cf755c46046f5885829fe327.jpg

Uszkodzony tunel środkowy

20240316_110024_resized.jpg.61af849a46fbfcf49a2681134f57dcca.jpg

20240316_110034_resized.jpg.ea8ce5640c2c5887c01baa74712af0f4.jpg

20240316_110039_resized.jpg.eaf1bedbd20eaaa36d0944a1d1b6a118.jpg

20240316_110056_resized.jpg.89a819976e53f05a33f1193ce2358270.jpg

20240316_110100_resized.jpg.43be80e36040bca2fa57125c086780ef.jpg

20240316_110105_resized.jpg.40da6cbe43705fb11e8929a24817cc3c.jpg

20240316_110115_resized.jpg.975b6a2da31f182a2a5c54a2835df47e.jpg

Uszkodzenie przycisku schowka

20240316_110118_resized.jpg.c65ac8273ee5bac8f8eae014d8ee0fa5.jpg

20240316_110122_resized.jpg.9a75e853feb160bf6fe12de4d8b24b6f.jpg

Schodząca gumowa farba - chciałem wymienić, ale pokrętło jako element nie występuje, tylko jako cały panel za bagatela 4500 zł, w używkach niestety nie znalazłem, więc będę malował

20240316_110127_resized.jpg.17f720e811f7e95f87b87dfb8be713a7.jpg

Troszkę czarno na bym beżu...

20240316_110133_resized.jpg.bb7200db313c22c338825286a7474600.jpg

20240316_110142_resized.jpg.d7463ba9068c166daa191a3f30a5d670.jpg

W międzyczasie oczywiście nie próżnowałem i wpadały różne prace, ale ze względu na ich charakter będę o nich pisał w dalszej części relacji

W końcu nadszedł ten dzień, wziąłem tydzień urlopu, pogoda wręcz idealna a i finalnie okazało się, że auto jednak się zmieści w garażu mojego taty, Co prawda muszę pracować przy otwartych drzwiach, ale zawsze to jakieś warunki... 🤣 Przy zamkniętej bramie miałem po 10 cm z przodu i z tyłu auta

20240415_084258_resized.jpg.78eba05e5a4a7e61bfd023d86c1ae83a.jpg

20240415_084305_resized.jpg.5316e262cb31e5e5632fa71f025411d5.jpg

20240415_084312_resized.jpg.0b900f61205c7f2901424a7e21f1e02d.jpg

20240415_084318_resized.jpg.3e027abef3f142231ca8fd2a011c0438.jpg

Zaczynam od ślinika, nie był to detailing, jedynie szybkie przelecenie środka, głownie ze względu na podszybie, pokrywę silnika i brzegi maski. Właścicielka i tak tam nie zagląda.

20240415_085401_resized.jpg.9cb339e13ef45a258818236603fa83c9.jpg

20240415_085404_resized.jpg.d6f103b9daaec92bd47802e1991932f3.jpg

20240415_085406_resized.jpg.076af753b90efd6a659f5e94babbed89.jpg

20240415_085414_resized.jpg.3b0f377918bde22b9bf35cc61cb95ec5.jpg

W ruch poszedł pędzelek oraz Idustrial Degreaser i APC od Cleantle

20240415_090216_resized.jpg.16bd6e1cda0257d3d270f4d1c4aee835.jpg

20240415_091355_resized.jpg.2b0823bce314158ea1e4988a0f03d3e4.jpg

20240415_091747_resized.jpg.27ff250369008b5ac3fbe8172c02f0f6.jpg

20240415_092054_resized.jpg.79542bd00e2034db572c10206531a54a.jpg

20240415_092204_resized.jpg.45b13d7e171321ba0931821342d26b24.jpg

20240415_092949_resized.jpg.d0337be7a0fc43614048a5860cc1c8d7.jpg

Teraz mycie - na początek Yeti od ADBL, potem Pure Shampoo od Good Stuffa

20240415_094116_resized.jpg.f2690c92bf52c3f88f100354faa9fce0.jpg

20240415_094127_resized.jpg.bb895953db03fcac2ac969b54dd57e93.jpg

20240415_105553_resized.jpg.2249096bbdd067b8a66c2ce42f4659a1.jpg

Wnęki kół APC Celantle 1:10

20240415_095106_resized.jpg.21227a53467bfadbc9593ee1b4dfa0d7.jpg

Tak samo wnęki, szczeliny, logotypy i inne szczegóły

20240415_100524_resized.jpg.a4d75373174f20c26cc0f9dd389bf20c.jpg

20240415_100527_resized.jpg.8c4697fb76c0cac6e2e39e52acc31f66.jpg

20240415_100541_resized.jpg.e22f62c8d045a206d44025e6c7ce0a97.jpg

20240415_100545_resized.jpg.eab013470ad32145292c5d8cb33edb4b.jpg

20240415_100614_resized.jpg.8a637970ea5a7ed0139541a56f78c6d3.jpg

20240415_100630_resized.jpg.edb9a13539cff63ad4d43111a31a57cb.jpg

20240415_103146_resized.jpg.0fb8a10eb17c6bec27d24582495202b6.jpg

20240415_103150_resized.jpg.6f41272cd7ad0085e3e02143b17276be.jpg

20240415_104040_resized.jpg.20aeb8732fedad2319d54824534f54fb.jpg

20240415_104048_resized.jpg.5994f4227c91b415f9bd43abd2e477a8.jpg

20240415_110240_resized.jpg.519f3791cf743cdbd3ed9f3df65c0f4d.jpg

20240415_110302_resized.jpg.7b1f438ef837020ad9bf4586997a6df7.jpg

Płukanie, osuszanie i wjeżdżam z iron removerem od Good Stuffa - fajny, żelowy, długo leżał bez przysychania

Wprawne oko zauważyło zapewne, że nie myłem kół - ano nie myłem.... te na aucie wylatują i idą na sell. Ogarnę je w wolnej chwili, ale tu było mi szkoda czasu.

20240415_112542_resized.jpg.e07881bfae3f80844e99a59b5d61f46c.jpg

20240415_112548_resized.jpg.c9cd47e4e5f207b7bd83b21bd374faac.jpg

Poszła cała butla i jak widać miał duuuużo pracy

20240415_112640_resized.jpg.0f04641b799409cba1d84643dbaabf65.jpg

20240415_112651_resized.jpg.410eff03b9d74c1de0cdc70ddee36f92.jpg

szczególnie na tylnej klapie - gdzie ona była trzymana???

20240415_113138_resized.jpg.d5fa1443fbb87a043add0b46d987c5d0.jpg

20240415_113145_resized.jpg.eaa67a26b303bc0e3cc8e91541c6953a.jpg

20240415_113152_resized.jpg.8557f690ac09ab0a424d90292250c5b0.jpg

20240415_113909_resized.jpg.f69202c7e9fd01d6bc65e767e3f696b3.jpg

20240415_113917_resized.jpg.c1de31a6b6267c01720e313157590802.jpg

20240415_114731_resized.jpg.132a375d2ff79b2a0b6a00f127426f86.jpg

20240415_121030_resized.jpg.3600f17abe2136eb51eb3df1ef5d5177.jpg

Płukanie, osuszanie i wjeżdża z tar& glue od Ultracoat

20240415_122053_resized.jpg.1b71c8ce2c857b82a32e5514b81bccd9.jpg

Ponowne mycie Pure Shampoo od GS

20240415_123447_resized.jpg.cd881adfe5c5112d39de90ff19056760.jpg

i glinkowanie Clay Towel na pianie Yeti

20240415_125419_resized.jpg.ea004dd81d41247ca0bd322e3d473e5c.jpg

20240415_132028_resized.jpg.fb9d2abdd1d511e3f6ea26398135f96d.jpg

W ramach mycia przepolerowałem wszystkie szyby ADBL Glass Polish i padem filcowym na Evoxie HDF12

Wjeżdżam do środka

Wykładzina całkiem spoko, gorzej ze skórami - bardzo brudne i przez lata nic nie było z nimi robione oraz krawędziami drzwi. Tylna wykładzina, ze względu na wypaloną dziurę do wymiany - niestety ten etap pochłonął prawie 7h pracy i ogrom wqrwa z mojej strony, tak więc nie myślałem nawet o robieniu zdjęć

20240415_133540_resized.jpg.f7db9b9846cd0897fd608471529e3c08.jpg

20240415_133544_resized.jpg.55837a6033357d3accff2a77eb6ac89e.jpg

20240415_133547_resized.jpg.a6810959a2ba3d54b4dc45eefccc9c05.jpg

20240415_133550_resized.jpg.90c26b1f3c7443c8c76bddb28ec75713.jpg

Uszkodzenie niestety zostanie, nie mam wiedzy i umiejętności jak to podkleić. Naderwana część sucha i sztywna

20240415_133559_resized.jpg.c9eb0edd2ed95e9208a0508c78a2963a.jpg

20240415_133608_resized.jpg.12ee5ae867a1d391edc0168d6a1c1aa0.jpg

20240415_133611_resized.jpg.d7a5ae76aadf7d7c67c5a8a5f4818e5b.jpg

20240415_133616_resized.jpg.5dc637857b6a4c263a10dabbe30223c5.jpg

20240415_133621_resized.jpg.d77c1d3c5ed6eb96bfd365b3f81abcb4.jpg

20240415_133641_resized.jpg.fc157e5ee5cdbafd086840a1fd95c176.jpg

20240415_133644_resized.jpg.905a26775a77dfb4455aa28880169186.jpg

20240415_133648_resized.jpg.49b9a663610da52b684062dd35addb2e.jpg

20240415_133652_resized.jpg.0fa1e9286c822a6095d71e8e56d839eb.jpg

20240415_133658_resized.jpg.28487837470e13e1b387f85fa25cc55e.jpg

20240415_133700_resized.jpg.2adf2b3bec1dbdcba67c21741db622f6.jpg

20240415_133709_resized.jpg.b91785fcb82611f7bbc2c1b28213cc95.jpg

20240415_154023_resized.jpg.38726660b0b9e5f45136d1369e44603e.jpg

Tu już po wymianie

20240415_154029_resized.jpg.931fa7cc817f90a8546ee1fb4671d30c.jpg

20240416_081952_resized.jpg.e4ae97ee87a0faa186d105d17e1fe8bc.jpg

odkurzanko

20240416_082801_resized.jpg.3d51946367a1d3c6d2225c13d3ffe3fc.jpg

20240416_083032_resized.jpg.c7ba846b428d3240cae9ab6a5aff2b20.jpg

20240416_083455_resized.jpg.19382ff1d41b78331dbea3868187cf0a.jpg

20240416_084131_resized.jpg.a5e4d0d8c707dcf36e7cb23fb391375a.jpg

20240416_084136_resized.jpg.f26085e7b61f8f18d533b694c275ae29.jpg

20240416_085708_resized.jpg.822ed093f5daf5f7bf9eded7a3368a2f.jpg

20240416_085730_resized.jpg.f1ffdc29996888ad30a510386763b274.jpg

20240416_085744_resized.jpg.5d8bc2b7fa4086d2ea8ca343ba979362.jpg

20240416_091017_resized.jpg.692bc546ccc2ca402e922dbfa579bc4a.jpg

20240416_091026_resized.jpg.fab16ea3a8430ed6c37fd0d982ea4838.jpg

20240416_092716_resized.jpg.92548fe9aa838bf199576457191fa037.jpg

Zacząłem od Interior Cleanera od Cleantle, ale niestety efekty były słabe, zarówno szczoteczką jak i scrub padem Gyeona, spróbowałem Industrial Degreasera i szło mu świetnie, ale ściągał rud razem z farbą, złotym środkiem okazało się APC 1:10 Cleantle

20240416_085917_resized.jpg.422ed75144a529c92c3361142861732e.jpg

20240416_094348_resized.jpg.eca2cd69e9bdde34bf5b2fa17eabecaf.jpg

20240416_100153_resized.jpg.9fcb4feaafb6765e93b6eed9cf0d653a.jpg

20240416_100700_resized.jpg.afa36cd5c619991f487f73acec966e2c.jpg

20240416_101429_resized.jpg.d887830a8fd9d86c94bc206b1282690e.jpg

20240416_101502_resized.jpg.709e71f948c5dc531432bc9751a99e1e.jpg

20240416_104319_resized.jpg.30d1110b4661e63439ad0e95f1309ddd.jpg

20240416_104324_resized.jpg.f830218351f5862a9450864c0ae15ee6.jpg

20240416_104334_resized.jpg.e2bcbf8d277ed978462a222cdd47aac6.jpg

20240416_110332_resized.jpg.dd59f7609c9a44feb1e5bf963ff18156.jpg

20240416_110456_resized.jpg.9199752db16a40e34435d64d2aa96bb3.jpg

20240416_111154_resized.jpg.4f8eb7fe183cfcba57046bffac0cbd51.jpg

20240416_111157_resized.jpg.73ec210295f016ea66181066925dead9.jpg

20240416_115712_resized.jpg.e1dae05f132ec72e2e2472dc00bf9c82.jpg

Przechodzę do skór... etap dla mnie najtrudniejszy, bo to pierwsza moja praca ze skórami, poza czyszczeniem kierownicy. Postarałem się w końcu o 50-tki

Cały przód ze względu na poziom zabrudzenia czyściłem Leather Celanerem Strong od Colourlocka, tył gdzie było czyściej Leather Cleanerem od Chemotion. Finalnie zeszły mi obie pełne butelki...

20240416_131745_resized.jpg.a0f27b8526fbc4489626944a35217b3b.jpg

20240416_132250_resized.jpg.a55db039a5e5ad4b5365e22a5d35b32b.jpg

20240416_132256_resized.jpg.bfbd76dc9ac17b7465b255aa35dea6be.jpg

20240417_082511_resized.jpg.5406fbedbe9368e6daa928f3cab9ae17.jpg

20240417_082645_resized.jpg.e7680138c2a9671f6ebcebbc415113bc.jpg

20240417_083338_resized.jpg.0bc7a0bfa75eb3d05ac79ff3d69858fd.jpg

20240417_082800_resized.jpg.283bd8b157379a481f90c3854668767c.jpg

20240417_083342_resized.jpg.22b3d7b15628cdadd29e47d6e2ce2a42.jpg

Kiera.... Strong Cleanter i 3 podejścia zanim wrócił mat skóry

20240417_083355_resized.jpg.5e43800a5bacea59741b01663764279d.jpg

20240417_083358_resized.jpg.82801c6dfe7a89a0f919d7ddea992239.jpg

20240417_083403_resized.jpg.72872195f830d597ef9f7fbc6386d8cf.jpg

20240417_083444_resized.jpg.1f5d5ca888f93582391410f36ed5c733.jpg

20240417_084845_resized.jpg.8b1895eea0192d8a966542d6320cc082.jpg

20240417_084848_resized.jpg.b938717c60558a4ebf76976a7a60f107.jpg

20240417_084851_resized.jpg.a56d45e5deab34632583100aba64238c.jpg

20240417_084856_resized.jpg.3789f418455afe2257dd1fa2bdb704e4.jpg

Fotele przednie - tych obawiałem się najbardziej

20240417_085013_resized.jpg.0f0498d9f39d968d4a6ae7644ef3a558.jpg

20240417_085016_resized.jpg.3bd440ab43de44a984c1c4474aae3bc6.jpg

20240417_085021_resized.jpg.3f5f49ae3313c0f329fc37d7762a2520.jpg

20240417_085026_resized.jpg.c579badfe4b21285f7fe02a77a921d3c.jpg

20240417_085030_resized.jpg.6e4409f3d6bb37bfc6ce2493a1e58746.jpg

Nie było letko, 4 podejścia, ale efekt jest

20240417_091137_resized.jpg.4b205adc56ea3762e20ff9bf635a077c.jpg

Tył. Nie wiem, czy efekt postępu widoczny na zdjęciach, ale na żywo było widać

20240417_111725_resized.jpg.6261615251251852f1750170f5040969.jpg

20240417_111733_resized.jpg.de03ed6519867835f723bb14d4aa9501.jpg

20240417_112829_resized.jpg.2cfa5d42d2655fe9de399e9813f6dfad.jpg

20240417_112833_resized.jpg.a9a9cddff48ba571717148c70d360325.jpg

Nie zapomniałem o podłokietniku

20240417_113021_resized.jpg.128e661b4489494effbe6d82d1152f5d.jpg

Otarcie od pasa

20240417_115637_resized.jpg.38c58820099e84912b864ba0bc87107f.jpg

20240417_120950_resized.jpg.bd0e8a26b4c84c43a0dc53aeeca85ca0.jpg

20240417_123154_resized.jpg.d6ad97345495394c146bb525a8dfd691.jpg

20240417_123409_resized.jpg.0650b03ee38f8afcf228575a95a42997.jpg

20240417_124226_resized.jpg.888f71a8df6a36967748aac10a9a55cb.jpg

Jeszcze jedna 50-tka

20240417_132940_resized.jpg.213c5efee3ba864181fd64752be84559.jpg

20240417_133147_resized.jpg.0f9d1cf5905928d706bd5597627dd0ef.jpg

20240417_134317_resized.jpg.4ad3846b78d6553b8a10521854818acc.jpg

Po skórach przyszedł czas na górny środek, czyli plastiki, których w tym aucie nie ma zbyt dużo oraz podsufitka i pasy bezpieczeństwa. nNestety z tego etapu zdjęć niewiele. To był okres, gdy dopadła mnie pierwsza frustracja - gonitwa z czasem, wciąż nadzieja, że uda mi się zamknąć projekt w tygodniu i rozkmina, czy robić relację, czy zmieścić się w czasie

Mycie elementów nieskórzanych - Cleantle Interior Cleaner, podsufitka - bonetowanie scrub padem Gyeona i Maxifi Fast Brite, pasy - na początku apc, później musiałem zatrudnić mocniejszego zawodnika - Pure Chemie Attack - w większości 1:10, ale punktowo leciał stężony. Finalnie w niektórych miejscach zeszło jakieś 90% brudu przy kilku podejściach. Tu najbardziej żałuję, że nie mam zdjęć przed i po....

 

 

20240417_144853_resized.jpg.7735226a9773a10ab9c88ef1bc977eb3.jpg

20240417_145533_resized.jpg.2d8e3a8cff3e53d5e02365cf9ec7ac6d.jpg

Przy okazji pracy nad bagażnikiem dobrałem się do tylnej lampy i usunąłem akwarium, które do tej pory nie wiem jak powstało. Lampa cała, nikt się do niej nie dobierał....

20240417_152951_resized.jpg.ea2568c545bc84f9abf0dc4bd3835b35.jpg

20240417_152958_resized.jpg.a3aaaeeb47c6e42424cd4618a58954a2.jpg

20240417_153006_resized.jpg.0f4b8d12e5221da531a0d18123b38cc8.jpg

20240417_163551_resized.jpg.e0f14b224676b49e3de4f9720631d099.jpg

20240417_163556_resized.jpg.9e8c9ff8242465c7f486c357187ee65f.jpg

20240417_163601_resized.jpg.37d640da5fddc53b89bcc2b107f1e4bb.jpg

20240417_163623_resized.jpg.e4d582f487fdee164c935579c9a959c9.jpg

20240417_163632_resized.jpg.80e0820f95720d4a4f444657887345bf.jpg

20240417_170200_resized.jpg.2ffd4328ffa942bc6db749107bbe0f7d.jpg

20240417_170527_resized.jpg.c98264f9342d97fe2c50632d2506b3b0.jpg

W akcji było APC 1:10 Celantle

20240417_171201_resized.jpg.26e548a0ae263549c91022fff0c7bcd4.jpg

20240417_171204_resized.jpg.3ea967f7053d27254182dcc162760a4d.jpg

20240417_172524_resized.jpg.091818ae802d858ee251302f46240440.jpg

20240417_172532_resized.jpg.dbdc59f379dd0a3b083d5411aa124834.jpg

Auto wyczyszczone wewnętrznie, przechodzę do napraw i konserwacji. Skóry drzwi, kokpitu oraz fotele nawilżam Leather Protectorem, finalnie wyszły 4 warstwy w odstępach 24h i cała butelka

20240418_094009_resized.jpg.d8f6a923890918eebeb7b47874224657.jpg

W międzyczasie zabiearm się za przycisk otwierania schowka. Usunięcie starej farby za pomocą rozpuszczalnika GLD od Colourlock i patyczków kosmetycznych

20240418_113650_resized.jpg.ffc7e2b320c947623d451b53b16a40ec.jpg

20240418_115553_resized.jpg.4797ad2fb94e56e78cdb03fcc953034b.jpg

20240418_120659_resized.jpg.cdaff2735973c242ec7e8049392f6ffc.jpg

Maluję.... farba do skór Colourlocka. Poczatkowo prdzieliłem obszar na do paska podświetnienia i poniżej, ale finalnie fabra podciekała i wyglądąło to słabo, więc zamalowałem w całości

20240418_130607_resized.jpg.0cca116235f85153cb4d017e80b15525.jpg

Największy stres tej pracy - naprawa fotela. Bałem się, ale uważam, że wyszło spoko. Wiadomo, że ktoś, kto w tym siedzi na co dzień zrobił by to lepiej, ale uczciwie podchodząc do sprawy dał bym sobie mocne 4

20240418_130215_resized.jpg.de41ff2284f9e86cd355c44be26f17b3.jpg

20240418_131829_resized.jpg.ca64a782a4d0cbbcfe800e49e6a94fe5.jpg

20240418_134819_resized.jpg.95ef356757794b089f3d27fc9525b9fc.jpg

20240418_145145_resized.jpg.2f6e3d0aefdec633019d955cf8891e68.jpg

Finalnie prace zajęły mi 5 dni po 8h pracy. W tym czasie auto zdążyło się zakurzyć i oblepić żółtymi pyłkami, więc znowu mycie. Piana z ABBL i dla odmiany Neoxal 737

Pora na zajęcie się stanem zewnętrznym. Na początek odpryski na dachu i defekty na drzwiach

20240419_115831_resized.jpg.8d4d6ebb067c8d55d04d2198c3bc24d4.jpg

20240419_115834_resized.jpg.1285c576d6333c5d51ba928698a9bec3.jpg

20240419_115846_resized.jpg.0719c81d9b6a3961c16d3bb243ce504f.jpg

20240419_115850_resized.jpg.c72fd7607b5841d7440614ade616fe5f.jpg

Miejsca punktowo oczyszczone, na dachu zabezpieczone Koroplexem, na drzwiach podkładem do aluminium. Później wleciał w te miejsca lakier zaprawkowy i szlifowanie papierkami na sucho Kovaxa. Niestety i tu brak zdjęć z postępu prac. NIe wyszło idealnie, ale nie rzuca się w oczy i zabezpieczone przed postępem uszkadzania,

Nie podobały mi się tylne lampy w klapie. Były matowe i odstające wyglądem od lamp w błotnikach. Do tego są popękane w strukturze, ale z tym już nic się nie da zrobić. Na rynku używek wszystkie wyglądają podobnie,

Nie wiem, co we mnie wstąpiło, ale myślałem, że uda mi się to zrobić przez matowanie na sucho papierkami Kavaxa w gradacji 2000 i 3000. To pierwsza tego typu mija praca na lampach, ale jednak już trochę jestem na forum i czytałem co nie co.... Finalnie wyszła kupa....

20240419_121850_resized.jpg.5f15f1859bad8efa8de7a4d494deafcf.jpg

20240419_121858_resized.jpg.01fba2ce520aeba64cc25d8a5a56d30d.jpg

20240419_121909_resized.jpg.e680002cdf73c73b3bc308c3d07da257.jpg

20240419_121921_resized.jpg.9f997d9a6eb7979dca461836d7921f3b.jpg

20240419_122704_resized.jpg.4e6db30e6536e3220c86d33eb75ad084.jpg

20240419_122723_resized.jpg.1d6f41a9d14576947b746a429e6e73f3.jpg

20240419_125418_resized.jpg.b518261228c9e148075b322b08e6b61c.jpg

20240419_125426_resized.jpg.ade13bbd353ea0151d011c682b1245cd.jpg

i trzeba było powtórzyć proces, tym razem zgodnie ze sztuką - tym razem papiery na mokro Sunmight (innych nie miałem) - 600, 800, 1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 3000

20240420_094011_resized.jpg.906f259d711816158a97ed902d367292.jpg

20240420_094017_resized.jpg.17c9f0ec87c24ec801ba415407dd7140.jpg

20240420_100645_resized.jpg.289f1ed0c5d8afe091ea170b4f8fa2f6.jpg

no i wyszło legancko

20240420_102746_resized.jpg.51a146cc0202483bb3c42820d5d4055f.jpg

20240420_102754_resized.jpg.4943c13d8a10fc82754152cc16ff30ae.jpg

20240420_102759_resized.jpg.c7331ab82a03a279a30d4aa0bdc088f9.jpg

Pora na korektę lakieru. Znów niestety nie mam kompleksowej inspekcji. Cały czas zaprawkowałem dach i inne miejsca (co będzie widoczne w dalszej części), więc robiłem po kolei, to co było możliwe (aby nie tracić czasu, choć termin już przewalony)

Na początek tył - klapa, zderzak

20240419_150506_resized.jpg.7835e42f30dcb156cb92f7861eb9bece.jpg

20240419_150509_resized.jpg.cf654999ed87428225529ad41171d8d3.jpg

20240419_150518_resized.jpg.d10797464806dc56816c6660471406fb.jpg

20240419_150521_resized.jpg.f1340a2f93ae6c431723750640c04ad8.jpg

20240419_150526_resized.jpg.71fc6851a15d1c5d2a7c53fa65659443.jpg

20240419_150534_resized.jpg.ade19ee8a2829fa0da0f8e76e279058b.jpg

Przy tym stanie lakieru od razu wiedziałem, że one stepem tego nie załatwię. W ruch poszedł ABDL DA 21 i pasta Optimum Intensive Polish na padzie niebieskim thermo od Zvizzera. Uczę się tej maszyny, ale pracuje mi się nią ciężko. Kwestia wprawy, bo już było lepiej niż przy mojej gruzowatej Corolli

20240419_173322_resized.jpg.70d5d84e9ad299b81e657a5ee2b0966f.jpg

20240419_173329_resized.jpg.0f194296251ae03469d4d6ec7f9b1d87.jpg

20240419_173348_resized.jpg.6e26f9a2c382bde822e5530ae215ae94.jpg

20240419_173348_resized.jpg.6e26f9a2c382bde822e5530ae215ae94.jpg

20240419_173351_resized.jpg.ee32db9d9a1c507d4cad7b063e13b55e.jpg

20240419_173402_resized.jpg.9046fd1bc34d401659824416e042a6d7.jpg

Rysy zniknęły, ale został haze - do wycięcia w drugim etapie

Na zderzaku zmieniłam maszynę na Evoxę HDF 12 - mniejszy talerz i łatwiej było obrobić szczegóły. Pad i pasta te same

20240420_103909_resized.jpg.4277883d4ce2da421f74637fb2ca94a9.jpg

20240420_103929_resized.jpg.e283495b6e913f94f2a8f05f62dafb4d.jpg

20240420_103944_resized.jpg.960414d27c42d7ef8bdb7939aedbe3b1.jpg

20240420_103957_resized.jpg.320177691aeec5da65dc029636487a7c.jpg

20240420_111133_resized.jpg.382a36d45a7543a28fb76305f584b6e7.jpg

20240420_111137_resized.jpg.3a94f806e50f87da79e91647b12fbb8d.jpg

20240420_111142_resized.jpg.0b32d4f0d798aa3861696ff8b1a281e8.jpg

20240420_111146_resized.jpg.ea8d91d8e2da37c84458e664312402d0.jpg

Tu podobne. Trochę zarysowań zostało, ale to już poważne grubasy

Tymczasem walczę również na przodzie. Bardzo żałuję, że nie zdecydowałem się na lakierowanie tego błotnika. Wtedy widziałem tylko to ogromne zmatowienie, dopiero później ujrzałem ogrom odprysków i wypiaskowanie, Koncentrując się na samych grubasach wyszło 52 sztuki...

20240420_123738_resized.jpg.5c8f869b29207c148ea6eacbc05268bc.jpg

Wszystkie miejsca na których pracowałem papierkami polerowałem Evoxą z Honeyową Bestią i pasta Ultra Cut od Ultracoat

20240427_131143_resized.jpg.e24ab037857d5e315314be007d931735.jpg

20240427_131146_resized.jpg.9a8796ef2466550392d55cce9ddd8b9f.jpg

i po pierwszym cięciu

20240427_133616_resized.jpg.b6894813e84d9734fda45174a5070a55.jpg

20240427_133618_resized.jpg.421c8991500107db0896b39efa658788.jpg

Piano balcki

20240503_145929_resized.jpg.0f340f944e0981b9e80476679d1beca0.jpg

20240503_150255_resized.jpg.2532f6ff70e68450469a536e4c1bbec2.jpg

20240503_150553_resized.jpg.2dfd860db79a6de6f334e88c60fbb4d3.jpg

W międzyczasie przepolerowałem również wszystkie chromy, z czego niestety znów nie mam ani zdjęcia - Autosol + pad niebieski od Zvizzera na Liquid Elements A1000 oraz wnęki klamek i zakamarki przedniego zderzaka. Jak zwykle pomocny zestaw Nano polisher od Liquid Elements z dedykowanymi padami stożkowymi i pastą Zvizzer MC3000

Klapa tylna i przedni błotnik po drugim etapie. W drugim etapie na całym aucie pracowałem Evoxą HDF 12, padzie CCS niebieskim od Lake Country i pście Optimum Hyper Polish. Pasta wymywana No Rinse 1:256. Pada czyściłem w pad washerze praktycznie co 2-3 przejazdy

20240503_163701_resized.jpg.e9b3c42332d47582774e641d99e915c4.jpg

20240503_163705_resized.jpg.a4295d25059cbeef1f9d3f2c0e0670c6.jpg

20240503_163714_resized.jpg.06643c6f4e2f30479d95f6aef555bd49.jpg

20240503_163726_resized.jpg.093b71933f3933c36aee64ee8e59b5be.jpg

20240504_120443_resizedkopia.jpg.e06ecd1e29e3952d74d89817f5c7b6f0.jpg

20240504_120443_resized.jpg.6ba232f5b49ac499726aa0fed782dc61.jpg

20240504_120446_resizedkopia.jpg.6277743517483d0455c9eb28d5eec9c6.jpg

20240504_120446_resized.jpg.188074c481bacad055c0f470a022c814.jpg

Trochę zostało, ale bałem się mocniej ciąć. Przednie błotniki są plastikowe i nie wiadomo ile tam tego lakieru jest

Auto gotowe. Jeśli ktoś zauważył to nowa klapa nie miała emblematów i tu pora aby cofnąć się w czasie do okresu po odebraniu auta od lakiernika. Wyciąłem emblematy ze starej klapy za pomocą zestawu od Soft99. Żyłka i uchwyty nie są niczym nadzwyczajnym, ale dołączony środek do usuwania kleju robi robotę

20240323_074508_resized.jpg.026d046541fcc322088a62fc3080f036.jpg

20240323_075239_resized.jpg.574ed91d098d99d1cc94685906c80558.jpg

20240323_075244_resized.jpg.22978fa0ec33a6910601de88ab56b05f.jpg

20240323_075247_resized.jpg.8fbff2e2f63e5734b7afbaaeb3710f64.jpg

20240323_080647_resized.jpg.314db65f63942849a5991d97170c65a1.jpg

20240323_080926_resized.jpg.fdd777528104b285e8b6d1aa4386644a.jpg

20240323_081337_resized.jpg.adeaceefbd3c309156736fdcd352d236.jpg

20240323_082548_resized.jpg.d321487b9a8073963383398c97f91d04.jpg

20240323_083913_resized.jpg.b391dfa888a4be9bd4baba086a98f127.jpg

20240323_115736_resized.jpg.169c803cc850c367e784d7df8f76a84c.jpg

Nie wiem czemu obróciło zdjęcia, robione były w poziomie.... 🤔

No i już na nowej klapie

20240505_092752_resizedkopia.jpg.37bb24ab72c42300db673fb32ab56666.jpg

Do emblematów kupiłem błonkę klejącą APP Emblem Tape. Wyszła porażka, musiałem zrywać cały napis V6 TDI, czyścić z kleju, układać od nowa literki i robota od początku, Dobrze, że nie uderzyłem od razu z napisem Phaeton. W teorii przykładasz emblemat do błonki, odrywasz z warstwą klejącą i przyklejasz, W praktyce błonka nie odrywała się z pojedynczymi literami a całą płachtą. Po nałożeniu na klapę taśma klejąca była na całym obszarze, równiez między literami. Nie wiem sam, czy produkt do D..... sam w sobie, czy trafiłem jakiś zleżały. W efekcie napisy zrobiłem tradycyjnie taśmą 3M VHB

Odtłuczanie - szyby najpierw Ipa 50%, w drugim etapie FX Protect Surface Agent, lakier 2x FX Protect, nie robiłem z tego relacji.

Wjeżdżamy z towarem

Szyby - Ultracoat Umbrella, lakier - Ultracoat Magite, plastiki matowe D-Lux. Magnite rewelacyjnie się nakłada. Kładłem drugi raz, Tłusta w nakładaniu, nie trzeba długo czekać na sieciowanie, fajnie się dociera. Trudno coś zepsuć. Do tego fajnie przyciemnia. Nakładałem dedykowanym padem mikrofibrowym z zestawu.

20240505_142416_resized.jpg.1bea9d4175bae2418fc09a51ffe816de.jpg

Umbrella miała wejść na wszystkie szyby, ale niestety stan przedniej szyby jest bardzo słaby - liczne wypiaskowania i rysy od wycieraczek. Zapewne matowanie i tlenek ceru w większości rozwiązało by problem, ale dla mnie to nie ten level. Finalnie na przednią szybę wjechało Glaco DX, a Umbrella na pozostałe. Również banalna w aplikacji

20240505_171103_resized.jpg.061d15f1f0cadf7356ccad37d2f073c7.jpg

20240505_153127_resized.jpg.c601c208829163e39c3b2dc644e7faac.jpg

20240505_174944_resized.jpg.99c637a5a1dca18f40b33623dbd85094.jpg

20240505_174949_resized.jpg.7dc7ae641a27c3408fe8b8a87f984164.jpg

Auto gotowe. W tym miejscu wracam do kół.

To na których stoi to koła zimowe. Letnie leżały w serwisie oponiarskim. Zapadła decyzja o przesiadce z kół sezonowych na całoroczne. Właścicielka na stałe nie mieszka w Polsce i zmiany kół zawsze były kłopotliwe. Zwykle zbyt długo jeździła albo na letnich, albo na zimówkach.

Letnie gumy poszły na sell, felgi do renowacji, a ja kupiłem nowe całoroczne. Całość miała miejsce jeszcze w ubiegłym roku, gdy auto było w serwisie. Wczesną wiosną zabrałem się za przygotowanie kół. Niestety nie mam zdjęć jak wyglądały przed renowacją

20240302_152342_resized.jpg.a38ab9b46ccfa4fd52aed759c683601f.jpg

20240302_152345_resized.jpg.608fa3c5d88cde641a965f4e54653949.jpg

20240302_152348_resized.jpg.6fe5ad5a9a09eb8a9a2c8a0e98c197ec.jpg

20240302_152351_resized.jpg.baeef1578ce119158c971429b44f30bf.jpg

20240302_152354_resized.jpg.6e0b734a311f41fd28891ddcb1c2dab2.jpg

20240302_152851_resized.jpg.eb4261aa76db1519a7ecf2417aca57b3.jpg

20240302_153255_resized.jpg.4ed526ba2d2370551eb7ca03d6193541.jpg

20240302_153456_resized.jpg.2918c444820aa30c86197acdd6b1f50a.jpg

20240302_154401_resized.jpg.c4d179366bb307654ef6feabd9da1895.jpg

20240302_155129_resized.jpg.3eff353210eff8090e7d45b80a959179.jpg

20240302_163357_resized.jpg.230c98c2c64dd80747454cf5bbb8d815.jpg

20240302_165713_resized.jpg.675afa097fb509607f8bfbb560182b86.jpg

20240302_182807_resized.jpg.d5d6f550158afd54c0c5a65c0ffa8011.jpg

20240302_183150_resized.jpg.dc7f137d47be0c227c218b6e5cc860b4.jpg

Finalnie auto wygląda tak:

20240506_145332_resized.jpg.708f056fbc7d5f19bd8242e7249e85fd.jpg

20240506_145339_resized.jpg.eda8870101a2e9074f2a0c4051c38d88.jpg

20240506_145350_resized.jpg.ac73d98cc92fd62696d04f106e31367f.jpg

Tu jakby ktoś potrzebował kontaktu do serwisu Phaetona - gościu wie o nich wszystko i może naprawiać z zamkniętymi oczami

20240506_145357_resized.jpg.3b662628e3616649398877ee7affe366.jpg

20240506_145403_resized.jpg.0712e792c93cc8a3de81b31e36b6d325.jpg

20240506_145412_resized.jpg.c6d6b6235ae8366c8a211bf4e95dd63d.jpg

20240506_145425_resized.jpg.59d3d78e06f00536641fc2ae40ca7208.jpg

20240506_145448_resized.jpg.5284d5271f90ee8a66cc548ac7c16192.jpg

20240506_145458_resized.jpg.90df95d4341337550ff61924086e560d.jpg

20240506_145451_resized.jpg.91ed9a11a695c21eecab150fefe532bd.jpg

20240506_145514_resized.jpg.02b075cb795c5abc677e086f3ebae5d8.jpg

20240506_145519_resized.jpg.c7f69f7edd8427fe519207f3d8921fef.jpg

20240506_145525_resized.jpg.b210e9b432d243c8d5b390926296ac35.jpg

20240506_145544_resized.jpg.152bec82af326f4fe74dfdae1951ceb7.jpg

Niestety nie udało się zdobyć uszkodzonych elementów w akceptowalnym stanie i cenie

20240506_145549_resized.jpg.e62b51ecfe619b103cc9ab523d00a724.jpg

20240506_145557_resized.jpg.56fcd6dfd033f9117ef563a29a867ad8.jpg

20240506_145610_resized.jpg.09a013c9c81b4247bfa84f77e6bf1b83.jpg

20240506_145616_resized.jpg.8b2e88d52a98795dcffcf27c954e7c56.jpg

20240506_145639_resized.jpg.57eb2d3d5e8c3d62498b51b2e6a4e34d.jpg

Na koniec magiczne kółeczko kratki nawiewu za 200 zł 🤣. Część nie występuje jako używka, kupiłem więc cały boczek, przyszedł z uszkodzoną kratką... po trzecim razie się poddałem i kupiłem nową z ASO

Jeśli dotrwałeś do tego momentu to dziękuję za obejrzenie i poświęcony czas.

Auto nie jest idealne, ma kilka miejsc zmęczonych 18-letnim życiem, których nie udało mi się wyprowadzić, kilka uszkodzonych elementów, których wymiana zwiększała by koszty, które i tak były ogromne, Fotel kierowcy przydało by się poddać kompleksowej renowacji, ale to nie mój level i lepiej czasami odpuścić niż coś zepsuć. Myślę, że udało się je odświeżyć i tchnąć w niego nowe życie na następne kilka lat

 

 

20240316_105240_resized.jpg

20240415_084321_resized.jpg

20240415_084339_resized.jpg

20240415_100549_resized.jpg

20240415_133602_resized.jpg

20240416_085738_resized.jpg

20240416_110335_resized.jpg

20240417_163907_resized.jpg

20240419_100606_resized.jpg

20240419_100613_resized.jpg

20240419_100625_resized.jpg

20240419_125028_resized.jpg

20240420_100648_resized.jpg

20240302_185554_resized.jpg

20240506_145910_resized.jpg

  • Lubię to 13
  • Dziękuję 2
  • Super 22
Link to comment
Share on other sites

Szacun. Wnętrze było, co tu dużo mowić obrzydliwe. Wyciągnąłęś to niesamowicie. Auto z takiego gruza do takiego stanu - włascicielka musiała być w cięzkim szoku jak zobaczyła efekt. Tym bardziej szacun, że nie masz warunków na wygodną prace w szerokim garażu. 

 

No i ogólnie trochę podziwiam inwesotwanie w taki egzemplarz. Znam właśnie takie przypadki że po podwojeniu/potrojeniu kwoty zakupu auta były sprzedawane przez niekończąca się historię usterkową. 

 

 

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

To już jest detailing, a nie kosmetyka 🙂 brawo, naharowałeś się jak wół, ale efekt po wszystkim pewnie i Tobie zrekompensował zszargane nerwy. 

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

@Mumins w sumie wyszło jakieś 90h samej pracy, kalendarzowo 3 tyg, z czego 9 dni pracy codziennie po 8h (licząc bez przerw na kawki, obiadki, fajeczkę) i reszta dorywczo (niestety do pracy też trzeba chodzić)

Link to comment
Share on other sites

Mega robota. Uwielbiam Fejtona, nawet 2x byłem blisko kupienia ale zawsze coś wyskakiwało 🙂

Bardzo niedoceniony samochód. Widać wszystko robione na spokojnie i o to chodzi.

P.S Mi żona truła flaka, że wnętrze swojego auta doprowadzałem 3dni do stanu użytkownia.. 😛

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Nakład pracy OLBRZYMI!!! Efekt super. Chemii nie żałowałeś😀

Fajnie że miałeś czas i chciało Ci się robić dokumentację fotograficzną👍

Cały majowy weekend nad tym siedziałeś? - na to pytanie już znalazłem odpowiedź:)

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

@Eryczek wziąłem tydzień urlopu w nadziei, że się zmieszczę, miałem już chwile zwątpienia, szczególnie jak mi nie szło. Generalnie powiedziałem rodzinie, że jak jeszcze raz wyjadę z takim projektem to mają mi wybić z głowy (pisząc kulturalnie 🤣) Jednak co innego zrobić korektę na względnie nowym aucie, a co innego ogarnąć całe stare auto i do tego w tych gabarytach. Na ten moment never again, życie pokarze na ile będę konsekwentny 🤣

  • Lubię to 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Yeeeeeey 😁 Roboty od groma. O ile z zewnątrz wyobrażam sobie ile to roboty o tyle środka jasnego nie robiłem i zawsze z daleka od nich się trzymam 🤪 efekt końcowy petarda 💣

P.S.

52 sztuki odprysków ? 🙄 Krata piwa było by mało przy samym zakrapianiu 🤣 

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

Robota robi wrażenie, mega szacun. Co do tej tasiemki APP to po prostu jest lipna, też mi się nie sprawdzała.

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

Dobra robota! Mam bardzo pozytywne doświadczenia z tym autem - mianowicie Phaeton wjechał mi w tył auta firmowego 2-3 lata temu 😆 Jeszcze nie sprzątnęliśmy go z miejsca zdarzenia, a obok zatrzymał się drugi Phaeton, a kierowca pierwsze o co zapytał, to czy auto będzie rozbierane na części 😆

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

@imola33 bo uderzenie przodem w tym aucie = szkoda całkowita 🤣 Przedni zderzak to biały kruk, jak się trafi to kosztuje majątek, ja miałem szczęście - szukałem 4 miesiące

Link to comment
Share on other sites

@AndrewZS tam i tak by poszła całka, nawet gdyby zderzaki były bardziej dostępne. Poszedł zderzak, lampy, grill, maska, błotniki, chłodnica, oczywiście poduchy we wnętrzu też wystrzeliły. Nie wiem jak podłużnice i osprzęt silnika/silnik. Belka zderzaka też pewnie trafiona. W Berlingo wymienili zderzak i ramkę od tablicy rejestracyjnej 🙂 Nawet belki zderzaka nie ruszali. A i pomalowali tylne lewe drzwi, bo znaleźli gdzieś zadrapanie 🙂

Link to comment
Share on other sites

Miałem coś napisać, ale byłem zajęty do tej pory zbieraniem szczęki z podłogi. Praca na niesamowitym poziomie, przemiana robi wielkie wrażenie. Szkoda, że auto nie trafiło do Ciebie wcześniej, być może wtedy skala zniszczeń byłaby trochę mniejsza. Czapki z głów!

Wyryte w skale z S20 FE 5G

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

Mega robota - czapki z głów, naprawdę 🙂

Swego czasu miałem niesamowitą zajawkę na Phaetona. Piękne auto jak dla mnie. Widzę, że to chyba 3.0 TDI? Znajoma zadowolona ogólnie z auta? 

Link to comment
Share on other sites

@Armani_91 Bardzo zadowolona, nie chce słyszeć o innym, choć utrzymanie sporo kosztuje. Te 3.0 to najsłabszy silnik jaki był montowany, ale odpycha się całkiem spoko. Kupiła go z nalotem 160 tys. po wymianie bloku silnika (w niemieckim ASO), tak więc silnik ma 100 tys. nalotu.. ledwo dotarty 🤣

Link to comment
Share on other sites

@AndrewZS

Miałem tego diesla w A8. Myślę, ze jak miała wymieniony silnik to spokojnie do 400k powinno się toturlać 😉

Ja oddałem swoją przy 420k nalotu, zmieniany był tylko rozrząd. Wtryski oryginał 🙂

Link to comment
Share on other sites

Kawał dobrej roboty. W 2017 walczyłem z granatową sztuką z silnikiem 4.2 V8. Oj było co robić, więc dobrze rozumiem uczucia, które towarzyszył Ci w trakcie pracy 😉 Wrzucam kilka swoich 50/50

 

 

 

 

18451732_1429137027108918_3391160721366710518_o.jpg

18451454_1429137137108907_5544380096775364467_o.jpg

18451505_1429137017108919_5903592976153449194_o.jpg

18451811_1429137023775585_4924327756644463455_o.jpg

  • Lubię to 4
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Kawał dobrej roboty tutaj został 😎  auto zyskało drugą młodość i moze cieszyć na nowo 😄 Oby wiecej takich relacji bo bardzo fajnie sie oglada 😄 

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.