powalla Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Wiesz średnio 3-5 gram na auto schodzi
atvmmz Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Ostatnio mierzyłem zużycie Zymola, chyba Carbona - wszyło 3gramy na dwie warstwy, na Golfa
analyzator Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2016 Będę miał na uwadze na przyszłość. Amator i lama ale słucham jak się do mnie mówi
vincent73 Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Witam, Położyłem warstwę FK1000 i tak się zastanawiam czy jest sens na to dać Duragloss Tack Claw Racing czy drugą warstwę FK. Jacek
Michael MSTP Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 Witam,Położyłem warstwę FK1000 i tak się zastanawiam czy jest sens na to dać Duragloss Tack Claw Racing czy drugą warstwę FK. Jacek Ja bym wrzucil FK
masa140 Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 Drugą warstwę FK - nie kombinuj.
analyzator Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Jak wam koledzy się brudzi auto po fk1000p? U mnie zostały ślady po brudnej wodzie i nie chciały zejść samym ciśnieniem wody a i nie do końca pianą. Poza tym utrzymuje się super. Po pierwszym tygodniu auto spłukany. Po drugi umyte piana szampon. Na masce dodatkowa warstwa FM i na całe auto sonax bsd. Kropelkowanie super a w tym tygodniu auto nie ma lekko bo pada nonstop.
dominiczek9518 Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Jak chcesz oceniać działanie FK to po co kładziesz BSD? Dziwne jest testowanie wosku wspomaganego QD
powalla Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 670237 Jak wam koledzy się brudzi auto po fk1000p? U mnie zostały ślady po brudnej wodzie i nie chciały zejść Tylko że Ty nie masz na lakierze wosku lecz mix wosku i BSD więc pytanie nie ma sensu.
analyzator Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Bsd wspomogliśmy po dwóch tygodniach. Nie widzę sensu nie używania qd raz na jakiś czas. Przetestuje się cała kanapka. Co tam jeszcze - połowa tylnej klapy została bez bsd będzie widać różnice. Auto jest zabezpieczone na zimę i nie robię tego stricte pod katem testowania a raczej żeby mieć dobrze. Z bsd na wierzchu nie stracił tak bardzo na śliskości. Kropelki trochę lepsze. Kropelek dużo bo. Leje trzeci dzień. Dzisiaj małżonka stwierdziła w garażu, ze szok jak perełki.
wojtek1474 Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Powiedzcie mi jak wosk się sprawuje na felgach? Ma sens go nakładać czy kupić coś dedykowanego? Wziąłbym go na zimę na lakier, a felgi pokrywał nim przez cały rok
hamilton Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Fk na felgi? Panie kierowniku, to najlepsza opcja;) A tak serio - nakładam co 2-3 mycia i zawsze kropelkują, felgi sa myte zieloną Tuga i nie ma problemu wiec ta opcję bardzo sobie chwalę.
wojtek1474 Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Fk na felgi? Panie kierowniku, to najlepsza opcja;)A tak serio - nakładam co 2-3 mycia i zawsze kropelkują, felgi sa myte zieloną Tuga i nie ma problemu wiec ta opcję bardzo sobie chwalę. No to super, to mnie cieszy A do mycia będę używać ValetPro Natural Snow na wstępie i potem szampon z Shiny Garage to myślę, że mi go nie ściągnie za szybko
polak200 Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Myślę, że druga warstwa po upływie doby tylko poprawi trwałość ale dobrze wiedzieć na przyszłość, że można kłaść odrazu. Jeśli wytrzyma 5 miesięcy wspomagany qd to może kupię cała puszkę bo to oryginalny tester za 25zł był. Auto rocznie robi 10tys, garażowane i myte tylko ręcznie szamponem Meguiarsa więc powinien leżeć bardzo długo Zrobiłem w maju pół samochodu (Scenic) i przejechał tak 10kkm. Przez ten czas średnio raz w tygodniu samochód płukany, raz w miesiącu myty. Po ręcznym, porządnym myciu 2 tyg. temu wosk jeszcze był na masce i na górnych (nad listwą) partiach drzwi. Samochód nie garażowany, wosk niczym nie wspomagany, niczym nie uzupełniany.
szpasol Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 Czy podbicie efektu fk przez SG beads paste to jest dobra opcja?
C0rvette Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2016 Kurdę. Im więcej czytam ten temat to mam jeszcze większy mętlik. A więc zapytam. Chcę ten wosk nałożyć na felgi na zimę oraz na karoserie i lampy. Nie mam cleanera i juz w tym roku nie kupię. Wytrzyma mi zimę FK po takiej kombinacji? Piana>Iron>Smoła>Glinka VP> IPA> Wosk? Za późno się obudziłem że nie mam cleanera a już w tym roku nie kupię nic (pilne wydatki). Mam cały asortyment do przygotowania lakier po za nim. Dużo poleży? Inni piszę że Trzeba elegancko przygotować lakier z cleanerem, inni piszą że się nie przykładają do tego i trzyma jak zły.
Dante05 Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2016 Wytrzyma, tylko dobrze odtłuść.
C0rvette Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2016 [ref]Dante05[/ref], Dzięki
cinkers Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2016 Panowie nie bijcie ale musze zadać glupie pytanie swiezaka. Co jeśli ten wosk mi nie schnie na aucie? Aplikuje padem kolistymi ruchami male ilosci. Czekałem 10-15 min i wosk nadal "mokry". Nie zasycha w ogole przez co bardzo latwo go sie scieralo ale domyślam się, że nie zostal na aucie... Ile trzeba czekac i czy faktycznie musze czekać po prostu az nie zaschnie na aucie i dopiero scierac? Temp przy aplikacji jakies 10-15 stopni Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pawelpp Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2016 Przy obecnych temperaturach i wilgotności powietrza nie będzie tak łatwo schnął jak latem. Myślę, że jak byś w garażu podsuszył go np. suszarką do włosów to by mu nie zaszkodziło. Albo nagrzać trochę w garażu farelką, zeby podnieść temp.
cinkers Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2016 Problem w tym ze to garaż podziemny w bloku i nie mam jak tego podgrzac. Czyli zostaje mi zostawic auto na dluzsza chwile do momentu, aż wosk będzie suchy i ztarcie go będzie stawialo opor? Czy może przy takich temp w ogole będzie ciężko żeby zasechl? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
powalla Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2016 Wrzuć fotki ile tego tam nałożyłeś, bo coś czuję że za grubo poszedłeś
pawelpp Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2016 Ten wosk nawet jak ci prawidłowo przyschnie to nie stawia oporu ! Woskowanie to sama przyjemność ! Tak jak powalla pisze...nie idziesz na grubość tylko robisz taką mgiełkę.
Geniusz Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2016 DObra Panowie. Chce kupić znowu FK sobie, ale mam pytanie. Któs jest w stanie rzeczowo porównać Hi Tempa z Xtreme Wear od Shiny ? Nie wiem co jest przyjemniejsze w aplikajci/polerowaniu i trwałości..
cinkers Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2016 Wrzuć fotki ile tego tam nałożyłeś, bo coś czuję że za grubo poszedłeś Fotek nie mam ale ledwo co nakładem tak mi się wydaje. Chociaż jestem laikiem więc nie wiem. Ledwo co padem klepalem po wosku i nakladalem na lakier. Nie nabieralem jakos tego wosku tylko klepalem padem wiec chyba dużo nie było. Przypomina w konsystencji jakis smalec jak już sie nałoży pozniej raz dwa zeszło mikrofibra. Ale moim zdaniem coś sknocilem bo moim zdaniem wosk zszedl z mikrofibra a nie został na aucie = za krotko sechl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się