Jump to content

BMW F30 330i Schwarz II czyli black uni terror


KUBA46

Recommended Posts

Cześć,

pierwsza relacja z ogarniania mojego nowego daily. Oczywiście po samym zakupie było gruntowne ogarnianie. Cięcie, wyjmowanie foteli, czyszczenie, szorowanie, zaprawkowanie. W tej relacji pokaże Wam typowe W&W mojego F30. Dla mnie takie akcje sprawiają najwięcej przyjemności. Zajmują w miarę mało czasu, a przynoszą duże efekty.

Całą akcje rozpocząłem dosyć późno. Fala upałów skutecznie zniechęcała mnie do robienia tego w słońcu, a szczególnie na czarnym uni. Mycie i dekontaminacja robione trochę po ciemaku, ale za to bez pośpiechu i stresu, że mi zaraz coś zaschnie.

Użyta chemia i szpej:

-Karcher 6/15c

-PA

-Autobrite Magi Foam jako prewash

-ADBL Vampire Liquid

-Mac PrickBort

-Shiny Garage Double Sour jako szampon

-Shiny Garage EF na koła

-Shiny Garage Tire Cleaner tu zaskoczenie- na opony

-Microfiber Madness wash pad

-Fireball Pintowel, K2 Moli(felgi), mała twisted pile na przemian z fluffym i  dmuchawa Karcher

-Rupes LHR15 mkIII

-LE T1000 V2

-CarPro Essence jako cleaner

-Royal Pads czerwony 135mm

-Detailing Mafia czerwona 38mm

-Scholl Vintage Wax na pół auta+ aplikator LE

-WaxPlanet Armagedon na drugie pół auta+ aplikator no name

-Autobrite Sonic na felgi

-Adam's Graphene Tire Dressing na opony

 

Jest to moje daily, więc spektakularnych efektów nie będzie.

Tu konkretnie jest po trasie ok. 400km. Trochę robali, trochę kurzu i jakieś guano.

Aktualnie na aucie Swissvax Utopia. 

IMG_3561.JPG.92e2bcd86f135bc8cf27411eebb80688.JPGIMG_3558.JPG.f2e319039a39d60f7c1897db2881648c.JPGIMG_3559.JPG.9d015af81190c94d79f81f7c2a6daee1.JPG

IMG_3570.JPG.ad84f16cd4f4c8cb4cfe413c73ed8b56.JPG

DSC_1077-2-2.JPG.6eb608ab47040785f8526ea8f1c8a67b.JPGDSC_1077-2.JPG.4e0a8efc02c72d792902c19f07902d44.JPG

DSC_1073-2.JPG.16b0a19541086cdcb299a5e79917bebb.JPGIMG_3560.JPG.5e6ac689fc7d08dcd378247ecfc6180d.JPGIMG_3569.JPG.192dff493fb3263c81346c628a71dbae.JPGIMG_3568.JPG.156d110a1dfa6761a13ae7824e64b8c7.JPG

DSC_1081-2.JPG.7b45f30748044c0f86ee4aa5f9fa80be.JPG

IMG_3562.JPG.1997c2d3d6900927a6c501788a06df82.JPGIMG_3563.JPG.e6084e7d54e01ebea2026c2d1803e3fa.JPGIMG_3564.JPG.fdded507d959b25c72513bca7e05f3d7.JPGIMG_3565.JPG.6c0ab2a721d051f65aeb813e4619e103.JPGDSC_1082-2.JPG.be5d34937992d328d9047074bc683845.JPGDSC_1083-2.JPG.3e43232b67e1003876bdbe4d600ceb26.JPG

IMG_3564.JPG.fdded507d959b25c72513bca7e05f3d7.JPGIMG_3565.JPG.6c0ab2a721d051f65aeb813e4619e103.JPG

DSC_1084-2.JPG.c8b0d254bf05db06606e190dd714f3cd.JPGDSC_1080-2.JPG.a96a98f7a9687068a45047daa0a0c17d.JPGIMG_3566.JPG.b14c43133c4e63afa8ebd0a2857f7984.JPGDSC_1078-2.JPG.7e9bcbd3e94289834d5d8b7226f9f23e.JPG

Seryjne klocki się kończyły, więc zaczęły pylić. Aktualnie na aucie nowy eksperymentalny zestaw klocków.

IMG_3567.JPG.f98cabe700bd2adfa44339870e888ffb.JPG

 

 

 

Prewash kół

DSC_1085-2.JPG.31210b48628e9eac110141d0a529e582.JPGDSC_1086-2.JPG.23e8905957d4a16480d319f0c2f56eea.JPG

Lecimy z SG EF.

DSC_1087-2.JPG.524733c0b39ebeca73207cc6c764ce78.JPG

Daytona. Kto używał ten wie, że nie ma lepszej szczotki do wnęk felg.

DSC_1088-2.JPG.64d6d2ff2085a6a6540f00cc8153cba0.JPG

Fronty za pomocą wysłużonego wash pada.

DSC_1089-2.JPG.fc846870b0e3b714d805207a31ddc56f.JPG

Formalność na oponach.

DSC_1091-2.JPG.199d515da1ac7c88b40227e2e1591659.JPG

Lecimy kolejne.

DSC_1093-2.JPG.c63bd8b296d328468168bc11a9ab452b.JPGDSC_1094-2.JPG.b33646d6ba1a5d5e02e4ac00e31af9b7.JPGDSC_1095-2.JPG.79570c9bf55c6621262885662726a942.JPGDSC_1096-2.JPG.9e7820afbdf8dd781c397dd251d56994.JPGDSC_1097-2.JPG.36c39694c0ca5f382258def8e3910f38.JPGDSC_1098-2.JPG.0738594e56fa467747e4b1a70c193a10.JPG

Samochód czysty, więc bez zbędnego marudzenia wlatuje VL.

DSC_1099-2.JPG.c72a2d915e7f9c3b38bf1944cef44b44.JPGDSC_1100-2-2.JPG.44f41fad72502f8995223b11d9bff110.JPGDSC_1101-2-2.JPG.109fe3c059937754014c9a04d0ae568b.JPG

DSC_1102-2.JPG.7ffbed62b8d620f3efb91a02d176b578.JPGDSC_1104-2.JPG.056e823e8a308aa76d3d8d9de40de5f3.JPG

3 minuty i wlatuje Magi. Tym razem zdecydowałem się na dekontaminację bezdotykową. Od ostatniego woskowania przejechane może 1.5kkm.

DSC_1105-2.JPG.ae54288975e091d62aa68a07fd57bbd4.JPGDSC_1106-2.JPG.b13c31c343d2a44fd04e2304c03876d7.JPGDSC_1107-2.JPG.65c7ed605f6e2715304f79e9bdde6d45.JPGDSC_1108-2.JPG.99dc0cb9e359e0a88b39102775d71d72.JPGDSC_1109-2.JPG.cb15d57f397bd4d1ea809cff98b008e6.JPGDSC_1111-2.JPG.bf1d7b5143fe269791653b5fa8825eba.JPG

Magi jak to Magi. Mogła tak leżeć do rana.

DSC_1112-2.JPG.83351e02a78e586eaee7fcd9af05ac5e.JPGDSC_1113-2.JPG.a158713b87efce9a538f6c0ce6aec713.JPGDSC_1114-2.JPG.597760572672cb6aba4d360131e1f2e8.JPGDSC_1115-2.JPG.ca8862423c821f458d21df341e9df43e.JPG

Double Sour zaplikowany z PA.

DSC_1116-2-2.JPG.1738897ad741652cd6efe10cae92fbbd.JPGDSC_1118-2-2.JPG.9140e1a6db7c74e3d2403cad9267e3ff.JPGDSC_1119-2-2.JPG.d197785fc783f0acfd2ad102f93284aa.JPGDSC_1120-2-2.JPG.e2e1f21cac5f9af4529bf5fa1989efce.JPGDSC_1121-2-2.JPG.38f4358b20d6e08c6f6dba01da9c7cdf.JPGDSC_1123-2-2.JPG.b1dbf553cee7b5829257ad8b199df140.JPGDSC_1124-2-2.JPG.ec125251fa523415baf2f4f5020226a8.JPGDSC_1126-2-2.JPG.1167e0de4dfbbceaecfb6e6bcde5ac07.JPG

Ostatnie płukanie.

DSC_1132-2.JPG.d1ca8dc7ebd50308152f62b4e273834b.JPGDSC_1133-2-2.JPG.747e07b063e371961991f32326752180.JPGDSC_1134-2-2.JPG.9fdcc5afe95db02e4126262aecfc8d1d.JPG

DSC_1135-2.JPG.9800e3e752996add5803030c7b7bd972.JPGDSC_1136-2.JPG.205c7911ad78a1295102c137e096a3e1.JPGDSC_1137-2.JPG.69d2db20df2d52c9cc62d668faa8edf8.JPGDSC_1138-2.JPG.d94654e790930a05fb6a438d7d7c74ab.JPGDSC_1139-2.JPG.66184964bafd20d2d94fe567fe82330d.JPG

DSC_1140-2-2.JPG.940a8ea58c7b36e78ecc458724278790.JPG

Na próbę taka kombinacja.

DSC_1141-2.JPG.19a0c191362664ec1274c4fb4d03a7c4.JPGDSC_1142-2.JPG.6ee72b0a65c42a387c3f1015fa57ec90.JPGDSC_1143-2.JPG.91fa636ac6c57815c6ceddbf686c2ff8.JPG

To kto to mówił, że BMW twarde jak skała? Tak to jest haze po kombinacji polishowej na da 15mm.

DSC_1144-2.JPG.2ae9129395e80a485c658479f7d19f1f.JPGDSC_1145-2.JPG.794fa6ee6858bf2f6edecbd954030882.JPG

Odpuściłem polish i jade z Essence.

DSC_1146-2.JPG.41c0878e29dcee05ce4d753b2f4d6947.JPGDSC_1147-2.JPG.b11208fb1b1243418a00d0557109ef99.JPGDSC_1148-2.JPG.ce848e6e334e5d34a15e14493a8381b9.JPGDSC_1151-2.JPG.9da56523456a865984239c7be1a7d092.JPGIMG_3644.JPG.58c2ea0973df11a6d0067c1474d015ee.JPGIMG_3645.JPG.bdaeffe061a3d148c6b09af19c37f4a2.JPG

Po Essence jest już grubo, ale moim zdaniem można wyrwać coś więcej z tego lakieru. Cały czas szukam idealnego rozwiązania.

IMG_3646.JPG.3bcf50d1eb611f92c6e65bf263e44771.JPG

DSC_1152-2.JPG.525cce7bfb55fa27cc9383eec5d2093e.JPG

DSC_1154-2.JPG.84acc0bd7224418ec0d8e1bccf13f8b9.JPGDSC_1156-2.JPG.74e31ff336041c7924cb7a2ae23d1325.JPG

Teraz miejsca gdzie ciężko było dojść 135mm

DSC_1167-2.JPG.78617c2177c6753835967b593a879e17.JPGDSC_1168-2.JPG.365a752e62857c9fd7305ac3a06c5d3e.JPGDSC_1169-2.JPG.b30a67be49e9a93ca7e4d4ae11b6c366.JPGDSC_1170-2.JPG.ef9443aea597da6cf8d0d9f686c53cbc.JPGDSC_1171-2.JPG.23b17ce841966be996a2c5dfae89a546.JPGDSC_1172-2.JPG.bdc31540d0da09c33198dcad78b395af.JPGDSC_1173-2.JPG.7406a4e441a43e13b3b817df8f7f18c4.JPGDSC_1174-2.JPG.a7889f44b8e82d78e256aa006cdab469.JPGDSC_1175-2.JPG.e9b7bfc3834458b10e3f3bf1a650451a.JPGDSC_1176-2.JPG.34a83a5bce1075d757648bfdb3a259ae.JPGDSC_1154-2.JPG.84acc0bd7224418ec0d8e1bccf13f8b9.JPGDSC_1156-2.JPG.74e31ff336041c7924cb7a2ae23d1325.JPGDSC_1157-2.JPG.5e8ccdd910428140681c09d7da994e1a.JPGDSC_1160-2.JPG.54976c3e441236083fec36396435f972.JPGDSC_1161-2.JPG.ecfadd18961fcd2f2500815cf0069e36.JPGDSC_1163-2.JPG.7d08a872d23bb4970c23869fc2262130.JPGDSC_1164-2.JPG.f3a747f2de4581493f95c215c9b45afd.JPGDSC_1165-2.JPG.5f1f388c773699d55c11da28c178f739.JPG

Essence sobie leżał przez noc, więc zdmuchuje kurz i lecę z tematem.

DSC_1153-2.JPG.0561002c8cccd19cf1b4d14ff57e7f8a.JPG

Dzielę maskę i klapę tylną na pół.

DSC_1191-2.JPG.a8b85f2bdbe6d3aa22ee58e9deb08685.JPGDSC_1192-2.JPG.4cd206ccf6a482cd9604463b795e0d62.JPG

Są i zawodnicy.

DSC_1193-2.JPG.899173def2ecf1f87156808144bd564b.JPGDSC_1195-2.JPG.d6cae7b5e58882b7f03a543e57e847cf.JPGDSC_1196-2.JPG.b2719a8056913721e20d4343eafa5b57.JPGDSC_1197-2.JPG.a8ec584693e29519edfbd852f9c2904f.JPG

Przetarcie ostatnich pyłków.

DSC_1198-2.JPG.1c5b493874e55488259b248c9ca1e679.JPG

Przy okazji małe teściki dla siebie z wymywaniem Essence.

DSC_1199-2.JPG.2af4de280f682a4b2bb22abe4ee4a447.JPGDSC_1200-2.JPG.85a6fd63cec2d262124e80d58197550d.JPG

No i przechodzimy do aplikacji wosków.

DSC_1201-2.JPG.82ba3a72823b1906e424ba3b95886b98.JPG

Vintage to jest po prostu bajka. Sam się kładzie, zero wysiłku, czysta przyjemność. 

DSC_1202-2.JPG.c4c034fc0a47d83106c5d143f6ab7131.JPGDSC_1203-2.JPG.98a9e87a9f0fb8c372e4bac6cdfd9a98.JPGDSC_1205-2.JPG.eaf03457045d58690f05adb4ae96532c.JPG

Teraz Armagedon. 

DSC_1206-2.JPG.506ff4cc8fc1a73a3c82e66345957032.JPG

Tutaj przy aplikacji czuć delikatny opór. Mimo to i tak aplikacja banalna oraz sprawiająca przyjemność. Zapach bardziej w moich upodobaniach.

DSC_1207-2.JPG.87076df6ad9633baeb67f0642c3aa740.JPGDSC_1209-2.JPG.fb53e544fdb2500dcdf6f4ffb77cac3a.JPGDSC_1210-2.JPG.24aadf7312c02eee76a6007c3d17b17d.JPGDSC_1211-2.JPG.82bba3b9ef8d19880b329de4d60ab2c6.JPGDSC_1212-2.JPG.eaaff9bbcdfb5200a474e7688d76d809.JPG

Delikatny bałagan podczas prac.

DSC_1213-2.JPG.69a6fbaa89524d8449e4f32f17808f94.JPG

Docieranie. Oba woski docierałem po około godzinie. Tutaj podobnie jak przy aplikacji Scholl na prowadzeniu. Nacisk na fibrę zerowy, sam się docierał. Wax Planet wymagał nieco więcej pracy. Myśle, że oba woski ze spokojem można zostawić na dłużej przed docieraniem, a w szczególności Vintage.

DSC_1214-2.JPG.7ea5fec1d4e6c8ffb8ad49cbecd0832b.JPGDSC_1215-2.JPG.e3da8350aec107cffbe677416939e3c2.JPGDSC_1216-2.JPG.d2eba386e4166053cae4bbb49656ca12.JPG

Na opony aktualnie mój ulubieniec Adam's Graphene

DSC_1260-2.JPG.84ac5fa3095ca3e922309e09e12e0169.JPGDSC_1258-2.JPG.f4748baf2a3968389a5ea649c96505a4.JPGDSC_1262-2.JPG.9c48a44a4f26da22407af75d2f069830.JPGDSC_1264-2.JPG.1da8a61b6a78411729fa2c87771d1550.JPG

Szybkie zabezpieczenie felg.

DSC_1267-2.JPG.2680ec0035b4263fb6672adc63fe1908.JPG

Jest dobrze.

DSC_1268-2.JPG.7e280e0e042c80a04c6d07e3d24328ba.JPGDSC_1269-2.JPG.d3eb0df6016daf8dc09436bd359b81d8.JPG

Pierwszy pot.

DSC_1270-2.JPG.7792ded665259086e98127166f33cf73.JPG

Teraz trochę wnętrza. Standardowy brud po trasie.

DSC_1177-2.JPG.92076dc0a61f1c35b0e2db099f63470c.JPGDSC_1178-2.JPG.2baa9043c6e6a16e4ac4d6d91870a225.JPGDSC_1179-2.JPG.2b3b195296f2dbc9e8b34f389617a1e2.JPGDSC_1181-2.JPG.2684dd2350a0b538906b5457ec2c38ae.JPGDSC_1182-2.JPG.98a370e6df210af7a6ec211efca2a58b.JPGDSC_1183-2.JPG.75e3dd5d99fe055ed806a1bf0e85066d.JPGDSC_1184-2.JPG.8d0c43ee73c5bbb9411c248a30959fdf.JPGDSC_1185-2.JPG.f22fdc63bbc616b18fed65b802dafa39.JPGDSC_1186-2.JPG.2798cbadf343f33ecdcfcb0d3c9c664c.JPGDSC_1188-2.JPG.0866848cfb1ec23802f7a30b3998fa50.JPG

Było odkurzanie oraz szybkie QD od Shiny Garage.

DSC_1189-2.JPG.3f08536d420199323c67f0c1a978ea06.JPG

Efekt końcowy. 

Wygląda jak umyty za conajmniej "dyszkę" na bezdotyku z woskowaniem!

DSC_1283-2.JPG.6c4243ccb5bdb4d04d4ef2af1b06feeb.JPGDSC_1284-2.JPG.c218e16e1367fb725a3729cc575c8264.JPGDSC_1285-2.JPG.0b943ccbdd8d7ca4b5eb78ec02497949.JPGDSC_1286-2.JPG.3278cb1a87dbfa9eae9055eff1795e88.JPGDSC_1287-2.JPG.ad3a5a9bb9ebddf23bc5719b36e17958.JPGDSC_1288-2.JPG.e1428202dcb588bf208a794009e8126f.JPGDSC_1289-2.JPG.d3bae044db4c07cec152e9ef9849af9d.JPGDSC_1290-2.JPG.ce013a0bddbfe5b1f14de3e053cf9a28.JPGDSC_1291-2.JPG.9d7d0b947cf731fc5f1ab4cec07d1ba5.JPGDSC_1292-2.JPG.31fe9631f8eb903c28882c77e53c856d.JPGDSC_1293-2.JPG.18f4b79eae8476b3be153cd287f7609e.JPGDSC_1297-2.JPG.c0c43abe373427658cf37686ed744710.JPGDSC_1299-2.JPG.d70648b41bfb07c236307b58e0c3db2e.JPGDSC_1300-2.JPG.a7b191a209e0daa10f35c323c2476cf8.JPGDSC_1301-2.JPG.2275edb2d8f6be3a30a853117b71a2b9.JPGDSC_1302-2.JPG.6e794be351d394dcff41ab169a083699.JPGDSC_1303-2.JPG.29fc1bfd8d22436f75b3dbc5405c1a36.JPG

Armagedon po 2 dniach. Pierwszy raz coś takiego widzę. 

IMG_3767.JPG.c27ea0c152c42ec02d50431e2da7a66f.JPGIMG_3768.JPG.eba93280f039a3cf0c9f69d88de6adf8.JPGIMG_3769.JPG.5d25883647b7019db78f05b763aa7452.JPG

Dzięki, że obejrzeliście moją relację z woskowania. Mam nadzieję wkrótce wrzucić kolejną.

 

 

DSC_1101-2.JPG

 

 

  • Lubię to 17
  • Super 3
Link to comment
Share on other sites

@KUBA46 Fajna praca, niebanalne woski🙂 Ale zawsze dziwi mnie jak ktoś chwali wyciora-daytonę, że niby taka najlepsza 🤔 Ja bym moich wypolerowanych felg nie dotknął Daytoną. 

 IMHO wheel wooliesy miażdżą wszystkie syntetyczne wyciory by far 🙄

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, ktm950 napisał:

@KUBA46 Fajna praca,

Dzięki.

 

11 minut temu, ktm950 napisał:

@KUBA46  Ale zawsze dziwi mnie jak ktoś chwali wyciora-daytonę, że niby taka najlepsza 🤔

Mnie zawsze dziwi jak ludzie nazywają Daytonę wyciorem 🤣

18 minut temu, Zenek_M napisał:

Super jakość zdjęć

To przede wszystkim. Sam nie lubię oglądać relacji z shitowymi zdjęciami, dlatego staram się żeby moje były jak najlepsze. Oczywiście jest to utrudnione jak w jednej ręce trzymam szczotkę, w drugiej aparat itp., ale wychodzi przyzwoicie.

Link to comment
Share on other sites

Statyw i aparat zdalnie sterowany z aplikacji
Bro! Muszę to wypróbować, bo chciałbym coś wrzucić ale robienie zdjęć z całego procesu mnie mocno drażni. Czasami jest trudno i trzeba "pozować" do danej czynności.

Świetna robota z twoim daily!

PS. Taki bałagan jak miałeś na stole przy pracy, to chciałbym mieć po sprzątaniu
¯\_(ツ)_/¯
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, RoBee napisał:

Bro! Muszę to wypróbować, bo chciałbym coś wrzucić ale robienie zdjęć z całego procesu mnie mocno drażni. Czasami jest trudno i trzeba "pozować" do danej czynności.

 

To prawda robienie relacji odbiera część przyjemności z takiego mycia. Ustawianie aparatu, ostrości, pozowanie. Kto chociaż raz robił relację ten wie o czym mówię.

2 minuty temu, RoBee napisał:



Świetna robota z twoim daily!

 

Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, piotrek305 napisał:

który to rok i jaki przebieg ? jaki silnik ? 

ładna BMW, pozdrawiam z BMW F34 2020 🙂  fajnie, że czarne nerki, ale poszedłbym krok dalej i wszędzie zrobił dechroming 🙂

2017r, zbliżam się nieubłaganie do 80kkm

Czarne nerki były w standardzie. Dechromingu nie będzie. Do tego potrzeba innego koła, zawieszenia i najlepiej pakietu mperformance. 

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Po wnętrzu i kole widzę że to sport. Świetnie że jest ciemna podsufitka. Mijam takiego tylko w czerwonym kolorze jest petarda. Nic bym nie zmienił 🙂

Ciekaw jestem ile posiedzi w vintage na essence. Dokładnie taką kombinację chciałem na czerwonego na lato spróbować.

 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, analyzator napisał:

 

Ciekaw jestem ile posiedzi w vintage na essence. Dokładnie taką kombinację chciałem na czerwonego na lato spróbować.

 

Moje w&w było robione jakoś półtora miesiąca temu. Vintage jak i Armagedon totalnie nie siadł na tej kombinacji. Mimo, że essence miał kiedy odparować itp. Aktualnie na aucie inne LSP, a konkretnie Paradise Gloss od FW. Do Vintage jeszcze wróce, ale kolejka wosków jest bardzo długa i nie wiem kiedy to będzie.

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, analyzator napisał:

@KUBA46 znaczy że szybko zlazly? Czy efekt poniżej oczekiwań?

Hydro było słabe od początku. Z tego co widziałem to Armagedon ma idealne krople, Vintage może nie jest mistrzem hydro, ale u mnie wyglądało to słabo na obu stronach. Nie widziałem sensu dalej trzymać tą kombinacje na aucie.

 

Link to comment
Share on other sites

@KUBA46 mam nadzieję po gwarancji zrobić też 252KM bo z tego co wiem (potwierdź jeżeli znasz temat) to jest ten sam silnik z dwoma mapami.. 184 i 252KM.. b48..

Mam nadzieję, że po gwarancji kabelkiem da się ogarnąć, żęby to miało 252KM.. ładnie już chodzi, zadowolony jesteś z osiągów ? Skrzynia ZF wspaniała.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, piotrek305 napisał:

@KUBA46 mam nadzieję po gwarancji zrobić też 252KM bo z tego co wiem (potwierdź jeżeli znasz temat) to jest ten sam silnik z dwoma mapami.. 184 i 252KM.. b48..

 

Oznaczenie to samo, ale osprzęt pewnie inny. U mnie po sofcie wychodzi 300+.

 

3 godziny temu, piotrek305 napisał:

 

Mam nadzieję, że po gwarancji kabelkiem da się ogarnąć, żęby to miało 252KM.. ładnie już chodzi, zadowolony jesteś z osiągów ? Skrzynia ZF wspaniała.

Mocy zawsze będzie mało 😉 dlatego albo będzie soft albo zmiana na 440i.

Skrzynia, a raczej program skrzyni jest przyzwoity jak na serię. Po Xhp jest dopiero ogień 🔥

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.