KUBA46 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Cześć, pierwsza relacja z ogarniania mojego nowego daily. Oczywiście po samym zakupie było gruntowne ogarnianie. Cięcie, wyjmowanie foteli, czyszczenie, szorowanie, zaprawkowanie. W tej relacji pokaże Wam typowe W&W mojego F30. Dla mnie takie akcje sprawiają najwięcej przyjemności. Zajmują w miarę mało czasu, a przynoszą duże efekty. Całą akcje rozpocząłem dosyć późno. Fala upałów skutecznie zniechęcała mnie do robienia tego w słońcu, a szczególnie na czarnym uni. Mycie i dekontaminacja robione trochę po ciemaku, ale za to bez pośpiechu i stresu, że mi zaraz coś zaschnie. Użyta chemia i szpej: -Karcher 6/15c -PA -Autobrite Magi Foam jako prewash -ADBL Vampire Liquid -Mac PrickBort -Shiny Garage Double Sour jako szampon -Shiny Garage EF na koła -Shiny Garage Tire Cleaner tu zaskoczenie- na opony -Microfiber Madness wash pad -Fireball Pintowel, K2 Moli(felgi), mała twisted pile na przemian z fluffym i dmuchawa Karcher -Rupes LHR15 mkIII -LE T1000 V2 -CarPro Essence jako cleaner -Royal Pads czerwony 135mm -Detailing Mafia czerwona 38mm -Scholl Vintage Wax na pół auta+ aplikator LE -WaxPlanet Armagedon na drugie pół auta+ aplikator no name -Autobrite Sonic na felgi -Adam's Graphene Tire Dressing na opony Jest to moje daily, więc spektakularnych efektów nie będzie. Tu konkretnie jest po trasie ok. 400km. Trochę robali, trochę kurzu i jakieś guano. Aktualnie na aucie Swissvax Utopia. Seryjne klocki się kończyły, więc zaczęły pylić. Aktualnie na aucie nowy eksperymentalny zestaw klocków. Prewash kół Lecimy z SG EF. Daytona. Kto używał ten wie, że nie ma lepszej szczotki do wnęk felg. Fronty za pomocą wysłużonego wash pada. Formalność na oponach. Lecimy kolejne. Samochód czysty, więc bez zbędnego marudzenia wlatuje VL. 3 minuty i wlatuje Magi. Tym razem zdecydowałem się na dekontaminację bezdotykową. Od ostatniego woskowania przejechane może 1.5kkm. Magi jak to Magi. Mogła tak leżeć do rana. Double Sour zaplikowany z PA. Ostatnie płukanie. Na próbę taka kombinacja. To kto to mówił, że BMW twarde jak skała? Tak to jest haze po kombinacji polishowej na da 15mm. Odpuściłem polish i jade z Essence. Po Essence jest już grubo, ale moim zdaniem można wyrwać coś więcej z tego lakieru. Cały czas szukam idealnego rozwiązania. Teraz miejsca gdzie ciężko było dojść 135mm Essence sobie leżał przez noc, więc zdmuchuje kurz i lecę z tematem. Dzielę maskę i klapę tylną na pół. Są i zawodnicy. Przetarcie ostatnich pyłków. Przy okazji małe teściki dla siebie z wymywaniem Essence. No i przechodzimy do aplikacji wosków. Vintage to jest po prostu bajka. Sam się kładzie, zero wysiłku, czysta przyjemność. Teraz Armagedon. Tutaj przy aplikacji czuć delikatny opór. Mimo to i tak aplikacja banalna oraz sprawiająca przyjemność. Zapach bardziej w moich upodobaniach. Delikatny bałagan podczas prac. Docieranie. Oba woski docierałem po około godzinie. Tutaj podobnie jak przy aplikacji Scholl na prowadzeniu. Nacisk na fibrę zerowy, sam się docierał. Wax Planet wymagał nieco więcej pracy. Myśle, że oba woski ze spokojem można zostawić na dłużej przed docieraniem, a w szczególności Vintage. Na opony aktualnie mój ulubieniec Adam's Graphene Szybkie zabezpieczenie felg. Jest dobrze. Pierwszy pot. Teraz trochę wnętrza. Standardowy brud po trasie. Było odkurzanie oraz szybkie QD od Shiny Garage. Efekt końcowy. Wygląda jak umyty za conajmniej "dyszkę" na bezdotyku z woskowaniem! Armagedon po 2 dniach. Pierwszy raz coś takiego widzę. Dzięki, że obejrzeliście moją relację z woskowania. Mam nadzieję wkrótce wrzucić kolejną. 17 3
Tomas-sg Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 24 minuty temu, KUBA46 napisał: Armagedon po 2 dniach. Pierwszy raz coś takiego widzę. Dało się to dotrzeć później? Mega kawał dobrej roboty!
KUBA46 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 13 minut temu, Tomas-sg napisał: Dało się to dotrzeć później? Mega kawał dobrej roboty! Po drugim myciu dopiero zeszło w 100% Dzięki!
ktm950 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 @KUBA46 Fajna praca, niebanalne woski Ale zawsze dziwi mnie jak ktoś chwali wyciora-daytonę, że niby taka najlepsza Ja bym moich wypolerowanych felg nie dotknął Daytoną. IMHO wheel wooliesy miażdżą wszystkie syntetyczne wyciory by far
KUBA46 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 11 minut temu, ktm950 napisał: @KUBA46 Fajna praca, Dzięki. 11 minut temu, ktm950 napisał: @KUBA46 Ale zawsze dziwi mnie jak ktoś chwali wyciora-daytonę, że niby taka najlepsza Mnie zawsze dziwi jak ludzie nazywają Daytonę wyciorem 18 minut temu, Zenek_M napisał: Super jakość zdjęć To przede wszystkim. Sam nie lubię oglądać relacji z shitowymi zdjęciami, dlatego staram się żeby moje były jak najlepsze. Oczywiście jest to utrudnione jak w jednej ręce trzymam szczotkę, w drugiej aparat itp., ale wychodzi przyzwoicie.
MMCzysci Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgadzam się z przedmówcą. Dobre zdjęcia i świetna robota.Wyryte w skale z S20 FE 5G
RoBee Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Oczywiście jest to utrudnione jak w jednej ręce trzymam szczotkę, w drugiej aparat itp., ale wychodzi przyzwoicie.A kto pomagał przy zdjęciach?
KUBA46 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Teraz, RoBee napisał: A kto pomagał przy zdjęciach? Statyw i aparat zdalnie sterowany z aplikacji
RoBee Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Statyw i aparat zdalnie sterowany z aplikacji Bro! Muszę to wypróbować, bo chciałbym coś wrzucić ale robienie zdjęć z całego procesu mnie mocno drażni. Czasami jest trudno i trzeba "pozować" do danej czynności.Świetna robota z twoim daily!PS. Taki bałagan jak miałeś na stole przy pracy, to chciałbym mieć po sprzątaniu¯\_(ツ)_/¯
KUBA46 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2021 1 minutę temu, RoBee napisał: Bro! Muszę to wypróbować, bo chciałbym coś wrzucić ale robienie zdjęć z całego procesu mnie mocno drażni. Czasami jest trudno i trzeba "pozować" do danej czynności. To prawda robienie relacji odbiera część przyjemności z takiego mycia. Ustawianie aparatu, ostrości, pozowanie. Kto chociaż raz robił relację ten wie o czym mówię. 2 minuty temu, RoBee napisał: Świetna robota z twoim daily! Dzięki!
piotrek305 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2021 który to rok i jaki przebieg ? jaki silnik ? ładna BMW, pozdrawiam z BMW F34 2020 fajnie, że czarne nerki, ale poszedłbym krok dalej i wszędzie zrobił dechroming
KUBA46 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2021 31 minut temu, piotrek305 napisał: który to rok i jaki przebieg ? jaki silnik ? ładna BMW, pozdrawiam z BMW F34 2020 fajnie, że czarne nerki, ale poszedłbym krok dalej i wszędzie zrobił dechroming 2017r, zbliżam się nieubłaganie do 80kkm Czarne nerki były w standardzie. Dechromingu nie będzie. Do tego potrzeba innego koła, zawieszenia i najlepiej pakietu mperformance. 1
analyzator Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Po wnętrzu i kole widzę że to sport. Świetnie że jest ciemna podsufitka. Mijam takiego tylko w czerwonym kolorze jest petarda. Nic bym nie zmienił Ciekaw jestem ile posiedzi w vintage na essence. Dokładnie taką kombinację chciałem na czerwonego na lato spróbować.
KUBA46 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 7 minut temu, analyzator napisał: Ciekaw jestem ile posiedzi w vintage na essence. Dokładnie taką kombinację chciałem na czerwonego na lato spróbować. Moje w&w było robione jakoś półtora miesiąca temu. Vintage jak i Armagedon totalnie nie siadł na tej kombinacji. Mimo, że essence miał kiedy odparować itp. Aktualnie na aucie inne LSP, a konkretnie Paradise Gloss od FW. Do Vintage jeszcze wróce, ale kolejka wosków jest bardzo długa i nie wiem kiedy to będzie.
analyzator Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 @KUBA46 znaczy że szybko zlazly? Czy efekt poniżej oczekiwań?
KUBA46 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 12 minut temu, analyzator napisał: @KUBA46 znaczy że szybko zlazly? Czy efekt poniżej oczekiwań? Hydro było słabe od początku. Z tego co widziałem to Armagedon ma idealne krople, Vintage może nie jest mistrzem hydro, ale u mnie wyglądało to słabo na obu stronach. Nie widziałem sensu dalej trzymać tą kombinacje na aucie.
analyzator Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 @KUBA46 no dobra to będzie trzeba dostosować pomysł
Grzechu23 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Kawał dobrej roboty! Szanuje za prace włożone w fajne fotki, ujęcia itd. Aż przyjemniej się ogląda. Bez tablic beta robi wrażenie
piotrek305 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 @KUBA46 a jaki silnik ? ja mam 2.0 184KM benzynka xdrive.
KUBA46 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 1 minutę temu, piotrek305 napisał: @KUBA46 a jaki silnik ? ja mam 2.0 184KM benzynka xdrive. Jest w temacie.
Bapko Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2021 @KUBA46 a jaki silnik ? ja mam 2.0 184KM benzynka xdrive.W tytule wątku 330i wiec obstawiam 2.0 252km
piotrek305 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2021 @KUBA46 mam nadzieję po gwarancji zrobić też 252KM bo z tego co wiem (potwierdź jeżeli znasz temat) to jest ten sam silnik z dwoma mapami.. 184 i 252KM.. b48.. Mam nadzieję, że po gwarancji kabelkiem da się ogarnąć, żęby to miało 252KM.. ładnie już chodzi, zadowolony jesteś z osiągów ? Skrzynia ZF wspaniała.
KUBA46 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2021 3 godziny temu, piotrek305 napisał: @KUBA46 mam nadzieję po gwarancji zrobić też 252KM bo z tego co wiem (potwierdź jeżeli znasz temat) to jest ten sam silnik z dwoma mapami.. 184 i 252KM.. b48.. Oznaczenie to samo, ale osprzęt pewnie inny. U mnie po sofcie wychodzi 300+. 3 godziny temu, piotrek305 napisał: Mam nadzieję, że po gwarancji kabelkiem da się ogarnąć, żęby to miało 252KM.. ładnie już chodzi, zadowolony jesteś z osiągów ? Skrzynia ZF wspaniała. Mocy zawsze będzie mało dlatego albo będzie soft albo zmiana na 440i. Skrzynia, a raczej program skrzyni jest przyzwoity jak na serię. Po Xhp jest dopiero ogień
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się