Jump to content

CarLab Pro Alu przedpremierowe porównanie


Recommended Posts

Mówiąc wprost - ponieważ nie ma za bardzo od pewnego czasu merytorycznych i sensownych dyskusji pod testami, o ile w ogóle jakiekowiek są, to nie będę się bawił w pisanie. Kto chce to obejrzy.

 

 

  • Lubię to 7
Link to comment
Share on other sites

Przelałem już niecały litr UWC i jakoś nie mogę się do niego przekonać, cały czas królem u mnie jest EFWC od Shiny Garage. CarLab jeśli nie będzie znacząco odstawał pod względem inhibitorów korozji od Shiny Garage to może być niezły zawodnik w dobrej cenie.

Te inhibitory sobie przetestuję 🙂

Nie wspominałeś nic o zapachu a to w sumie też ważna kwestia rzutująca na odbiór (przynajmniej wg. mnie) finalnego produktu, nawet jeśli cena miała by być przez to wyższa. Z szamponami czy np interior cleanerem CarLab zrobił taką robotę, że lubię do nich wracać i sięgam po nie znacznie częściej niż po inne tego typu produkty.

Zatem CarLab pamiętajcie, zapaszek musi być 😛

 

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, KiziorDZN napisał:

Nie wspominałeś nic o zapachu

To jest faza przedprodukcyjna. Zapach będzie ale jeszcze nie wiadomo jaki. Trochę to jest uzależnione od tego jak chemia będzie ze sobą współgrać. Wiem, że to trochę zależy od ph. Zasadowe pH zjada na przykład większość zapachów i ciężko z tym walczyć

Link to comment
Share on other sites

Mi tylko szkoda ze nie porównałeś pracy pędzlem między produktami. 

Badz co bądź większość z nas i tak myje felgi dotykowo wiec przyjemność z pracy jest ważna. Nie mniej jednak ciekawi mnie ten produkt, masz jakieś info kiedy można się go spodziewac? 

 

PS: Widziałem ze CarLab 1:5 ale umknęło mi gdzieś rozcieńczenie UWC czy zapomniałeś wspomnieć? 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, ValiooX napisał:

Mi tylko szkoda ze nie porównałeś pracy pędzlem między produktami. 

Pędzlem czy szczotką to taki codzienny brud to wodą z szamponem zejdzie.

 

 

10 minut temu, DZIADZIA napisał:

porównaj z TENZI En-jee

Porównałem z tym co mam na półce. Tenzi nie posiadam i nie znam.

Link to comment
Share on other sites

EnJee zamiata. Ciekawe jak ten produkt od CarLab wypadnie z działaniem inhibitorów korozji. Bo niektóre produkty mają ale działają raczej słabo. W UWC wszytko przynajmniej gra jak trzeba. 

Link to comment
Share on other sites

Jak będą dodane i zapach to postaram się zorganizować coś do przetestowania i sprawdzę ponownie

  • Okay 1
Link to comment
Share on other sites

W UWC jedno co mi przeszkadza i denerwuje - jak myje nim na bezdotyku to strasznie szybko przysycha. Nie zdarze nigdy 4 kół oblecieć.

2 godziny temu, DZIADZIA napisał:

UWC nie nadaje się do mycia bezdotykowego, porównaj z TENZI En-jee 😛

Albo elitę detailer wheel cleaner 

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

SG jest moim faworytem od lat. Działa ok, spoko zapach, można zdjąć świeży brud bezdotykowo a gruszy idzie pędzlem. Mógłby dłużej siedzieć na kole bez przysychania, w gorące dni to wyzwanie oblecieć komplet felg na bezdotyku. UWC jest pod tym kątem jeszcze trudniejsze no i nie ma zapachu. No i nie ma inhibitorów korozji. 

Ja leję sporo SG Wheel Cleanera, deironów na koła nie używam poza sytuacją, gdzie nakładam wosk na felunek. 

Więc jeśli ktoś zrobi produkt skuteczny, z inhibitorami, który siedzi dłużej bez wysychania niż SG to kupie.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Gardor napisał:

Serio ten tenzi taki kozak?

Tak mocarz. Wada brak inhibitorów korozji. Reszta na plus. Choć każdy ma inne oczekiwania co do produktu. Zostaje sprawdzić. Ja do mojego urobionego enjee dodaje BM od ADBL i takim działam.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Syrio napisał:

SG jest moim faworytem od lat. Działa ok, spoko zapach, można zdjąć świeży brud bezdotykowo a gruszy idzie pędzlem. Mógłby dłużej siedzieć na kole bez przysychania, w gorące dni to wyzwanie oblecieć komplet felg na bezdotyku. UWC jest pod tym kątem jeszcze trudniejsze no i nie ma zapachu. No i nie ma inhibitorów korozji. 

Ja leję sporo SG Wheel Cleanera, deironów na koła nie używam poza sytuacją, gdzie nakładam wosk na felunek. 

Więc jeśli ktoś zrobi produkt skuteczny, z inhibitorami, który siedzi dłużej bez wysychania niż SG to kupie.

UWC tez ma inhibitory nawet gdzieś ktoś kiedyś mówił ile i ma ich więcej aniżeli SG

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

@Strus Jaki skład w CarLab Pro Alu? Bo wiemy tylko że to wheel cleaner a czy zawiera np. wodorotlenek sodu? 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.07.2021 o 13:38, Syrio napisał:

UWC jest pod tym kątem jeszcze trudniejsze no i nie ma zapachu.

No i nie ma inhibitorów korozji. 

Nie ma? Jesteś pewien? Przelałem ok. 1l Excede (10 l gotowego produktu) i jak nic inhibitory są i działają. 

Korci mnie z ciekawości ten SG

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Sprawa się nieco skomplikowała. Otóż......  Pro Alu będzie preparatem dedykowanym do mycia gołego aluminium. Jednak nadal będzie bardzo dobrą opcją do mycia felg. Jego ph jest na poziomie kwasowym (około 3) ale posiada zdolność do zżerania opiłków tak jak robią to de-irony.

 

Niebawem pojawi się "zwykły" wheel cleaner od CarLab. Tym jednak się nie bawiłem więc nic nie powiem. Poza tym, że ma inhibitory korozji. Niebawem będzie u mnie więc może wtedy coś więcej powiem

Link to comment
Share on other sites

Dobrze się zapowiadał.

@Syrio Dogadujesz się lepiej z SG niż z UWC? Podziel się jakimiś tipami jak tego dobrze używać. Po UWC kupiłem SG i mam mieszane udczucia. Tarcze wyglądają słabiej niż po UWC tj po uwc uważałem problem zapylenia po myciu za nieistniejący a po SG tarcze są rude i na czarnej feldze po pierwszym kilometrze widać. Uważam, że bezdotykowo domywa mi SG słabiej. Zapach coli jest jednak przełamany mocno zasadową nutką. Oba w niskich stężeniach porównuję 1:7 up. Felgi moje więc zadbane zabezpieczone nie szczurki.

Link to comment
Share on other sites

Mam wrażenie, że na alledrogo jest dostępny Carlab Wheel Cleaner HD z inhibitorami korozji w cenie 29,99 /litr. Z opisu produkt bardzo podobny do UWC.

Link to comment
Share on other sites

@analyzator ja rozcieńczam 1 do 5.

Był kiedyś test na forum i SG wygrało z UWC w temacie korozji. Może masz po prostu więcej kilometrów zrobionych na tarczach. U mnie problem pylenia od lat nie występuję za bardzo, bo klocki ceramiczne. Generalnie psikam SG, potem pianuje auto i wrzucam piane też na koła. Po bezdotyku większość schodzi. Na grubszy bród żadna chemia mi nie pomaga, pędzel musi wjechać.

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.