Skocz do zawartości

Otarty zderzak


Gość Marczi11

Rekomendowane odpowiedzi

adrian8891,

Oj Adrian.

Widziałes kiedys aby normalny producent produkował lakier bez połysku???

Przeciez produkty ze stajni DP o nazwie duxone 1044 nie są jakąs najniższa półką.

U-pol hs czy nowol hs protect 590 z dodatkową odpornoscią na zarysowania tez w podobnych cenach okolo 70 zl.

To samo dotyczy podkładów, wszystkie w okolicy 40 zl w gore.

novol hs, u-pol hs .... kurcze, ludzie czy na leciwa juz nexie chcecie połozyc glasurit za 200 zł za litr?????

Ale są tez klary w cenie nieco powyzej 20 zl podkłady po 16 zl i 25 zl, szpachle od 17 zl za puszke 1.8 kg.

Mozna tez baze i wszystkie produkty ktore wymagają rozcienczenia, rozrabiac z nitrem a nie z dedykowanym rozcienczalnikiem akrylowym.

Mozna tez rozcienczac uniwersalnym akrylowym rozcienczalnikiem i tez jest dobrze.

Nie spodziewałem się tak niewielkiej wiedzy lakierniczej na takim konkretnym forum o odnowie samochodów.

Przeciez Wy macie na codzien do czynienia z lakierowaniem, bo przeciez jak widzicie nie wszystkie defekty da rade zlikwidowac mniej agresywnymi srodkami jakimi robicie.

Nigdy nie kupiliscie auta co trzeba cos polakierowac albo poprawic po lakierniku???

 

 

To ja chce Wasze rady przeniesc na mój grunt aby polepszyc estetyke i jakosc oferowanych usług lakierniczych.

I przy okazji moze ktos mi wyklamkuje co mi pomoze polerka planetarna bo mam zamiar kupic festoll rotex 3 in 1 aby miec jedną maszynke do darcia matowania dokładnego i polerowania (raczej wykanczania z tego co wyczytałem do tej pory tu na forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A mówiłem że jeszcze rabat dostaniesz. Ja liczyłem każdy element po 200 zł przód 4 el bok 4 el tył 4el i dach razem 13 elementów w nexi bo w innych autach może być ich mniej wiem jakie są koszty, więc dziwie się że uparcie chcesz mi udowodnić ze 350zł, za element to dużo, lakiernia mam na siebie zarabiać i mam być inwestycją (komora sprzęt itp.) która się mam zwrócić jak najszybszym czasie zgadza się ? Dziwne żeby właściciel lakierni pracował społecznie zgadza się a tak na marginesie nie jestem tu żeby z tobą się spierać sam często pomagam na mieszalniki dp i na lakierni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwie się że uparcie chcesz mi udowodnić ze 350zł, za element to dużo,

Nic nie udowadniam.

Oczywiste jest ze lakiernia ma zarabiac bo to przeciez biznes a nie fundacja charytatywna.

Kazdy ma swojąc cene i jego oferta jest skierowana do innej grupy ludzi.

Jedni robia pod serwisy, floty obsługują itd.

Jest tez oferta dla Kowalskiego z 10 letnim focusem, ktory nie pozwoli sobie na lakierowanie za 5 tys zl w takiej profi lakierni tylko znajdzie wykonawce ktory w rozsądnych pieniądzach zrobi mu w dobrej jakosci, porównywalnej z tymi duzymi lakierniami.

A czasem ta jakosc jest nawet lepsza, bo przeciez tam tez pracuja zwykli ludzie i tylko od ich starannosci zalezy jakosc przygotowania a komora lakiernicza to tylko urządzenie ktore pomaga w uzyskaniu minimalnej ilosci wtracen, ale tez chroni srodowisko i lakiernika dbając o odpowiednią wentylacje w niej i nie wypuszczajac oparów i pyłów do atmosfery. Nie wspomne o temperaturze w niej i wygrzewaniu i suszeniu lakierow. To wszystko są koszty ktore wpływają na cene usługi w takiej lakierni, dodaj do tego zezwolenia na emisje gazow do atmosfery, raporty na temat uciązliwosci dla srodowiska. Masakra.

A tego juz nie mozna powiedziec o przeciętnym warsztacie ktory nie powinien istniec, bo działa niezgodnie z przepisami o ochronie srodowiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to zwracam honor, małe nie porozumienie, źle zrozumiałem to gdzie, odliczyłeś koszt materiału, a reszta zarobek. A co do tego jak robią w aso czy w innych lakierniach, lub warsztatach, jakoś nie zależy większości, od ceny tylko człowieka który to robi sam pewnie nie raz widziałeś efekt po zrobieniu zgodnie z technologią danego producenta polakierowane auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spodziewałem się tak niewielkiej wiedzy lakierniczej na takim konkretnym forum o odnowie samochodów.

Przeciez Wy macie na codzien do czynienia z lakierowaniem

Coś chyba Ci się pomyliło. To nie jest forum lakiernictwo aut.pl i nie mamy na co dzień do czynienia z lakierowaniem tylko z pielęgnacją aut w tym polerowaniem lakierów.A to diametralna różnica. Ja akurat fachu trochę liznąłem i o czym piszesz czaję ,ale podejrzewam ze 90% userow nie ma bladego pojęcia co to klar w klasie HS...

Cieszymy się ze tu jesteś bo w wielu sprawach możesz rozjaśnić. Ale żeby nie było niedomówień -my tu pielęgnujemy nie lakierujemy ;)

Jest tez oferta dla Kowalskiego z 10 letnim focusem,
Heloł masz coś do 10 letnich focusów ? :|:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś chyba Ci się pomyliło.

Dobra, bez nerwów. Poprostu myslałem ze jestescie o krok dalej niz lakiernictwo.

Ale detailing jak widze to bardzo ciekawy aczkolwiek osobny dział pielęgnacji aut.

Teraz juz rozumiem jakie jest podejscie i wygląd sprawy z Waszej perspektywy, wiec mam nadzieje ze jako pokrewne dziedziny bedziemy sie uzupełniac w przyjaznej atmosferze.

Ze swojej strony zaprezentuje swoje prace abyscie stwierdzili sami ze mimo tego ze moim zapleczem nie jest warsztat za 200.000 zl postawiony z komorą itd, to moja praca moze cieszyc kazdego posiadacza pojazdu 1rocznego i pełnoletniego.

Potrafie ceny dostosowac do wartosci auta w taki sposob aby zadowolic jego własciciela jakoscia i ceną.

 

[ Dodano: 22 Czerwiec 2010, 23:10 ]

Heloł masz coś do 10 letnich focusów ?

Focusy są spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafie ceny dostosowac do wartosci auta w taki sposob aby zadowolic jego własciciela jakoscia i ceną.

 

To dostosuj mi proszę cenę do wartości mojej Nexii ;) ;) podejrzewam, że nie wyszedłbyś nawet na zero :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zakupiłem parę dni temu auto (astra g) dałem się przejechać wujowi żeby je sprawdził. Niestety sprawdził też lakier :zly: Dwie rysy po stronie kierowcy na drzwiach o długości ok 40cm. Czy jako początkujący dam rade sam coś z tym zrobić. Proszę o pomoc :)

 

dsc00798w.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna :P lato też powinno być ciepłe, paliwo tanie, a dziewczyny.... mądre (wszystkie) :P Dziś robię zakupy kosmetyków więc w weekend będzie akcja usuwania rys. Dzięki za rady. Dam znać jaki efekt jest po zastosowaniu UC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

czy jest możliwość usunięcie takich rys, a właściwie jednej długiej rysy :cry: (ciągnie się aż do tylniej lampy) bez konieczności lakierowania całych elementów - lakier auta jest oryginalny, więc wolałbym nie malować. Rysa jest jak widać do podkładu, wyczuwalna pod palcem. Podłość ludzka nie zna granic, obstawiam gwóźdź albo inne ostre narzędzie. Szanowni koledzy, doradźcie co w tej sytuacji zrobić, może ktoś był w podobnej sytuacji i poradził sobie bez lakierowania.

 

 

9c334589ba06.jpg

 

e65b9c42a0ef.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób fotę makro i większej rozdzielczości to będzie coś widać, ale na razie i tak obstawiam, że poza lekkim zamaskowaniem tego nie da się nic z tym zrobić. Ewentualnie może wypełnić farbą i próbować zeszlifować, ale to będzie strasznie brzydko wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian M, jeżeli to nie jest metallic, to można bawić się w maskowanie - VAG ma takie zestawy korygujące do każdego lakieru - baza (kolor) + lar. Tylko z tym jest mnóstwo zabawy, a skoro masz to przez cały bok, to ze dwa razy tak mnóstwo (nakładanie koloru, polerowanie, wyrównywanie, nakładanie, polerowanie, nakładanie klaru etc etc).

 

Zdjęcia faktycznie słabe, ale wygląda mi na to, ze tam faktycznie nie ma już lakieru, tylko zdjęte do podkładu.... więc bez dołożenia farby rysa nie zniknie...

 

Ew. tak jak mówił Łukasz, odpowiednią polerką można próbować toto nieco zamaskować....

 

PS. Blond fajny ;):good::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W swoim samochodzie obtarłem sobie lekko lakier na zderzaku o metalowy słupek podczas cofaniana wskutek ślepoty spowodowanej padającym deszczem i ciemnościami. Nie są to głębokie otarcia, jedynie powierzchniowe. Jako że jest to samochód służbowy który czasem widuje mój szef potrzebuję zamaskować owe otarcia. Myślałem o jakiś mleczkach koloryzujących, ale nie wiem czy ono będzie najlepszym rozwiazaniem. Kolor samochodu jest srebrny, aczkolwiek nie jest to typowy srebrny odcień. Kto widział srebrne toyoty to wie jak ten lakier wygląda. Co możecie mi poradzić w tym przypadku? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.