Skocz do zawartości

Otarty zderzak


Gość Marczi11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj zostawiłem samochód koło tesko i jakis debil przerysował mi zderzak rysy są małe ,płytkie ale lakier przydarty czarna perła ,potraktowałem to pastą polerską narazie delikatnie bo jestem zieloniutki i rysy ładnie zeszły ale zostało zmatowienie lakieru nie wiem jak to zniwelowac aby sie to zjednoliciło z całoscia .prosze o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pasty nie znam i przeczytałem o niej tylko tyle:

 

CarPlan Rubbing Compound to połączenie regeneratora chemicznego i mechanicznie działających środków polerskich. To połączenie w działaniu, powoduje iż produkt jest szczególnie skuteczny do zacierania mocnych i głębokich zarysowań.

 

Tak się zastanawiam czy to zmatowienie to jest wina złego sposobu użycia pasty czy też po prostu otarcie, które przeszło przez bezbarwny, ale raczej nie wygląda to na takie coś.

 

Jeżeli to ta pierwsza opcja albo też zbyt krótki czas polerowania, co jest bardziej prawdopodobne, to żeby uzyskać jakiś efekt warto by było to poprawić. Jak długo polerowałeś ? Czy ręcznie czy też maszynowo ? Czy te "zmatowienie" było przed polerowaniem i czy jak przejedziesz po tym opuszkiem palców to jest to w mirę gładkie tylko lekko szorstkie czy też chropowate ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak zmatowienie było już przed polerowaniem ,polerowałem ręcznie jakies 15 minut bo nie chciałem przesadzać ,pod opuszkiem palca jest to bardzo lekko szorstkie

 

Myślę, że użycie jakiejś lepszej pasty oraz maszyny (albo nawet ręcznie) i da się to zniwelować w dużym stopniu.

Widzę, że jesteś z Małopolski - blisko masz do Tych do Przemka - może on Ciebie wspomoże i spróbujecie powalczyć z problemem. Przemek ma maszynę i kilka past - zapytaj może wyciągnie pomocną dłoń ;)