Jump to content

ServFaces 365 Spray Coat


Gardor

Recommended Posts


Hej

Tak się składa że otrzymałem od firmy @ShiningCar za co od razu dziękuje bardzo ciekawe produkty firmy ServFaces: 365 Spray Coat, Surface Cleaner Ultima i Surface Cleaner Neutra. 

Opis producenta:

 

Spoiler

ServFaces 365 Spray Coat to hybrydowa powłoka ochronna na bazie funkcyjnegoaminoksy siloksanu. Produkt doskonale nadaje się do wszystkich lakierowanych powierzchni w samochodach, motocyklach, przyczepach kempingowych i zewnętrznych powierzchniach jachtów. Bardzo prosta i szybka aplikacja gwarantuje najlepszy efekt połysku z wysokim i długotrwałym efektem
hydrofobowym. Wiąże bezpośrednio z molekułami na powierzchni lakieru, poprawia właściwości odpychające brud i tworzy wodoszczelną i wodoodporną warstwę ochronną. Jego bardzo prosta i szybka aplikacja sprawia, że produkt jest idealny do szerokiej gamy rozwiązań, optymalnych dla Profesjonalistów, jak i klientów prywatnych.



 

Spoiler

 

SERVFACES SURFACE CLEANER ULTIMA 500ML

Specjalnie zaprojektowany produkt do przygotowania lakieru przed aplikacją powłok ceramicznych Servfaces lub innych. 

Pozwala uzyskać optymalną przyczepność/sieciowanie powłokom ceramicznym.

 



 

Spoiler

 

SERVFACES SURFACE CLEANER NEUTRA 500ML

Drugi krok w przygotowaniu lakieru przed aplikacją powłok ceramicznych ServFaces lub innych. Neutralizuje wcześniej użyte środki chemiczne. Doskonale odtłuszcza powierzchnię, zapewnia przyczepność oraz sieciowanie poszczególnych produktów. 

 



Samochodem na którym postanowiłem zaaplikować te produkty to Suzuki Swift o kolorze biała perła mojej narzeczonej. "Powłoka" została zaaplikowana na maskę, zderzak i oba przednie błotniki.
Postanowiłem trochę poexperymentować i maska została wypolerowana dwuetapowo odtłuszczona i powłoka została zaaplikowana zgodnie ze sztuką, błotniki doczyszczone za pomocą cleanera McKee's 37 Coating Prep Polish ale tylko na jednym używałem Cleaner Ultima i Cleaner Neutra  a zderzak tylko odtłuszczony za pomocą fx protect surface agent.
Zobaczymy jak to wszystko wpłynie na trwałość tej powłoki 😉

Tak wygląda zestaw co otrzymałem(fotorelacja z aplikacji na maskę)
IMG_8232.jpg.92a11a48fab9476388b3ee9c745456b8.jpg


Warunki nie były idealne ale nie było to żadnym problemem dla 365 Spray Coat

IMG_1187.jpg.e262963209202a16160287f34d3bf6cd.jpg

Bardzo ciekawiło mnie czy jak będzie pracować się z Cleaner Ultima i Cleaner Neutral i od razu powiem że aplikacja i dotarcie jest bardzo proste.

Pierwsze w ruch poszedł Cleaner Optima, aplikacja jedną fibra wypracowanie i dotarcie drugą(banał)
 

IMG_5054.jpg.379a35dc647fb06b8bf4f92f3760ef0e.jpg



Następnie czas na neutralizacje czyli Surface Cleaner Neutra i tutaj tak samo łatwo. 

IMG_1100.jpg.a12e63f3497db3a130ff1e95a419fc15.jpg

Później przyszedł czas na wisienkę na torcie, postanowiłem użyć aplikatora z nałożoną ściereczką suede czyli tak jak w przypadku pełnoprawnych powłok.
IMG_0238.jpg.7af9795d635320dfb83f9a06179f117b.jpg


IMG_8444.jpg.2dbfcac469903771873f00294d8c3f96.jpg

Nie czuć żadnego gryzącego zapachu, aplikator fajnie się ślizga po lakierze. Produkt został nałożony krzyżowo i po chwili dotarty. 


Dotarcie bardzo łatwo, wystarczyła jedna fibra, śliskość 4/6 znam bardziej śliskie produkty ale nie ma źle. Produkt robi fajne szkiełko. Zobaczymy jak będzie wyglądało hydro, trwałość i domywanie, będę zamieszczał update.


Później zostawiłem mokrą suede na słońcu w celu sprawdzenia czy coś "stwardnieje" ale nic się takiego nie stało. Oczywiście samochód po wygrzaniu na słońcu wrócił do garażu w celu "utwardzenia".

Czy używa ktoś tutaj na forum powłok Servfaces? 

IMG_0539.jpg.9e38930d930231c16820971b362c5598.jpg

IMG_1810.jpg.640c65bcd93564e37e751b63d715330a.jpg

 

  • Lubię to 6
Link to comment
Share on other sites

@Gardor jak oceniasz swoimi oczami efekt wizualny przed / po. Po fotkach można się jedynie domyślać 😉

Druga sprawa czemu nie widzę twoich zgłoszeń na CCN 😉 świetna robota z dzisiejszymi prezentacjami 😉

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Również miałem przyjemność aplikować tą powłokę dzięki uprzejmości @ShiningCar za co bardzo dziękuje ❤️ 

Jako że wszystkie parametry zostały wcześniej powiedziane to tylko podzielę się moimi odczuciami i spostrzeżeniami.

Auto przed nałożeniem powłoki zostało wypolerowane oraz odtłuszczone. 

Surface Cleaner Ultima jak i Neutra bardzo fajne produkty, łatwe w aplikacji i praktycznie bezobsługowe. Produkty nie pozostawiają mazów i fajnie odporowywują. 

IMG-20200812-133101660.jpg

IMG-20200812-133106288.jpg

Ja postanowiłem zaaplikować za pomocą aplikatora mikrofibrowego z ali. 

IMG-20200812-155517605.jpg

IMG-20200812-155531358.jpg

Docieranie na jedną fibre w zupełności wystarczy 😄 

Aplikacja w moim odczuciu łatwiejsza nawet niż FX protect Vision. Pierwsza aplikacja na dachu i praktycznie nie miałem co docierać 😮 aż byłem w szoku, pięknie odparowało i nie pozostawiło żadnego mazu.

IMG-20200812-160643530.jpg

Tutaj udało mi sie uchwycić jak powłoka sie rozkłada:

IMG-20200812-163718318.jpg

 

 

auto po pierwszej warstwie:
IMG-20200812-170539692.jpgIMG-20200812-170547576.jpg

Bardzo fajna śliskość do tego fajne szkło zaczęło wychodzić, po 3h dorzuciłem druga warstwę: 

IMG-20200812-170601943.jpg

IMG-20200812-170611053.jpg

IMG-20200812-170625321.jpg

IMG-20200812-173757542.jpg

IMG-20200812-203346575.jpg

IMG-20200813-151433433.jpg

IMG-20200813-151442920.jpg

IMG-20200813-151455409-MP.jpg

IMG-20200813-151507150.jpg

IMG-20200813-151533349.jpg

Kropelki:

IMG-20200824-163701718.jpg

IMG-20200823-110223057.jpgIMG-20200823-110226581.jpg

Aplikacja : 13 Sierpnia 2020
Przebieg 36 tyś km 

Podsumowując

Bardzo fajna powłoka, aplikacja oraz docieranie bezproblemowe. Śliskość oraz hydrofobowość na bardzo wysokim poziome. Powłoka daje fajne szkło, lakier nabrał fajnego blasku. Aplikator którym nakładałem powlokę następnego dnia stał się bardzo twardy więc powłoka raczej z tych twardszych.  

Plus:
+Bardzo łatwa aplikacja
+Bezproblemowe docieranie
+Śliskość powłoki na bardzo wysokim poziomie
+Hydrofobowość bardzo dobra
+Fajne szkło 
+Twarda

 

Minus:
-trzeba uważać przy otwieraniu butelki ponieważ zbierają się gazy i potrafi wystrzelić niewielka mgiełka

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Moderator

Aktualizacja:
pierwsze mycie 1 września 2020

Przebieg: 36 763 km czyli 763 km od aplikacji

Hydro przed myciem:

 

Hydro po myciu:

 

Na dole widać delikatna tafle która szybko schodzi. 

Krople po myciu:

IMG-20200831-181934696.jpg

Zapomniałem zrobić zdjęcia dołom drzwi 😕 Następnym razem sie poprawie. 

 

Co do samej powłoki to auto złapał deszcz w trasie i muszę przyznać powłoka bardzo ładnie się zachowuje. Bardzo dobre hydro przez co auto po nawet sporym deszczy przyjechał praktycznie czyste. Mycie auta z powłoką daje dużo satysfakcji ponieważ jest bardzo śliska przez co rękawica ładnie sunie po lakierze. Na ten moment powłoka bardzo mi sie podoba, zobaczymy jak dalej bedzie sie zachowywac 😄 

  • Lubię to 2
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

@ghost deklarowana trwałość miedzy 6-12 miesiecy.

Co do przywierania brudu to auto po trasie 250km w deszczu było praktycznie czyste, jedynie tył auta był zabrudzony ale to normalne. Ja jestem naprawde miło zaskoczony jak powłoka samooczyszcza sie 

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, ghost napisał:

Jaka jest deklarowana trwałość?

 

Wyczytałem na stronie producenta że do 365dni ale "regularna pielęgnacja za pomocą Hybrid Spray Wax, Hydro Seal lub Wet Seal & Care również wydłuża żywotność." więc zobaczymy sami ile wytrzyma. Ale aplikacja na prawdę banał.

 

 

11 godzin temu, ghost napisał:

Jak z samooczyszczaniem/przywieraniem brudu? Lepiej niż niesławne eS eS Wu?

 

Zauważyłem że po niektórych produktach brud się jakby nawet bardziej lepi do samochodu a w przypadku tej "lite powłoki" jest na prawdę dobrze, widać że mniej się brudzi samochód. 

Jak na razie jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego produktu, zobaczymy co pokaże czas. Myślę że trzeba więcej produktów tej firmy spróbować.

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cześć! Dzięki @ShiningCar na próbki pakietu marki ServFaces.

Wrzucam dopiero po trzech miechach, bo nie wypada oceniać powłoki po samej aplikacji. 🙂

Moje zdanie:

Pakiet trzech produktów SF Ultima + SF Neutra + ServFaces 365 to całkiem przyjemne w pracy produkty. 

SF Ultima -> aplikacja na bogato. Szło tępo, całkiem sprawie odparowała. 

SF Neutra -> aplikacja też na bogato. Tutaj praca fibrą sza bardzo lekko, nic nie stawiało oporu. Wolniej obparowywała już ultima. Jako ciekawostka, to aplikacji neutry, ujawniły się wszystkie ostatnie kierunku pracy Ultimą. 

Oba wipe out muszą być stosowane wspólnie. Ultima dobrze oczyszcza, z kolei neutra wymywa i neutralizuje lakier po oczyszczaniu, odłuszczaniu. 

Po oby specyfikach lakier jest tępy, palec piszczy -> dobrze odtłuszczone.

Czas na powłoki - >

Carchem pół maski od strony pasażera. SF 365 maska od strony kierowcy i błotnik przód, kierowca.

Aplikacja -> Sama powłoka aplikacja na panel, look jakby tłusty. Krzyżowo pracowałem tak jak w opisie miękka fibrą, ale to bez sensu. Klasycznie koliste ruchy i miodzio było.

Druga warstwa -> 

Aplikowana płatkiem bawełnianym. 

Mega oszczędnie w ten sposób. Aplikacja wg producenta czyli aplikacja na lakier i fibrą nadmiar jest marnotrawstwem i ciężko zebrać nadmiar. 

Płatkiem bardzo lekko szło. Dwa, trzy ruchy fibrą i czysto. 

Docieranie po 1min max 2 minuty. Powyżej czterech minut szło tępo  ale sprawdziłem 🙂

 

Podsumowanie -> polimerowa powłoka o umiarkowanej łatwości aplikacji (płatkiem albo suedem najłatwiej). Look to kwestia subiektywna. 

Idąc dalej - hydro / beading bardzo fajny. 

Co mnie zaskczyło na plus to bardzo dobre oczyszczanie. Powłoka nie łapie syfu tak jak pozostałe panele (są tam, albo były carchem nanosealant i madcow canywax). Po samym prewashu zasadowym beading wraca jak nowy.

PS: Wczoraj robiłem przygotowanie zimę fory. Na powłoke wrzuciłem deirony, tar glue, zasadę, glinka, wipe out. Jebana nie chciała zejść. Trochę skoślawiło krople ale dalej siedziała. Postanowiłem ją zostawić na jednym panelu. Będę informował się się trzyma. 

 

UWAGA: powłoka trochę gazuje w butelczce! Zapach słaby 😛

 

 

Na pierwszy rzut przeleciałem panele testowe - maska i błotnik przód lewy finischem na czerwony NAT -> wymyte IPA i na to kolejno chemi od ServFaces.

IMG_20200824_114218.jpg.7f817406d217b87c166e328d9b2a052a.jpg

IMG_20200824_132153.jpg.5544386d96b0520ccbf17f2daa5ce66a.jpg

SF Ultime zarzuciłem na bogato z psikacza delikatnie pracując fibrą i do odparowania. 

IMG_20200824_132215.jpg.9395e5fe9f7db1c101274deb4547ae8e.jpgIMG_20200824_132230.jpg.43c421c92d01d44e8a8cd89d130fbde2.jpg

IMG_20200824_132242.jpg.09f36685be82af5ae8829ef23147135d.jpgIMG_20200824_132333.jpg.76307fd3c8fba83c9a78453bddcdfbe2.jpgIMG_20200824_132335.jpg.16c806f016c7edef319e9322a53de383.jpg

Po odparowaniu wrzuciłem SF neutra - też z psikacza i na bogato 🙂

IMG_20200824_132618.jpg.35cf8fab3de29ee86c270e4521e624d4.jpgIMG_20200824_132632.jpg.a47bec0be8578b9a5d8700ffe191b804.jpg

IMG_20200824_132640.jpg.29f558312eee78b59df085c28946d597.jpgIMG_20200824_132641.jpg.3530d8ab67e1030edc7889562089f663.jpg

IMG_20200824_132714.jpg.47c8d6af339f3bdb7ea6249268e17400.jpgIMG_20200824_132808.jpg.8e444bdc402a4101dac5d12123187a43.jpgIMG_20200824_132654.jpg.660c3c964b74353391a4a6a7394a84ee.jpg

Na mache po stronie pasażera wrzuciłem Carchem Nano Sealant.

Na mache po stronie kierowcy i błotnik przód SF365.

IMG_20200824_133058.jpg.7742238bdb16a0107f503922c786491e.jpgIMG_20200824_133350.jpg.266e1f15618b459649c9001434c1bdae.jpgIMG_20200824_133354.jpg.32b9dd55e757e4918adb53d5b86c88ed.jpgIMG_20200824_133445.jpg.d3c3c53bcf5c1c83f4a00d95c27abcfa.jpgIMG_20200824_133702.jpg.2004ba894c23ab47bdbb121cffcd69b2.jpgIMG_20200824_133719.jpg.8b641f171fb8478f5ed2bfc079ce460b.jpg

 

Druga warstwa wacikiem.

IMG_20200824_185558_1.jpg.b26e1f7e64b9b6be461151c9861a1e1e.jpg

Wyszło tak->

IMG_20200825_062228.jpg.f2820078f0e6ec5caaebca83f4c2abb8.jpg

IMG_20200825_151147.jpg.2e2cf55ad159fe3d27c59b9f2f0783b7.jpg

Teraz trochę updajtów ->

Po tygodniu i około 200km.

Na masce deszczówka. Lewo carchem. Prawo ServFaces.

IMG_20200901_151438.jpg.7cd1ba39b3fb58581204cf67afe9b172.jpgIMG_20200901_151442.jpg.e47e78efcff170094e4f8c5c0818918a.jpg

Lewo Carchem                  Prawo ServFaces

Po 4 tygodniach i około 600km

IMG_20200919_093922.jpg.2d3ffdec2210229bde75df964f6a2e30.jpgIMG_20200919_094138.jpg.ead748f7a85f7a9509c399fc0e0d08ca.jpg

po 5 tygodniach około 850km -> Beading ServFaces miodzio!!! Carchem zapomniał, że ma być powłoką haha 😛

IMG_20200928_181019_1.jpg.fc3f7659f139d85de56f8debdd272b00.jpgIMG_20200928_181012.jpg.6ab6fdf259ab8fea93d71dc49fca5e27.jpgIMG_20200928_181017.jpg.419fd6288cc0911bc7740a22f2871e4b.jpg

5,5 tygodnia około 870km ->

IMG_20201001_150958.jpg.1f60e50c1d89317fdbefe2952990daf9.jpgIMG_20201001_150954.jpg.363147f8e4a65141e5237b5aad3d3f28.jpg

Po 6 tygodniach ok 900km - sam prewash zasadowej piany -> ServFaces jak nowy. Carchem... chyba go nie ma...IMG_20200824_132808.jpg.8e444bdc402a4101dac5d12123187a43.jpg

IMG_20201003_092402.jpg.58f0800c7c22f690ffe930ef70e02775.jpgIMG_20201018_103245.jpg.1fd4b87095dc98f1bfc5cce3d23a0ab1.jpgIMG_20201018_103249.jpg.aeeaaead3d4a904c571efff9720d9574.jpgIMG_20201003_092400.jpg.678f8571b7fbac420bbe67e66d4ad8ec.jpg

IMG_20200824_132832.jpg

IMG_20200824_132811.jpg

 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

Już trochę czasu minęło od aplikacji 365 Spray Coat na przód Suzuki Swift mojej narzeczonej. Sprawa wygląda tak że może dużo kilometrów samochód nie zrobił(+-700) to niestety ale głownie stoi pod chmurka a pogoda mocno w kratkę. Produkt dalej mocno siedzi na lakierze, po umyciu hydro jak na świeżo zaaplikowanym. Nie oczekujmy super hydrofobowości jak auto brudne i zalepione wręcz syfem z kominów.

Było czuć pod rękawicą że jest na przodzie inne LSP niż na reszcie samochodu.

Zobaczymy jak będzie z trwałością.

 

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

@damiano2007, dzięki za obserwację i rzeczowy opis Servfaces 365 Spray Coat.

Myślę, że to ciekawa opcja dla użytkowników na jesienno/zimowe, ale nie tylko miesiące 😉

Jeśli chodzi o produkty do odtłuszczenia, Ultima + Neutra to ich system jest nietypowy, ale wysoce skuteczny.

Co do aplikacji, nie wiem czy próbowałeś, ale aplikator z mikrofibry jest również dobrą opcją.

Link to comment
Share on other sites

@ShiningCar ogólnie aplikacja bezpośrednio na lakier i przetarcie fibrą to szczyt marnotrawstwa i zbędna praca. 

Płatek / Suede dobra opcja i ekonomiczna. 

Btw: SF365 nie próbowałem aplikatorem fibrowym, ale w weekend bawiłem carpro lite przy użyciu ich lalek fibrowych - bardzo łatwa aplikacja ale mniej oszczędna niż Suede. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

@ShiningCar Mały update po ponad 6 miechach. Przebieg koło 5kkm

Powłokę zostawiłem tylko na przednim lewym błotniku. 

Siedzi jak zła 😎💪

Kropelki jak i zrzut przy samym kole / progu jak świeżo po nałożeniu. 

Mając na uwadze cena / jakość to jest to bardzo ciekawa alternatywa dla oblatanych starych wyjadaczy 😄🤯

 

IMG_20210327_102850.jpg

IMG_20210327_102918.jpg

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, ShiningCar napisał:

SF 365 to alternatywa dla Vision'a czyli przede wszystkim łatwa w aplikacji.

SF 365 jest bardzo dobry, to normalne że on tak gęstnieje? Czy to jest produkt który nie może być długo otwarty? 

Szkoda że produkt tak niedoceniany w naszym kraju, ogolnie marka dość niszowa ale planuje potestować więcej produktów tej marki w tym roku 

Vision ma lepszą śliskość ale domywanie lepsze ma SF 365. 

Link to comment
Share on other sites

365 jeśli nie łapie powietrza, nie działa na niego temperatura (+/-) kilka solidnych tygodni może czekać na swoje kolejne użycie.

Kolejnym atutem 365 jest pojemność - 75ml, przy niższej niż Vision cenie 🙂

SF to marka faktycznie niszowa w naszym kraju, ale od kilku lat ma swoich stałych odbiorców.

Link to comment
Share on other sites

@ShiningCar kilka tygodni to czas przydatności po otwarciu? Szkoda że nie można odstawić na dłużej na półkę. Rozumiem że jakieś dodatkowe uszczelnienie i tak nic nie zmienia?

 

Opis na sklepie: Przechowywanie i trwałość: co najmniej 18 miesięcy w temperaturze otoczenia w szczelnie zamkniętych oryginalnych pojemnikach

 Jak widzę to oczyszczanie to pomyślałem że idealo rzecz na mojego Lexusa i może byłbym skłonny zdradzić woski 😉

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
11 minut temu, analyzator napisał:

kilka tygodni to czas przydatności po otwarciu?

tak, u mnie po kilku tygodniach po otwarcu produk zrobił sie galaretowaty, vision dla przykładu po tygodniu nie nadaje sie do aplikacji 

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, analyzator napisał:

Opis na sklepie: Przechowywanie i trwałość: co najmniej 18 miesięcy w temperaturze otoczenia w szczelnie zamkniętych oryginalnych pojemnikach

U mnie to akurat moja wina bo nie zabepieczyłem atomizera. Teraz mądry po szkodzie owijam strerchem buteleczki 😄 💪😎

Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, Streat napisał:

tak, u mnie po kilku tygodniach po otwarcu produk zrobił sie galaretowaty

Jeśli piszesz o tym testowym to on kilka tygodni przed wysłaniem do Ciebie był otworzony. 

Jeśli produkt jest szczelnie zamknięty, przechowywany w temperaturze pokojowej, nie dostaje sie do niego lewe powietrze (po aplikacji dobrze jest usunąć pozostałości ze spryskiwacza), myślę, że solidne kilka tygodni wytrzyma.

45 minut temu, Streat napisał:

vision dla przykładu po tygodniu nie nadaje sie do aplikacji 

👍

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.