Skocz do zawartości

Dziwne ślady pomocy !


wolf25ss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem, tu nowy jestem świeżym kierowcą i nie znam się za bardzo jak dbać o lakiery itd, ale od przedwczoraj zauważyłem na swoim samochodzie jakieś dziwne odbarwienia i ślady zmatowiałe wybarwione wytarte nie wiem jak to nazwać. Gdy, dotykam palcem nic nie czuć żadnych kraterów czy wypukleń po prostu gładka powierzchnia ani nie czuć, żeby coś, są jakieś domowe sposoby, żeby to zeszło zniwelować itd., bardzo bym prosił o pomoc.

Dodam, tylko że przedni zderzak był parę miesięcy temu spawany i malowany, ten ślad musiał się zrobić nie dawno.

IMG_20200613_154729.jpg

IMG_20200612_195612.jpg

IMG_20200615_145318.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa ostatnie zdjęcia spokojnie sobie spolerujesz, spróbuj nawet ręcznie, powinno zniknąć. Wygląda jak pozostałości jakichś miękkich materiałów sztucznych.

To pierwsze natomiast wygląda jak ubytek lakieru, ale ciężko być pewnym ze zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne, bo zderzak był nie dawno malowany i spawany i tego nie miałem, a jak przejadę palcem to powierzchnia, jest gładka to, wygląda, jak by kamień uderzył, ale poweszchnia gładziutka. Nie znam się za bardzo na tym, jak to i czym mogę, te przetarcia spolerować nie mam maszynki no i nie znam,się trochę na tym, jak byś mi powiedział co mam kupić i jak to zrobić byłbym, wdzięczny. Dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne, bo zderzak był nie dawno malowany i spawany i tego nie miałem, a jak przejadę palcem to powierzchnia, jest gładka to, wygląda, jak by kamień uderzył, ale poweszchnia gładziutka. Nie znam się za bardzo na tym, jak to i czym mogę, te przetarcia spolerować nie mam maszynki no i nie znam,się trochę na tym, jak byś mi powiedział co mam kupić i jak to zrobić byłbym, wdzięczny. Dzięki z góry za pomoc