paull Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 Chodzi ci o czarne plastiki czy ogólnie?
julian Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 woskowanie tworzyw lakierowanych czy wykończonych "na gładko", jak np. lampy, błyszczące listwy przy oknach jest wręcz polecane - można je zabezpieczać tak samo jak lakier, czyli wszystkie woski i sealanty są ok. Co do tworzyw porowatych, nielakierowanych, wszystko zależy od produktu. Z R222 nie będzie problemu, z RG tak samo, ale już np. collinite może zostawić białawy nalot. Dystrybutor np. nanolexa wręcz zaleca użycie go na tworzywach nielakierowanych. Tutaj nie ma reguły, jest to zależne od konkretnego produktu. Jeśli nie masz pewności - użyj czegoś dedykowanego do tworzyw.
Inteligent Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Dzięki Julian za konkretną odpowiedź. A swoją drogą na forum mało info o Nanolex-e. Ich Spray Sealant wydaje się być ok choć trochę drogi. Ciekawe jaka faktyczna jego żywotność po aplikacji?
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 17 Września 2011 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Należy zwrócić uwagę na to, że woski hybrydowe takie jak np. Collinite czy Finish Kare posiadają środki pochodzenia petrochemicznego, które mają niekorzystny wpływ na ich strukturę i trwałość. Wtedy taki wosk nałożony na vinyl/plastik nie chroni, a przyśpiesza jego degradaję. Bardzo dobre opracowanie nt właściwej pielęgnacji i zagrożeń dla tworzyw sztucznych, szczególnie fotodegradacji możecie przeczytać na naszym blogu: Promieniowanie UV - informacje i sposoby ochrony.
m1chal Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 czym naczernić nadkola plastikowe w audi a4 b5? kiedys usuwalem grubą warstwe asfaltu Reno Flash no i plastik w tym miejscu mega wyblakł... ostatnio umylem to porzadnie... i sprobowalem 303 areo ... niestety nic nie pomogło... mialem jeszcze płyn Carteca Vinyl... tak samo nic
k24 Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 m1chal, myśle że odbarwiło Ci plastik i jedyną opcją (przy okazji na długo) będzie barwnik Black Dye.
patrizio1985 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2011 Witam, temat na 16 stron, a nikt nie wspomniał o 303 AEROSPACE PROTECTANT?? Co o nim sądzicie, jak go używam do silnika i plastików zewnętrznych i uważam że jest ok. Trzyma sie już 2 tydzień, łatwy w aplikacji.
Stanley08 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2011 Witam, temat na 16 stron, a nikt nie wspomniał o 303 AEROSPACE PROTECTANT??Co o nim sądzicie, jak go używam do silnika i plastików zewnętrznych i uważam że jest ok. Trzyma sie już 2 tydzień, łatwy w aplikacji. Polecam nieco dokładniejszą lekturę tych 16 stron - 303 AP był wspomniany.
patrizio1985 Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 Mam taki mały problem, używam 303 AP, czyszczę plastiki G101, następnie myję autko szamponem CG GlossWorkz, jak wyschnie nakładam 303. I następnego dnia zonk - schodzę na dwór, spadła rosa, skropliła się i porobiły się mazy, tzn 303 zszedł z miejsc gdzie woda się skropliła, zdjęć nie mam. CO ROBIĘ ŹLE??? Może powinienem przed nałożeniem podgrzać plastik, lub po nałożeniu, nie mam pojęcia, przy nakładaniu było już 8stC. Poradzicie coś??
bobas Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Możesz spróbować po przeschnięciu przetrzeć plastiki ręcznikiem z mf.
patrizio1985 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Po przeschnięciu plastiku czy 303?? Bo po 303 jeszcze przecierałem mikrofibrą.
bobas Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 To spróbuj jeszcze dokładnie wmasować 303 w powierzchnie a nie tylko nanieść. Zostaw do wyschnięcia na 30-45min i przetrzyj MF. Innego pomysłu nie mam oprócz zmiany środka, jeżeli plastik jest dokładnie oczyszczony i osuszony.
vokaito1 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Użytwał ktoś może Autobrite Black Dye lub VALETPRO YELLOW BUMPER GEL ? to troche teńsze alternatywy
patrizio1985 Opublikowano 28 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2011 Dzięki Łukasz, spróbuje. 303 uchodzi za bardzo trwały środek więc muszę coś nie tak robić. Dzięki
golden0282 Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 Nie wiem, jak usunąć ten post więc usunąłem tekst.
R0N1N Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 To spróbuj jeszcze dokładnie wmasować 303 w powierzchnie a nie tylko nanieść. Zostaw do wyschnięcia na 30-45min i przetrzyj MF. Innego pomysłu nie mam oprócz zmiany środka, jeżeli plastik jest dokładnie oczyszczony i osuszony. Ja się pod tym podpisuję. Najprawdopodobniej na plastikach został nadmiar 303 - jak poleci na to woda to robią się smugi. patrizio1985, jeśli Twoje auto ma gładkie plastiki to dokładne wytarcie nadmiaru 303 ma kluczowe znaczenie.
patrizio1985 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 Ok, dzięki za porady, w sobotę będę miał trochę wolnego czasu to popracuję nad plastikami. Samochód to Laguna I, także plastiki są chropowate. Może temperatura robi swoje, teraz już jest ok 10stC. Po nałożeniu wygrzanie halogenem może coś pomóc, bo nadal mam ten problem, ale już ostatnio po 15 min wycierałem suchą mikrofibrą i jest nie źle, ale nadal mnie nie zadowala w 100%?? Może 303 zostawię sobie na silnik a na zewnętrzne kupie coś z FK. Sam już nie wiem jak za to się wziąć, jak się wkurzę to opalarka...
riddick Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2011 a ja moge wam pokazać fotę listew pokrytych dwoma środkami, górna w całości PB Trim Restorer dolna na połowie ma Megsa UP druga połowa nie dotykana. Ogólnie listwy przed zabiegiem były bardzo szare, pewnie przez kilkanaście lat swojego życia nie miały do czynienia z chemią w mojej ocenie Megs ma bardziej połyskliwą czerń, PB jakby stonowaną
blaszczu Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Panowie co bardziej polecacie do plastików zewnętrznych: Valet Pro Dionysus czy Car Pro Perl? Ma ktoś może jakieś zdjęcia po zastosowaniu tych produktów? Który lepiej wypada pod względem trwałości i wydajności?
piotrl Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Panowie co bardziej polecacie do plastików zewnętrznych: Valet Pro Dionysus czy Car Pro Perl? Ma ktoś może jakieś zdjęcia po zastosowaniu tych produktów? Który lepiej wypada pod względem trwałości i wydajności? Ja polecam Valet Pro Dionysus dłużej trzyma zobacz sobie tutaj http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=30 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 jutro postaram się dodać końcowe fotki
blaszczu Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2011 Panowie co bardziej polecacie do plastików zewnętrznych: Valet Pro Dionysus czy Car Pro Perl? Ma ktoś może jakieś zdjęcia po zastosowaniu tych produktów? Który lepiej wypada pod względem trwałości i wydajności? Ja polecam Valet Pro Dionysus dłużej trzyma zobacz sobie tutaj http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=30 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 jutro postaram się dodać końcowe fotki Właśnie dzięki temu testowi zacząłem się zastanawiać poważnie nad Valet Pro. A ktoś coś może powiedzieć o Perlu? Jest równie dobry jak reszta produktów od Car Pro?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się