Skocz do zawartości

ADBL Bonnet – Pytania i Odpowiedzi


asaledr

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że bonnet nie ma swojego tematu więc stworze. Mam takie pytanie czy ADBL Bonnet do czyszczenia tapicerki nie lepiej sprawdziłby się w formie piany z pianowniczki i po prostu szorowania szczoteczką fotela i potem wytarcia? Nie znam się, ale tak pomyślałem czemu niby nie czyścić jak skórę. Czy może wtedy się za bardzo przemoczy? Chociaż piana niby mniej przemoczy niż oryginalna wersja z atomizera, więc jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, ze najlepszym sposobem na bonnet jest aplikacja środka na mikrofibre i przecieranie materiału mikrofibra (waflowa lub z niska gramatura) Wtedy jest najmniejsza szansa na nadmierne przemoczenie. Pamiętaj, ze metoda bonnetowania najlepiej sprawdza się w przypadku podsufitki, boczków. Jeżeli masz na celu wyczyszczenie foteli najlepiej jest je wyprać.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio musiałem cały środek, razem z fotelami i materiałem pod dywanikami zrobić czymś bez prania. Pierwszy raz kupiłem Bonett. Wraz z rękawicą CarPro Inner Scrub udało się wszystko "odświeżyć" na bardzo zadowalającym poziomie. Także + dla Produktu

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć @ADBL.

W filmie Pawła Nowickiego @mx_nowicki #90 "Czyszczenie podsufitki samochodowej" jest wspomniane (ok.2min), żeby produkt podgrzać, np. w wiaderku z ciepłą wodą.

No właśnie - jak ciepłą?

Pytam, ponieważ zauważyłem lekkie odkształcenie na oryginalnej PET 0,5 [dm^3] po zanurzaniu jej w gorącej/ciepłej wodzie (chwilę, dwie chwile po gotowaniu, nie mierzyłem temperatury).

Wątpliwości nasunęły mi się po późniejszym eksperymencie z butelkami PET w zmywarce (program Eco 3,5 [h], u mnie max. 55 [stC]) - doznały mocnego odkształcenia (butelka po Froschu do kuchni oraz po Listerine)...      

A może trzeba przelać do HDPE?