Jump to content

ADBL Bonnet – Pytania i Odpowiedzi

Recommended Posts

Posted

Widzę, że bonnet nie ma swojego tematu więc stworze. Mam takie pytanie czy ADBL Bonnet do czyszczenia tapicerki nie lepiej sprawdziłby się w formie piany z pianowniczki i po prostu szorowania szczoteczką fotela i potem wytarcia? Nie znam się, ale tak pomyślałem czemu niby nie czyścić jak skórę. Czy może wtedy się za bardzo przemoczy? Chociaż piana niby mniej przemoczy niż oryginalna wersja z atomizera, więc jak to jest?

Posted

Osobiście uważam, ze najlepszym sposobem na bonnet jest aplikacja środka na mikrofibre i przecieranie materiału mikrofibra (waflowa lub z niska gramatura) Wtedy jest najmniejsza szansa na nadmierne przemoczenie. Pamiętaj, ze metoda bonnetowania najlepiej sprawdza się w przypadku podsufitki, boczków. Jeżeli masz na celu wyczyszczenie foteli najlepiej jest je wyprać.

• Super 1
Posted

Ja ostatnio musiałem cały środek, razem z fotelami i materiałem pod dywanikami zrobić czymś bez prania. Pierwszy raz kupiłem Bonett. Wraz z rękawicą CarPro Inner Scrub udało się wszystko "odświeżyć" na bardzo zadowalającym poziomie. Także + dla Produktu

• Lubię to 1
  • 2 months later...
Posted

Cześć @ADBL.

W filmie Pawła Nowickiego @mx_nowicki #90 "Czyszczenie podsufitki samochodowej" jest wspomniane (ok.2min), żeby produkt podgrzać, np. w wiaderku z ciepłą wodą.

No właśnie - jak ciepłą?

Pytam, ponieważ zauważyłem lekkie odkształcenie na oryginalnej PET 0,5 [dm^3] po zanurzaniu jej w gorącej/ciepłej wodzie (chwilę, dwie chwile po gotowaniu, nie mierzyłem temperatury).

Wątpliwości nasunęły mi się po późniejszym eksperymencie z butelkami PET w zmywarce (program Eco 3,5 [h], u mnie max. 55 [stC]) - doznały mocnego odkształcenia (butelka po Froschu do kuchni oraz po Listerine)...      

A może trzeba przelać do HDPE?

Dzięki z góry.

• Dystrybutor
Posted

Podgrzej oznacza w tym wypadku temp max 25-30 stopni. We wrzątku każda butelka pet sie odksztalci 

• Dziękuję 1