Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj szukałem kombinacji na czarne uni alfy...

Po kilku podejsciach czułem niedosyt cięcia i wrzuciłem honeyowa bestie ...

Faktycznie tnie fajnie tylko muszę wyczuć moment wykończenia...

Górę drzwi zrobiłem bałagan znośny ale jak już robiłem dół większą płaszczyznę to mleko... Dziś druga połowa auta więc będzie chwila do namysłu jak to ugryźć, wrzucę jaki film jak to wychodzi.

Na plus dla tego pada że fajnie się czyści w pad washer, ładnie odwirowuje i nie chlapie w trakcie pracy, nie ma problemu z dotarciem pasty...

Cdn. 😃

Opublikowano

Dokładnie, jaka kombinacja u Ciebie?

Ja na Alfie testowałem wszystko co miałem praktycznie...

3d 510 / honey 1 na równi z cięciem i bałaganem.

H9.02/ultracut/surface i coś nowego od shiningcar podobne cięcie wszystkie pasty i wykończenie.

Maszyna evoxa HDD 21 plus bestia honeyowa.

Bede starał się testować w miarę możliwości jakieś kombinacje dla podzielenia się tutaj opinia.

Wam też tak 510 pyli?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 24.01.2023 o 20:08, ShiningCar napisał(a):

@Crasher gdybyś miał ochotę wrzucić na sprzęt coś nowego, co nawet nam, po 3Dkach otworzyło szerzej oczy, podeślij adres do wysyłki, mamy kilka próbek i ciekawi jesteśmy spostrzeżeń ;-)

Dobra. Mogę już coś od siebie napisać w sprawie past. W pierwszej kolejności dziękuję za obdarzenie zaufaniem i przysłanie kilku próbek celem przetestowania. Tym bardziej, że nie jestem raczej z tych udzielających się w testach, a tym bardziej publikujących prace. Szkoda tylko, że przyszły tak małe ilości (po max 50ml) bo nie pozwoliło to na "większe kombinacje". Ale do rzeczy.

Otrzymałem 4 pojemniki z produktami opisanymi jako: 1 krok, 2 krok, onestep i glaze. Póki co nie miałem jeszcze okazji wypróbowania 2 kroku i glaze. Skupiłem się na możliwościach cięcia.

Pacjentem był czarny metalik z Hondy Accord VIII gen.

1063584346_Accordlakier.jpg.76c4e821509ac331e50e007ddaef373f.jpg

716983594_Accordlakier2.jpg.aa1231e8cf4bccaecf3d4336201b5ba2.jpg

Pasta opisana jako 1 krok:

Maszyna to Flex XCE, niebieska gąbka NAT, obroty: rozprowadzenie pasty na 2biegu, praca na 4 biegu, 3 przejazdy niezbyt szybkie. Pad impregowany roztworem z Norinse.

Praca bardzo przyjemna, w trakcie pracy widać było przez pastę jak większość zarysowań znika w oczach. Tak na dobrą sprawę zostały tylko grube rysy. Po wymyciu jest lekkie zamglenie na lakierze oraz pozostawiony drobny maczek. Póki co nie testowałem jeszcze możliwości wykończeniowych na gąbce bardziej miękkiej. Poza pracą dużym plusem tej pasty jest też jej zapach. Nie wiem co mi on przypomina. To nie jest czasem jakiś migdał?

Z prawej pasta 1krok zaraz po wypracowaniu.

1946757074_1krokniebNAT2.jpg.003ab63fc9fdb99c5a3d42d7207d0f55.jpg

Z lewej strony jest wymyty SonaxEX0406+niebieski NAT

959144212_1krokniebNAT3.jpg.5e13ae382861c09fa88460663d44dcb7.jpg

1krok + niebieski NAT po wymyciu

1464955926_1krokniebNAT.jpg.87c864f295692cf5b060e697cab4a2ea.jpg

A tutaj dla porównania EX0406+niebieski NAT

1863632812_EX0406niebNAT.jpg.48b1836b35f0659de7005695a68de6e9.jpg

Teraz łyżka dziegciu: wymywanie/usuwanie tej pasty do łatwych nie należy. Z początku myślałem, że to wina miękkiego lakieru ale problemem jest również wymywanie jej z gąbki na padwasherze. Pasta tak zakleja gąbkę, że trzeba było ją na 3x wymywać APC 1:4 aby była czysta.

Pasta opisana jako onestep:

Maszyna to Flex XCE, pomarańczowa gąbka ADBL, obroty: rozprowadzenie pasty na 2biegu, praca na 4 biegu, 3 przejazdy niezbyt szybkie. Pad impregowany roztworem z Norinse.

No i tutaj to się działo. To jak ta pasta tnie lakier Hondy to jestem w dużym szoku. Ale po kolei. W zasadzie łatwość pracy, poziom cięcia jest dla mnie taki sam jak w przypadku pasty 1 krok. Pasta zostawia lepiej wykończony lakier, choć i tak bez finiszu (mimo bardziej miękkiego pada) się nie obejdzie. Zapach ten sam także jest przyjemnie. Wymywanie równie ciężkie.

Zestawiłem ją przy tych samych parametrach pracy z:

- 3d ACA500 – pasta onestep ZDECYDOWANIE lepiej wycięła rysy niż 3d

- Evoxa Sleeker 1 krok – onestep był nieco lepszy od niej

- AngelWax Ressurection – w zasadzie na tym samym poziomie jeśli chodzi o możliwości cięcia. AW jakby trochę lepiej wykończył. AW dużo łatwiej się wymywa.

 

Odcięcie od taśmy: onestep+pomarańczowy ADBL

1752133064_tasmaonesteppomADBL.jpg.98e5a141b2f09a7e0edb1c5e03263fbf.jpg

682665197_tasmaonesteppomADBL2.jpg.c18abb04b002f4fdd1738426346bd6ef.jpg

 

onestep+pomarańczowy ADBL

1788457687_onesteppomADBL2.jpg.58ab4734115e6ab3b3957260c5e6beb3.jpg

 

ACA500+pomarańczowy ADBL

1208682655_ACA500pomADBL2.jpg.876a8fa3b26e2ad56857f94710876370.jpg

1071777667_ACA500pomADBL.jpg.d7515c3d03931e7acc1153c37fd7efb3.jpg

 

EVOXA01+pomarańczowy ADBL

1250949601_EVOXA01pomADBL.jpg.3f8e9dd07323032bc49cf5823f3c354f.jpg

 

AW Ressurecion+pomarańczowy ADBL

1880995_RessurectionpomADBL.jpg.e980b0f7a82028ff63e1818ba9a4fab5.jpg

Także jak już wcześniej napisałem jestem w dużym szoku po tym co ta pasta pokazała. Niby ONESTEP, a tylko Ressurection przy gąbce onestep ADBL wyciął na tym samym poziomie. 3D ACA500 która od samego początku mi nie leżała (została końcówka z dużej butelki) przy tej paście to jakaś popierdółka. Lakier owszem miękki ale jak widać na początku bardzo zmasakrowany i jest co przy nim robić. Generalnie produkty  według mnie bardzo ciekawe i warte większej uwagi.

  • Lubię to 6
  • Super 1
  • Okay 2
  • 6 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Pacjent: Audi A6 C6 w kolorze LZ9Y, więc czarna czerń 😁 lakier w niezłym stanie (w końcu jest twardy). Znajomy chce one stepa dla odświeżenia. 

Jaki pad polecacie? Na stanie mam: ADBL ONE STEP i urofiber buff&shine.

(Pasta to będzie ewocar 2in1). Myślałem o padach z tej samej firmy, ale wybór spory: 

- Wełna

- Średnia lub twarda pianka

- Mikrofibra

Chyba że evoxa furious Lilly, bo ktoś polecał to na forum taki zestaw do VAG-a z enigma AIO

 

 

 

Opublikowano

Audi 2010. 
da15, pasta RUPES da coarse niebieski. Pad honey fibrowy z zielonymi frendzlami. Minus ? Turbo syf wokoło. Ale jak na jeden etap korekty myśle, ze ujdzie w tłumie. IMG_3368.jpeg.276fbcee17b5ef786e0f55b045948606.jpeg 

IMG_3361.jpeg

IMG_3360.jpeg

IMG_3302.jpeg

IMG_3312.jpeg

IMG_3362.jpeg

IMG_3363.jpeg

IMG_3364.jpeg

  • Lubię to 2
Opublikowano
10 godzin temu, arczar napisał(a):

Chyba że evoxa furious Lilly, bo ktoś polecał to na forum taki zestaw do VAG-a z enigma AIO.

Jeśli lakier fabryczny to ta kombinacja da radę. Ja zawsze robiłem maszyną Flex XCE.

Opublikowano

Fabryczny 😀

Mam makitę po6000c więc maszyna podobna -też orbitalna.  A jakby pastę zmienić na ewocar 2in1? Nie powinno być dużej różnicy...

Opublikowano
42 minuty temu, arczar napisał(a):

Fabryczny 😀

Mam makitę po6000c więc maszyna podobna -też orbitalna.  A jakby pastę zmienić na ewocar 2in1? Nie powinno być dużej różnicy...

NIe wypowiem się. Nie pracowałem nigdy tą pastą.

Spróbować zawsze możesz. Nawet tym co obecnie masz.

Opublikowano

Ten lakier świetnie się robi pastą honey 1 plus ich niebieski pad lub jak mocno dojechany najpierw bestią go potraktować . Jak dobrze wypracujesz pastę , to pozostanie tylko odtłuścić przed zabezpieczeniem i po robocie. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano
W dniu 3.10.2023 o 20:13, powalla napisał(a):

Tak, tym U cośtam cośtam 🙂  Miałem okazję się tym pobawić u Patryka na inwencie Honeya. 

Seria U nie ma niebieskiego pada

u1 to antracyt

u2 pomaranczowy

u3 zielony

u4 biały 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.