Crasher Opublikowano 1 Lutego 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2020 Pacjent biały uni bmw f11 kolor 300 alpineweiss 95 procent auta alu. Twardy, i o dziwo dzieki @Gozdziu23 zzmieniłem metodę z mikrofibr na gabki... Tak tak, sam uwierzyć nie mogłem że ja jak nie przepadalem za gabkami bo nie ciely biore do ręki gabke. Użyłem gabek z Rupesa, konkretnie zielony w połączeniu z pasta Clearcut ciely dobrze w moim mniemaniu lepiej niz mikrofibra i w moich rękach futro. Chyba wynika to też z tego ze ładnie można nimi przypocić blachę. Do reki wziąłem też rotacje ale niemiałem odpowiednio tłustej pasty i średnio to szlo 1
Dante05 Opublikowano 1 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2020 10 minut temu, Crasher napisał: Użyłem gabek z Rupesa, konkretnie zielony Lubię te gąbki bo na wyższych obrotach ładnie podgrzeją pierzchnie i dobrze tną. Minus za to, że są bardzo mało plastyczne i na zaobleniu nie dostosują kształtu do powierzchni, trzeba też uważać żeby się flak z nich nie zrobił jak dostaną za dużo ciepła jak gąbki UHS. Są też niebieskie ale te potrafią zrobić większy bałagan na lakierze niż futro.
Crasher Opublikowano 1 Lutego 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2020 Ciekawe jest to ze mala 80 mm juz jest totalnie zdezelowana a nadal tnie, 6 bieg docisk i jedzie
Gozdziu23 Opublikowano 1 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2020 5 godzin temu, Crasher napisał: Ciekawe jest to ze mala 80 mm juz jest totalnie zdezelowana a nadal tnie, 6 bieg docisk i jedzie Polecam przeskoczyć na next level życia i kupić extreme vutting thinpad szare z lakecountry, obecnie nie ma chyba lepszych gąbek, twarde nie zmieniaja kształtu i twardosci nawet przez 3-4 elementy, łatwo sie czysci maly bałagan.
Dante05 Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 13 godzin temu, Gozdziu23 napisał: extreme vutting thinpad szare z lakecountry Jaką maszyną na nich pracujesz? Jaka żywotność?
ghost Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 Testował ktoś z Was CP Clearcut na rotacji?
maximdj Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 Nie jestem żadnym pro a co najwyżej hobbystą, ale ClearCut na rotacji (masner) w połączeniu z niebieskim Natem (135mm z otworem) na ori lakierze (diamantschwarz) w BMW E30 z 1990 roku (stan lakieru opłakany, kilka grubasów i przede wszystkim bezbarwny totalnie zmatowiały przez szczotki na myjniach, właściciel myślał że ma siwe auto - dosłownie) po dwóch przejazdach zgodnych z instrukcją na butelce wyciął wszystko co się dało, bez holo i haze'u. Oczywiscie konieczne jest wykończenie, ja użyłem do tego Perfect Finish od Sonaxa. Nie mam niestety zdjęć. Jako amator jestem tą pastą zachwycony
Crasher Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 @ghost Doszedłem do wniosku o którym mówił mi @Gozdziu23 Cc JEST trochę za suchy. Lepiej sprawdzą się tłustsze pasty.
boT Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 @ghost jeżeli o cięciu mowa to ogolnie widzę u siebie ze clear cut lepiej wypada jak megs 101, 3d 501, koch h9. Mam jeszcze nanolexa cuta, sonaxa cut, kocha h8, opt to to wogole specyficzna pasta cutingowq i scholla ale typowe ostrzejsze cutingi które fajnie tną to tak jak w pierwszym zdaniu, od cp megsa 3d" i koch. O innych nie wspominam.
pablo15005 Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 @boT wez na testy nowego sonaxa
ghost Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 19 minut temu, boT napisał: @ghost jeżeli o cięciu mowa to ogolnie widzę u siebie ze clear cut lepiej wypada jak megs 101, 3d 501, koch h9. Mam jeszcze nanolexa cuta, sonaxa cut, kocha h8, opt to to wogole specyficzna pasta cutingowq i scholla ale typowe ostrzejsze cutingi które fajnie tną to tak jak w pierwszym zdaniu, od cp megsa 3d" i koch. O innych nie wspominam. CC na DA15 już ogarniałem i byłem zafascynowany efektami. Tylko mi pylił skubany. Zastanawiałem się czy dużo gorzej jest na rotacji stąd pytanie. Megs 101, cutmax, h8 też spoko, mam 501 ale tej ostatniej nie miałem okazji potestować. Jak by ClearCut nie pylił to byłby mistrz
Crasher Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 Dziekuje, że dzielicie sie doświadczeniami.
ShiningCar Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 @boT, jeśli chodzi o 3D to mocniej tnąca od AAT 501 jest ACA500 - rotacja/DA. Dodatkową zaletą ACA500 jest to, że minimalnie grzeje lakier.
boT Opublikowano 2 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2020 @ShiningCar sprawdzę napewno, system dopiero sobie rozpracowuje tak więc zapodam zaraz aca 500. Jestem otwarty na nowości @ghost przy cutingu ciężko jest o paste która nie pyli, i szczerze to jeszcze takiej nie miałem,każda w mniejszym lub większym stopniu pyli, dla mnie nie jest to wyznacznikiem podczas ciezkich prac tak wiec zbytnio nie przykuwa do niej uwagi, dlatego Arsenal uzupełniam o pasty rozbijalne ziarno ale z inna charakterystyka jak np sonax cut a nanolex cut dla mnie dwie inne pasty cutingowe, a do tego clear cut jeszcze inna charakterystyka bardziej właśnie pylaca ale bardziej tnąca, i jak ktoś mi mówi ze cuting nie pyli, no to nie wierzę, bo na 10 aut magicznym sposobem na jednym będzie pył mniejszy czy większy ale będzie . Niby lakier ma tu znaczenie, codziennie obcuje przy korektach i każdy lakier to przeważnie inna praca inne podejście, w sumie gdyby nie to, to ten przyjmę już zawód był by monotonny nudny pozbawiony tej zabawy. Nie raz tak sobie myślę, czy na ten fakt dziwnych, problematycznych obrobkach lakieru , że nie raz pasta się wałkuje, zasycha, znika po przejeździe, pyli, ogolnie podejrzanie się wyrabia, czy nie wpływa na to właśnie wieloletnie używanie nieodpowiedniej chemi, to nie dość że degraduje lakier to wpływa na jego późniejszą obróbkę, bo jednak coś się odkłada w te pory lakieru po wielu latach użytkowania, nie mówię tu o autach do pięciu lat a starszych, przeważnie autach starszego rocznika i starej technologi lakierów jeszcze z tulenem i olowiem. Bo te nowe to przeważnie 80% masełko przyjemne podczas obróbki. 2
Stolaar Opublikowano 3 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2020 18 godzin temu, ghost napisał: CC na DA15 już ogarniałem i byłem zafascynowany efektami. Tylko mi pylił skubany. Zastanawiałem się czy dużo gorzej jest na rotacji stąd pytanie. Megs 101, cutmax, h8 też spoko, mam 501 ale tej ostatniej nie miałem okazji potestować. Jak by ClearCut nie pylił to byłby mistrz Są sposoby na pylenie CC, strzał Ech2O na pada i wychodzi ideał
boT Opublikowano 5 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2020 @Stolaar jednak wolę w pełni wyjalowic lakier gdzieś mi te polimery nie podchodzą podczas korekty...
Tomas-sg Opublikowano 5 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2020 W dniu 2.02.2020 o 23:39, boT napisał: przeważnie autach starszego rocznika i starej technologi lakierów jeszcze z tulenem i olowiem. Bo te nowe to przeważnie 80% masełko przyjemne podczas obróbki Tutaj trochę będzie OT ale to musi być prawda przerobiłem z dobre 5 litrów SSW jako QD, masa nieprzygotowanych aut żadnych problemów 15 letnie młodsze. Ale jakie czas temu kupiłem auto 1985 z jeszcze Ori lakierem. Lakier wchłaniał SSW jak gąbka
Birkhof Opublikowano 5 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2020 @Stolaar jednak wolę w pełni wyjalowic lakier gdzieś mi te polimery nie podchodzą podczas korekty... Carpro immolube próbowałeś :)?
boT Opublikowano 5 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2020 @Birkhof może z raz, nie mam z tym problemu, nie używam ostatnimi laty Panowie, na tyle doszlem wprawy i cały czas poznaje systemy to nie mam jakiś problemów między pastą, padem, a elementem. @Birkhof napisz mi na fb coś ci wyślę Quick Detailer mega śliski japonce się chowają z prostafa
Maciej WTN Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 Używał ktoś już może nowe Cutmaxa albo pasty 06-02?
pablo15005 Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 @Maciej WTN SONAX PROFILINE ULTIMATE CUT?
Maciej WTN Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 32 minuty temu, pablo15005 napisał: @Maciej WTN SONAX PROFILINE ULTIMATE CUT? Tak
pablo15005 Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 @Maciej WTN tak uzywalem, ladnie tnie, ale lakier to izbiza IV wiec do twardych nie nalezy chyba... Da 15 futro lc i w oczach grubych rys ubywalo. Na gabce zielonej evo od adbl juz slabiej. Ale lepsze wykonczenie. Po futrze zostaje zamglenie. Narazie nie mam nic twardego do roboty wiec testowanie stoi... Ale pierwsze wrazenia mega spoko
Maciej WTN Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 8 minut temu, pablo15005 napisał: @Maciej WTN tak uzywalem, ladnie tnie, ale lakier to izbiza IV wiec do twardych nie nalezy chyba... Da 15 futro lc i w oczach grubych rys ubywalo. Na gabce zielonej evo od adbl juz slabiej. Ale lepsze wykonczenie. Po futrze zostaje zamglenie. Narazie nie mam nic twardego do roboty wiec testowanie stoi... Ale pierwsze wrazenia mega spoko A masz może porównanie do starego Cutmaxa? Którego uzywasz futerka LC?
ghost Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 2.02.2020 o 22:39, boT napisał: przy cutingu ciężko jest o paste która nie pyli Meguiar's się chwali, że ich 110 Ultra Pro Speed Compound ma bardzo niski stopień pylenia, wydłużony czas pracy i łatwe docieranie. Siła cięcia mniejsza niż 101, ale podobna do 105. Niestety raczej nie przetestuję bo nie ma małych opakowań, tylko litrówki widzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się