Manolito77 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Końcowy efekt wyszedł tak (więcej zdjęć w "Co zrobiłeś dzisiaj przy aucie").
Manolito77 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Wczorajsze smyranie lampionów w Oplu Astrze. Papiery 600 - 800 - 1200 - 1500 Menzerna SHCC 300 Menzerna FF3000 Megs Headlight Protectant Lampy w środku trochę poplamione i okurzone ale ogólnie wyszły bardzo przyzwoicie. Pzdr. 1
chris18404 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Czy gradacje 1000>1500>2000>2500 są dobre? Czy czegoś brakuje?
Manolito77 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Wszystko zależy do jakich lamp podchodzisz - jak mocno zjechane to zaczynanie gradacja 1000 może być bardzo czasochłonne. Proponuję 600-800-1200-1500 i wtedy jakaś Menzerna 300 lub 400 albo Sonax Cutmax i po tym Menzerna 3000 lub Sonax 04-06 i będzie git.
dominiczek9518 Opublikowano 5 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2018 Manolito77, czym różni się praca tym metabo w porównaniu z deltą? Kształt delty wydaje się bardziej optymalny do szlifowania reflektorów :>
Manolito77 Opublikowano 6 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2018 Generalnie trochę większą powierzchnię tnie ale praca zbliżone do delty. No i do tego Metabo jest trochę lepszy wybór gotowych krążków ściernych do kupienia. Pzdr.
michal_kubek Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2018 Witam. Lampy A6 S-line. Papiery- 600,800 na sucho, 800,1000,1500 na mokro, na koniec krążek trizact 3000, wszystko robione na maszynce mimośrodowej pneumatycznej, jedynie dwa rogi gdzie krążek nie sięgał ręcznie zrobione. Na koniec polerowanie wstępne farecla (tak dla testu robiłem ta pastą) później 3M żółty korek i zabezpieczone woskiem 3m Polish Rosa. Pierwszy raz robiłem taka mieszanka past ale wyszło super. Górne zdjęcie przed dolne po.
.r. Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2018 Jakiego masz pneumata? Od jakiegoś czasu rozglądam się za czymś dla siebie.
michal_kubek Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2018 Nic specjalnego firma K2, średnica 150mm. Na szybko kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej kiedyś jak miałem awarie byłej maszynki a miałem trochę docierania przed lakierowaniem i była potrzebna na już. Niecałe 200zl bodajże kosztowała ale daje radę jak na moje potrzeby.
Arkeolowy Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2018 Tez myślałem nad czymś małym ze skokiem 3mm jak każdy zaleca do wet sandingu lamp/lakieru. Natomiast patrząc na filmik LarrY leci równo Rupesem ze skokiem 21mm Czyli s75 krausa się nada
S3ci0r Opublikowano 9 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2018 równie dobrze można to robić DA ze skokiem 8mm?
.r. Opublikowano 9 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2018 Może i tak, ale tutak słowo klucz to pneumatyka. Ja nie łączę wody i narzędzi elektrycznych, ale jak ktoś chce....
Radzio2000 Opublikowano 9 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2018 Witam Panowie mam pytanie. Zaczynam przygode z polerowanie reflekotrów oczywiscie na probe to co mam pod reka ( Laguna II 2004 r) i druga proba na reflektorze ze szrotu rowniez laguna II ( przypadek ). Czy wszystkie fabryczne lakiery UV sa takie twarde i ciezkie do usuniecia ?? Zaczynalem papierkiem 800 na delcie na sucho ale powoli schodzil lakier pozniej papierek 600 troszke lepiej ale tez duzo czasu (troche maszyna troche recznie). Czy jest sens schodzic na nizsze papierki ? Chodzi mi tylko i wylacznie o sciagniecie warstwy fabrycznej. Pozniej papierki wodne 800 1000 1200 1500 + manzerna FG 400 i pad mikrofibra a na koniec SF 3500 + czerwony Royal Pad i jako zabezpieczenie Meguiars Headlight Protectant
Manolito77 Opublikowano 10 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2018 Łatwość usunięcia lakieru zależy od kilku czynnikow: - producenta auta (najczęściej niemieckie auta mają dość twarde lakiery choć nie wszystkie bo np X5 e70 wspolpracowalo bardzo fajnie ale już Skoda Octavia była jednym z większych twardzieli) - papierów jakich się używa (jedne są trochę bardziej tepe, inne mniej - trzeba sobie protestować i wybrać ten, którym się najlepiej pracuje) - stopnia zużycia lakieru (im bardziej pożółkłe i wypiaskowana lampy tym łatwiej to ściąć). Co do gradacji to trzeba sobie samemu wypracować metodę. Ja często zaczynam gradacjami 400-500 a 600 to już właściwie niezbędne minimu. Oczywiście im bardziej tnaca gradacja startowa tym dokładniej trzeba to wypracować kolejnymi. Można zacząć mniej tnaca gradacja ale będzie to trwało znacznie dłużej. Tak więc to już indywidualny wybór czy zaczynasz ostrą gradacja i potrafisz to potem odpowiednio wypracować kolejnymi czy z obawy wolisz zacząć delikatniejszy kaliber. Pzdr.
robcok Opublikowano 10 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2018 20 godzin temu, .r. napisał: Może i tak, ale tutak słowo klucz to pneumatyka. Ja nie łączę wody i narzędzi elektrycznych, ale jak ktoś chce.... bez przesady, to ile wy tjej wody lejecie? jedno psiknięcie, szlifowanie, wytarcie, psiknięcie, szlifowanie a nie zalewane calego przodu auta i potem czyszczenie zderzaka z zaciekow...
Slobek Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Panowie czy do zabezpieczenia wypolerowanych kloszy wystarczy wosk np. Collinite 476s czy jednak zakupić sobie specjalny środek do lamp np. Meguiars Headlight Protectant? Jaka metoda zabezpieczenia ogólnie jest najlepsza patrząc na stosunek cena/trwałość?
rafalk Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Wosk jak najbardziej, jeśli chodzi o trwałość to powłoka.
Slobek Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Wosk czy środek typu Meguiars Headlight Protectant lepiej chroni klosze przed promieniami UV? Jak z porównaniem jeśli chodzi o trwałość tych 2ch produktów?
dominiczek9518 Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Zdecydowanie Megs spełni Twoje oczekiwania. Ze znajomym znamy przypadki, gdzie lampy po 2 latach wyglądają jak po regeneracji
Slobek Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Godzinę temu, dominiczek9518 napisał: Zdecydowanie Megs spełni Twoje oczekiwania. Ze znajomym znamy przypadki, gdzie lampy po 2 latach wyglądają jak po regeneracji Czyli twoim zdaniem Megs będzie lepszy od Collinite 476S czy innego wosku?
dominiczek9518 Opublikowano 13 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2018 W mojej opinii tak bo jest po prostu do tego przeznaczony co pół roku możesz oczywiście smarować sobie colli albo fk1000 jeśli chcesz mieć jeden wosk do wszystkiego, ale megsa mogę polecić.
.r. Opublikowano 13 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2018 bez przesady, to ile wy tjej wody lejecie? jedno psiknięcie, szlifowanie, wytarcie, psiknięcie, szlifowanie a nie zalewane calego przodu auta i potem czyszczenie zderzaka z zaciekow...Ja wypsikuje około litra przy jednej lampie. Sciekajaca woda na biezaco wymywa zeszlifowany pyl, a lepiej sie pracuje jak ten syfek nie walkuje sie pod papierem.
robcok Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 12 godzin temu, .r. napisał: Ja wypsikuje około litra przy jednej lampie. Sciekajaca woda na biezaco wymywa zeszlifowany pyl, a lepiej sie pracuje jak ten syfek nie walkuje sie pod papierem. Proponuje częstsze przecieranie mf lampy i sprawdzanie rezultatu, a papierek psikac osobno zeby sie oczyscil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się