Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczorajsze smyranie lampionów w Oplu Astrze.
Papiery 600 - 800 - 1200 - 1500
Menzerna SHCC 300
Menzerna FF3000

Megs Headlight Protectant

 

6yIClsZ.jpg?1

hkCsHdv.jpg?1

 

04GsmO9.jpg?1

RSxKNHp.jpg?1

 

doQLRwC.jpg?1

mlQaief.jpg?1

 

RoKXE2P.jpg?1

vIIvn5e.jpg?1

 

2TMRnoe.jpg?1

5z29uOX.jpg?1

 

HnqyqOE.jpg?1

oHdWOwo.jpg?1

 

Lampy w środku trochę poplamione i okurzone ale ogólnie wyszły bardzo przyzwoicie.

Pzdr.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Wszystko zależy do jakich lamp podchodzisz - jak mocno zjechane to zaczynanie gradacja 1000 może być bardzo czasochłonne. Proponuję 600-800-1200-1500 i wtedy jakaś Menzerna 300 lub 400 albo Sonax Cutmax i po tym Menzerna 3000 lub Sonax 04-06 i będzie git.

Opublikowano

Generalnie trochę większą powierzchnię tnie ale praca zbliżone do delty. No i do tego Metabo jest trochę lepszy wybór gotowych krążków ściernych do kupienia.

Pzdr.

Opublikowano

Witam. Lampy A6 S-line. Papiery- 600,800 na sucho, 800,1000,1500 na mokro, na koniec krążek trizact 3000, wszystko robione na maszynce mimośrodowej pneumatycznej, jedynie dwa rogi gdzie krążek nie sięgał ręcznie zrobione. Na koniec polerowanie wstępne farecla (tak dla testu robiłem ta pastą) później 3M żółty korek i zabezpieczone woskiem 3m Polish Rosa. Pierwszy raz robiłem taka mieszanka past ale wyszło super.

Górne zdjęcie przed dolne po.

2018-05-08_20.26.12.jpg

2018-05-08_20.26.54.jpg

 

2018-05-08_20.22.35.jpg

2018-05-08_20.21.26.jpg

Opublikowano

Nic specjalnego firma K2, średnica 150mm. Na szybko kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej kiedyś jak miałem awarie byłej maszynki a miałem trochę docierania przed lakierowaniem i była potrzebna na już. Niecałe 200zl bodajże kosztowała ale daje radę jak na moje potrzeby.

Opublikowano

Tez myślałem nad czymś małym ze skokiem 3mm jak każdy zaleca do wet sandingu lamp/lakieru. Natomiast patrząc na filmik LarrY leci równo Rupesem ze skokiem 21mm

Czyli s75 krausa się nada :o

Opublikowano

Może i tak, ale tutak słowo klucz to pneumatyka. Ja nie łączę wody i narzędzi elektrycznych, ale jak ktoś chce....

Opublikowano

Witam :) 

Panowie mam pytanie. Zaczynam przygode z polerowanie reflekotrów oczywiscie na probe to co mam pod reka ( Laguna II 2004 r) i druga proba na reflektorze ze szrotu rowniez laguna II ( przypadek ). Czy wszystkie fabryczne lakiery UV sa takie twarde i ciezkie do usuniecia ?? Zaczynalem papierkiem 800 na delcie na sucho ale powoli schodzil lakier pozniej papierek 600 troszke lepiej ale tez duzo czasu (troche maszyna troche recznie). Czy jest sens schodzic na nizsze papierki ? Chodzi mi tylko i wylacznie o sciagniecie warstwy fabrycznej. Pozniej papierki wodne 800 1000 1200 1500 + manzerna FG 400 i pad mikrofibra a na koniec SF 3500 + czerwony Royal Pad i jako zabezpieczenie Meguiars Headlight Protectant

Opublikowano

Łatwość usunięcia lakieru zależy od kilku czynnikow:

- producenta auta (najczęściej niemieckie auta mają dość twarde lakiery choć nie wszystkie bo np X5 e70 wspolpracowalo bardzo fajnie ale już Skoda Octavia była jednym z większych twardzieli)

- papierów jakich się używa  (jedne są trochę bardziej tepe, inne mniej - trzeba sobie protestować i wybrać ten, którym się najlepiej pracuje)

- stopnia zużycia lakieru (im bardziej pożółkłe i wypiaskowana lampy tym łatwiej to ściąć).

Co do gradacji to trzeba sobie samemu wypracować metodę. Ja często zaczynam gradacjami 400-500 a 600 to już właściwie niezbędne minimu. Oczywiście im bardziej tnaca gradacja startowa tym dokładniej trzeba to wypracować kolejnymi. Można zacząć mniej tnaca gradacja ale będzie to trwało znacznie dłużej. Tak więc to już indywidualny wybór czy zaczynasz ostrą gradacja i potrafisz to potem odpowiednio wypracować kolejnymi czy z obawy wolisz zacząć delikatniejszy kaliber.

Pzdr.

Opublikowano
20 godzin temu, .r. napisał:

Może i tak, ale tutak słowo klucz to pneumatyka. Ja nie łączę wody i narzędzi elektrycznych, ale jak ktoś chce....

bez przesady, to ile wy tjej wody lejecie? jedno psiknięcie, szlifowanie, wytarcie, psiknięcie, szlifowanie a nie zalewane calego przodu auta i potem czyszczenie zderzaka z zaciekow...

Opublikowano

Panowie czy do zabezpieczenia wypolerowanych kloszy wystarczy wosk np. Collinite 476s czy jednak zakupić sobie specjalny środek do lamp np. Meguiars Headlight Protectant?

Jaka metoda zabezpieczenia ogólnie jest najlepsza patrząc na stosunek cena/trwałość?

Opublikowano

Wosk jak najbardziej, jeśli chodzi o trwałość to powłoka.

Opublikowano
Godzinę temu, dominiczek9518 napisał:

Zdecydowanie Megs spełni Twoje oczekiwania. Ze znajomym znamy przypadki, gdzie lampy po 2 latach wyglądają jak po regeneracji ;)

Czyli twoim zdaniem Megs będzie lepszy od Collinite 476S czy innego wosku?

Opublikowano

W mojej opinii tak bo jest po prostu do tego przeznaczony ;) co pół roku możesz oczywiście smarować sobie colli albo fk1000 jeśli chcesz mieć jeden wosk do wszystkiego, ale megsa mogę polecić.

Opublikowano
bez przesady, to ile wy tjej wody lejecie? jedno psiknięcie, szlifowanie, wytarcie, psiknięcie, szlifowanie a nie zalewane calego przodu auta i potem czyszczenie zderzaka z zaciekow...

Ja wypsikuje około litra przy jednej lampie. Sciekajaca woda na biezaco wymywa zeszlifowany pyl, a lepiej sie pracuje jak ten syfek nie walkuje sie pod papierem.

 

Opublikowano
12 godzin temu, .r. napisał:

Ja wypsikuje około litra przy jednej lampie. Sciekajaca woda na biezaco wymywa zeszlifowany pyl, a lepiej sie pracuje jak ten syfek nie walkuje sie pod papierem.

 

Proponuje częstsze przecieranie mf lampy i sprawdzanie rezultatu, a papierek psikac osobno zeby sie oczyscil ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.