.r. Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2017 Drugie zdjęcie wygląda nienaturalnie, jakby przekontrastowane.
Mic431 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 A można spróbować tej polerki zwykłą wiertarką? Wiem, że w przypadku lakieru nie jest to polecane, ale lampy to chyba co innego?
Grz3chu Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 Lampy robione według schematu kolegi Manolito 1
rolandinho Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 Ahoj, Czy macie jakieś sprawdzone zestawy do polerowania lamp?
Manolito77 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Jeśli chcesz korzystać z takich zestawów - tzw "gotowców" - to w 99% przypadków musisz sobie dokupić papier wodny. Ilość papieru do ogarnięcia lamp to jest czasem jakiś niewybredny żart producenta takiego zestawu. Widziałem czasem listki papieru o wymiarach 4cm x 4cm w ilości 3-4 sztuk, każdy w innej gradacji papieru - może JEDNĄ lampę to na siłę by tym jakoś obleciał ale jeśli konieczne jest zdjęcie warstwy fabrycznego lakieru bezbarwnego z lampy to ja nie widzę możliwości ogarnięcia JEDNEJ lampy takim listkiem a gdzie tu cały komplet robić. Pzdr.
Pilar88 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Grz3chu ale różnica...czym zabezpieczałeś?
Grz3chu Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Grz3chu ale różnica...czym zabezpieczałeś? Meguiars Headlight Protectant
Wojtek1990 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Ładnie Wam te lampy wychodzą Dużo czasu schodzi na taką operację? Moje są lekko zmatowione i też myślę, czy nie zrobić polerki.
Manolito77 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Jak dotąd najszybciej komplet przednich lamp (średnio mocno zmęczone) udało mi się ogarnąć w 2 godziny i 15 minut - z wykorzystaniem maszynki oscylacyjnej typu Delta w pierwszej fazie szlifowania papierami wodnymi. Jak cały proces szlifowania papierami wodnymi robiłem ręcznie to miałem najszybszy czas w okolicy 2:45. Pzdr.
Wojtek1990 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 To w miarę szybka robota Moje w sumie nie wyglądają tak tragicznie jak niektóre pokazywane tutaj i może obeszło by się bez szlifowania papierami. Same pasy załatwiły by sprawę? Wstawię jakieś foki później.
Manolito77 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Jeśli mają trochę obić od drobnych kamyków/są wypiaskowane to samo "lizanie" fabrycznego lakieru bezbarwnego nie da efektu porządnie wypolerowanych lamp - niby będą wypolerowane ale widać będzie takie mini kropki / odpryski. Pzdr.
bbielo Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 pracowaliście kiedyś na papierach w 100% używanych na maszynie/wkrętarce? Ostatnio próbowałem działać ze swoimi kloszami 600,1000, 1500, 2000, 2500, 3000 ręcznie... i to katorga jest. Przedarcie się przez warstwę UV (przynajmniej w E46) to ciężki kawałek chleba. Można popracować kolistymi ruchami na wkrętarce np?
dominiczek9518 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 12 godzin temu, Wojtek1990 napisał: Ładnie Wam te lampy wychodzą Dużo czasu schodzi na taką operację? Moje są lekko zmatowione i też myślę, czy nie zrobić polerki. W 2 godzinkach mieszczę się z matowieniem i polerowaniem. Godzinkę dokładam na wygrzewanie powłoki kwarcowej ?
dominiczek9518 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 5 minut temu, .r. napisał: Kaloryferem ją grzejesz? Promiennik ?
.r. Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Więc ta godzina to jakoś 3 razy nadto
Manolito77 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2017 9 godzin temu, bbielo napisał: pracowaliście kiedyś na papierach w 100% używanych na maszynie/wkrętarce? Ostatnio próbowałem działać ze swoimi kloszami 600,1000, 1500, 2000, 2500, 3000 ręcznie... i to katorga jest. Przedarcie się przez warstwę UV (przynajmniej w E46) to ciężki kawałek chleba. Można popracować kolistymi ruchami na wkrętarce np? Dlatego ja od jakiegoś już czasu stosuję maszynkę oscylacyjną typu Delta dla pierwszej gradacji papieru ściernego aby zdjąć warstwę lakieru bezbarwnego bo to jest najbardziej czasochłonne. Jak już lakieru nie ma to potem goły plastik robi się dużo sprawniej - robię to ręcznie. Pzdr.
dominiczek9518 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2017 Dnia 23.06.2017 o 00:15, .r. napisał: Więc ta godzina to jakoś 3 razy nadto Skoro wiesz lepiej
Manolito77 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2017 Dnia 23.06.2017 o 00:15, .r. napisał: Więc ta godzina to jakoś 3 razy nadto Myślę, że to nie jest strata czasu. Godzina nikogo nie zbawi a dobrze wygrzana powłoka kwarcowa na pewno skuteczniej będzie chronić.
.r. Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zapewne sprawa jest złożona i zmiennych jest kilka jak chociażby sama powłoka, promiennik etc. Z moich przygód w tym temacie wystarczało kilka minut pod promiennikiem by krzemionki nabrały śliskości (sonax, aquartz) i siedziały później jak wściekłe. Promiennik mam dość budżetowy 3x 1000w.
Manolito77 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2017 Wczorajszy pacjent - BMW X5 e70. To przetłoczenie na lampach trochę upierdliwe bo kawałek trzeba było przeszlifować papierami ręcznie bo nawet narożnik szlifierki oscylacyjnej ze stopą "delta" był za duży do tego miejsca. Poza tym - widać, że to auto projektowane już przez księgowych - lakier z lamp schodził dość łatwo gdzie np przy e39 żeby zdjąć fabryczny lakier bezbarwny z lamp to trzeba się trochę pomęczyć. Ogólnie - lampy wyszły przyzwoicie choć mają drobne wady: - trochę plam od środka po wilgoci/zaparowaniu i okurzeniu - w lewej lampie jest już kilka miejsc gdzie pojawiły się "pajęczynki" - plastik zaczyna od słońca pękać w swojej strukturze (widać to jedynie z bardzo bliska - kilku cm - jak się dokładnie przyjrzeć) Pzdr.
robcok Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2017 rowniez potwierdzam ta wersja x5 lampy mieciutkie ma, natomiast woczraj robilem yarisa 2 i lampy twarde jak skala, papier 400 slizgal sie po reflektorze jak po lodzie..latwo nie bylo
Mumins Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 @wilk30 Na jakich padach robiłeś Borę?
Mic431 Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Panowie, ile trzeba zużyć pasty na jeden reflektor? Czy wystarczy raz wycisnąć ją na pad i potem można do końca jechać?
wilk30 Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 @mumins takie z aukcji alledrogo 6740017394 i 6740018275
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się