Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Manolito77 fajny test. Jak kros leci recznie na mokro to trzeba sie bardzo przylozyc przy kolejnych gradacjach uzywanych po sobie prostopadle. Niestety niedorobki z poprzednich etapow widac tak naprawde dopiero po przejezdzie pasta. Nagle okazuje sie, że nie zeszły rysy po papierze 800 i jak kogos to drazni musi zaczynac zabawe od nowa.

Jak szlifujemy krążkami na szlifierce to ogromne znaczenie ma tutaj jakos papieru. Jak uzywalem papieru no name, matador, indasa to się zapychały i robiły "swinskie ogonki" Zmienilem na mirke abralon czy podobnego festoola i praca na lampach jest zdecydowanie przyjemniejsza. Tyle ze krążek festoola kosztuje 8 razy wiecej niz taki zwykły.

Przewaznie pierwsze przejazdy robie jakims no name 600 lub 800 a potem abralon 1000,1500, 2000, 3000 i na koniec np scholl s2 + koch antiholo. Zabezpieczam powłoką.

Opublikowano

Reflektor vw caddy, uszkodzenia widoczne jak na zdjęciu. Łuszczący sie lakier i lekko zżółknięty. Do dyspozycji mam dowolne gradacje papierów z past tylko Ulimate Compound. Jak polecacie podejść do tego reflektora? Od jakich gradacji zacząć na jakich skończyć?

 

 

17690401_770033936506094_882286019_n.jpg?oh=deac87a9a2a41255b984fc5cf1a28ddb&oe=58E46945

Opublikowano

Jeśli masz tylko UC do dyspozycji to papierami jechałbym minimum do gradacji 2000-2500 (600-800-1200-1500-2000-2500). Po 2000 / 2500 UC powinien już w miarę dobrze ogarnąć.

Pzdr.

Opublikowano

Jest to typowy, dedykowany do tego preparat więc go aplikuje. Czy lepszy od wosku? Trudno powiedzieć. Jeśli wosk ma filtry UV to też się sprawdzi.

Opublikowano

Koledzy mam pytanie odnośnie zabezpieczenia przez Meguiars Headlight Protectant. Ostatnio polerowałem lampy w BMW i po nałożeniu tego preparatu zostały bardzo widoczne smugi, które niestety nie za bardzo da się usunąć. Czy ktoś wie czym to może być spowodowane? Za dużo preparatu? Nakładałem go małym aplikatorem gąbkowym jeśli ma to jakieś znaczenie. :)

Opublikowano

Z mojego doświadczenia wiem, że ten preparat Megsa najlepiej nakładać w małych ilościach i po prostu rozprowadzac i wycierac do sucha szmatką z mikrofibry. Jak nakładalem aplikatorami piankowymi i wycieralem mikrofibra to często zostawaly smugi. Co do ich usunięcia to najlepiej przeleciec lampę pastą lekko scierna/ wykanczajaca.

No i preparatu nie nakładać za dużo bo też smugi zostaną.

Pzdr.

Opublikowano

Przed świętami wpadły jeszcze do roboty 2 auta. Focus C-Max i Golf Plus.

 

C-Max.

IS0a1rw.jpg?1

ysho20Q.jpg?1

 

XUVsM17.jpg?1

iAdgyEZ.jpg?1

 

cUucC8h.jpg?1

GhNViWV.jpg?1

 

1p2zxen.jpg?1

cHmo6kp.jpg?1

 

m3AZ3R2.jpg?1

jdVmniP.jpg?1

 

XpkIn9x.jpg?1

eBJ0je1.jpg?1

 

Z Golfa Plus wrzucę tylko jedno zdjęcie - pokaże ono jak bogatą kolekcję różnego rodzaju robactwa (nawet pajęczyna konkretna się znalazła) klient ma w tej lampie. Nigdy jeszcze takiej "kolekcji" nie widziałem robiąc lampy. Okazało się, że sytuacja ta wynika z braku zaślepki na jedną z żarówek w lampie. Tak więc pamiętajcie - zaślepki ważna rzecz bo oprócz kurzu wlatuje tam robactwo i nie wygląda to potem zbyt ciekawie. Zwłaszcza po wypolerowaniu klosza jest to jeszcze bardziej widoczne...

 

ioudkvQ.jpg?1

 

Pzdr.

Opublikowano

[ref]Manolito77[/ref], Czym zabezpieczasz lampy po polerce aby plastik nie robił się żółty? Już doczytałem czym zabezpieczasz :) ale i tak mam pytanie, co jaki czas używać środka do zabezpieczania lampy? on się nie zmywa po myciu?

Opublikowano

Generalnie co do tego Megsa to wiadomo, że z czasem pewnie się zmywa/ściera. Dużo zależy od agresywnosci chemii do mycia auta i eksploatacji samego auta. Myślę, że około pół roku ten Megs jest w stanie się utrzymać. Jeśli ktoś ma tego Megsa lub jakiś np wosk syntetyczny to dobrze jest raz na 3-4 miesiące umyć klosze, odtluscic i nanieść nową warstwę - co zresztą zalecam każdemu, komu ogarniam lampy (pokazuje jakie np woski są pancerne i zdają egzamin lub pokazuję tego Megsa).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

aawseex

 

Dodane po 7 minutach 41 sekundach:

Koledzy pomóżcie jak mogę usunąć post , bo nie ogarniam puki co :/:)

Opublikowano

A czy na rynku jest dostępny jakiś produkt który zabezpiecza na dłużej lampy po polerce niż Headlight protectant Megsa? Bo powiem szczerze że wystarczy mocniej przejechać szmatką z płynem do szyb albo pojechać na szczoty żeby już preparat z lamp zaczął schodzić.

Może nakładanie jakiejś ceramiki? Kwarcu? Megs jest super ale moim zdaniem na chwile. dopóki lamp się nie dotyka. Przy usówaniu pojedyńczych rysek ładnie wyrównuje blask lampy że nie widać polerowanego miejsca ale gdy tylko przejedzie się po lampie ściereczką z płynem robi się biała plama. Jest na rynku coś trwalszego?

 

Ktoś testował?

SONAX Profiline Headlight Protection 50 ml

 

albo preparat quixx z dodanym tam uszczelniaczem?

 

Pozdr

Opublikowano

[ref]kafi[/ref], najtrwalsza opcja to po zmatowieniu położyć klar a w razie morki po wyschnięciu delikatny papierek i polerka :)

Opublikowano

Witajcie chcę ogarnąć lampy w aucie

Przy poprzednim aucie jeszcze nie wiedziałem co i jak i wypolerowałem je tempo i w sumie byłem z tego zadowolony. Jednak teraz wiem że to nie było to lampy wyglądały lepiej ale (patrząc z dzisiaj jechałem takim samym autem w nocy jednak z nowymi lampami i było super wszystko widać itp a u mnie prawie nic nie widać) to dalej było dno. Nie mam zdjęć mojej lampy ale dla obrazu jak jest źle mogę powiedzieć że ta lampa w porównaniu do mojej jest dobra mnie jest jakaś żółta i złazi już warstwa ochronna. 354481feefc2427c96f34f0b4c3da98d.png

Chciałbym zrobić je ręcznie (nie posiadam żadnej polerki) użyć chciałem papierów wodnych 800-1200-1500-2000-2500-3000 i właśnie czy to wystarczy by nie było widać śladów po papierze? Czy muszę to wykończyć jakąś pastą np Brayt Zestaw do Renowacji Reflektorów pasta + płyn zabezpieczający lub Autosol Scratch Remover 75ml Pasta do poliwęglanu?

Opublikowano

recznie nie uzyskasz takiego efektu. Lepiej oddac komus to sie zna na tym niz samemu probowac i potem mowic ze to nic nie daje ale ze to efekt na pare tygodni..

Opublikowano

Ten brayt się nada, ale do pracy na maszynie. Jak chcesz ręcznie do połysku wyprowadzić to papierami wodnymi leć do p5000.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.