Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety... Teraz robiłem na aucie maszynką i też uwaliłem się jak świnia cały :mrgreen: A nowy "garniturek" założyłem :P To jest akurat brunda robota. Pomyśl co się dzieje jak ktoś auto fareclą na mokro jedzie to musi być hardkor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że z jednych lamp spływa biały "brud" a z drugich żółty - pewnie z lakierem zabezpieczającym. Jak auto zjedzie mi z podjazdu to psikam Surfexem 1:5 i zmywa się syf. Jak nie zrobię tego odrazu to ciężko zmyć. Dobrą opcją na prace na nogach będą jakieś fartuchy gumowe lub mocne worki :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak nakładacie Megsa? Kupiłem go na próbę, za pierwszym razem dałem go trochę za dużo, poczekałem aż podeschnie a potem przetarłem i lampa zrobiła się matowa, potem zacząłem go dawać ostrożniej i wygląda całkiem spoko ale z bliska widać że lampy po nim nie są super przejrzyste, zostają maziaki które ciężko wyprowadzić. I z Waszego doświadczenia ile wytrzymuje ta powłoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę kolejnych wypocin z polerki plastików..

 

tym razem coś co było 2 strony temu...czyli Micra K12 rok 2005.

 

 

obraz zastany:

 

d8a598dd9fc529a1.jpg

 

67b068ac498b8aab.jpg

 

e06e84619c2eacac.jpg

 

7f6c7f9001372faa.jpg

 

1930f2ede7ed7fdf.jpg

 

ce2a611af185604e.jpg

 

3b95843fd6ccd509.jpg

 

cbec850c5d7b1455.jpg

 

3b95843fd6ccd509.jpg

 

cbec850c5d7b1455.jpg

 

obraz po papierkowaniu, polerkowaniu i zabezpieczeniu dwoma warstwami HP:

 

f44fa95733a162b8.jpg

8acf345d457e5ca2.jpg

51426d68b4244a21.jpg

9f106f843c912e22.jpg

4f9f217102e15060.jpg

3e8e456af357d13b.jpg

8cb1654f14d8535a.jpg

9ac99a3f3a82e717.jpg

 

Sorki za jakość..ale jak to zwykle w trakcie roboty....kalkulator służył do obrazowania zabawy..

 

Pozdrawiam wszystkich..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej brudny więc nie łap za słówka ;)

 

Sheen,

Bierzesz kroplę wielkości groszku na osuszoną i odtłuszczoną już lampę. I wcierasz, bach bach parę kółeczek i cała lampa zabezpieczona, bo megs sam zaczyna znikać co na pewno zauważyłeś. Na koniec przecierasz czystą fibrą i już :-] Zero mazów itp spraw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, jako że dzisiejsze lampy z transita dały mi mocno w dupsko to rozważam zakup szlifierki.

 

Mam do dyspozycji porządny kompresor wielkości jelcza z przyczepą, to też myślę o jakimś pneumacie.

I teraz jest kwestia - jaki...

Mam przeczucie, że 125mm to za dużo i zerkam w stronę 75mm - kolejne pytanie - obrotowa czy mimośrodowa? [

Widziałem że właśnie bodajże b]bienek[/b] robił elektryczną 125mm, jak to wypada?

 

Generalnie potrzebuję jakiejś porady, ale nie w stylu - "kup mirkę za 1500, będzie git" :D wiem że będzie, ale będzie też się zwracać przez x lat.

 

Pomocy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kwestia jest tego typu, że robię zawsze na samochodzie, to też potrzebuję czegoś mniejszego.

A jak z dostępnością papierów niższych gradacji do takiej jak Twoja? Bo z tego co zerknąłem to się kończą gradacje na 1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzucisz jakiś link do tej szlifierki ?
cos takiego http://www.skil.info.pl/16754-7110AA-Sz ... -240W.html
A jak z dostępnością papierów niższych gradacji do takiej jak Twoja? Bo z tego co zerknąłem to się kończą gradacje na 1200.

i tu zaczynają sie małe schody. Kupuje najwieksze krązki na rzep 180 i wycinam, partyzantka ale coż zrobic. W CSV moznazamówic ale tylko całe opakowania, nie pamietam ile jest w pudełku i jakie gradacjie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie papierki P800, P1200, P1500, P2000 P2500 P3000 pod tą deltę dorabia firma na zamówienie w sumie za śmieszne pieniądze :) Wszystkie otworki itp są idealnie spasowane.

Polecam:

PHZ TECHJAR Sp.z o.o.

ul.Kryształowa 26

83-332 Borowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że się podzielę wszelkimi spostrzeżeniami. Maszynka fajna, nawet sobie radzi i wykańczając p2500 już można przejść na rotację bo nie pozostaje bałagan po poprzednich gradacjach papierków. Praca oczywiście na mokro aby nie zapychać papierków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do tej firmy którą podrzuciłeś,

z ciekawości ile płacisz za wyższe gradacje? też 49 groszy za sztukę?

Dobra oferta w sumie.

Jak podejdą sprawnie do tematu, to na dniach kupuję skilla i będę walczył, na początek ze swoimi lampami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Dorzucę coś od siebie, ostatnio polerowałem klientowi lampy w Opel Vectra GTS zobaczcie efekt pracy:

 

Do tego zadania użyłem:

1. Odtłuszczacz

2. Glinka - twarda

3. Taśma maskująca (oklejenie wokoło lamp)

3. Papier wodny gradacja 1500

4. Papier wodny gradacja 2500

3. Polerka FLEX PE-14/2 z padami flexipads linia BLADE + Manzerna FG400 i Meguiar's Finishing Compound

4. Zabezpieczyłem lampy środkiem Meguiar's Headlights Protect (czarna tuba)

 

Reflektor jest idealnie gładki i nie ma ani 1 rysy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.