bienek Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 No niestety... Teraz robiłem na aucie maszynką i też uwaliłem się jak świnia cały A nowy "garniturek" założyłem To jest akurat brunda robota. Pomyśl co się dzieje jak ktoś auto fareclą na mokro jedzie to musi być hardkor.
Tomek WRO Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Zauważyłem, że z jednych lamp spływa biały "brud" a z drugich żółty - pewnie z lakierem zabezpieczającym. Jak auto zjedzie mi z podjazdu to psikam Surfexem 1:5 i zmywa się syf. Jak nie zrobię tego odrazu to ciężko zmyć. Dobrą opcją na prace na nogach będą jakieś fartuchy gumowe lub mocne worki
Novus Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Ja robie "na kolanie" i nie miałem problemu, tylko trzeba uważać trochę. Uchwyt też można sobie jakiś wymodzić jak jest potrzeba. Na kolanie dokładnie Portki do zmiany, ale lampy zrobione
zegarek Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Dobrze, że wymyślili papiery na sucho, bo też bym chodził w mokrych spodniach KeepeR, no trochę
Sheen Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Panowie, jak nakładacie Megsa? Kupiłem go na próbę, za pierwszym razem dałem go trochę za dużo, poczekałem aż podeschnie a potem przetarłem i lampa zrobiła się matowa, potem zacząłem go dawać ostrożniej i wygląda całkiem spoko ale z bliska widać że lampy po nim nie są super przejrzyste, zostają maziaki które ciężko wyprowadzić. I z Waszego doświadczenia ile wytrzymuje ta powłoka?
sol2 Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Trochę kolejnych wypocin z polerki plastików.. tym razem coś co było 2 strony temu...czyli Micra K12 rok 2005. obraz zastany: obraz po papierkowaniu, polerkowaniu i zabezpieczeniu dwoma warstwami HP: Sorki za jakość..ale jak to zwykle w trakcie roboty....kalkulator służył do obrazowania zabawy.. Pozdrawiam wszystkich..
Novus Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Dobrze, że wymyślili papiery na sucho, bo też bym chodził w mokrych spodniach To teraz się pochwal skąd przywiozłeś papiery, które nie pylą?
zegarek Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Pyli niezależnie od papierów, bo pył jest z obrabianego materiału. Najwyżej można się wspomóc maszynką podłączoną do odkurzacza. Ogólnie wolę otrzepać się z pyłu niż się moczyć
Novus Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Tak czy inaczej brudny więc nie łap za słówka Sheen, Bierzesz kroplę wielkości groszku na osuszoną i odtłuszczoną już lampę. I wcierasz, bach bach parę kółeczek i cała lampa zabezpieczona, bo megs sam zaczyna znikać co na pewno zauważyłeś. Na koniec przecierasz czystą fibrą i już Zero mazów itp spraw
bienek Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Oj tam taki brud łatwo schodzi w praniu więc nie jest źle Czasem nawet "detajler" musi pobrudzić rączki i ubranko.
manio49 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 No dobra, jako że dzisiejsze lampy z transita dały mi mocno w dupsko to rozważam zakup szlifierki. Mam do dyspozycji porządny kompresor wielkości jelcza z przyczepą, to też myślę o jakimś pneumacie. I teraz jest kwestia - jaki... Mam przeczucie, że 125mm to za dużo i zerkam w stronę 75mm - kolejne pytanie - obrotowa czy mimośrodowa? [ Widziałem że właśnie bodajże b]bienek[/b] robił elektryczną 125mm, jak to wypada? Generalnie potrzebuję jakiejś porady, ale nie w stylu - "kup mirkę za 1500, będzie git" wiem że będzie, ale będzie też się zwracać przez x lat. Pomocy
bizislawek Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 125 spoko ale tylko gdy lampa zdjeta z auta. Na aucie zdecydowanie za duzy talerz. Ja mam elektryczna, z małą stopka delta 9x9x9 cm i sprawuje sie super, zaden zakamarek nie straszny.
manio49 Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 No właśnie kwestia jest tego typu, że robię zawsze na samochodzie, to też potrzebuję czegoś mniejszego. A jak z dostępnością papierów niższych gradacji do takiej jak Twoja? Bo z tego co zerknąłem to się kończą gradacje na 1200.
michałoś Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2014 Ja mam elektryczna, z małą stopka delta 9x9x9 cm i sprawuje sie super, zaden zakamarek nie straszny. Podrzucisz jakiś link do tej szlifierki ?
bizislawek Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2014 Podrzucisz jakiś link do tej szlifierki ?cos takiego http://www.skil.info.pl/16754-7110AA-Sz ... -240W.htmlA jak z dostępnością papierów niższych gradacji do takiej jak Twoja? Bo z tego co zerknąłem to się kończą gradacje na 1200. i tu zaczynają sie małe schody. Kupuje najwieksze krązki na rzep 180 i wycinam, partyzantka ale coż zrobic. W CSV moznazamówic ale tylko całe opakowania, nie pamietam ile jest w pudełku i jakie gradacjie.
manio49 Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 Szlifujesz tą deltą na sucho czy na mokro?
bizislawek Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 Na mokro lece tylko abralonem 2000 i trizact 3000, cała reszte papierów na sucho.
Pogodny Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 A mnie papierki P800, P1200, P1500, P2000 P2500 P3000 pod tą deltę dorabia firma na zamówienie w sumie za śmieszne pieniądze Wszystkie otworki itp są idealnie spasowane. Polecam: PHZ TECHJAR Sp.z o.o. ul.Kryształowa 26 83-332 Borowo
Novus Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Pogodny, Jeżeli to nie tajemnica to jak oceniasz wykończenie po tej maszynie? Oraz drugie pytanie: robisz na mokro, czy nie?
Pogodny Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2014 Pewnie że się podzielę wszelkimi spostrzeżeniami. Maszynka fajna, nawet sobie radzi i wykańczając p2500 już można przejść na rotację bo nie pozostaje bałagan po poprzednich gradacjach papierków. Praca oczywiście na mokro aby nie zapychać papierków.
manio49 Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2014 Napisałem do tej firmy którą podrzuciłeś, z ciekawości ile płacisz za wyższe gradacje? też 49 groszy za sztukę? Dobra oferta w sumie. Jak podejdą sprawnie do tematu, to na dniach kupuję skilla i będę walczył, na początek ze swoimi lampami
McPaNeK Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2014 Hej! Dorzucę coś od siebie, ostatnio polerowałem klientowi lampy w Opel Vectra GTS zobaczcie efekt pracy: Do tego zadania użyłem: 1. Odtłuszczacz 2. Glinka - twarda 3. Taśma maskująca (oklejenie wokoło lamp) 3. Papier wodny gradacja 1500 4. Papier wodny gradacja 2500 3. Polerka FLEX PE-14/2 z padami flexipads linia BLADE + Manzerna FG400 i Meguiar's Finishing Compound 4. Zabezpieczyłem lampy środkiem Meguiar's Headlights Protect (czarna tuba) Reflektor jest idealnie gładki i nie ma ani 1 rysy.
SzaKal Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2014 Novus, Ja zawsze po papierach wykańczam maszynką ostylacyjną na morko 2000 i 3000, wiadomo trzeba jeszcze poprawić polerką ale to już taki finisz.
manio49 Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2014 Mi ta firma którą polecał Pogodny odpisała, że nie mają delt powyżej 1200 więc lipa. A szlifierka mimośrodowa pneumatyczna się nada? Są takie na krążki 50 mm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się