Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jarek.markowski, możesz bardziej rozwinąć swoj temat

Co to jest :o

Też bym dał lampy od swojej A6

O co to chodzi??

 

Ciśnij do mnie, zrobimy dobrą cenę dla forum. 2h i po zabawie :D

Opublikowano
Pasta FARECLA G3 się nada czy jednak lepiej dołożyć do PlastX ?

 

Jak najbardziej się nada. Tylko pamiętaj, że robi dookoła nie złe spustoszenie ;)

Opublikowano
Pasta FARECLA G3 się nada czy jednak lepiej dołożyć do PlastX ?

 

Jak najbardziej się nada. Tylko pamiętaj, że robi dookoła nie złe spustoszenie ;)

Chodzi ci o straszne ilości białych plam na aucie czy coś innego ? Plamy to nie problem zawsze można zmyć wodą byle by tylko nie zrobiła spustoszenia na lampach.

Opublikowano

Chcę się zabrać w przyszłym tygodniu do tego. Plan wygląda tak

papier wodny 1000 - 1200 - 1500 - 1800 - 2200 - 2500

potem plastx i po wszystkim Meguiar's Headlight Protectant.

Papier musze wymoczyć w wiaderku z wodą i przy używaniu go psikać tak by cały czas był mokry

A jak się ma sprawa z polerowaniem PlastX też muszę psikać wodą tak by cały czas pozostawało mokre ?

Opublikowano

Po lekturze całego wątku jedno mam pytanie.

Podpowiedzcie proszę jaką podkładkę kupić (wyczytałem, że wełnianą, ale tych też jest kilka rodzajów) chcąc wypolerować wiertarką z regulacją obrotów plastikowy klosz plastxem (po wcześniejszych papierach wodnych oczywiście). W wątku dużo piszecie o przegrzaniu klosza, chciałbym tego uniknąć. Meguiars w zestawie regeneracyjnym dodaje taki zółty krążek, ale osobno nigdzie kupić go nie można.

Opublikowano

a4370146 Nie, plastX to pasta na sucho. BTW obawiam się, że nie podoła wyciągnięciu zmatowienia po papierze, już lepiej użyj UC, a najlepiej tak jak Maniek polecił FG400.

 

torli, Tak mocno budżetowo:

 

http://www.pielegnowacauto.pl/flexipads ... m-8mm.html

+

http://www.pielegnowacauto.pl/mini-gabk ... h-m14.html (wisi "brak w magazynie", ale są ;) ) weź niebieską i pomarańczową/żółtą

 

Ale wygodna praca z tą wiertarką to to nie będzie 8-)

 

Oczywiście mówię o przednich lampach, bo w przypadku tylnych proponuje w ogóle odpuścić papiery ścierne...

Opublikowano
a4370146 Nie, plastX to pasta na sucho. BTW obawiam się, że nie podoła wyciągnięciu zmatowienia po papierze, już lepiej użyj UC, a najlepiej tak jak Maniek polecił FG400.

 

torli, Tak mocno budżetowo:

 

http://www.pielegnowacauto.pl/flexipads ... m-8mm.html

+

http://www.pielegnowacauto.pl/mini-gabk ... h-m14.html (wisi "brak w magazynie", ale są ;) ) weź niebieską i pomarańczową/żółtą

 

Ale wygodna praca z tą wiertarką to to nie będzie 8-)

 

Oczywiście mówię o przednich lampach, bo w przypadku tylnych proponuje w ogóle odpuścić papiery ścierne...

 

http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... -by-w-Pics)

 

Tu używa papieru i PlastX i dosyć to ładnie wygląda

Opublikowano

a4370146, to tak zrób i pochwal się efektami :)

Jest szansa, że to wyciągniesz, ale robotę z papierkami musiałbyś zrobić ULTRA starannie, kończąc nie na papierze 2500, nie na 3000 a na 5000... Jeśli chce Ci się, masz czas, silne ręce i dużo samozaparcia, to proszę bardzo :D Chyba że będziesz szlifował maszyną a nie ręcznie, wtedy inna sytuacja.

Opublikowano

Za taką kasę nie kupiłbym.

Papiery + pasta + cierpliwość i dożywotni spokój. Jak widzę na stronie megsa różnice po rzekomo samym plastX to :lol:

Opublikowano

a4370146, Zrobisz jak uważasz, ale z tego co widzę to gość raczej nakłada PlastXa aniżeli nim pracuje, więc to raczej przykrycie zmatowienia a nie usunięcie, spróbuj tak zrobić i później przemyć to IPA, zobaczysz, że zmatowienie wyjdzie z powrotem :thumbdown:

Headlight Protectant, osobiście nie używałem tego produktu, ale każdy "lepsiejszy" sealant pokroju 1000p czy s476 ( a jedno z tych chyba każdy ma na forum:) też dobrze sprawdzi się jako zabezpieczenie do lamp.

Opublikowano

Czyli i tak muszę kupić FG400 ...

Tam piszę, że usuwa szlif 1200 to niby jak jade tylko 1000 i 1200 i potem pasta czy lece od 1000 do 2500 i pasta ? Jak już zakupię FG400 to żadnej innej nie będę musiał ?

Opublikowano

Ja jestem leniwy, ale niektórzy to :?

Przeczytaliście ten temat chociaż w połowie? Nie ostatnie 2 strony.

 

Papiery o jak najmniejszym skoku gradacji.

Ja robię tak, ale niektóre momenty można pominąć.

 

1 etap: APC, pędzelki itp czyszczenie + suszenie + otwieramy maskę

2 etap: oklejanie

3 etap: 800->1000->1200->1500->2000->2500->3000->5000 (każda gradacja=zmiana kierunku)

4 etap: Pad cutting + FG400 lub koch power cut -> IPA -> pad polish + PF 2500 -> IPA -> pad finish + SF4000 -> IPA

5 etap: odklejanie taśm, czyszczenie zderzaka, błotnika i wszystkiego co ubrudziłem

6 etap: megs headlight protection

Opublikowano
Ja jestem leniwy, ale niektórzy to :?

Przeczytaliście ten temat chociaż w połowie? Nie ostatnie 2 strony.

 

Papiery o jak najmniejszym skoku gradacji.

Ja robię tak, ale niektóre momenty można pominąć.

 

1 etap: APC, pędzelki itp czyszczenie + suszenie + otwieramy maskę

2 etap: oklejanie

3 etap: 800->1000->1200->1500->2000->2500->3000->5000 (każda gradacja=zmiana kierunku)

4 etap: Pad cutting + FG400 lub koch power cut -> IPA -> pad polish + PF 2500 -> IPA -> pad finish + SF4000 -> IPA

5 etap: odklejanie taśm, czyszczenie zderzaka, błotnika i wszystkiego co ubrudziłem

6 etap: megs headlight protection

 

:good::good:

I dokładnie tak to powinno wyglądać, ja kończę na papierze 2500 ale nie powiem 3000 by się przydało.

Opublikowano

Novus, też właśnie wykonuję taki zabieg w identyczny sposób jaki przedstawiłeś.

Twoja wypowiedź powinna być podwieszona na pierwszej stronie tego tematu ;)

Opublikowano

Podpisuję się pod dwoma moimi przedmówcami

Robię dokładnie tak samo tylko omijam punkt 1 :)

Nikt nie wrócił z pretensjami, że źle zrobione.

Opublikowano

lukatoni190, Ja odnośnie pkt 1 przemywam 3 razy dokładnie klosze zmywaczem sylikonowym - później wet sanding...

Opublikowano

Szukam pomocy. Przecierałem w aucie żony plastiki bo były zachlapane prespray'em i z rozpędu przetarłem szybkę zegarów. Oto co narobił Surfex HD w rozcieńczeniu 1:10.

zegary_swift_s.jpg

Auto to Suzuki Swift MK6. Przecierałem później megsowym płynem do szyb, ten nie wchodził w reakcję. Co z tym można zrobić? Uszkodziłem warstwę antyrefleksyjną czy sam plastik/poliwęglan? Jeśli tylko warstwę antyrefleksyjną to może da się ją całkiem usunąć jakimś specyfikiem? Czy da się to naprawić ręcznie czy potrzebna jest polerka elektryczna?

Opublikowano

Kolejny komplecik..

 

Pacjent Mercedes S320 CDI rok 1998 model W220

 

stan przed:

 

e3edf4837ba444f8med.jpg

 

ee9129569b3af39bmed.jpg

 

b258a6dfeab03c04med.jpg

 

no i oczywiście..stan po:

 

412ca7dc9d5fed1fmed.jpg

 

87cf63e95d6c173amed.jpg

 

f4d3f173220f3d08med.jpg

 

4d4082943893ed1cmed.jpg

 

i troszkę bliżej:

 

8c2dcae8b4fbb23amed.jpg

 

33cd2bb2410c28b5med.jpg

 

i look na wady klosza, których nie udało się pozbyć:

 

c3ac9530c948f1cemed.jpg

 

wady widać nad soczewką xenon.

 

Użyte środki:

 

Papier Mirka i 3M na mokro

1000 -> 1500 -> 2000 -> 2500

 

Pasty Riwax :ad:

PX100 - nowa pasta odpowiednik Menzerna 500

RX 06

RX 08

+IPA + ściereczki..woda destylowana..i kranówka też była

 

zabezpieczenie:

 

2 warstwy Meguiar's HP.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.