Novus Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 jarek.markowski, możesz bardziej rozwinąć swoj tematCo to jest Też bym dał lampy od swojej A6 O co to chodzi?? Ciśnij do mnie, zrobimy dobrą cenę dla forum. 2h i po zabawie
a4370146 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Pasta FARECLA G3 się nada czy jednak lepiej dołożyć do PlastX ?
SlawkO Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Pasta FARECLA G3 się nada czy jednak lepiej dołożyć do PlastX ? Jak najbardziej się nada. Tylko pamiętaj, że robi dookoła nie złe spustoszenie
a4370146 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Pasta FARECLA G3 się nada czy jednak lepiej dołożyć do PlastX ? Jak najbardziej się nada. Tylko pamiętaj, że robi dookoła nie złe spustoszenie Chodzi ci o straszne ilości białych plam na aucie czy coś innego ? Plamy to nie problem zawsze można zmyć wodą byle by tylko nie zrobiła spustoszenia na lampach.
manio49 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zrobi, trzeba będzie wyciągać czymś pokroju FG 400 także myślę że to bez sensu bawić się z G3.
a4370146 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Chcę się zabrać w przyszłym tygodniu do tego. Plan wygląda tak papier wodny 1000 - 1200 - 1500 - 1800 - 2200 - 2500 potem plastx i po wszystkim Meguiar's Headlight Protectant. Papier musze wymoczyć w wiaderku z wodą i przy używaniu go psikać tak by cały czas był mokry A jak się ma sprawa z polerowaniem PlastX też muszę psikać wodą tak by cały czas pozostawało mokre ?
torli Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Po lekturze całego wątku jedno mam pytanie. Podpowiedzcie proszę jaką podkładkę kupić (wyczytałem, że wełnianą, ale tych też jest kilka rodzajów) chcąc wypolerować wiertarką z regulacją obrotów plastikowy klosz plastxem (po wcześniejszych papierach wodnych oczywiście). W wątku dużo piszecie o przegrzaniu klosza, chciałbym tego uniknąć. Meguiars w zestawie regeneracyjnym dodaje taki zółty krążek, ale osobno nigdzie kupić go nie można.
jeleniouchy Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2014 a4370146 Nie, plastX to pasta na sucho. BTW obawiam się, że nie podoła wyciągnięciu zmatowienia po papierze, już lepiej użyj UC, a najlepiej tak jak Maniek polecił FG400. torli, Tak mocno budżetowo: http://www.pielegnowacauto.pl/flexipads ... m-8mm.html + http://www.pielegnowacauto.pl/mini-gabk ... h-m14.html (wisi "brak w magazynie", ale są ) weź niebieską i pomarańczową/żółtą Ale wygodna praca z tą wiertarką to to nie będzie Oczywiście mówię o przednich lampach, bo w przypadku tylnych proponuje w ogóle odpuścić papiery ścierne...
a4370146 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2014 a4370146 Nie, plastX to pasta na sucho. BTW obawiam się, że nie podoła wyciągnięciu zmatowienia po papierze, już lepiej użyj UC, a najlepiej tak jak Maniek polecił FG400. torli, Tak mocno budżetowo: http://www.pielegnowacauto.pl/flexipads ... m-8mm.html + http://www.pielegnowacauto.pl/mini-gabk ... h-m14.html (wisi "brak w magazynie", ale są ) weź niebieską i pomarańczową/żółtą Ale wygodna praca z tą wiertarką to to nie będzie Oczywiście mówię o przednich lampach, bo w przypadku tylnych proponuje w ogóle odpuścić papiery ścierne... http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... -by-w-Pics) Tu używa papieru i PlastX i dosyć to ładnie wygląda
manio49 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 a4370146, to tak zrób i pochwal się efektami Jest szansa, że to wyciągniesz, ale robotę z papierkami musiałbyś zrobić ULTRA starannie, kończąc nie na papierze 2500, nie na 3000 a na 5000... Jeśli chce Ci się, masz czas, silne ręce i dużo samozaparcia, to proszę bardzo Chyba że będziesz szlifował maszyną a nie ręcznie, wtedy inna sytuacja.
a4370146 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 To jedyne co mi pozostanie to FARECLA G3 i po tym plastx
Novus Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Nie szkoda wam kasy na ten PlastX?
Novus Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Za taką kasę nie kupiłbym. Papiery + pasta + cierpliwość i dożywotni spokój. Jak widzę na stronie megsa różnice po rzekomo samym plastX to
gruby_RS Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 na stronie megsa różnice PlastX - szkoda nawet 10zł, no chyba że Ktoś musi się sam przekonać
jeleniouchy Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 a4370146, Zrobisz jak uważasz, ale z tego co widzę to gość raczej nakłada PlastXa aniżeli nim pracuje, więc to raczej przykrycie zmatowienia a nie usunięcie, spróbuj tak zrobić i później przemyć to IPA, zobaczysz, że zmatowienie wyjdzie z powrotem Headlight Protectant, osobiście nie używałem tego produktu, ale każdy "lepsiejszy" sealant pokroju 1000p czy s476 ( a jedno z tych chyba każdy ma na forum:) też dobrze sprawdzi się jako zabezpieczenie do lamp.
a4370146 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Czyli i tak muszę kupić FG400 ... Tam piszę, że usuwa szlif 1200 to niby jak jade tylko 1000 i 1200 i potem pasta czy lece od 1000 do 2500 i pasta ? Jak już zakupię FG400 to żadnej innej nie będę musiał ?
Novus Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ja jestem leniwy, ale niektórzy to Przeczytaliście ten temat chociaż w połowie? Nie ostatnie 2 strony. Papiery o jak najmniejszym skoku gradacji. Ja robię tak, ale niektóre momenty można pominąć. 1 etap: APC, pędzelki itp czyszczenie + suszenie + otwieramy maskę 2 etap: oklejanie 3 etap: 800->1000->1200->1500->2000->2500->3000->5000 (każda gradacja=zmiana kierunku) 4 etap: Pad cutting + FG400 lub koch power cut -> IPA -> pad polish + PF 2500 -> IPA -> pad finish + SF4000 -> IPA 5 etap: odklejanie taśm, czyszczenie zderzaka, błotnika i wszystkiego co ubrudziłem 6 etap: megs headlight protection
piotto0 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ja jestem leniwy, ale niektórzy to Przeczytaliście ten temat chociaż w połowie? Nie ostatnie 2 strony. Papiery o jak najmniejszym skoku gradacji. Ja robię tak, ale niektóre momenty można pominąć. 1 etap: APC, pędzelki itp czyszczenie + suszenie + otwieramy maskę 2 etap: oklejanie 3 etap: 800->1000->1200->1500->2000->2500->3000->5000 (każda gradacja=zmiana kierunku) 4 etap: Pad cutting + FG400 lub koch power cut -> IPA -> pad polish + PF 2500 -> IPA -> pad finish + SF4000 -> IPA 5 etap: odklejanie taśm, czyszczenie zderzaka, błotnika i wszystkiego co ubrudziłem 6 etap: megs headlight protection I dokładnie tak to powinno wyglądać, ja kończę na papierze 2500 ale nie powiem 3000 by się przydało.
Pogodny Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Novus, też właśnie wykonuję taki zabieg w identyczny sposób jaki przedstawiłeś. Twoja wypowiedź powinna być podwieszona na pierwszej stronie tego tematu
lukatoni190 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Podpisuję się pod dwoma moimi przedmówcami Robię dokładnie tak samo tylko omijam punkt 1 Nikt nie wrócił z pretensjami, że źle zrobione.
Pogodny Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2014 lukatoni190, Ja odnośnie pkt 1 przemywam 3 razy dokładnie klosze zmywaczem sylikonowym - później wet sanding...
Teddy Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Szukam pomocy. Przecierałem w aucie żony plastiki bo były zachlapane prespray'em i z rozpędu przetarłem szybkę zegarów. Oto co narobił Surfex HD w rozcieńczeniu 1:10. Auto to Suzuki Swift MK6. Przecierałem później megsowym płynem do szyb, ten nie wchodził w reakcję. Co z tym można zrobić? Uszkodziłem warstwę antyrefleksyjną czy sam plastik/poliwęglan? Jeśli tylko warstwę antyrefleksyjną to może da się ją całkiem usunąć jakimś specyfikiem? Czy da się to naprawić ręcznie czy potrzebna jest polerka elektryczna?
mkbewe Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2014 a jakbyś to jakąś pastą lekkościerną na mikrofibrę spróbował przejechać delikatnie ?
sol2 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Kolejny komplecik.. Pacjent Mercedes S320 CDI rok 1998 model W220 stan przed: no i oczywiście..stan po: i troszkę bliżej: i look na wady klosza, których nie udało się pozbyć: wady widać nad soczewką xenon. Użyte środki: Papier Mirka i 3M na mokro 1000 -> 1500 -> 2000 -> 2500 Pasty Riwax PX100 - nowa pasta odpowiednik Menzerna 500 RX 06 RX 08 +IPA + ściereczki..woda destylowana..i kranówka też była zabezpieczenie: 2 warstwy Meguiar's HP.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się