Skocz do zawartości

Zestaw ZYMÖL ? dla CZARNEGO lakieru M-B


Varia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym skompletować zestaw do pielęgnacji czarnego lakieru w moim SUV-ie Mercedes-Benz, który wg. wydaje się bardzo wymagający..

Jestem laikiem w sprawie detailingu  i to w bardzo dosłownym tego słowa znaczeniu.. Czytam od jakiegoś czasu forum i podziwiam Waszą ogromną widzę w tym temacie..

Pragnąłbym zadbać o lakier swojego samochodu jak o własną żonę 🙂 dlatego prosiłbym o pomoc w wyborze kosmetyków..

1. ZYMÖL Titanium Wax 236ml

2. ZYMÖL HD-Cleanse Cleaner 250ml

3. ZYMOL Spray Quick Detailer 680 ml

4. ZYMÖL Auto Wash 1.4L

5. Aplikator House of Wax Wax HQ Applicator Wax 2-pack

6. Separator Scratch Shield Regulowany Separator Brudu

7. Glinka ValetPRO Yellow Poly Clay Bar Średnia 100g

8. RĘKAWICE NITRYLOWE BLACK MAMBA Nitrile

Rękawice z mikrofibry mam z pepco 🙂 Samochód będzie po polerce którą zrobi mi znajomy lakiernik.

Czego mi tu jeszcze brakuje?

Przedział cenowy do 1000zł

Myjkę ciśnieniową posiadam, jak i pianownice. 

Z wyrazami szacunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli uważasz, że masz wymagający lakier, to na pewno zmień rękawice na Carpro wool wash mitt, albo jakiegoś mikrofibrowego, ale firmy np. WorkStuff. 

 

Jeżeli mogę coś powiedzieć - zazwyczaj lakiernicy robią gówniane polerki. W jakiej cenie albo ile czasu bedzie robił?

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za propozycje, rozglądałem się za tą wełnianą rękawica.

Zostawiłem mu samochód na tydzień. Wspominał coś o 3 etapach i o 3 różnych pastach.. Mam do niego zaufanie. Koszty ustaliliśmy na 400-600zł.

Ja nie zrobię sobie sam polerki bo się na tym nie znam, nie mam sprzętu i nie chciałbym przypalić lakieru 🙂

Czyli ZYMÖL Titanium nada się do SUVa a czy ZYMÖL Auto Wash to jest dobry szampon warto swojej ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, sonix napisał: