Moderator BiałyGTi Opublikowano 6 Lipca 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 18 minut temu, Kivek87 napisał: Szybko zanim mnie 3 raz zona do domu zgoni Wypiescilem wlasnie moto i nie wiem czym potraktowac kolektor wydechowy Pasta mothersa mag&aluminium powinna dac rade
Kivek87 Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Pasta mothersa mag&aluminium powinna dac rade Pasta mothersa, filc i na wkretarke?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moderator BiałyGTi Opublikowano 6 Lipca 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 17 minut temu, Kivek87 napisał: Pasta mothersa, filc i na wkretarke? Lepiej moze na bawełnie . Krazek bawełniany badz flanelowy . Filc dobry do plaskich 1
Arkeolowy Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 6 godzin temu, Arkeolowy napisał: tylko szukam taka kombinacje co by to wszystko zamaskować i trwale zabezpieczyć. Myślałem nad sealantem duragloss 111 + bonding agent i pod to prima amigo, chyba, ze znajdę lepszy zestaw (powłoki nie ma sensu ze względu na koszta) 4 godziny temu, Bruuuum napisał: A Essence+? Nie ma właściwości ściernych, za to wypełnia i zabezpiecza na dość długo. Mam essence zwykły niby tez nie ma właściwości ściernych, a jak ma to niewiele. Co na to z pancernych wosków / sealantów w dodatku oszustów położyć fusso w 2-3 warstwach czy tego dg 111+bonding agent.
etrone Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Jak by sie zachowywal lakier ze startym przez polerke klarem? Po korekcie ma elemencie ktory mocno wycialem i odtluscilema ipa powstaja mikro ryski widoczne pod bardzo mocnym miejscowym swiatlem latarki. Wystarczy ze troche mocniej przetre palcem albo dosc mocno mikrofibra i pod katem widac mikro ryski... Mozliwe ze zdarlem klar pracujac ok 40h na samych bokach audi? maszyna da 8mm skok
Tafla Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 1 godzinę temu, etrone napisał: Jak by sie zachowywal lakier ze startym przez polerke klarem? Jest matowy, tak jakby nie było klaru
SALWA Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Raczej niemożliwe ze zdarłeś klar DA...tym bardziej na Audi bez zdjęcia ciężko ocenić te mikroryski ale podejrzewam że zwyczajnie warunki w jakich pracujesz powodują że się pojawiają 1
StreamHD Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Który z zapachów Californa Scent jest taki orzeźwiający, intensywny, taki "świeży" ? Nie chcę nic słodkiego i chemicznego. Chciałbym coś w stylu bryza morska, lodowe powietrze albo taki leśny zapach. Co polecacie z CS w tych kategoriach ?
KHOT Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Sosna jest świeża i orzeźwiająca, ale niestety bardzo słabo wyczuwalna.
StreamHD Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 A te kostki zostawiacie w metalowym pudełku? Ja je zawsze łamałem na pół i wrzucam je w siateczkę i kładę na nawiew pod szybą. Wtedy wyciągam z nich maksimum. Może gdyby kupić dwie sosny i dać je na miejsce przedmuchu to auto wypełniło by się zapachem. Leśny zapach w aucie byłby genialny. Ten fresh linen również wygląda interesująco. EDIT: ale ja głupi jestem... Zapytałem was bo na dwóch sklepach w których przeglądałem były same angielskie nazwy które nie zawsze jasno mówily mi czym to pachnie. Znalazłem już pełne polskie nazwy.
Gold_Car Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 @Up jeśli "kostki" leżały na kokpicie, kratce nawiewu to nie spowodowały one odbarwień na plastikach ? Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
StreamHD Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Póki co to nie widzę żadnych zmian. Leżą około tydzień.
Arkeolowy Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 ja zawsze mam u pasażera - przy nawiewie na nogi (w puszcze) jak tracą zapach, wychodzę włączam obieg zamknięty, nawiew maks na nogi i po 5 minutach pachnie jak w nowym aucie.
Praobyvatel Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Jeżeli wiem, że nie uda mi się wykonać korekty lakieru w ciągu jednego dnia, a samochód nie może zostać w garażu to: 1. Powinienem podzielić sobie pracę np.: 1 dzień: dach, maska, klapa; 2 dzień: reszta samochodu? 2. Czy wystarczy wtedy cały samochód umyć 'z grubsza', natomiast porządną dekontaminację przeprowadzić tylko na elementach, na których będę pracował danego dnia? 3. Czy wosk powinienem położyć dopiero po korekcie wszystkich elementów czy lepiej położyć na koniec dnia na tylu elementach ile udało się skończyć?
SALWA Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Ja z racji warunków jak rzeźbię to zawsze dzielę auto na x części i lecę po kolei , finish i wosk dzielę na boki , maskę dach, tylną klapę , zderzaki w 4 częsciach bo tak mi najwygodniej i nie ma obawy że najadę maszyną na "zrobiony" już element. Rób jak Ci wygodnie, pamiętaj tylko że przygotowanie powierzchni to 50%
Gość Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 2 godziny temu, Praobyvatel napisał: Jeżeli wiem, że nie uda mi się wykonać korekty lakieru w ciągu jednego dnia, a samochód nie może zostać w garażu to: 1. Powinienem podzielić sobie pracę np.: 1 dzień: dach, maska, klapa; 2 dzień: reszta samochodu? 2. Czy wystarczy wtedy cały samochód umyć 'z grubsza', natomiast porządną dekontaminację przeprowadzić tylko na elementach, na których będę pracował danego dnia? 3. Czy wosk powinienem położyć dopiero po korekcie wszystkich elementów czy lepiej położyć na koniec dnia na tylu elementach ile udało się skończyć? Wszechstronna folia 4x5m w oszom 1,9zł, rób całościowo po kolei i zafoliuj sobie auto na noc, więcej czasu zaoszczedzisz
Praobyvatel Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Sęk w tym, że muszę przejechać jakieś 2 km, więc samochód i tak się zakurzy.
paperson Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 No to pozostaje umyć czymś neutralnym na dwa wiadra
Kubaa Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 Panowanie, dostałem odpowiedź że na rdze użyć deironizer a alu przejechać pastą. Zacząłem polerować pastą ale szmatka zaczęła zbierać czarny szlam. Czym to zmyć? i może użyłbym pasty na maszynie? Tylko jakiej pasty użyc?
Gold_Car Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 @Up A nie dawno tu na forum pouczano mnie że deironizer nie służy do odrdzewiania hehe . Ale jeśli jest skuteczne to działaj A szlam to masz na myśli brud czy wyrobioną pastę? A na pewno to jest alu lub stop ? Czy stal pokryta alu?Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
ShiningCar Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 To jest wyzwanie dla White Diamond Metal Polish :-)
Kubaa Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 Wystąpiła reakcja i po podwójnym spryskaniu większość tej rdzy zeszło. jak dla mnie to jest brud bo lekko przetrę i szmatka już jest czarna i w sumie poleruje tym brudem..
Gold_Car Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 Jak się poleruje alu i to jest normalne że jest brudne, nawet czyste na błysk alu w czasie polerowania bardzo budzi, taka jego natura.Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Kubaa Opublikowano 8 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2017 a jesli chcialbym spolerować maszyną to jakich padów użyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się