mario123 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Panowie. Przetestowałem w ciągu kilku lat kilka glinek: Megsa, SV, Zymola. Mam 12-letniego vw golfa,w kolorze szary metalik, który niewiele jeździ.Do tej pory zrobiłem 85 tys. km (mam go od nowości). Od listopada do kwietnia auto zapada w sen zimowy i nie wyciągam go z garażu. W sezonie robię max 5 tys. kilometrów, głównie po mieście. W tym czasie na myjniach ręcznych opłukuję go wodą zdemineralizowaną przynajmniej raz na tydzień, więc auto nigdy bardzo się nie brudzi.Od czasu do czasu robię detailing (bez maszyny, bo nie umiem). Przeczytałem na forum wszystko o glinkach i wciąż nie wiem jakiej glinki powinienenm używac. Bardzo miękkiej, czy trochę twardszej?. Jaką moglibyście mi polecić z waszego doświadczenia? Dziękuję
Veengeance Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Mario widzę ze masz dokładnie taka sama sytuacje jak ja. Ja teraz zakupiłem glinkę k2 do tego preparat pod glinkę Jeszcze testu nie robiłem ale czytałem oglądałem i szczerze mówiąc opinie k2 ma dobre Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mir540t Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Spróbujcie glinek sonusa. Bardzo dobra jest Ale tak samo super są glinki CarPro i jednak tańsze.
KHOT Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 (...) Od listopada do kwietnia auto zapada w sen zimowy i nie wyciągam go z garażu. W sezonie robię max 5 tys. kilometrów, głównie po mieście. W tym czasie na myjniach ręcznych opłukuję go wodą zdemineralizowaną przynajmniej raz na tydzień, więc auto nigdy bardzo się nie brudzi. (...) Przeczytałem na forum wszystko o glinkach i wciąż nie wiem jakiej glinki powinienenm używac. Bardzo miękkiej, czy trochę twardszej? To zacznijmy od określenia w czym tkwi sedno problemu. Uważasz, że po dotychczasowym glinkowaniu lakier nie był oczyszczony w zadowalającym Cię stopniu? Czy może glinka pozostawiła na lakierze widoczne hologramy? Jaki jest cel Twojego pytania i tylu zmian w poszukiwaniu idealnej glinki? Odpowiedź jest pozornie prosta: powinieneś używać takiej glinki, która usunie możliwie wszystkie zanieczyszczenia z lakieru. Skoro za polerowanie się jeszcze nie bierzesz i nie chcesz tego ruszać, to potrzebujesz glinki, która nie narobi bałaganu na lakierze, czyli miękkiej. Aby ułatwić jej zadanie, najlepiej będzie przed glinkowaniem zrobić czyszczenie chemiczne lakieru w postaci środka na lotną rdzę, np. adbl vampire liquid i środka na smołę, np. prickbort. Dzięki temu glinka będzie miała mniej zanieczyszczeń do usunięcia i delikatna miękka glinka powinna sobie ze wszystkimi pozostałościami poradzić.
mario123 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Dziękuję KHOT. Mam wątpliwości, czy glinki, które stosowałem nie są zbyt agresywne dla lakierów z palety vw, choć brud zbierały bardzo dobrze. A ponieważ na lakierze mam oczywiście rysy po 12 latach (ale nie hologramy), to mam kłopot z oceną tego, czy używana glinka nie powodowała rys. Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Spróbuję miękkiej glinki, tak jak piszą koledzy od sonusa lub Car Pro
Gold_Car Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 @mario123 a bilt hamber ? Fajna glinka i wystarczy tylko wodą spryskać lakier i jazda ... Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
logigamer Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Osobiście korzystam z pędzelków od shiningcar, mnie w zupełności wystarczają Dzieki, patrzę właśnie. [ref=#ff3366]logigamer[/ref], Może te od ADBL? Stosunek ceny do jakości moim zdaniem mają bardzo dobry. Po czasie jedynie pojawiły się pęknięcia na skuwkach, ale włosie się trzyma, działają dalej. Jest kilka rozmiarów, więc można coś wybrać do różnych funkcji. Napisałem nawet o nich kilka słów w tym temacie: http://kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?f=239&t=27029 Również polecam pędzelki od ADBL, sam posiadam i są ok Mam i wydają mi się delikatne, więc nie używałem na zewnątrz... Ale może faktycznie da radę, dość tanie są, można za jakiś czas kupić nowe.
matix19 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Po jakim czasie można nałożyć drugą warstwę Fusso Coat 12 month
Arkeolowy Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 [ref]matix19[/ref], ja bym kładł po 12h.
Veengeance Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Ja teraz otrzymałem glinkę shinnygarage biała ktoś z was bawił się nią ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SALWA Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 Panowie, lakiery kredujące...czym zabezpieczacie ? soft 12 months dał radę ledwo pół roku a wóz myty zgodnie ze sztuką powłoka nie wchodzi w grę bo aż tak audi nie kocham ale chciałbym żeby wyglądała jak najdłużej bo 80 z dobrym czerwonym już coraz mniej
Arkeolowy Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2017 [ref]SALWA[/ref], z wosków nic trwalszego jak fusso nie znajdziesz, wszystko podobne albo krótsze.
Grz3siek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 Coś wtopione w lakier - prawdopodobnie plastik (sąsiad chyba spalił śmieci, a auto ojca stało akurat na dworze) Podejście które zrobiłem: maszyna DA 8mm + Koch Heavy Cut + Booski Pads Pro Heavy Cut nie pomogło. Z lampy kilka plamek zeszło benzyną ekstrakcyjną, ale tylko tych drobniejszych. Oberwała maska, dach i błotnik - więc nie uśmiecha się malowanie tego, zwłaszcza że auto jest całe w oryginale, salonowe. Jak to podejść? Papier 3000/2500 i wyprowadzenie maszyną? Pomożecie?
camus Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 To i ja mam do Was pytanie. Ostatnio musiałem wymienic szybę w swoim samochodzie (tylną) i zauwazyłem ze w jednym miejscu nie jest podklejona uszczelka do szyby. Co byscie poradzili do podklejenia.
Gozdziu23 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 Panowie jedna warstwa gejona Prime a jedna warstwa Mohsa ? będą podobne efekty ?
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 Coś wtopione w lakier - prawdopodobnie plastik (sąsiad chyba spalił śmieci, a auto ojca stało akurat na dworze) Podejście które zrobiłem: maszyna DA 8mm + Koch Heavy Cut + Booski Pads Pro Heavy Cut nie pomogło. Z lampy kilka plamek zeszło benzyną ekstrakcyjną, ale tylko tych drobniejszych. Oberwała maska, dach i błotnik - więc nie uśmiecha się malowanie tego, zwłaszcza że auto jest całe w oryginale, salonowe. Jak to podejść? Papier 3000/2500 i wyprowadzenie maszyną? Pomożecie? Foto?
wobbjack Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 [ref]SALWA[/ref], z wosków nic trwalszego jak fusso nie znajdziesz, wszystko podobne albo krótsze. Znajdzie, coli 476. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
roofidj94 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 Czesc macie jakis pomysl na hologramy po futrze? Czarny akryl lexus Byla tawrda gabka , pozniej srednia+ żółta pasta kocha na DA i finish ultrafina na da po odluszczeniu dramat Hologramy jak po cutingu +miernik pokazuje ok 100,95,98 Czekam na przebicia
Arkeolowy Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2017 [ref]wobbjack[/ref], mialem obydwa - fuso leży dluzej u mnie
Gość Opublikowano 3 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2017 Czesc macie jakis pomysl na hologramy po futrze? Czarny akryl lexus Byla tawrda gabka , pozniej srednia+ żółta pasta kocha na DA i finish ultrafina na da po odluszczeniu dramat Hologramy jak po cutingu +miernik pokazuje ok 100,95,98 Czekam na przebicia Po twardej gąbce z ostrą pasta najlepiej średni pad (może być karbowany) i Antihologram na idealne wykończenie, nic później nie trzeba z miękkimi padami przy tych pastach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się