druhh Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Tenzi rollex gt - wosk w płynie Cena licha więc czy jest sens po myciu nakładać na nawoskowane auto czy lepiej zlac do zlewu bo słabe (chodzi mi o to czy są szanse na kropelkowanie i sliskosc lakieru) Zawsze to jakies wzmocnienie juz zaaplikowanego wosku, kropelkowanie będzie nawet po woskowej paście tempo wiec tutaj też na pewno tak będzie
StreamHD Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Krótka odpowiedź: czy jest jakiś środek który uodporni auto na kurzenie się i umożliwia szybkie opłukanie z kurzu ? Remonty, remocniki i przez całe lato chcąc wyjechać w trasę będę musiał przejechać przez piasek i wystarczy przez ten piach przejechać kilka razy i tył fury jest pokryty pyłem. Jest na to jakaś siła i sposób? Fura nie musi błyszczeć na codzień, więc teoretycznie to nie jest problem ale nie po to go myję na błysk aby wyjechać z domu do biedronki i mieć furkę pokrytą piachem.
Fredi88 Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Po takim kurzu bałbym się użyć np QD i wytrzeć fibrą. Polecałbym najpierw opłukać auto wodą nawet tylko z węża. Spłukać kurz i potem wytrzeć do sucha razem z qd.
DrozdekPL Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Politura Sonax jako cleaner , który potem będzie wymyty IPA , zastąpi to w jakiś sposób cleaner ?
Dario88 Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Politura Sonax jako cleaner , który potem będzie wymyty IPA , zastąpi to w jakiś sposób cleaner ? Nie zastąpi w żaden sposób cleanera . Politura służy do podbijania wyglądu z niekorzyścią dla długości życia wosku .
.r. Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Tenzi rollex gt - wosk w płynie Cena licha więc czy jest sens po myciu nakładać na nawoskowane auto czy lepiej zlac do zlewu bo słabe (chodzi mi o to czy są szanse na kropelkowanie i sliskosc lakieru) Zawsze to jakies wzmocnienie juz zaaplikowanego wosku, kropelkowanie będzie nawet po woskowej paście tempo wiec tutaj też na pewno tak będzie Rolex nie kropelkuje.
zawisza Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Trochę głupie pytanie z mojej strony, ale mógłby ktoś mi napisać mniejwięcej ile dany etap ( cut, polish, finish ) zabiera mikronów ? Maszyna DA 8mm. Przeleciałem auto sonaxem 04/06 na żóltej gąbce i nie zauwazyłem żeby więcej niż dosłownie kilka mikronów mi zjadło Dlatego chciałbym podpytać, czy mając te 90-100 na aucie moge załozyc fibre i lecieć kochem heavy cut
Znicz Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Panowie, proszę o szybką poradę. Dziś zabieram się za odświeżanie lakieru. Posiadam poniższy zestaw: glinka ValetPRO Orange Mild Clay manzerna 3500 (do polerowania ręcznego) autobrite Cherry Glaze wosk dodo juce purple haze wosk fusso soft 99 (został z zeszłego roku) shine garage morning dew Chciałbym dzisiaj wykorzystać wosk naturalny, fusso nałoże za kilka miesięcy jak skończy mi się naturalny. Czy poniższy plan prac jest poprawny? glinka->manzerna 3500 (ręcznie)-> autobrite Cherry Glaze->wosk dodo juce purple haze->shine garage morning dew Najbradziej chodzi mi o część z menzerną i autobrite. Rozumiem, że autobrite to AIO więc czy jest sens nakładać jedno i drugie?
KapselK Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Albo menzerna albo glaze, po wosku nie musisz dawać od razu Morninga, zrób to przy następnym myciu albo za kilka myć.
Znicz Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Tak, morning pójdzie później. A czy wypolerowanie i nałożenie autobrite będzie miec jakiś negatywny wpływ na sama trwałość wosku? Czy tu bardziej chodzi o to, że bezsensownie się narobię a efektu nie będzie. Pytanie jeszcze co do IPY. Zakładając, że zastosuje menzermę i Glaze, przejechać nią auto po polcerce oraz po Glaze?
zawisza Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 jak po glaze dasz Ipa to po prostu cały glaze zmyjess Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Q4Z Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Mogłby ktoś powiedzieć jakie są poprawne sposoby czyszczenia padów gąbkowych w trakcie korekty lakieru?
Arkeolowy Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 A) sprężone powietrze B) szczoteczka do padow (może być ta z rosmana do protez)
Mir540t Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Jest gdzieś może lista polskich firm robiących chemię detailngową z podziałem na produkujących w Polsce i zlecających produkcję za granicą? SG z tego co mi pisali produkują w Polsce, ADBL niby też się chwali że wszystko robią sami więc w PL. A reszta? Funky chyba zleca za granicę, jeszcze ktoś wart uwagi? Może jeszcze listę pochodzenia? ADBL czy SG przecież i tak biorą chemię z zagranicy.
zawisza Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Trochę głupie pytanie z mojej strony, ale mógłby ktoś mi napisać mniejwięcej ile dany etap ( cut, polish, finish ) zabiera mikronów ? Maszyna DA 8mm. Przeleciałem auto sonaxem 04/06 na żóltej gąbce i nie zauwazyłem żeby więcej niż dosłownie kilka mikronów mi zjadło Dlatego chciałbym podpytać, czy mając te 90-100 na aucie moge załozyc fibre i lecieć kochem heavy cut ktoś coś? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moderator Domel Opublikowano 19 Maja 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Szukam cos do plastików wewnętrznych, dedykowanego nie rozcieńczanego.Macie cos równie dobrego jak Autoglym Interior Shampoo ?
StreamHD Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Panowie znacie się doskonale w tej branży - czy ktoś w War-Maz w okolicach Olsztyn, Ostrołęka, Przasnysz zajmuje się myciem całej komory silnika ? Passat B5 FL 1.9 TDI-PD Jakiś profesjonalista podejm się wypucowania silnika i osprzętu tak, że nic się nie zepsuje ? Odpłatnie oczywiście.
tester007 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Szukam cos do plastików wewnętrznych, dedykowanego nie rozcieńczanego.Macie cos równie dobrego jak Autoglym Interior Shampoo ? Jak nie przeszkadza ci słaba piana to może Detailers Magic APC? Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Dodane po 4 minutach : Panowie znacie się doskonale w tej branży - czy ktoś w War-Maz w okolicach Olsztyn, Ostrołęka, Przasnysz zajmuje się myciem całej komory silnika ?Passat B5 FL 1.9 TDI-PD Jakiś profesjonalista podejm się wypucowania silnika i osprzętu tak, że nic się nie zepsuje ? Odpłatnie oczywiście. Chyba nikt nie da ci gwarancji że nic się nie zepsuje. Przy myciu komory silnika jest ryzyko zalania komputera, a na to gwarancji chyba nikt nie da. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
tester007 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Panowie znacie się doskonale w tej branży - czy ktoś w War-Maz w okolicach Olsztyn, Ostrołęka, Przasnysz zajmuje się myciem całej komory silnika ?Passat B5 FL 1.9 TDI-PD Jakiś profesjonalista podejm się wypucowania silnika i osprzętu tak, że nic się nie zepsuje ? Odpłatnie oczywiście. Chyba nikt nie da ci gwarancji że nic się nie zepsuje. Przy myciu komory silnika jest ryzyko zalania komputera, a na to gwarancji chyba nikt nie da. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
StreamHD Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 W pasku B5 takiego ryzyka nie ma bo komp jest w porządnej obudowie, którą dodatkowo wystarczy okleić folią i po sprawie. Ogólnie wystarczy wrażliwe miejsca, czujniki zabezpieczyć i zabrać się do roboty. Jest to bardzo mozolna robota i właśnie chciałbym ją zlecić specjaliście gdyby się znalazł który zrobi to lepiej i szybciej.
Patryk14 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Panowie jutro chciałbym zabrać się pierwszy raz za mycie ręczne bardzo dokładne. Niestety minusem jest że pianownica nie doszła do mnie. Czy zamiast tego dobrze będzie opłukać auto na myjni bezdotykowej ta pseudo aktywna piana żeby ten pierwszy brud zrzucić a potem od razu u siebie na działce mycie właściwe na dwa wiadra? I czy najpierw bezdotyk czy najpierw nalozyc środek na smołę owady + deirona i potem dopiero bezdotyk i mycie właściwe. Czy po prostu po bezdotyku przed myciem ręcznym wrzucić środek na smołę i deirona? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
wobbjack Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2017 Polecam lekturę forum. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
W1Michal Opublikowano 20 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2017 ktoś ma jakiś sposób na rdzawy nalot na zaciskach hamulcowych ? Prysnąlem Tugą to nie ruszyla wogóle i nie wiem czy inwestować w IronXa czy co innego, bo mimo genialnej skuteczności Irona troche w niego wątpie w tym przypadku albo zastosować Irona w paście, ktoś usuwal nim lotną rdzę ?
Tommy Lee Opublikowano 20 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2017 Ja bym spróbował na początku czymś kwaśnym, a na koniec dopiero deironizer i to najlepiej żelowy. Tak wiem, że oklepany jest Vampir, ale podoba mi się to, że jak przysycha po pędzelkowaniu to zraszam go mgiełką wody, znowu pędzelkuję a on dalej krwawi.
W1Michal Opublikowano 20 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2017 jak Tuga nie tykła tego to vampir raczej też nie sprosta zadaniu. To są dobre środki ale na pyl hamulcowy i ogólne zapuszczone koła, z rdzą już gorzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się