AndrewZS Opublikowano 3 Września Zgłoś Opublikowano 3 Września @analyzator może być za słabo, przynajmniej na lakierze
zeea Opublikowano 3 Września Zgłoś Opublikowano 3 Września @analyzator @AndrewZS Audi A6. Pasta nie ściągnie tego, położyłem Vasco na to i przykryłem wacikiem. Do rana zostawię i zobaczymy. Jak się nie uda to jedynie matowanie za zgodą właściciela i na jego ryzyko zostaje 1
NervGal Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września Hej, mam trochę waterspotów na lakierze i szybach. Karoseria praktycznie nie jest niczym zabezpieczona (jakiś spray wax kilka miesięcy temu podbijany AG Sapphire po każdym myciu rinseless przy osuszaniu) Koch Fse nie dał im rady. Za 2-3 miesiące zamierzam zrobić dekontaminację i zaaplikować wosk (BH Finis najpewniej, na cleaner Dodo Lime Prime). Pytanie co robić z tymi waterspotami (nie są jakieś strasznie rzucające się w oczy, ale lekko mnie drażnią): 1) spróbować z Fse jeszcze kilka razy (i tak tego spróbuję, bo mam go na stanie to czemu nie) 2) Gtechniq W9 (można go stosować na szyby?) 3) jakiś inny WSR 4) liczyć, że podczas dekontaminacji zejdą (pójdzie szampon Elite Detailer Apple Mint, Vasco Tixotrop, ADBL Vampire Light, Dodo Juice Lime Prime ręcznie na padzie tricolor) 5) inne propozycje?
booohal Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września 4 godziny temu, NervGal napisał(a): 5) inne propozycje? Mniej lub bardziej ścierny cleaner Ci tego nie rusza?
sparco0 Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września Czy są jakieś znaczące różnice pomiędzy pastami Koch h9.01 a h9.02?
NervGal Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września Nic poza Fse z nimi póki co nie zrobiłem. Czyli prawdopodobnie cleaner sobie da z tym radę? Co z szybami wówczas? Compound Z?
booohal Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września 2 godziny temu, NervGal napisał(a): cleaner sobie da z tym radę Nie ma odpowiedzi na to pytanie bez sprawdzenia. W rodzinnej miejscowości miałem taką wodę,że waterspoty trzeba było ciąć przynajmniej polishem. Byłoby idealnie gdyby cleaner Ci to ruszył bo nie dokładałbyś sobie pracy. Nie ma co teoretyzować. Pomiziaj lakier w wolnej chwili i będziesz wiedział z czym masz do czynienia. To samo z szybami.
analyzator Opublikowano 5 Września Zgłoś Opublikowano 5 Września @NervGal na lakierze Dodo powinno sobie poradzić. Lubelskie ws zbierał zawsze fajnie a wodę mamy mineralna.. jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz a sprawdzić to moment. Z szybami raczej trudniej niestety.
Mumins Opublikowano 5 Września Zgłoś Opublikowano 5 Września @zeea to nie jest coś pochodnego betonu? Spróbuj kwasem punktowo, w najmniej widocznym miejscu.
zeea Opublikowano 5 Września Zgłoś Opublikowano 5 Września @Mumins prawdopodobnie . Wżarło się, a po bezbarwnym nic nie zostało. Udało mi się troszkę odzyskać czarny kolor (baza) z tego i ewidentnie widać dołek w lakierze
NervGal Opublikowano 5 Września Zgłoś Opublikowano 5 Września Dzięki za odpowiedzi, tak też zrobię w wolnej chwili.
maazur Opublikowano 5 Września Zgłoś Opublikowano 5 Września 20 godzin temu, NervGal napisał(a): Nic poza Fse z nimi póki co nie zrobiłem. Czyli prawdopodobnie cleaner sobie da z tym radę? Co z szybami wówczas? Compound Z? Ja u siebie na szybach pozbyłem się waterspoów Carpro spotless. Trzeba było chwile poświęcić żeby zeszły, ale dało rade. Po pierwszej próbie czyli użycie preparatu na szybę, chwile odczekałem, wytarłem fibrą - nie przyniosło dużej poprawy. Druga runda pomogła - preparat na szyby, odczekałem chwilę, preparat na fibrę i szorowanko, aż lekka piana się robiła na szybach.
Patryk14 Opublikowano 11 Września Zgłoś Opublikowano 11 Września Poleci ktoś jakąś latarkę warsztatową led ale z dość długim czasem na baterii (najlepiej przy mocnym świetle 4-5h). Taka do bardziej brudnych robót, która trochę będzie się walać w komorze silnika, trochę pod autem. Bo czołówka z rocks i ta z ali ledowa za krótko trzymają ;(
Moderator Domel Opublikowano 11 Września Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Września 25 minut temu, Patryk14 napisał(a): Poleci ktoś jakąś latarkę warsztatową led ale z dość długim czasem na baterii (najlepiej przy mocnym świetle 4-5h). Taka do bardziej brudnych robót, która trochę będzie się walać w komorze silnika, trochę pod autem. Bo czołówka z rocks i ta z ali ledowa za krótko trzymają ;( Ale czołówka? I jaki masz budżet? Kwestia budżetu ale ja bym szedł w LedLensery: https://ledlenser.com/pl-pl/czolowki/?order=topseller Albo UniLite: https://unilite.pl/kategorie/czolowki/
Patryk14 Opublikowano 11 Września Zgłoś Opublikowano 11 Września 16 minut temu, Domel napisał(a): Ale czołówka? I jaki masz budżet? Kwestia budżetu ale ja bym szedł w LedLensery: https://ledlenser.com/pl-pl/czolowki/?order=topseller Albo UniLite: https://unilite.pl/kategorie/czolowki/ Właśnie nie czołówkę, taka ala inspekcyjna albo nawet nie duża do postawienia w pionie. Byle naprawdę dobrze trzymała baterię. Chyba że masz coś do polecenia typowo na kablu i się sprawdza to też przygarnę do garażu.
analyzator Opublikowano 11 Września Zgłoś Opublikowano 11 Września Kup sobie dwie tonyin swirl finder. Jest szansa że nie potrzebujesz pełnej jasności i pociągnie jedna dluzsze kilka godzin. Dwie to zawsze masz X2 czas plus druga się ładuje.
MMCzysci Opublikowano 12 Września Zgłoś Opublikowano 12 Września Drodzy moi, czy ktoś mógłby zmierzyć mi długość krótszej rurki (tej dla butelek 750ml) canyona?Wyryte w skale z S20 FE 5G
Mr.Wolf Opublikowano 12 Września Zgłoś Opublikowano 12 Września Czy ktoś się orientuje jakim triggerem zastąpić ten oryginalny z butelki od Prickborta? Oryginał praktycznie zdechł i nie mam pojęcia czym go zastąpić.
keza Opublikowano 12 Września Zgłoś Opublikowano 12 Września @Mr.Wolf ja używam Canyon i daje radę. Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale u mnie jest czarny.
Mr.Wolf Opublikowano 13 Września Zgłoś Opublikowano 13 Września Prawilnie złapał gwint w oryginalnej butelce? Jak z jego trwałością przy jakby nie mówić dość agresywnym towarze jakim jest T&G? Ewentualnie jakieś tipy jak przedłużyć trwałość? Jedyne co przychodzi mi do głowy to wypryskanie zawartości po skończonej robocie, ale nie wiem czy daje to wymierne korzyści.
drufi Opublikowano 13 Września Zgłoś Opublikowano 13 Września @Mr.Wolf ja używam Canyon i daje radę. Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale u mnie jest czarny.U mnie czarny canyon się "zacierał" z prickbortem. Używałem z szarym Tolco - tylko po użyciu zakręcałem korkiem butelkę, bo tolco nie ma uszczelki i cieknie.
MMCzysci Opublikowano 13 Września Zgłoś Opublikowano 13 Września Ja do canyonów szczęścia nie mam. Że umierają mi od t&r się przyzwyczaiłem. Ale już hitem było, jak jeden padł po jednym użyciu z bonnetem ADBLa...
Moderator Domel Opublikowano 13 Września Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Września Mozecie polecic jakieś premium/fancy/top produkt AIO do lakieru? Ostatnio zrobiłem sobie Toyote 3D, Jeepa Enigmą mam ochotę na coś extra. Wolfgang? Pinnacle? Zapodajcie cos 1
yas Opublikowano 13 Września Zgłoś Opublikowano 13 Września @Domel , czes Wojt, a zostało ci cos tej enigmy? przytuliłbym , choc na jedne auto 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się