Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@analyzator @AndrewZS Audi A6.  Pasta nie ściągnie tego, położyłem Vasco na to i przykryłem wacikiem. Do rana zostawię i zobaczymy. Jak się nie uda to jedynie matowanie za zgodą właściciela i na jego ryzyko zostaje 😬

  • Lubię to 1
Opublikowano

Hej,

 

mam trochę waterspotów na lakierze i szybach. Karoseria praktycznie nie jest niczym zabezpieczona (jakiś spray wax kilka miesięcy temu podbijany AG Sapphire po każdym myciu rinseless przy osuszaniu) Koch Fse nie dał im rady. Za 2-3 miesiące zamierzam zrobić dekontaminację i zaaplikować wosk (BH Finis najpewniej, na cleaner Dodo Lime Prime). Pytanie co robić z tymi waterspotami (nie są jakieś strasznie rzucające się w oczy, ale lekko mnie drażnią):

 

1) spróbować z Fse jeszcze kilka razy (i tak tego spróbuję, bo mam go na stanie to czemu nie)

2) Gtechniq W9 (można go stosować na szyby?)

3) jakiś inny WSR

4) liczyć, że podczas dekontaminacji zejdą (pójdzie szampon Elite Detailer Apple Mint, Vasco Tixotrop, ADBL Vampire Light, Dodo Juice Lime Prime ręcznie na padzie tricolor) 

5) inne propozycje?

Opublikowano
2 godziny temu, NervGal napisał(a):

cleaner sobie da z tym radę

Nie ma odpowiedzi na to pytanie bez sprawdzenia. 

W rodzinnej miejscowości miałem taką wodę,że waterspoty trzeba było ciąć przynajmniej polishem. 

Byłoby idealnie gdyby cleaner Ci to ruszył bo nie dokładałbyś sobie pracy. 

Nie ma co teoretyzować. Pomiziaj lakier w wolnej chwili i będziesz wiedział z czym masz do czynienia. 

To samo z szybami. 

Opublikowano

@NervGal na lakierze Dodo powinno sobie poradzić. Lubelskie ws zbierał zawsze fajnie a wodę mamy mineralna.. jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz a sprawdzić to moment. 

Z szybami raczej trudniej niestety.

Opublikowano

@Mumins prawdopodobnie 💩. Wżarło się, a po bezbarwnym nic nie zostało. Udało mi się troszkę odzyskać czarny kolor (baza) z tego i ewidentnie widać dołek w lakierze 😅

1725517504642302490818654882498.jpg

Opublikowano
20 godzin temu, NervGal napisał(a):

Nic poza Fse z nimi póki co nie zrobiłem. Czyli prawdopodobnie cleaner sobie da z tym radę? Co z szybami wówczas? Compound Z?

Ja u siebie  na szybach pozbyłem się waterspoów Carpro spotless.

Trzeba było chwile poświęcić żeby zeszły, ale dało rade. Po pierwszej próbie czyli użycie preparatu na szybę, chwile odczekałem, wytarłem fibrą - nie przyniosło dużej poprawy.

Druga runda pomogła - preparat na szyby, odczekałem chwilę, preparat na fibrę i szorowanko, aż lekka piana się robiła na szybach.

Opublikowano

Poleci ktoś jakąś latarkę warsztatową led ale z dość długim czasem na baterii (najlepiej przy mocnym świetle 4-5h). Taka do bardziej brudnych robót, która trochę będzie się walać w komorze silnika, trochę pod autem. Bo czołówka z rocks i ta z ali ledowa za krótko trzymają ;(

  • Moderator
Opublikowano
25 minut temu, Patryk14 napisał(a):

Poleci ktoś jakąś latarkę warsztatową led ale z dość długim czasem na baterii (najlepiej przy mocnym świetle 4-5h). Taka do bardziej brudnych robót, która trochę będzie się walać w komorze silnika, trochę pod autem. Bo czołówka z rocks i ta z ali ledowa za krótko trzymają ;(

Ale czołówka? I jaki masz budżet?

Kwestia budżetu ale ja bym szedł w LedLensery: https://ledlenser.com/pl-pl/czolowki/?order=topseller

Albo UniLite: https://unilite.pl/kategorie/czolowki/

Opublikowano
16 minut temu, Domel napisał(a):

Ale czołówka? I jaki masz budżet?

Kwestia budżetu ale ja bym szedł w LedLensery: https://ledlenser.com/pl-pl/czolowki/?order=topseller

Albo UniLite: https://unilite.pl/kategorie/czolowki/

Właśnie nie czołówkę, taka ala inspekcyjna albo nawet nie duża do postawienia w pionie. Byle naprawdę dobrze trzymała baterię.
Chyba że masz coś do polecenia typowo na kablu i się sprawdza to też przygarnę do garażu.

Opublikowano

Kup sobie dwie tonyin swirl finder. Jest szansa że nie potrzebujesz pełnej jasności i pociągnie jedna dluzsze kilka godzin. Dwie to zawsze masz X2 czas plus druga się ładuje.

Opublikowano

Drodzy moi, czy ktoś mógłby zmierzyć mi długość krótszej rurki (tej dla butelek 750ml) canyona?

Wyryte w skale z S20 FE 5G

Opublikowano

Czy ktoś się orientuje jakim triggerem zastąpić ten oryginalny z butelki od Prickborta? Oryginał praktycznie zdechł i nie mam pojęcia czym go zastąpić. 

Opublikowano

Prawilnie złapał gwint w oryginalnej butelce? Jak z jego trwałością przy jakby nie mówić dość agresywnym towarze jakim jest T&G? Ewentualnie jakieś tipy jak przedłużyć trwałość? Jedyne co przychodzi mi do głowy to wypryskanie zawartości po skończonej robocie, ale nie wiem czy daje to wymierne korzyści.

Opublikowano
@Mr.Wolf ja używam Canyon i daje radę. Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale u mnie jest czarny.
U mnie czarny canyon się "zacierał" z prickbortem. Używałem z szarym Tolco - tylko po użyciu zakręcałem korkiem butelkę, bo tolco nie ma uszczelki i cieknie.
Opublikowano

Ja do canyonów szczęścia nie mam. Że umierają mi od t&r się przyzwyczaiłem. Ale już hitem było, jak jeden padł po jednym użyciu z bonnetem ADBLa...

  • Moderator
Opublikowano

Mozecie polecic jakieś premium/fancy/top produkt AIO do lakieru? 🙂 Ostatnio zrobiłem sobie Toyote 3D, Jeepa Enigmą mam ochotę na coś extra. Wolfgang? Pinnacle? 🙂 Zapodajcie cos 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano

@Domel , czes Wojt, a zostało ci cos tej enigmy? przytuliłbym , choc na jedne auto   ;-) 

  • Okay 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.