Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@analyzator przetarłem ścierami i olałem smugi. Jak poleżało chwilę i odparowało to z grubsza dotarłem. Resztki smug zeszły przy woskowaniu. Nie na moje nerwy. Ale efekt zacny. Jest w temacie Co dziś zrobiłeś 😉

  • Lubię to 1
Opublikowano

Odbieram nowe auto. po odbiorze auto przejedzie ok 300km autostradą i następnie chcę położyć ceramikę Admiral. Polerka przed powłoką będzie konieczna?

Opublikowano

Pytanie do użytkowników essensa i essens + szukam osób które działają już konkretnie na tych produktach. 
 

ostatnio mam auta na korekty które zostają w garażu więc essens jest w mojej ocenie dobrym pomysłem pod powłokę. Średnio po essensie powłoka idzie po 24godzinach. Macie inne pomysły i wnioski? Jakie doświadczenia? Jak z trwałością? 
mnie korzystałem z essens + warto? Ktoś coś? 
mnie chce by ktoś mi pisał co producent pisze na kartach i etykietach tylko o realiach

19 minut temu, sawis90 napisał(a):

Odbieram nowe auto. po odbiorze auto przejedzie ok 300km autostradą i następnie chcę położyć ceramikę Admiral. Polerka przed powłoką będzie konieczna?

Jak kładziesz sam sobie to zależy od Ciebie. Czy po umyciu lakier Ci się podoba jak tak to kładź. Jak nie to szybko finisz przynajmniej. 
auta sa różnie dostarczane do salonów. Są w różnych stanach lakierniczych. Generalnie po finiszu tak czy siak łatwiejszy poślizg przy docieraniu i aplikacji będziesz miał 

Opublikowano
56 minut temu, Putkowski07 napisał(a):

Pytanie do użytkowników essensa i essens + szukam osób które działają już konkretnie na tych produktach. 
 

ostatnio mam auta na korekty które zostają w garażu więc essens jest w mojej ocenie dobrym pomysłem pod powłokę. Średnio po essensie powłoka idzie po 24godzinach. Macie inne pomysły i wnioski? Jakie doświadczenia? Jak z trwałością? 

Jeśli chcesz używać Essence jako finish i jednocześnie grunt pod powłokę to ok. Śmiało. Ja jeśli już jej używam, to przed powłoką powierzchnię odtłuszczam ale robię to nie wcześniej jak po ok. 24godzinach.

Nie licz na to, że Essence wytnie ci rysy. On tego nie robi ale bardzo dobrze maskuje. 

Powłoki położone na Essence takie jak: UK, Gliss, SiC, Admire, Aqua 9H, Aqua Graphene nie sprawiały większych problemów przy aplikacji. 

Jeśli chcesz jednak jakiegoś One stepa zrobić to bardziej idź w AW Enigma AIO. Krótszy okres zabezpieczenia niż w przypadku Essence ale za to ta pasta jest w stanie wyciąć swirle i jakieś niezbyt głębokie rysy przy odpowiednim padzie. Moje odczucia wskazują na lepsze wykończenie lakieru niż Essence - mam wrażenie że efekt szklistości jest nieco lepszy. Enigmą też nieco trudniej się pracuje gdyż jej usunięcie z lakieru jest nieco bardziej tępe niż Essence ale tragedii naprawdę nie ma.

Generalnie ja preferuję AngelWax Enigma AIO. Dla mnie ta pasta to pozycja obowiązkowa na półce.

Godzinę temu, sawis90 napisał(a):

Odbieram nowe auto. po odbiorze auto przejedzie ok 300km autostradą i następnie chcę położyć ceramikę Admiral. Polerka przed powłoką będzie konieczna?

Zrób inspekcję lakieru, bo różnie to bywa z autami. Oceń i podejmij decyzję. Jeśli auto z placu, wystawki to jestem przekonany, że raczej nie obejdzie się przynajmniej bez finiszu.

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano
9 godzin temu, sawis90 napisał(a):

Odbieram nowe auto. po odbiorze auto przejedzie ok 300km autostradą i następnie chcę położyć ceramikę Admiral. Polerka przed powłoką będzie konieczna?

Wg mnie, na 95% one step (albo chociaż finisz) będziesz musiał zrobić.

Ale nie dlatego że przejedziesz autem 300 km ale dlatego że nałapało sporo osadu w czasie transportu i postoju na placu u dealara. Wisienkę na torcie dołożyli pracownicy salonu, szykując go do wydania przy pomocy ręcznika papierowego i płynu do mycia okien.

  • Lubię to 3
Opublikowano

@sawis90 robiłem ostatnio moja Julie. PSB ci powie 🙂 do polerowania była cała. Auto miało przebieg 3km. Umyta w salonie. Pełna opinia i fotki w wątku.

Na pewno dekon i chemia. Zobaczysz czy nie ma hydro a potem jeszcze jaki jest faktyczny stan lakieru. Z nowych aut które oglądałem idealny był tylko mój Lexus. Jakimś fartem. Każde inne podrapane, jakieś zmatowionko czy inne ślady. Niekoniecznie całe do polerki ale zawsze jakieś słabe punkty. Jak był myty w salonie to na bank potem się polapiesz że kładziesz jednak na jakieś swirle.

Opublikowano

Panowie szybkie pytanie: kończy mi się Excede T&RC. Nie ukrywam, że zmieniłbym na coś innego ( nie to, że nie działa ale chyba wszyscy tu tak mamy 😄

I teraz pytanie na co? Chodzi za mną albo Cleantle albo Kiurlab ... A może coś innego? 🙂

  • Moderator
Opublikowano
2 godziny temu, smerf91 napisał(a):

Panowie szybkie pytanie: kończy mi się Excede T&RC. Nie ukrywam, że zmieniłbym na coś innego ( nie to, że nie działa ale chyba wszyscy tu tak mamy 😄

I teraz pytanie na co? Chodzi za mną albo Cleantle albo Kiurlab ... A może coś innego? 🙂

Fresso

  • Lubię to 1
Opublikowano

siemmka szukam jakiejś piany aktywnej dla szwagra cos co bedzie dobrze działać oraz bedzie bezpieczne dla powłoki tfr juz ma , na jednym aucie ma powłoke reszta bez , oraz jakis zestawik na one step też chciał , ,może adbl pomaranczowy oraz fx protect medium cat ?

Opublikowano

Do onestep pasta 3D One Hybrid, co do padów to zależy jaki lakier, na niektórych dobrze wyjdzie padem tnącym a na innym padem miękkim. 

Opublikowano

Szybkie pytanie: Czy do wypłukiwania APC z pada lepszym pomysłem będzie użyć ech2o 1:40, czy może Maxify Power Rinse? 

Opublikowano

A skąd pomysł, żeby używać do tego Power Rinse?

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobrze wypłucz APC z pada wodą i pozwól mu wyschnąć. Nic więcej nie trzeba robić.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Koledzy przy mniejszym deszczu skaczą i wycieraczki. Auto nowe wycieraczki nowe ultra glaco położone 3000 km temu. 

Coś tam wspominaliście żeby niewidzialną wycieraczką natrzeć same pióra wycieraczek? Dobrze kojarzę?

Opublikowano
9 godzin temu, analyzator napisał(a):

Koledzy przy mniejszym deszczu skaczą i wycieraczki. Auto nowe wycieraczki nowe ultra glaco położone 3000 km temu. 

Coś tam wspominaliście żeby niewidzialną wycieraczką natrzeć same pióra wycieraczek? Dobrze kojarzę?

Nic to nie daje na dłuższą metę. Identyczna sytuacja jest w przypadku powłok: Aqua, Ultracoat.

Opublikowano
28 minut temu, analyzator napisał(a):

@xadamx problem z produktem czy z aplikacją? 

Z tego co rozmawiałem, to raczej jest to przypadłość powłok. Na każdej przedniej szybie, na którą aplikowałem Aquę, Ultracoat to wycieraczki skakały. Na chwilę pomagało przemycie szyby płynem do szyb z dodatkiem niewidzialnej wycieraczki. Wówczas szyba dostawała poślizgu i one nie podskakiwały. 

 

Opublikowano

Ciekawa sytuacja, ja aplikowałem Rain X na kilu samochodach i teraz powłokę Aqua na dwóch autach i nigdy nie miałem problemu ze skaczącymi wycieraczkami, czy to były używane czy nowe Fordowskie OEM.

Opublikowano

@xadamx no to próba pierwsza - wycieraczki przeleciane glaco. Jak nie pomoże adbl na szybke tylko w tej sytuacji po co mi glaco jak i tak adbl będzie na wierzchu 😉 jak pomoże na krótko to ściągam.

  • Moderator
Opublikowano
13 godzin temu, xadamx napisał(a):

Wojtek Cleantle lepiej działa.

Który? Cleantle Tire&Wheel? Czy starszy Tire and Rubber?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.