lakikwap Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 oo ok. będe pamiętał , ps. pierwsze jak przeczytałem to "weź wiadro z ciepłą wodą i mocz(em)
emes Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Drugie 100gr żółtej glinki Temachem rozleciało się podobnie do pierwszej części /opisywałem ten fakt parę stron wcześniej/ Także nie polecam tejże glinki...
rocket Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 witam, proszę o info w jakiej minimalnej temp powietrza mozna działać z glinką? Zamierzam w weekend podziałać coś, a temp ma byc 15-19st. pzdr.
aro_77 Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 Mysle ze mozna spokojnie dzialac - zawsze mozesz wspomoc sie dlonmi by ja podgrzac co jakis czas.
malkolm Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 nie przesadzajcie, ja wiosną jechałem chyba przy +5 i się dało
Vein Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 Jak dla mnie to podstawą pracy z glinką Bilt Hamber jest miseczka z ciepłą wodą. Po każdym elemencie zagniatam glinkę w wodzie i dużo lepiej mi się pracuje. Może dlatego, że lakier był dość zimny i glinka momentalnie robiła się twarda.
Lucius Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Glinka BH to świetna sprawa. Użyłem jej do usunięcia naprawdę uporczywego nalotu i dała radę. Sama woda w zupełności wystarczyła. Ja wystartowałem z nią na aucie które stało 3 lata pod chmurką , efekt piorunujący , zebrała wszystko co było do zebrania i usunęła nawet zaschnięte soki z drzew , podczas pracy nie mogłem uwierzyć ile potrafi się zaczepić brudu po jednym przejeździe
lakikwap Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 to ja nie wiem dlaczego u mnie na autku 10lat stania tylko na dworze bardzo mało zebrała? BHregular
Mazder Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Może inny brud "konserwował" lakier
wgi Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 U mnie na 7 letnim aucie, które pewnie dopiero u mnie zobaczyło glinkę też niewiele syfu zebrała. Grunt to sprawdzić czy lakier jest gładziutki. Jeśli po glinkowaniu nadal jest chropowato to coś nie tak ale jeśli lakier jest gładziutki to co się martwić na zapas
Lucius Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 to ja nie wiem dlaczego u mnie na autku 10lat stania tylko na dworze bardzo mało zebrała? BHregular Widzę że nie zrozumieliście co napisałem auto stało trzy lata nieruszane z miejsca , po prostu stało , poszła aktywna piana i dokładne mycie a potem glinka na start , wy mówicie o użytkowanych autach regularnie mytych i zadbanych a ja o aucie które nie było nawet dotykane ! Dodatkowo stało pod drzewem ale z dostępem słońca więc wszystkie naleciałości były przypiekane , ja złego słowa na BH nie powiem , ułatwiła mi pracę jak należy
lakikwap Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Lucius, a to zdecydowanie inna sprawa
wgi Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Lucius, ale czy lakier po glinkowaniu był chropowaty?
Lucius Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2010 Lucius, ale czy lakier po glinkowaniu był chropowaty? Przed glinkowaniem był jak tarka było naprawdę dużo wszelkiego syfu a po zrobił się bardzo gładki i szybko reagował na polerowanie maszyną czyli zebrane było dobrze , glinką jechałem tylko na wodzie , a czemu pytasz u Ciebie pozostał chropowaty ?
wgi Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2010 oo ok. będe pamiętał , ps. pierwsze jak przeczytałem to "weź wiadro z ciepłą wodą i mocz(em) teraz przeczytałem i się popłakałem ze śmiechu a czemu pytasz u Ciebie pozostał chropowaty ? eee zgubiłem wątek
qbarteq Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2010 Czy używacie glinki do oczyszczania szyb z zewnątrz?
Gość Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Czesc Koledzy ! Mam glinke Chemical Guys blue clay-light. Jakiego lubrykantu do niej użyć? Co będzie najlepsze? Moze DoDo Born to be slippy?
malkolm Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2010 Moze DoDo Born to be slippy? dobry lubrykant ale z glinką CG nigdy go nie próbowałem
sq2jul Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 Polecam glinke Bilt Humbler w wersji regular. W weekend uzylem jej na moim samochodzie - auto z 97r. najprowdopodbniej nigdy wczesniej nie glinkowane. Wczesniej na innym aucie mialem okazje uzywac bialej glinki od temachem. Nie ma tutaj czego porownywac - wyglinkowanie o wiele czystszego auta glinka od temachem zajelo o wiele wiecej czasu niz glinkowanie mojego lakieru Bilt Hamblerem. Wszystkim niezdecydowanym polecam - jedyny minus BH to to, ze jest twarda i doscy ciezko sie ja ugniata, jednak zbiera wysmienicie caly syf z lakieru. Jako lubrykantu uzylem tylko wody.
kuflik Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 - jedyny minus BH to to, ze jest twarda i doscy ciezko sie ja ugniata, jednak zbiera wysmienicie caly syf z lakieru. Dlatego ogólnie polecamy wersję soft:)
lakikwap Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 sq2jul, ja też mam regular i jest to twarda sztuka
emes Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2010 Przed chwilą zakończyłem glinkowanie auta glinką Temachem białą - pomimo że to soft to dobrze zbiera zanieczyszczenia, według mnie biała jest lepsza od żółtej Temachem...(której także używałem)
Berg Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 Czy BH jest gdzieś dostępny?
kuflik Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2010 Berg, http://waxparadise.pl/produkt,Bilt-Hamb ... ,6404.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się