dareme89 Opublikowano 20 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 @dareme89 ja też lubię słuchać takie bajki o idealności tego modelu, mamy 30 tysięcy przebiegu moduły lusterek zmieniane po 4 razy z każdej strony, i dalej nie zostały poprawione moduły informacja z zeszłego tygodnia, obsady i łożyska amortyzatorów wymieniane 3 razy i znów się kwalifikują do wymiany, wymieniać dalej? Podać koszta samego przeglądu olejowego w ASO? Rzeczywiście sam miód, wśród znajomych 3 sztuki tego modelu i te same problemy, pozdrawiam i życzę bezawaryjności A w innych markach koszt serwisu jest dużo mniejszy? Pisałem o lusterkach wiec nie wiem w czym masz problem. Co do mocowań mcpersonow to u mnie problemu nie ma. Jak chcesz mieć lusterka zrobione to na mazdaspeed jest mój post co i jak zrobić żeby to działało. Ogólnie trzeba dołożyć smaru. Aso cały czas wkłada ten sam mechanizm i nic Ci to nie da. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek03 Opublikowano 20 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 @dareme89 ja zakończyłem swoje wypowiedzi na temat Mazdy, skoro twierdzisz że wkładają cały czas te same moduły tylko nasmarowane, i że koszty serwisu są takie same jak wszędzie , pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. Bez odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 20 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 O, moduły lusterek. Japońce coś mają na tym punkcie. Do IS XE30 w ASO już nie ma modułów kompatybilnych z samochodem. No nie ma, i co im zrobisz? Albo składaj se sam guzikiem, albo lusterka potrafią robić "taniec na rurze" podczas jazdy Coś jest na rzeczy... wyczuwam spisek!Wyryte w skale z S20 FE 5G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek03 Opublikowano 20 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 45 minut temu, MMCzysci napisał: O, moduły lusterek. Japońce coś mają na tym punkcie W Mazda jest niby prosta banalna sprawa z modułami, po postu dostaje się do nich woda do tego ujemne temperatury i koniec, raz postanowiłem spróbować zabezpieczyć po swojemu i wytrzymało ponad rok! ( czytaj najdłużej) ale stwierdziłem że to mija się z celem skoro Mazda zrobiła dożywotnią gwarancje na te moduły, nawet po zakończeniu gwarancji wymieniają bez pierdnięcia, ale sam fakt że to pada jest irytujący o żadnym aucie nie spotkałem się z żeby padało to samo nagminnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 20 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 To normalka, obecnie oszczędza się na czym popadnie. Blachy o grubości kartki papieru, absolutny brak zabezpieczenia profili zamkniętych, podwozie zabezpieczone tylko dla oka, blachy zamiast zgrzewać to się klei na zakładkę to i nagle żywica do zabezpieczenia płytek drukowanych zrobiła się zbyt droga żeby ją zastosować w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4tdi Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Cześć Proszę Was o poradę w sprawie zakupu auta. Fura ma być w nadwoziu kombi. Budżet to 40 tyś zł. Na placu boju zostały:1. Peugeot 5082. Opel InsigniaW przypadku Peugeota jeśli chodzi o silnik to wiadomo 2.0HDI, ale jeśli chodzi o Opla to zupełnie nie mam pojęcia o silnikach, który jest w miarę bezawaryjny. I jeśli chodzi o te dwa auta to w ogólnym rozrachunku który będzie lepszym wyborem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Ja bym brał 508, mniej awaryjny od insigni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_harry Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Mondeo MK4? W ostatnich latach produkcji. Ten sam silnik jak 508Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Godzinę temu, buka napisał: Ja bym brał 508, mniej awaryjny od insigni. Insignia polift już ma mniej typowych młodzieńczych wad. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek03 Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 @mk4tdi 508 bez najmniejszego zastanowienia. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 @mk4tdi Przez ostatni rok przerobiłem i pogoniłem wszystkie kombi i bogatą wersją.i kilka innych aut. 508 1.6 thp. Pomijając możliwe awarie, zaczął pobierać olej jak szalony, przez turbinę i w ogóle nie jechał. Poza irytującym opadniętym tyłem i interpretacją błędów "napraw silnika, brak płynu do spryskiwaczy:) auto super. Wygoda, ergonomia, prowadzenie. MK4 2.0Benzin, też nie jechał, i już na olej się przekwalifokowal,skrzynia 5biegow. Środek, prowadzenie ok. Ogólnie poziom niżej od Lwa za wyciszenie, wygłuszenie. Aktualnie Astra J 2.0 dizel czyli mała Insignia. Prowadzenie najlepsze z powyższych, wyglą wew i oergonomia, wygodą super. UWAGA! PRZEBIEG 314 z full serwisem, wtryski, dwu mas, rozrząd, jestem trzecim właścicielem salon PL,bez wypadek. Generalnie, kup auto pewne i w ogólnym rozrachunku te, które Ci się podoba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Jak nowszy francuz, to tylko z dieslem. Obawiam sie, ze ostatnia udana jednostka PSA benzynowa to 2.0 EW10A. To se ne vrati...Wyryte w skale z S20 FE 5G 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 1 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 508 z 2.0 HDI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4tdi Opublikowano 2 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 Z wyglądu 508 bardziej mi się podoba. Mondeo MK4 odpada. Jeszcze muszę oblukać wspomnianą Astrę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 2 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 18 minut temu, mk4tdi napisał: Jeszcze muszę oblukać wspomnianą Astrę. Ogólnie to astra J wyszła dwa lata po Insignia i część młodzieńczych błędów Insignia zostało rozwiązanych. To samo w przypadku poliftów. Ogólnie w oplach trzeba uważać na felerne skrzynie M32, zwłaszcza przed 2014 rokiem. Ps: sam miałem astrę J 1.4 turbo którą przejechałem 50kkm i bardzo miło wspominam ten samochód. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PingNoMore Opublikowano 2 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 Insignia polift już ma mniej typowych młodzieńczych wad. Mój kolega miał przedlift i miał problem z pompą wysokiego ciśnienia. Kupił polift i to samo Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 2 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 31 minut temu, PingNoMore napisał: Mój kolega miał przedlift i miał problem z pompą wysokiego ciśnienia. Kupił polift i to samo Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Wiesz, to tak samo w każdym siada dwumas. Kwestia tylko po jakim przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PingNoMore Opublikowano 3 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 W obu przypadkach około 100 tys. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 3 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 anegdota z życia: "Panie, tego to nie! zawiodłem sie na tej marce, bo po kilku latach sie popsuł" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROPER Opublikowano 26 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 Cześć. Wiem ze to wrozenie z fusow ale czy sa tu znawcy od renault? Mam do kupienia okazyjnie grand scenica 2012 1.6 dCi w wersji bose z full opcja. Przebieg 193 tys km. Wyświetla sie skontroluj uklad wtryskowy i ma zapocony silnik pod pokrywa zaworów. Czy te auta maja jakieś problemy z pompa wysokiego ciśnienia? Czy raczej to wtryski? Auto normalnie chodzi i ma moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 27 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 Spróbuj z niskich obrotów but w podłogę. U mnie 1.5 dci pluł wtedy błędami. A były wtryski do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flatron007 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 CześćMyślę nad zakupem drugiego auta tym razem w nadwoziu kombi. Wytypowane zostały:1. Peugeot 508 2.0HDI 164KM2. Opel Astra J 2.0CDTI 165KMWedług Was który z powyższych będzie lepszym wyborem? Załóżmy że oba w oryginale tj bez przygód blacharsko-lakierniczych to który ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne? Wiem że silnik w 508 jest chwalony i ogólnie polecany a jak jest z silnikiem w Astrze? W 2.0CDTI 165KM chyba była montowana ta mniej awaryjna skrznia biegów?Żonie bardziej podoba się 508, mi chyba też, szczególnie wnętrze, ale Astry nie skreślam bo może też jest warta zainteresowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 7 minut temu, flatron007 napisał: Cześć Myślę nad zakupem drugiego auta tym razem w nadwoziu kombi. Wytypowane zostały: 1. Peugeot 508 2.0HDI 164KM 2. Opel Astra J 2.0CDTI 165KM Według Was który z powyższych będzie lepszym wyborem? Załóżmy że oba w oryginale tj bez przygód blacharsko-lakierniczych to który ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne? Wiem że silnik w 508 jest chwalony i ogólnie polecany a jak jest z silnikiem w Astrze? W 2.0CDTI 165KM chyba była montowana ta mniej awaryjna skrznia biegów? Żonie bardziej podoba się 508, mi chyba też, szczególnie wnętrze, ale Astry nie skreślam bo może też jest warta zainteresowania? Miałem 508 z 1 6thp Tragedia. Diesla biorę w ciemno z realnym przebiegiem. Mam astrę j 2 0d polecam Weź pod uwagę wielkość aut, 508 dużo większy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 zdecydowanie 508 ze świetnym 2.0 HDI. bardzo dobre auto, całe w ocynku, jak nie dłubane to rdzy tam nie zobaczysz Na pewno w oplu pojawi się szybciej Komfort itp z racji wyższego segmentu wiadomo na korzyść 508 :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flatron007 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 No dobra to chyba będę szukał 508 Miałem 508 z 1 6thp Tragedia. Diesla biorę w ciemno z realnym przebiegiem. Mam astrę j 2 0d polecam Weź pod uwagę wielkość aut, 508 dużo większy.Tragedia ze względu na silnik 1.6thp? Jak oceniasz jakość materiałów we wnętrzu, komfort między 508 a Astrą J?Zna może ktoś kogoś godnego polecenia kto sprowadza tego typu auta w województwie mazowieckim, świętokrzyskim? Ewentualnie może być dalej oby nie były to ulepy z przebiegami ponad pół miliona a w Polsce czary mary i jest 200 tysi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się