Skocz do zawartości

Zakup używanego auta 2


Rekomendowane odpowiedzi

@dareme89 ja też lubię słuchać takie bajki o idealności tego modelu, mamy 30 tysięcy przebiegu moduły lusterek zmieniane po 4 razy z każdej strony, i dalej nie zostały poprawione moduły informacja z zeszłego tygodnia, obsady i łożyska amortyzatorów wymieniane 3 razy i znów się kwalifikują do wymiany, wymieniać dalej? Podać koszta samego przeglądu olejowego w ASO? Rzeczywiście sam miód, wśród znajomych 3 sztuki tego modelu i te same problemy, pozdrawiam i życzę bezawaryjności

A w innych markach koszt serwisu jest dużo mniejszy? Pisałem o lusterkach wiec nie wiem w czym masz problem. Co do mocowań mcpersonow to u mnie problemu nie ma. Jak chcesz mieć lusterka zrobione to na mazdaspeed jest mój post co i jak zrobić żeby to działało. Ogólnie trzeba dołożyć smaru. Aso cały czas wkłada ten sam mechanizm i nic Ci to nie da.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dareme89 ja zakończyłem swoje wypowiedzi na temat Mazdy, skoro twierdzisz że wkładają cały czas te same moduły tylko nasmarowane, i że koszty serwisu są takie same jak wszędzie 🤭, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. Bez odbioru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, moduły lusterek. Japońce coś mają na tym punkcie. Do IS XE30 w ASO już nie ma modułów kompatybilnych z samochodem. No nie ma, i co im zrobisz? Albo składaj se sam guzikiem, albo lusterka potrafią robić "taniec na rurze" podczas jazdy Coś jest na rzeczy... wyczuwam spisek!

Wyryte w skale z S20 FE 5G



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, MMCzysci napisał:

O, moduły lusterek. Japońce coś mają na tym punkcie

W Mazda jest niby prosta banalna sprawa z modułami, po postu dostaje się do nich woda do tego ujemne temperatury i koniec, raz postanowiłem spróbować zabezpieczyć po swojemu i wytrzymało ponad rok! ( czytaj najdłużej) ale stwierdziłem że to  mija się z celem skoro Mazda zrobiła dożywotnią gwarancje na te moduły, nawet po zakończeniu gwarancji wymieniają bez pierdnięcia, ale sam fakt że to pada jest irytujący o żadnym aucie nie spotkałem się z żeby padało to samo nagminnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalka, obecnie oszczędza się na czym popadnie. Blachy o grubości kartki papieru, absolutny brak zabezpieczenia profili zamkniętych, podwozie zabezpieczone tylko dla oka, blachy zamiast zgrzewać to się klei na zakładkę to i nagle żywica do zabezpieczenia płytek drukowanych zrobiła się zbyt droga żeby ją zastosować w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć
Proszę Was o poradę w sprawie zakupu auta. Fura ma być w nadwoziu kombi. Budżet to 40 tyś zł. Na placu boju zostały:
1. Peugeot 508
2. Opel Insignia
W przypadku Peugeota jeśli chodzi o silnik to wiadomo 2.0HDI, ale jeśli chodzi o Opla to zupełnie nie mam pojęcia o silnikach, który jest w miarę bezawaryjny. I jeśli chodzi o te dwa auta to w ogólnym rozrachunku który będzie lepszym wyborem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mk4tdi

Przez ostatni rok przerobiłem i pogoniłem wszystkie kombi i bogatą wersją.i kilka innych aut.

508 1.6 thp. Pomijając możliwe awarie, zaczął pobierać olej jak szalony, przez turbinę i w ogóle nie jechał. Poza irytującym opadniętym tyłem i interpretacją błędów "napraw silnika, brak płynu do spryskiwaczy:) auto super. Wygoda, ergonomia, prowadzenie.

MK4 2.0Benzin, też nie jechał, i już na olej się przekwalifokowal,skrzynia 5biegow. Środek, prowadzenie ok. Ogólnie poziom niżej od Lwa za wyciszenie, wygłuszenie.

Aktualnie Astra J 2.0 dizel czyli mała Insignia. Prowadzenie najlepsze z powyższych, wyglą wew i oergonomia, wygodą super. UWAGA! PRZEBIEG 314 z full serwisem, wtryski, dwu mas, rozrząd, jestem trzecim właścicielem salon PL,bez wypadek.

Generalnie, kup auto pewne i w ogólnym rozrachunku te, które Ci się podoba 😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mk4tdi napisał:

Jeszcze muszę oblukać wspomnianą Astrę.

Ogólnie to astra J wyszła dwa lata po Insignia i część młodzieńczych błędów Insignia zostało rozwiązanych. To samo w przypadku poliftów. Ogólnie w oplach trzeba uważać na felerne skrzynie M32, zwłaszcza przed 2014 rokiem. 

Ps: sam miałem astrę J 1.4 turbo którą przejechałem 50kkm i bardzo miło wspominam ten samochód. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, PingNoMore napisał:

Mój kolega miał przedlift i miał problem z pompą wysokiego ciśnienia. Kupił polift i to samo emoji1.png

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

Wiesz, to tak samo w każdym siada dwumas. Kwestia tylko po jakim przebiegu 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć. Wiem ze to wrozenie z fusow ale czy sa tu znawcy od renault? Mam do kupienia okazyjnie grand scenica 2012 1.6 dCi w wersji bose z full opcja. Przebieg 193 tys km. Wyświetla sie skontroluj uklad wtryskowy i ma zapocony silnik pod pokrywa zaworów. Czy te auta maja jakieś problemy z pompa wysokiego ciśnienia? Czy raczej to wtryski? Auto normalnie chodzi i ma moc.
 

 

539B34E8-A203-4B6D-83D9-71EACD7C53EF.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć
Myślę nad zakupem drugiego auta tym razem w nadwoziu kombi. Wytypowane zostały:
1. Peugeot 508 2.0HDI 164KM
2. Opel Astra J 2.0CDTI 165KM
Według Was który z powyższych będzie lepszym wyborem? Załóżmy że oba w oryginale tj bez przygód blacharsko-lakierniczych to który ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne?
Wiem że silnik w 508 jest chwalony i ogólnie polecany a jak jest z silnikiem w Astrze? W 2.0CDTI 165KM chyba była montowana ta mniej awaryjna skrznia biegów?
Żonie bardziej podoba się 508, mi chyba też, szczególnie wnętrze, ale Astry nie skreślam bo może też jest warta zainteresowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, flatron007 napisał:

Cześć
Myślę nad zakupem drugiego auta tym razem w nadwoziu kombi. Wytypowane zostały:
1. Peugeot 508 2.0HDI 164KM
2. Opel Astra J 2.0CDTI 165KM
Według Was który z powyższych będzie lepszym wyborem? Załóżmy że oba w oryginale tj bez przygód blacharsko-lakierniczych to który ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne?
Wiem że silnik w 508 jest chwalony i ogólnie polecany a jak jest z silnikiem w Astrze? W 2.0CDTI 165KM chyba była montowana ta mniej awaryjna skrznia biegów?
Żonie bardziej podoba się 508, mi chyba też, szczególnie wnętrze, ale Astry nie skreślam bo może też jest warta zainteresowania?

Miałem 508 z 1 6thp Tragedia. Diesla biorę w ciemno z realnym przebiegiem.

Mam astrę j 2 0d polecam

Weź pod uwagę wielkość aut, 508 dużo większy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie 508 ze świetnym 2.0 HDI. bardzo dobre auto, całe w ocynku, jak nie dłubane to rdzy tam nie zobaczysz 🙂 Na pewno w oplu pojawi się szybciej 🙂 

Komfort itp z racji wyższego segmentu wiadomo na korzyść 508 :) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to chyba będę szukał 508


Miałem 508 z 1 6thp Tragedia. Diesla biorę w ciemno z realnym przebiegiem.
Mam astrę j 2 0d polecam
Weź pod uwagę wielkość aut, 508 dużo większy.

Tragedia ze względu na silnik 1.6thp? Jak oceniasz jakość materiałów we wnętrzu, komfort między 508 a Astrą J?

Zna może ktoś kogoś godnego polecenia kto sprowadza tego typu auta w województwie mazowieckim, świętokrzyskim? Ewentualnie może być dalej oby nie były to ulepy z przebiegami ponad pół miliona a w Polsce czary mary i jest 200 tysi.


  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.